تعداد بازدید: 4459

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 10 خرداد 1390-6:42

باباجاني:مخابرات،اينترنت پرسرعت ارايه مي دهد

 مدیرعامل مخابرات مازندران گفت:بالغ بر یک میلیون و 370 هزار مشترک تلفن ثابت می توانند بدون خروج از خانه و نیاز به بانک و استفاده از اینترنت ، از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنند/اینترنت پرسرعت با رعایت تعرفه سازمان تنظیم مقررات که ناظر بر تعرفه ها است ، از طریق شرکت مخابرات و 11 گروه PAP که تامین کننده سرویس های اینترنت هستند ، ارائه می شود.

 


1818 سامانه پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت است و پرداخت قبوض از طریق این سامانه هیچ هزینه ای ندارد.

 مدیرعامل مخابرات مازندران در رابطه با سامانه 1818 به مازندنومه گفت: بالغ بر یک میلیون و 370 هزار مشترک تلفن ثابت می توانند بدون خروج از خانه و نیاز به بانک و استفاده از اینترنت ، از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنند.

 بهروز باباجانی با اشاره به اینکه برای پرداخت قبوض از این طریق ، کلیه مشترکان تلفن های ثابت از طریق رمز دوم کارت های شتاب (هیچ فرقی ندارد متعلق به کدام بانک باشد) می توانند نسبت به این کار اقدام کنند ، افزود: این سیستم در حال تقویت شدن بوده و مشترکان در آیند نزدیک می توانند پرینت تلفن ثابت را هم از این طریق دریافت کنند.

 وی با بیان اینکه با واریز هزینه تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 ، بدون مراجعه حضوری در مخابرات و اعلام واریز بهای تلفن ، به سیستم مخابراتی وصل شده و مانع قطع شدن تلفن می شود ، تصریح کرد: از این طریق نیازی نیست که مشترکان منتظر دریافت قبض تلفن باشند و با شماره گیری 1818 از دهم تا بیستم ماه های فرد می توانند از میزان هزینه تلفن خود مطلع شوند.

باباجانی در رابطه به سامانه 09990 ، یادآور شد: این سامانه راهنمای مربوط به مشترکان را در اختیار آنها قرار می دهد و در آینده برای پرداخت هزینه تلفن همراه ، از این سامانه استفاده می شود.

وی با اشاره به راه اندازی سیستم ADSL در 220 نقطه استان توسط شرکت مخابرات مازندران ، خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت با رعایت تعرفه سازمان تنظیم مقررات که ناظر بر تعرفه ها است ، از طریق شرکت مخابرات و 11 گروه PAP که تامین کننده سرویس های اینترنت هستند ، ارائه می شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه مخابرات برای نخستین بار جهت ارائه اینترنت پرسرعت ورود پیدا کرده ، اظهار داشت: هنوز ساز و کار این سیستم به پایان نرسیده و در اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه واگذاری اینترنت پرسرعت از طریق مخابرات انجام می شود.


  • دوشنبه 25 دی 1391-0:0

    تهرانی ها خونشون از ما قرمز تره که باید اینترنت نامحدود داشته باشن بعد ما باید با همون پول اینترنت حجمی داشته باشیم واقعا از مازندرانی بی بخارتر و بد بخت تر پیدا نمیشه که تو کل ایران حتی تو استان خودمون میان و حقمونو میخورن و هیچکی هم صداش در نمیاد

    • چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

      الان دیگه شبا هم رایگان داره من که میخوام شاتل رو ول کنم برم محابرات قائمشهر
      سرعتش تا 250 شبا میره خیلی توه

      • يکشنبه 30 مرداد 1390-0:0

        این ارائه اکنون صورت گرفته؛ اما آنچه انتظار می رفت تعرفه های نامحدود بود که نه تنها این اتفاق نیافتاد، بلکه استفاده رایگان در شب ها که توسط همه شرکت ها برای مشترکانشان ارائه می شود نیز مقدور نمی باشد. اگر حد اقل خدمت دوم ارائه شود با توجه به قیمت ها، استفاده از adsl مخابرات بسیار به صرفه خواهد شد.

        • يکشنبه 15 خرداد 1390-0:0

          قائمشهر 1818 ندارد و قطع است


          ©2013 APG.ir