تعداد بازدید: 4734

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 24 مرداد 1391-23:39

به عشق بهداد

گزارش+گزارش تصویری از مراسم استقبال از بهداد سلیمی در قائم شهر


مازندنومه؛خبر و عکس:ارسالی روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر: مراسم استقبال از بهداد سلیمی-قهرمان وزنه برداری المپیک لندن- پیش از ظهر سه شنبه در قائم شهر برگزار شد.

مردم و مسوولان ورزش دوست قائم شهر روز سه شنبه به پاس افتخار آفرینی بهداد سلیمی در مسابقات المپیك 2012 لندن و كسب نشان طلا ، استقبال باشكوهی از این وزنه بردارملی پوش به عمل آوردند.

استقبال اولیه از این قهرمان نامی مازندران از مقابل مصلی نماز جمعه قائم شهر آغاز شد و هزاران نفر از مردم ورزش دوست استان مازندران در خیابان های شهر با شادی وی را همراهی کردند.

پهلوان سلیمی پس از این استقبال بی نظیر، با هدایت ستاد استقبال در میان حضور پرشور و گسترده شهروندان قائم شهری به میدان مركزی شهر(میدان طالقانی)هدایت شد و سپس با حضور در استادیوم ورزشی شهید وطنی، برای دقایقی به احساسات پرشور دوستداران و علاقه مندانش پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر، استاندار مازندران، فرماندار قائم شهر، مدیر كل ورزش و جوانان مازندران، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به همراه تعدادی از دوست داران این قهرمان که از خوزستان، شهر شوش دانیال خود را به مراسم رسانده بودند از جمله میهمانان ویژه استقبال از این پهلوان قائم شهری بودند.

برگزیده ای از اظهارات استاندار و امام جمعه قائم شهر را که در استادیوم وطنی قائم شهر ایراد شد، در پی می آوریم:

*علی اکبر طاهایی،استاندار مازندران:

- بهداد سلیمی با وجود مصدومیت زانو در زمان آمادگی برای حضور در المپیک با روحیه فتوت و جوانمردی این افتخار را در کشور ماندگار کرد.

- 50 درصد مدال‌های المپیک با همت و غیرت ورزشکاران مازندرانی، نصیب کاروان ایران شد.

-پرچم ایران به این خاطر که در سینه‌اش نام الله نقش بسته با همه پرچم‌های دنیا متفاوت است.

*حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی،امام جمعه قائم شهر:

- خدا خواست سلیمی با همه همت و تلاش، قوی‌ترین مرد جهان شود و دل مردمش را شاد کند وگرنه هیچ افتخاری رایگان نصیب کسی نخواهد شد.

- به خاطر شادی دل رهبر و ملت برای کسب مدال المپیک توسط شیرمردان ایران که پشتوانه دعای خیر مردم را به همراه داشتند خدا را شاکریم.

- این مدال‌آوری در حالی انجام شد که همه تلاش استکبار در به انزوا کشاندن ایران در جهان صورت می‌گرفت ولی ورزشکاران ایرانی دگر باره نام و پرچم ایران را بر تارک دنیا به اهتزاز در آوردند.


  • مازندنومه3پاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 27 مرداد 1391-0:0

