تعداد بازدید: 3663

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 31 خرداد 1391-12:44

تثبیت مدیران/نیازآذری:به دنبال فرمانداری ويژه هستیم

نماینده بابل گفت:17 استان در امر تولید برنج کشور نقش دارند که شاخص آن ها مازندران است/کمربندی جنوبی بابل بعد از 11 سال تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/به زودی با وزیر راه نشستی خواهیم داشت و اعتراض شدید خود را درباره طرح کمربندی جنوبی بابل اعلام خواهیم کرد/به دنبال تثبیت جایگاه مدیران هستیم و تغییر و تحول مدیران وظیفه دستگاهای اجرایی است.


 مازندنومه،زینب حبیب پور: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که واردات برنج در فصل برداشت با جدیت پیگیری می شود؛گفت: اجازه واردات برنج در کشور را نخواهیم داد.

"حسین نیازآذری" در نشست خبری درجمع خبرنگاران با بیان این که محور تولید با توجه به شعار سال  می تواند کشاورزی باشد،افزود: 17 استان در امر تولید برنج کشور نقش دارند که شاخص آن ها مازندران است که شهرستان بابل نیز در راس این استان از لحاظ تولید این محصول قرار دارد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم به کشاورزی توجه داشته باشیم باید صنایع تبدیلی را به عنوان پشتوانه کشاورزی مورد پگیر قرار دهیم.

 او بابیان اینکه باید طرح جامع کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ افزود: امروزه قیمت تمام شده تولید برنج در کشور بسیار بالاست و باید نسبت به کشاورزی مکانیزه اقداماتی اساسی صورت گیرد.

"نیازآذری" در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اینکه اندیشه ارزشمند خبرنگاران، نمایندگان را در مسیرتوسعه کمک خواهد کرد؛ افزود: باید با ایجاد زیرساخت های اصلی کشور، فرصت هایی را برای آسایش عمومی مردم مهیا کرد.

 وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بابل به عنوان پشتیبان مردم در زمینه های مختلف برای اجرایی شدن و شتاب بخشیدن به طرح ها که امروز در اختیار مردم قرار می گیرد،تلاش خواهیم کرد.

این مسئول بیان داشت: کمربندی جنوبی بابل بعد از 11 سال تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و باید مدیریت زمان را درطرح ها لحاظ کنیم.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیرشمال متعلق به همه مردم ایران می باشد که نیاز است همه مسئولان برای تسریع در طرح ها همت کنند.

وی ادامه داد: جاده های منتهی به جنوب بابل اعم از بندپی غربی و شرقی، جاده شهید صالحی و بابلکنار متاسفانه ردیف اعتباری ندارند و سالانه از محل نگهداری راه ها،کارهای اولیه انجام می شود که این وضعیت پیگیری و تسریع در روند طرح ها را دچار چالش می کند.

 "نیازآذری" اظهارداشت: به زودی با وزیر راه نشستی خواهیم داشت و اعتراض شدید خود را درباره طرح کمربندی جنوبی بابل اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین بیان کرد: ما امروز به عنوان نماینده 500 هزار نفر از مردم بابل، به دنبال تثبیت جایگاه مدیران هستیم و تغییر و تحول مدیران وظیفه دستگاهای اجرایی است ولی نمایندگان می توانند مشاوران خوبی در این مسیرباشند.

