تعداد بازدید: 3437

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

حسن خميني با سران فتنه هماهنگ است-صابري

دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران گفت:فعاليت هاي آشکار و پنهان سيدحسن خميني در ماه هاي گذشته به نفع سران فتنه، مهم ترين دليل برهم خوردن سخنراني او در روز 14 خرداد بود.


مسئول اصولگرايان مازندران به مازندنومه گفت:حرکت ها ومواضع بعد از انتخابات سيد حسن از جمله حمايت از سران فتنه ورفتن اش به عروسي پسر ميردامادي باعث شد مردم به بي وفايي او پاسخ بدهند.

علي صابري گفت:فعاليت هاي آشکار وپنهان سيدحسن خميني در ماه هاي گذشته به نفع سران فتنه مهم ترين دليل برهم خوردن سخنراني او در روز 14 خرداد بود.

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان استان تاکيد کرد:سيد حسن خميني با سران فتنه هماهنگ است و مثل پدرش که نجات و فلاح را در پيروي از رهبري مي دانست،عمل نکرد.


اين فعال سياسي ضمن رد تشکيلاتي وسازماني بودن حرکت روز جمعه گذشته تصريح کرد:حرکت مردم خودجوش ودر دفاع از ولايت بود؛نه دفاع از رييس جمهوري و احمدي نژاد تشکيلات خاصي در اين زمينه ندارد.


دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران استدلال کرد:اعتراض روز 14 خرداد مردم هشداري به همه مسئولان و شخصيت هاي کشور-حتي رييس جمهوري- بود که از مسير رهبري و ولايت خارج نشوند.


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان،سخنان رهبري در سالروز درگذشت امام خميني را فصل الخطاب دانست و بيان داشت:رهبري معظم مسير آينده و شاخص ها را مشخص و آخرين سنگر فتنه را فتح کردند.


صابري در ادامه ضمن اشاره به بوسه رهبري و دلجويي رهبري از سيد حسن خميني استدلال کرد:اين بوسه هم تفسير عاطفي دارد وهم سياسي؛رهبري موضعي پدرانه دارند وبه خانواده امام نيز ارادت دارند و دل شان مي خواهد سيد حسن به اردوگاه نظام برگردد.


مديرکل سابق فني وحرفه اي مازندران در پايان گفت وگويش به مازندنومه گفت:پس از کناره گيري از فني وحرفه اي در دانشگاه امام محمد باقر مشغول تدريس هستم و پيشنهاد هايي نيز به من شده است که در دست بررسي دارم.


  • شنبه 5 تير 1389-0:0

    همه یاران امام از اردو خارج شده اند و شما مانده اید!!!!!! انصاف هم خوب است

    • شنبه 22 خرداد 1389-0:0

      با سلام خدمت شما
      این جانب به تعدادی عکس با کیفیت از اقایان خامنه ای واحمد نژاد احتیاج دارم ایا میتوانید برایم ایمیل کنید یا اپلود شده داری ادرسش را ارسال کنید
      ممنون میشوم

      • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

        آقای صابری بس نبود بنام اصول گرایی در...خودت را نجات دهید.برخلاف دوستان این حرفها برای فرار از...: 1-مگر در دوران شما نیروهای اصول گرای همراه شما حذف نشدن 2-مگر در زمان شما معاون... از پول بیت المال کم خوردن 3-...4-از ... چه خبر که ...می گرفت 5-در روز تودیعتان... کوتاه آمدند

        • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

          حاجي ته ريش دور بگردم اتا كمه اون ور تر ه هارش

          • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

            البته آقاي مهندس صابري سابقه سپاهي گري در حد محدود دارند ولي روحياتشان آتشي تر از هر سپاهي بوده و هست و غير از خودشان محال است كس ديگري را قبول داشته باشد. البته بحث اشتباه و خطا براي هر فردي متصور است و براي سيد حسن هم استثناء ندارد. اينكه عكس العمل مال مردم بوده يا عناصر سپاه و بسيج آن را سازماندهي كرده بودند و همانند هدايت ستادهاي دكتر احمدي نژاد نقش اصلي را بازي كردند مهم نيست. مهم اين است كه بالاخره اين عده اعتقاد داشتند نبايد صداي نوه امام به گوش مردم برسد و جاي ايشان در بالاي نظام نيست. البته شايد حرف درستي باشد چرا كه اگر با موسوي همراه بود و كاركردهاي بعد از انتخابات ايشان را تاكيد مي كند نمي تواند انتظار داشته باشد الآن هم خيلي تحويلش بگيرند و از او ناراحت نباشند. بالاخره ورود در مباحث سياسي اين تبعات را نيز با خود به همراه دارد. اما حساب امثال آقاي صابري با اين مسائل فرق دارد و ايشان مانند هر كسي حق دارد كه در راستاي نوع تفكري كه دارد در جامعه سياسي و مديريتي نقش داشته باشد. ابتكار ايشان در تندروي و زدن حرف هاي نيش دار است و براي ايشان تاكنون سود زيادي داشته است و انشاء اله در آيندهنيز داشته باشد و چشم حسود كور.

            • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

              دوستان محبت فرمایید نقد منصفانه برای موضوعات بنویسند از اینکه آقای صابری ریشه در انقلاب و مواضع امام (ره) و مقام معظم رهبری داری بر کسی پوشیده نیست نباید با انگیزه های سیاسی و جناحی به اصل موضع ضربه وارد کرد چون این همان خواسته دشمنان است مهم این است بیش از دوازده بار در پست های مدیریتی دولت های سالهای پس از انقلاب حضور فعال داشته و یکبار توسط دولت اصلاحات عزل شد و اینبار توسط دولت اصولگرای جوان اما برای مردان کار و تلاش همیشه میدان حضور فراهم است

              • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

                حالا چند کلمه از افاضات... بشنویم آقای صابری شمالطف کنید هنگام ... بسه

                • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

                  پاچه خواری نکن!چقدر زود دلت برای بازگشت به قدرت تنگ شده است!؟ التماس قدرت از عزتت کم می کند! تا کی عبد و عبید دنیا باقی می مانی که اینچنین ذلیلانه گدایی مسئولیت می کنی؟! والله خجالت دارد!حیا هم چیز خوبی است!

                  • دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

                    خیلی ممنون از روشنگری این آقا

                    • دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

                      این صحبت های آقای صابری فقط به خاطر جمله آخر است که بتواند به سمتی دست یابد. توجیه بوسه رهبری بر پیشانی نیز جالب بود. ... به خاطر پست و سمت اینچنپن بی حرمتی بکنیم.

                      • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

                        جناب آقای صابری
                        قبل از هر چیز خاطر نشان می کنم که شما از فنی و حرفه ای کناره گیری نکرده اید ، بلکه کنار گذاشته شده اید ، و حتما تائید می فرمائید که بین این دو وجه تفاوتهای زیادی هست .
                        اما بعد ، من و شما و امثال ما ، نه قواره سیاسی مان و نه شان و منزلت اجتماعی مان آن میزان نیست که به محضر بزرگوارانی چون سید حسن خمینی ، نه تنها جسارت که حتی اظهار نظر کنیم .
                        آقای متدین ، شما در مورد نوه امام راحل (ره) حرف می زنید و نمی دانم ملاک و معیار صواب و نا صواب در نظر شما چیست که به خودتان جسارت اظهار نظر داده اید .
                        تا کنون مطالب و نظرات بی شماری از شما در مازند نومه خوانده و تنها در دل خندیدم ، اما اهانت به بیت امام و بازمانده و یادگار امام و مرحوم حاج احمد جای سکوت و در دل خندیدن باقی نمی گذارد .
                        شما را ارجاع می دهم به مرور بخشهایی از تاریخ تشیع ، بد نیست مطالعه کنید ، بلکه مطالعه مجدد ، پرده های حب و بغضتان را کنار زده و وجدانتان نفسی بکشد ، در ظهر عاشورا نیز سپاهیان یزید با همهمه و هلهله و فریادهای مکرر مانع از آن شدند که حسین ابن علی سخن براند .
                        من و شما که چوب نخورده انقلابیم به خودمان حق می دهیم صف بندی و گرایش سیاسی داشته باشیم اما وقتی نوه امام راحل به زعم شما موضع سیاسی می گیرد به خودمان جرات تاخت می دهیم ، مباد آن روزی که در یوم الحساب علاوه بر شهدا که بی شک یقه ما را خواهند گرفت و شکایتها از ما خواهند داشت ، امام شهدا هم جزو شکات ما باشد .
                        جناب آقای صابری ، فعال سیاسی بودن با هوا شناس بودن فرق دارد ، فعال سیاسی باشید نه هوا شناسی که تنها به دنبال مسیر وزش باد جستار می زند .
                        بنده بعنوان یک همنوع و هموطن عرض می کنم خدمت شما که ، جنابعالی حقیقتا پیرو خط امام و رهبری نیستید ، چه آنکه دبیر آن تشکل در یک استانید و جسور ِ بیت امام ، پیرو رهبری هم نیستید که اگر بودید دامن نمی زدید به آتش اختلاف ، وقتی رهبر مملکت سید حسن را در آغوش می گیرد و می بوسد ، شما که هستید که عملکرد رهبری را تفسیر به رای می کنید برای خودتان .
                        آقای صابری
                        کمی انصاف از نان شب هم برایتان واجب تر است ، امیدوارم حضرت رزاق عنایت کرده و قسمتتان کند .


                        ©2013 APG.ir