تعداد بازدید: 3400

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 آذر 1390-15:16

يوسف نژاد:دولت نباید به صندوق توسعه ملي دست بزند

عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: صندوق توسعه ملی متعلق به بخش خصوصی است/14 تا 16 میلیارد دلار پول در این صندوق وجود دارد/واردات بی رویه میوه ، کشاورزان را ناامید کرده است/اتاق بازرگانی شمال کشور را با ترکیب سه استان شمالی تشکيل دهيم. 


مازندنومه؛کلثوم فلاحي،ساري:نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در جلسه شناسایی و بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی در اجرای ماده 75 قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی ، اظهار داشت:صندوق توسعه ملی متعلق به بخش خصوصی است و دولت نمی تواند و نباید به این صندوق دست بزند.

علي اصغر يوسف نژاد با بيان اين که منابع مهمی در این صندوق وجود دارد که می تواند شرایط بهتری برای صنعت ، معدن و کشاورزی با همکاری اتاق های بازرگانی شرایط بهتری به وجود آورد،یادآور شد: طبق برآورد ما، 14 تا 16 میلیارد دلار در این صندوق پول وجود دارد.

 عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از مسائل و مشکلات بخش خصوصی ، محلی و منطقه ای است که با دخالت و مدیریت استان و تعامل دستگاه ها و مسئولان حل شده و نیازی به تصمیم گیری ملی ندارد.

وی با اشاره به اين که تشکل های تخصصی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مسائل مربوط به واردات بی رویه محصولات کشاورزی و باغی را پیگیری کنند،افزود:واردات بی رویه میوه ، کشاورزان را ناامید کرده است.

 اين نماينده مجلس با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی ، هویت پیدا می کند ، بیان داشت: اتاق بازرگانی مسئولیت خطیری در قبال قانون گذاران دارد و به عنوان مشاور سه قوه عمل می کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل اتاق بازرگانی شمال کشور با ترکیب سه استان شمالی شد و افزود: بسیاری از موضوعات کلانی که به دنبال آن هستیم در سه استان شمالی مشابه است در صورتی که در سایر استان ها ممکن است موضوعیت نداشته باشد.


  • چهارشنبه 16 آذر 1390-0:0

    آفرین بر "من" که دست به کاری زد دست زدنی"ستودنی". اما جان خار برار اما ره امشو خو دره تره این چندسال!

    • دوشنبه 14 آذر 1390-0:0

      دولت در دست زدن به چیزهایی که نباید دست بزنه نظير نداره،باید براش دست زد!

      • خواص با بصیرت!پاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 14 آذر 1390-0:0

        به به ! بازم انتخابات نزدیک شد و خواص ..... ، گزارش ها و مصاحبه هاشون صد برابر شد تا خودی نشون بدن! اون از حقوق مادام العمرشون که... رای دادن و گند زدن و زود جیم شدن و چند وقت صدایی ازشون در نمیومد تا گندشون بخوابه ، اینم از دست و پازدن دوبارشون برای گرفتن قدرت! حالا خوبه مازندنومه محترم، یک نظر سنجی بزاره که دلیل این همه علاقه ...و... برای مجلس چیه؟! صد البته خدمت رسانی و محض رضای خداست! شما توی این مدت از اینها منفعت طلبی دیدید؟!! ما که ندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!

        • دوشنبه 14 آذر 1390-0:0

          به این میگن نماینده اهل فن و دقیق

          • واقعاً کهپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 14 آذر 1390-0:0

            اول شما برو گندی که تو داستان حقوق مادام العمر زدی جمع کن بعدش بیا درباره دولت و ملت حرف بزن آقای بی خواص


            ©2013 APG.ir