يکشنبه 7 آبان 1396-19:0

محمد اسلامی بیست و دومین استاندار مازندران شد

استاندار جدید مازندران در گفتگویی کوتاه با مازندنومه سلام گرم خود را به مردم مازندران ابلاغ کرد و گفت: سلام گرم خودم را به مردم مازندران می رسانم و امیدوارم بتوانم برای این مردم شریف و صدیق و انقلابی، خدمتگزار شایسته ای باشم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: همان طور که مازندنومه پیش تر اعلام کرده بود، محمد اسلامی ورنامخواستی، عصر امروز  به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران معرفی شد و به زودی جای ربیع فلاح جلودار را خواهد گرفت.

محمد اسلامی – استاندار جدید مازندران- دقایقی پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با مازندنومه، ضمن ابراز ارادت به مردم مازندران سلام گرم و صمیمی خود را به مردم این استان ابلاغ کرد.

استاندار جدید مازندران در گفتگویی کوتاه با ما اظهار داشت: سلام گرم خودم را از طریق مازندنومه به مردم مازندران می رسانم و امیدوارم بتوانم برای این مردم شریف و صدیق و انقلابی، خدمتگزار شایسته ای باشم.

اسلامی با بیان این که در اولین فرصت که دست بدهد وارد مازندران خواهم شد، افزود: تا پیش از مراسم معارفه در استان حاضر نخواهم شد اما امیدوارم از فرصتی که دست داده بتوانیم با کمک همه افراد و گروه ها تراز استان را بالاتر ببریم و مشکلات و دغدغه های استان همچون اقتصاد کشاورزی واسطه گری، زباله و آب را مدیریت کنیم.

گفتگوی مفصل ما را با محمد اسلامی که چهارم آبان ماه انجام شد، اینجا بخوانید.