تعداد بازدید: 2756

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390-23:1

اوضاع کلاردشت سکه است!

پس از عيدي سه ميليون توماني شورا به شهردار،اين بارشهردار کلاردشت به هر يک اعضاي شورا يک سکه تمام بهار آزادي هديه داد!/دامداران کلاردشتي ضمن تجمع در جلوي بخشداري بيان داشتند اگر به مشکلات ما رسيدگي نشود گاوها و گوسفندان خود را به داخل شهر مي آوريم!(دو خبر از کلاردشت)


به گزارش خبرنگار ما در کلاردشت، دادویی مقدم -شهردارکلاردشت- باحضور در جلسه رسمی شورای شهر چهارشنبه ضمن قدردانی از تلاش اعضا در سال 89 به هریک ازاعضاي شورا یک عدد سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر اهدا کرد.

بر اساس اين گزارش سکه هاي اهدايي شهردار به شورای شهر در حالی صورت گرفت که چندي پيش 3 نفر از اعضا با تصویب یک بند ازمصوبات خود،مبلغ 3 میلیون تومان به عنوان پاداش و عیدی در آستانه نوروز به شهردار اهدا کرده بودند!

خاطرنشان مي کنيم جمعی ازشهروندان درگفت و گوهای جداگانه اظهار داشتند شورای شهر به قول هایی که به هنگام انتخابات داده بودند از جمله گزارش عملکرد خود در هر6 ماه یک بار عمل نکرده و مصوبات شورا را نیز به اطلاع عموم نمي رسانند.

*روزي که دامداران تجمع کردند

خبر ديگر خبرنگار ما از کلاردشت حاکي از آن است که جمعی از دامداران مجل و رودبارک کلاردشت باحضور در بخشداری این شهر رفع موانع چرای دام خود را خواستار شدند.

یکی ازدامداران در این تجمع گفت: برای رفع مشکل مان به اداره کل منابع طبیعی و دیگر ادارات مرتبط رفتیم وحالا از آقای بخشدارمی خواهیم این مشکل راحل کنند، درغیر این صورت همه گاوها و گوسفندان خود را برای چرا به داخل شهر می آوریم!


  • جمعه 9 ارديبهشت 1390-0:0

    این پاداش ها در همه جا و مناسبتهای مختلف مرسوم است اما خبر نگار محترم که نمی دانم خانم است یا اقا بهتر است مشکلات شهررا انعکاس بدهد همانطوری که در شهرهای دیگر به این امر می پردازند.


    ©2013 APG.ir