 وی با اشاره به اینکه مدیران بابل سرمایه های ارزشمندی برای استان و کشور هستند؛ گفت: با هماهنگی فرماندار و با مشورت نمایندگان جایگاه مدیران تعیین خواهد شد.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم تشکیل فرمانداری ویژه را یکی از راه های تقویت و ارتقای بابل برشمرد و اضافه کرد: در سال 73 تا 76 سه بخشداری در این شهرستان ایجاد شد که در صورت تحقق فرمانداری ویژه، فرماندار بابل به عنوان معاون استاندار و بخشداران به عنوان معاون فرماندار فعالیت خواهند کرد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل بخشداری ها استقرار ادارات و دسترسی راحت مردم برای رفع نیازها در محل زندگی شان است


  • شنبه 21 بهمن 1391-0:0

    جناب اون بچه ساري كه وا قعا بيكاري كه به جاي ديگران كامنت مي زاري واقعا برات متاسفم ما تمام مازندران را مثل برادر خود مي دانيم و با هيچ شهري مشكل نداريم حتي با ساروي ها اين شما ها هستين كه با مشكل دارين وتو كار بابليها سرك مي كشين ايا يك طرح در ساري افتتاح مي شود ما دخالت مي كنيم اصلا به شما چه مربوطه و دوست ندارين بابل به اقتدار واقعي خود برسد و دوستدارين هميشه بابل محروم باشد مشكل از اونجا شروع شد كه مركزيت را از بابل و امل گرفتيد و از اون موقع مازندران رو به نابودي و كوچيك شدن است

    • بابل . .بارفروش . .مامطیر کبیرپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 3 تير 1391-0:0


      به کوری چشم بعضیا... بابل بزرگ ، بزرگ ترین ، پرجمعیت ترین ، شناخته شده ترین شهرستان استان میباشد که به ناحق مرکزیت را در دوران زندیه از بابل گرفتند .

      • شنبه 3 تير 1391-0:0

        علاوه بر فرودكاه ساري از فرودكاه بابلسر هم استفاده ميكنيم.بابلسر ربطي به بابل نداره.خودشون كه اصرار دارن بابلي نيستن و اسم قديميش هم مشهدسر بود.

        • شنبه 3 تير 1391-0:0

          به کوری بعضی ها شهرستان بابل با دو نماینده قدرتمند و پرتلاش به حق وحقوقی که تو این چند سال خورده شده میرسه به خدمت اقایون حسود برسونم تکمیل کمربندی که پروژه ملی هست،احداث فرودگاه جدید ،ایجاد کارخانه سیمان مدرن ،ایجاد فرمانداری ویژه و کارهای بزرگ دیگر در دست اجرا چه ضرری برای دیگران داره و شما در متن بالادر صحبتهای اقای نیاز چه حرفهای تفرقه امیزی میبینین از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خویش پندارد یکی از راههای گرفتن بودجه بیشتر از دولت فرمانداری ویژه هست که با احترام به بقیه شهرها بابل بحق و سزاوارتر از خیلی از شهرهای دیگر است دوستان بهتون قول میدم کامنت کشور بابل از ما نیست و یه ادم دلقک مسخرست اقایی که به اسم بابل کامنت میذاری اما لیاقت بابلی بودنو هم نداری و لهجه بابلی ها رو به سخره میگیری این نشون از فرهنگ پایین و کوته فکری توست و متعجبم از مازند نومه که این متن ها رو میذاره رو سایت امید به اتحاد مازندرانی ها خواشا کامنتمو رو سایت بذارین متشکرم

          • شنبه 3 تير 1391-0:0

            همه اينها حرفهايي است که به طرقي مردم را مشغول نگه دارن تا اين چهار سال تمام بشه و در روزهاي پاياني دوره نمايندگي چند تا پروژه بي پايه و اساس را افتتاح کنند و آن وقت بگويند ما بيش از توان خود و ظرفيت شهرستان براي بابل کار انجام داديم.
            جناب آقاي نياز اذر:
            شما هيچ کاري نمي خواد انجام بدين.
            فقط و فقط کمربندي، پايانه مسافربري، گازرساني به روستاها و تعريض جاده هاي روستايي منتهي به شهر بابل را پيگيري کنيد و به سر انجام برسانيد بقيه کارها پيشکش خودتان.

