يکشنبه 27 بهمن 1392-9:35

چهارشنبه در تالار وزارت کشور؛

رایحه سوادکوه در تهران می پیچد

سومین همایش بزرگ سوادکوهی های مقیم تهران روز چهارشنبه 30 بهمن ماه، در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری: سومین همایش بزرگ سوادکوهی های مقیم تهران روز چهارشنبه 30 بهمن ماه ۱۳۹۲ برابر با  اول اونما 1525 تبری در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.

 دبیر اجرایی این همایش در حاشیه هفتمین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی که در محل دفتر سوادکوهی های مقیم تهران برگزار شد، اظهار داشت: اعضای ستاد با همت و پشتکار و پیگیری جدی، موفق به تدوین برنامه ای شایسته و درخور شدند و سعی شده با انتخاب هنرمندان برتر منطقه سوادکوه و حومه، کیفیت همایش را دوچندان کنند.

 دکتر محبوب قبادیان قادی توسعه و گسترش سه مولفه مهم سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد ، انسجام و مشارکت اجتماعی را در جهت افزایش حس همکاری، همیاری و مشارکت تشکل ها را از اهداف برگزاری این همایش دانست و تأکید کرد: تقویت و توسعه ظرفیت های راهبری و مدیریتی تشکل ها، هم چنین ایجاد و توسعه شبکه گسترده ارتباطی و اجتماعی، تشکل های  فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و کمک به تقویت تشکل گرایی در جامعه و تحقق مشارکت تشکل ها در شناخت، نیز اتخاذ و اجرای سیاست ها، استراتژی ها و تدوین برنامه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه و بالاخره تقویت و توسعه نگرش" مسئولیت اجتماعی تشکل های مردم نهاد و حفظ اصول اخلاق حرفه ای "  از جمله هدف های ما در این همایش است.

دبیراجرایی سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران اظهار داشت: حفظ باورها، اعتقادات و آداب و رسوم منطقه سوادکوه و مازندران جزو اصلی ترین برنامه و هدف ماست.

قبادیان در پایان از علاقه مندان به آداب و رسوم و هنرهای آئینی منطقه خواست ضمن حضور در این همایش، ستاد برگزاری را برای  برپایی هر چه باشکوه تر این برنامه یاری کنند.

*مطالب مرتبط

تهران، سوادکوه ندارد

متخصصان 4 ساعت از سوادکوه گفتند

سومین همایش سوادکوهی ها: جذاب تر و با کیفیت تر

سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران

مسئولان استان وارد گود شوند

سوادکوه تتی ره جهاز هاکرده-1

سوادکوه تتی ره جهاز هاکرده-