تعداد بازدید: 2432

توصیه به دیگران 1

شنبه 17 تير 1391-0:54

چالوس شهر بی دفاع/فونداسیون شهرستانی،خدمات کشوری

فرماندار چالوس گفت:استقرار معاونت گردشگری کشور در چالوس ضروریست/مسئولان،چالوس را ويژه ببینند/تعدادی از طرح های دریا برای استفاده مسافران درماه مبارک رمضان با رعایت موازین شرعی باز است/ قبل از پیگیری استان شدن در غرب مازندران بیاییم بستر را برای توسعه بیشتر مهیا کنیم.


مازندنومه،ارسلان رسولی عمارلویی:قدیر رضایی با اشاره به ورود سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به شمال کشور گفت: با توجه به جاذبه های طبیعی دریا و جنگل و نیز دشت های سرسبز مازندران، همه ساله بیش از 10 میلیون گردشگر ازمناطق گردشگری مازندران دیدن می کنند، لذا برای برون رفت از برخی کاستی ها در امر گردشگری نیاز است معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور در چالوس و یا یکی ازشهرهای گردشگرپذیر استان مازندران مستقر شود.

فرماندار چالوس افزود: فونداسیون چالوس، شهرستانی است ولی به دلیل علاقه فراوان گردشگران به جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله کلاردشت و جاده گردشگری کندوان این شهرستان به صورت کشوری اداره و خدمات داده می شود،بنابراین انتظار داریم مسئولان کشوری و استانی چالوس را به صورت ویژه ببینند.

وی در خصوص طرح دریا در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تعدادی ازطرح های دریا برای استفاده مسافران درماه مبارک رمضان با رعایت موازین شرعی باز است.

 فرماندار چالوس با اشاره به استان شدن غرب مازندران گفت: قبل از پیگیری استان شدن در غرب مازندران بیاییم بستر را برای توسعه بیشتر مهیا کنیم تا با دستی پر به اهداف مان برسیم.

 رضایی درخصوص گرانی های اخیر خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مبارزه باگرانی و افزایش بی رویه قیمت ها، از گذشته در دستور کار فرمانداری و دیگر دستگاه ها قرار داشته و با دستور اخیر وزیر کشور به استانداران و فرمانداران کشور نه تنها فرمانداری بلکه همه مدیران اجرایی درمهار پدیده گرانی وارد خواهند شد.


  • يکشنبه 18 تير 1391-0:0

    تمام بودجه استان را طاهایی داده به چالوس . دیگه چی کم دارید ؟

    • دکتر کیانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 17 تير 1391-0:0

      با تشکر از فرماندار توانمند و خستگی ناپذیر چالوس، حاج میرقدیر رضایی عزیز . به نظر من، درخواست بسیار جالب و حائز اهمیتی است. نکته ای که باید اضافه کنیم این است که متاسفانه دولت درسفر خود به چالوس ، قول داد که چالوس را قطعه 25 ببیند ، اما متاسفانه یک دروغ بود و دولت اصلا توجهی به این قضیه نداشت و ندارد ومتاسفانه رییس جمهور محترم ، بین مردم چالوس گفتند که: ما این پیشنهاد را قبول میکنیم و چالوس را دگرگون میکنیم و مردم هورااااا کشیدند ! دروغی که فقط برای دهن پرکردن بود و رییس دولت اصلا به این وعده اش عمل نکرد! دومین نکته آزاد راه شمال است که ، دولت محترم در طول این 8 سال نتوانست آن را کامل کند و درحالی که هم رییس جمهور و هم وزرای وقت راه و ترابری ، میگفتند تا پایان دولت نهم ، به پایان میرسانیم ، بعد گفتند که در پایان دولت دهم! الان دولت دهم هم به انتها رسیده است ، اما آزاد راه ، اندرغم یک کوچه است! پروژه ای که در زمان هاشمی رفسنجانی کلنگش زده شد، در طول 16 سال و 2 دولت خاتمی و احمدی نژاد نتوانستند آن را تمام کنند!
      نکته ی آخر اینکه ، متاسفانه فرمانداران که نمایندگان دولت در شهرستان ها هستند، فقط اسما نمایندگان دولت هستند چون نه اعتبارات کافی دارند و نه اختیارات کافی.
      به نظر بنده به عنوان یک غرب استانی ، برای اینکه غرب استان به توسعه لازم برسد ، باید به فرمانداران غرب استان ، اختیاراتی داده شود که بخاطر کوچک ترین کاری، نیازی به استاندار و استانداری نباشد! البته متاسفانه استانداران هم خیلی تام الاختیار نیستند. به نظر من باید در قانون تجدید نظر شود، همانطور که دنیایی وظایف برای فرماندار و استاندار تعیین کرده اند، باید اختیارات لازم را هم به انها بدهند.
      با تشکر

      • شنبه 17 تير 1391-0:0

        تو اين هفت سال كه فك فاميلاي مشائي از رامسر و تنكابن در كابينه دولت بودند اتفاقاتي در ايران افتاد كه بقولي از دوران ماد تا به قدرت رسيدن اين افراد بي سابقه بود! اختلاس 3000ميليارد دلار و اندي ! اين اتفاقاتو ميذاريم تو رزومه اين دو شهر غربي!اين اتفاق نادر باعث ساخت سريال هاي زيادي شده كه آخريش مسير انحرافي بود كه مستقيما به انحراف و اختلاسشون اشاره ميكنه.مازندنومه دليلي نميبينم حتي يك كلمشو حذف كني.

        • یک بنده خداپاسخ به این دیدگاه 1 0
          شنبه 17 تير 1391-0:0

          اقای فرماندار شما دیگر از دست کی مینالید؟به جای گلایه و تهدید، به عنوان بالاترین مقام دولتی در شهرستان دنبال راه کار قانونی برای کسب درامد از اینهمه توریست باشید . درتمام دنیا ،دربدر دنبال جذب توریست هستند تا اوضاع اقتصادی بهتری داشته باشند درکشور ما متاسفانه برعکس شده این را نه عنوان مزیت بلکه یک نقطه ضعف میدانند. اگر چالوس اینقدر پتانسیل برای جذب توریست دارد شما چرا نشسته منتظرید تا دیگران مشکل شما را حل کنند شما با متخصصان امر بنشینید ببینید بابت اینهمه پتانسیل چگونه میتوان درامد کسب نمود شما از داراییها مینالید دیگران از نداریها!!! چرا ؟مگر دنیا چکار میکند که شما نمیتوانید؟ همینجور نشسته و منتظر کمک دیگران هستید و تهدید میکنید که استان جدید تشکیل میدهند !!! این چه استانی است هرکسی از جایی دلخوری داشت یا مشکلی داشت چه دولتی و چه غیر دولتی فوری تهدید میکند که جدا میشوند !!! شما دیواری کوتاه تر از مازندران پیدا نکردید؟ درکنار دنیایی ازثروت نشسته اید ولی نمیتوانید از اینهمه ثروت استفاده کنید !!!گناه دیگران چیست ؟خوشگذراندن و تفریح کردن هزینه دارد که مصرف کنندگان بایستی بپردازند ، واقعا جای تعجب دارد که توریستی ترین شهر ایران اینگونه دستش بالاست و ناتوان از تامین هزینه های حداقلی و چشم براه کمک دیگران .آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم و....بهتر است چند سفر به همین کشورهای اسلامی اطرافمان داشته باشید تا ببینید آنها چگونه از این فرصتها استفاده میکنندکه ما نمیتوانیم


          ©2013 APG.ir