            • شنبه 3 تير 1391-0:0

              همه بصورت رسمی میگن فرودگاه بین المللی ساری ،مثل فرودگاه امام خمینی تهران تو رباط کریم، بابلی ها دارن از حسادت می ترکن، فرودگاه جدید هم قراره تو بابلسر احداث بشه که بابلی ها اینجور از خوشحالی ذوق زده شدن خوب حق دارن نه فرودگاه دیدن نه قطار نه ... اصلا ولشون کنین بزارین تو حال وهوای خودشون باشن فکر کنن ابرشهر هستند شاید هم پایتخت دنیا!!!دست خودشون نیست...

              • شنبه 3 تير 1391-0:0

                قابل توجه هم استانيهاي عزيزم
                فرمانداري وي-ه ربطي به فاصله به مركزاستان نداره به جمعيت شهرمربوطه. امل بيش ازصدهزارنفركمترازبابل جمعيت داره.تنكابن كه خييلي كمتره جمعيتش.يه سري به سايت امارجمعيت شهرهابزنيد.

                • جمعه 2 تير 1391-0:0

                  خوب عدم دخالت در عزل و نصب بنفع آقای شجاعی است که مدیران گذشته را نصب کرده است

                  • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                    ساری فرودگاه داره . هر کی میگه نداره بره ثابت کنه . هه هه هه

                    • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                      كامنت كشور بابل تركوندي.جنوبي ها يه آبادان دارن ما شمالي ها هم يه بابل.در ضمن امتياز فرودكاه واسه ساري و جداي اين مسئله ساري و مياندرود رابطشون با هم خوبه.ولي بابلسري ها خودشونو كاملا از بابل جدا ميدونن.خدايش متن صحبتهاي ...با ... مقايسه كنيد.يا متن سخنان ... و ...با ... و... مقايسه كنيد؟ساري از قديميترين و متمدنترين شهرهاي شمال.

                      • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                        بابلي خيلي ...!تو كامنتاشونم معلومه كه با ...

                        • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                          آقا يا خانم بابلي نما (ساروي ) : لطفا تحت نام ( كشور بابل) يا ( بابل بزرگ ) نظر نده !
                          .
                          خوبه ما بگيم ساري بدون فرودگاه هست و فرودگاهي كه بين بابل و بابلسر قراره احداث بشه ساروي ها بيان اينجا از فرودگاه استفاده كنن

                          • کشور بابل!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                            به امید پایتختی بابل با عظمت در جهان با حاجاقانیاز و ناصری اصلا بابل باید پایتخت دنیا باشه حاجاقا نیاز سازمان ملل رو بیار تو بابل ما بابلی ها اصالتا اروپایی و منحصر بفرد هستیم لهجه مان هم اگه دقت کنید به خارجی ها نزدیکه بابل ابر شهری در این قسمت هست اروپایی ها بابل رو فقط با نیویورک و شیکاگو و لندن مقایسه می کنند که با حاجاقا نیاز از اونا هم بالاتر میره ، بابل قطب سیاسی نظامی اقتصادی اجتماعی پزشکی فرهنگی ورزشی فنی صنعتی هنری علمی پژوهشی رسانه ای فضایی قضایی غذایی و ... دنیا ، الان اگه از یک بورکینافاسویی بپرسی بابل کجاست سریع جاشو رو نقشه بهت میگه بخصوص پل بزرگ بابل و ترمینال بزررگ و محبوب شهرمون و کمربندی اون که در دنیا معروف و جز آثار باستانی بابل کبیر هست...