    دوست گرامی آملی؛ما در ساری و میاندرود حداقل 3 تا 4 همکار خبرنگار داریم که خبرها و جلسات را روزانه پوشش می دهند،طبیعی است که اخبار این شهرها بازتاب بیشتری در سایت پیدا می کند.از سوی دیگر سازمان ها و دستگاه های مرکز استان رسانه ای تر هستند.ما به بیشتر جلسات مرکز استان از استانداری گرفته تا ادارت کل و شورا و...دعوت می شویم،اما هنوز یکبار نشده که از آمل دعوت شده باشیم و برای پوشش برنامه ای خبرنگار تقاضا کنند! ادارات شهر شما هیچ کدام شان،از فرمانداری تا شورا و شهرداری و ...نمی دانند اطلاع رسانی و خبررسانی به رسانه ها(حداقل مجازی)یعنی چه؟! اما در مرکز استان این گونه نیست،هم ما همکار خبرنگار داریم،هم دستگاه ها خبر می فرستند،هم دعوت نامه ارسال می کنند. با این اوضاع کاملا" حق بدهید که مرکز استان برجسته تر شود.این قضیه ربطی به ساری دوستی یا آمل ستیزی ما ندارد.اصلا" چه منفعتی برای ما دارد که طرفدار یک شهر یا دشمن شهری دیگر باشیم؟مدیر سایت اگر اهل آمل نیست،اهل ساری هم نیست.این جا همه چیز بر مبنای تعامل است،آملی ها با رسانه ها تعامل ندارند،ما هم آن جا خبرنگار نداریم،بدیهی است که ساری برجسته تر شود،چون هم کاربدستانش رسانه ای هستند و هم ما چند خبرنگار داریم و هم به خاطر مزکز بودن خبرهای بیشتری از این شهر روی خروجی قرار می گیرد.عزت یاد

    • جمعه 27 مرداد 1391-0:0

      ممنون .ولی حرف من این بود که شما می خواهید در درج خبر و مطالب آزاد باشید یعنی ساری را قرار دهید آمل را نه..من هم از روی کینه نمی گوییم و از روی اینکه به این سایت هر روزه می آییم و دلم می خواهد هم از رامسر خبر باشید هم از آمل هم از ساری ..ولی خبرها این گونه است: صدرعاملی:ساری شهر باشکوهی است شهردار ساری:آسفالت سازی شود نماینده ساری:فلان شود..فعلا آمل را آب برده شما را خواب..مطلب تحریف شده از ساری در شاهنامه را درج کردید..در کل همه می دانند و می دانید یک زره باید پارتی بازی برای مرکز شود ولی نه تا این اندازه..باز هم ممنونم و دست شمارا بابت فرهنگ مازندران بوسه می زنم.

      • مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 26 مرداد 1391-0:0

        دردود؛به مخاطب آملی مان که دوباره از ما انتقاد کرده،دوباره پاسخ می گوییم: دوست گرامی،اگر توضیح ما را خوب خوانده باشی،گفتیم که امکانات و سرمایه مالی و انسانی ما محدود است و نمی توانیم کل مناطق مازندران را از نظر خبری به خوبی پوشش دهیم.یعنی همه جا خبرنگار نداریم،همکاران ما هم آن قدر درگیری کاری دارند که بسیاری از خبرها را نمی توانند پوشش دهند.حتی به قول شما در ساری که تصور می کنید خبرهای آن در سایت پررنگ تر است،روزانه خبرهای متعددی را نمی توانیم پوشش دهیم. از طرفی چون اصرار داریم خبرها و تحلیل ها اختصاصی و تولیدی خودمان باشد،از پخش خبر خبرگزاری ها نیز معذوریم.بنابراین شما می توانید برخی خبرها و تحلیل های به نسبت متفاوت را که در رسانه های دیگر پیدا نمی شود در مازندنومه بخوانید و سایر خبرها،از جمله مطالب مربوط به شهرتان را در رسانه های دیگر بیابید. در ضمن به ما حق بدهید که در ویرایش یا انتشار مطالب دریافتی آزاد باشیم.دلیل نمی شود که ما مطلبی را اگر انشار ندادیم بغض و کینه ای با صاحب آن یا شهر منسوب به نویسنده داریم! این چه استدلالی است؟!مصداقی بیان کنید تا توضیح دهیم که چرا مطلب مورد نظرتان منتشر نشد.مطمئن باشید برای درج یا پخش نشدن مطلب یا خبری دلیل منطقی داریم که شما نمی دانید.سطحی قضاوت نکنید لطفا".در ضمن این دو لینک را ببینید که ما چند دقیقه بعد از پیروزی های بهداد و رضایی در مازندنومه انتشار دادیم:پس نگویید کاری نشده است:http://www.mazandnume.com/?PNID=V14032 و این لینک: http://www.mazandnume.com/?PNID=V14031