                            • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                              خیلی خنده داره ؟ 20 کیلومتری ساری فرمانداری ویژه ؟ چرا آخه اینقدر رغابت دارید شما ؟ پس آمل هم بشه ویژه چالوس هم بشه دیگه . تنکابن هم بشه . باشه نیاز ؟

                              • استان بایلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                اقای نیاز ایا حرفهای قبل از انتخابات همین حرفهای امروز شمابود اگر فراموش کردید سری به سایتها بز نید علم پیشرفت کرد شما کجای کارید خواهشا بیشتر حرفه ای باشید

                                • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                  اقای مهندس دامادی شما که حرف از اتحاد استان میزنی توجه داشته باش که دوستان شما به فکر تفرقه هستند

                                  • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                    ما بابلیان به داشتن نماینده های دلسوز ، پرتلاش و میهن دوستی مانند حاجاقا ناصری ( نماینده اول شمال کشور در مجلس شورای اسلامی ) و مهندس حسین نیاز آذری افتخار میکنیم . ما در این دوره از نمایندگان خود فرودگاه ، کمربندی ، کارخانه سیمان و . . را میخواهیم و میدانیم اگر این دو عزیز به همراه دیگر مسئولین این شهرستان بزرگ بخواهند ، میتوانند بابـل را به نگینی درخشان و پیشرفته در خطه شمال کشور تبدیل کنند .

                                    • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                      درود بر نماینده با غیرت بابلی

                                      • استان بابـلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                        سلام و درود خدا بر نیاز بابل بزرگ . . امید است با همت و تلاش حاج حسین نیاز آذری و حاجاقا ناصری و امام جمعه محبوب و محجوب این شهرستان ولایت مدار ، دارالمومنین و دارالعلم و دیگر مسئولین شهرستان و استان ، کلانشهر بابل به جایگاه واقعی خود دست یابد . بابل بزرگ ، شهر همیشه سبز بهارنارنج به عنوان قطب علمی ، دانشگاهی ، پزشکی ، سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی استان مازندران که جمعیتی بیش از 600 هزار نفر را در خود میبیند باید به مراتب با اهمیت تر و با پرستیژ تر از این ها باشد . به امید مرکزیت بابل بزرگ در استان . . با تشکر از مدیر مسئول محترم سایت وزین مازند نومه

                                        • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                          خوب تثبیت مدیران به معنی تثبیت کسی است که نماینده قبلی است که دوستان خود را تثبیت کرد !دمت گم شجاعی که حرف اول و آخر مازندران را هنوز می زنی

                                          • بابل بزرگ پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                                            حاجی سفارش توکلی رو فراموش کرده بابلرو ولش به فکر ایران باش

                                            • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                              فرمانداری ویژه در 20 کیلومتری مرکز استان؟!!!!!!!!!

                                              • فرزاد سپهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                                ایشون نشون دادند که نماینده ای هستند با دیدگاه محلی نه دیدگاه کشوری.

                                                • فریکناریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                  چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                                  آقای نیازآذری فرمانداری ویژه فقط بر روی کاغذ است عملا کار برد ندارد . دولتیها گفتند توچرا باورت شد.

                                                  • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                                    اگر بابل با 40 کیلومتر فاصله از ساری مرکز استان بایدفرمانداری ویژه تشکیل بشه پس ما آملی ها باید از استان جدا بشیم و یک استان مستقل تشکیل بدیم

                                                    • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                                      همين مونده كه بابل هم فرمانداري ويژه بشه، فردا پس فردا بهشر و آمل و نور و نوشهر و ...... خدا به داد ما برسه، همه استانها به فكر اتحاد و ارتقاي سياسي و اقتصادي استانشون هستند؛ حتي استانهايي كه در رديف محرومترين استانها بودن امروز جزء پيشرفته ترين استانها هستند اونوقت ماها به دنبال اسم در كردن و قمپز در كردنيم. همينجوريه كه تهرانيها و سمنانيها و گرگانيها و استان البرزيها دارن تيكه تيكمون ميكنندإ ماها دنبال.....

                                                      • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                                                        کمربندی ساری پس از 30 سال هنوز هیچ کاری نشد تازه سمت گارد جنگل (سه راه جویبار) در هاله ابهام است سایپا شمال فقط زمین را متصرف شده و پالایشگاه و بیمارستان میاندرود فقط در این 4سال هیچ کاری صورت نگرفت آقای دامادی لطفابه فکر باش


                                                        ©2013 APG.ir