        • پنجشنبه 26 مرداد 1391-0:0

          با تشکر از گفتار شما ولی گرفتن یک خبر یا ساختن و تدوین یک خبر پیروزی قاسم رضایی و اهدای مدال آن به زلزله زدگان ورزقان کار سختی است..؟چطور برای ساروی ها تهیه ی کنید ولی آملی ها...؟در کل گذاشتن یک خبر کار سختی نبود ..ممنون..یک خبر از مدال طلای المپیک ان هم در مازندنومه پیدا نشد..؟این را خدمت شما بگوییم یکی از مازندران شناسی های آملی که 3 بار مقاله خود را به شما داده اند شما درج نکردید این هم تبادل مطلب ولی شما درج نکردید...

          • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

            درود بر پهلوان غيور مازني. مازند نومهء عزيز دلم طاقت نميآره انتقاد نكنم. خلاصه اينكه هنگام وقوع اتفاقاتي از اين دست، بعضي آقايان من جمله فرماندار و استاندار و جناب امام جمعه خوب آفتابي مي شوند! هنگام تجمع كارگران نساجي آقايان كجايند؟ ها؟ كجايند؟!

            • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

              درود،به مخاطبی که انتقاد کرده:"یعنی قاسم رضایی آدم نبود که نه گزارشی نه چیزی ازش نزاشتین آقای ساری نومه؟..."عرض می کنیم:
              مازندنومه در حد توان و بضاعت خود خبرهای سراسر استان را پوشش می دهد،اما ما در همه شهرها و مناطق استان خبرنگار نداریم،به همین دلیل گاه برخلاف تمایل مان از خبرهای ارسالی سازمان ها و دستگاه ها استفاده می کنیم.برخی روابط عمومی ها از جمله همین روابط عمومی فرمانداری قائم شهر که خبر و تصاویر مربوط به بهداد را فرستاده، پرکار و فعال است و خبرهای شهر را به ما می رساند،اما در بعضی مناطق به خصوص شهرهای غرب استان(جز چالوس که با ما همکاری دارند) و نیزشهرهایی مثل آمل و محمودآباد و نور که هیچ گونه ارتباطی با رسانه ها ندارند،دست مان از خبرهای تازه و دست اول خالیست. شما به جای انتقاد از ما می توانید انتقادتان را از سازمان های مسئول شهر آمل در میان بگذرید که با رسانه ها -به ويژه رسانه های مجازی-میانه ای ندارند. بضاعت ما نیز ناچیز است و نمی توانیم در سراسر استان خبرنگار جذب کنیم.وگرنه تفاوتی بین بهداد و رضایی و بقیه وجود ندارد.

              • چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

                با خسته نباشید و خدا قوت به بهداد و سایر مازنی های المپیکی از تقوی تا یزدانی و همچنین سایر ایرانی های حاضر در این رقابت ها. اما از بهداد انتظار می رفت که جدی تر به رکورد المپیک حمله می کرد. برخی مثل من که شاهد آخرین حرکت پهلوان بودند، تصور می کنند که ملاحظاتی غیر از توان بهداد عامل آن حرکت شل و وِل بود،آن هم از کسی که وزنه قبلی را -به قول معروف -مثل آب خوردن بالا برد.

                • چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

                  یعنی قاسم رضایی آدم نبود که نه گزارشی نه چیزی ازش نزاشتین آقای ساری نومه؟ یعنی مردن بهتره...یعنی از این بدتر؟ قاسم رضایی هم آمدا...!

                  • دكترسيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

                    باتبريك به بهدادسليمي ومردم استان مازندران وهمه مردم ايران وبا آرزوي موفقيت براي همه ورزشكاران ايران درتمام ميادين ورزشي.خدايارومدكارشما

                    • کلانشهر بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

                      پهلوانان نمیمیرند . . بهداد سلیمی مانند پهلوانانی نظیر امام علی حبیبی ، عبدالله موحد و . . از اسطوره های تاریخ استان مازندران میباشند . با وجود همین پهلوانان است که به مازندرانی بودن خود افتخار میکنیم


                      ©2013 APG.ir