تعداد بازدید: 3385

توصیه به دیگران 5

چهارشنبه 24 آبان 1391-23:23

طاهایی:سئوال از رییس جمهوری تاکتیک های نظام را لو می دهد

یک فیلم را هم که درباره مازندران ساختند به اسم علی آباد تولید شد/به دعوت طرف چینی به دو استان جیلین و ججیانگ چین سفر کردیم/اعتبارات استانی تنها 17 درصد بودجه ماست/بانک ایده تشکیل شود/الان زمان سئوال از رییس جمهوری نیست/هادی ابراهیمی را به خاطر این که اهل رسانه بود،انتخاب کردم.(متن وحاشیه نشست استاندار با مدیران پایگاه های مجازی مازندران)


مازندنومه،سردبیر:نخستین نشست استاندار مازندران با مدیران پایگاه های مجازی مازندران(حدود 30 پایگاه)،پیش از ظهر چهارشنبه در ساختمان استانداری مازندران برگزار شد.

علاوه بر استاندار،معاون سیاسی و امنیتی استاندار،مدیر روابط عمومی،رییس دفتر و مدیرکل حراست استانداری و نیز معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جلسه حضور داشتند که جز طاهایی و رستمعلی سایران ترجیح دادند سکوت کنند و از اظهارنظر خودداری کردند.چکیده ای از اظهارات حاضران به همراه برخی حاشیه های این نشست را بخوانید.

*استاندار صدها برابر بیشتر دغدغه دارد

*کمال رستمعلی-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران ابتدای جلسه شعری را از استاد شهریار با موضوع محرم و در توصیف امام حسین(ع)خواند که استاندار از او پرسید:این شعر را همان شهریار مشهور سروده؟ رستمعلی تایید کرد و گفت:از اشعار معروف زنده یاد شهریار است.

*رستمعلی ضمن تمجید از عملکرد سایت های خبری استان و تخصصی شدن فعالیت های آنان،پیشنهاد داد پایگاه های خبری به دنبال ثبت و آرشیو کردن عکس ها،نوحه ها،سرودها و آیين های مذهبی و محلی قدیمی باشند.

*مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت:تهران کم تر اجازه نمایش فیلم ها و برنامه های محلی مراکز را می دهد و خودمان باید همین جا جبران کنیم که طاهایی گفت:یک فیلم را هم که درباره مازندران ساختند به اسم علی آباد تولید شد!(اشاره به سریال پایتخت)

*رستمعلی با بیان این که من تاکنون از رسانه ها گلایه نکردم و بابت مطلبی به سایتی زنگ نزدم اما امروز می خواهم قدری گلایه کنم،افزود:در ماجرای سیل اخیر طوری وانمود شد که انگار والی استان به اندازه نویسنده های سایت دغدغه مردم را ندارد؟به همان اندازه که شما دغدعه مردم را دارید،آقای طاهایی صدها برابر بیشتر نگران است و دغدغه دارد و احساس مسئولیت می کند.

*رستمعلی با یادآوری خاطره ای از کمک و پیگیری شبانه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از خانواده ای که در محور ساری به قائم شهر بی سرپناه بودند،تصریح کرد:بدون این که آقای ابراهیمی بخواهد من مطلبی نوشتم و این اقدام نیک را انتشار دادم،اما بعضی رسانه ها نوشتند ابرهیمی گروه رسانه ای دارد و برای خود تبلیغات می کند و ...،در حالی که ماجرا این گونه نبود.

*پیشنهادهای قبلی چی شد؟

*ایرج نیازآذری-مدیر سایت سلام مازندران-گفت:من در جلسات گذشته،چند پیشنهاد ارائه دادم،نمی دانم سرانجام آن پیشنهاد ها چه بود که امروز پیشنهاد تازه ای بدهم.در این لحظه طاهایی گفت:یکی از پیشنهادهای خودتان را بگویید که چه بوده است؟نیازآذری پاسخ داد:مثلا" تشکیل ستاد یا اداره کلی در استانداری برای امور بین الملل و کارهای مربوط به تجارت و سفرهای خارجی و مانند این ها که قبلا" در چنین جلساتی مطرح کردم.استاندار هم توضیحاتی را در این زمینه ارایه داد.

*عباس مهدوی-مدیر سایت گردشگرآنلاین-ضمن بیان این که ما در بخش جلب و جذب توریست خارجی ضعیف عمل می کنیم،به معرفی کتاب مازندران،اثر تازه اتشارات شلفین پرداخت و حمایت های نهادهای دولتی را از این کتاب نفیس خواستار شد.

*طاهایی با اشاره به این که ما در حوزه گردشگری نقص جدی در زیرساخت ها داریم،درباره سفر اخیرش به چین گفت:ما به دعوت طرف چینی به دو استان جیلین و ججیانگ چین سفر کردیم و سرخود نرفتیم،بلکه دعوت شده بودیم.همین دو استان چین بیشتر از ایران و 83 میلیون نفر جمعیت دارند و هتل 5 ستاره شان جلوی چشم بود،در حالی که ما فعلا" در استان هتل 5 ستاره نداریم،مگر این که آقای عظیم زاده بنا کند.

*استاندار گفت:در راه جذب گردشگر خارجی و معرفی مازندران ، قدم هایی برداشته شده اما کافی نیست.مثلا" محتوای بسته هایی که برای عرضه در سفرهای خارجی می بریم،شامل صنایع دستی استان خودمان می شود.

*طاهایی در جایی از صحبت هایش گفت:خزر قوم خوش نامی نبوده و بهتر است به جای ساحل خزرآباد از نام ساحل فرح آباد استفاده کنیم که البته منظور از این فرح آن فرح معروف نیست!

*استاندار گفت:این اولین نشست ما با رسانه های مجازی بود و تقاضا کردیم رسانه های دولتی و شبه دولتی مثل مهر و فارس نباشند،حتی هیچ کدام از معاون های خودم را نیاوردم و آقای ابراهیمی هم که این جا هستند به عنوان رییس شورای اطلاع رسانی حاضرند،نه معاون استاندار.به پیشنهاد شما جلسات آینده را موضوعی می کنیم و خودتان موضوع پیشنهاد دهید.

*طاهایی گفت:اعتبار عمرانی استان در 8 ماه اول امسال فقط 30 میلیارد تومان بود،در حالی که مازندرانی ها هر ماه بیشتر از 140 میلیارد تومان یارانه می گیرند.

*طاهایی با بیان این که برخی طرح های مهم استانی مثل سد گلورد و آزاد راه تهران شمال در شمار پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته است،افزود:من هنگام کلنگ زنی نیروگاه سیاه بیشه که حدود 27 سال پیش بود،حضور داشتم.او از ابراهیمی و رستمعلی خواست توری برای بازدید مدیران سایت های مجازی از این نیروگاه مهیا کنند تا دستاوردهای مهم دولت معرفی شود.

او اضافه کرد که در زمان کلنگ زنی شرکت سفال طبرستان و سد شهید رجایی هم حضور داشتم و به عنوان نماینده نوشهر و چالوس(غرب استان) در مجلس پیگیری هایی برای این پروژه های شرق استانی انجام دادم و جذب اعتبار کردم.

*طاهایی گفت:خرده پول های استان و اعتبارات استانی تنها 17 درصد بودجه ماست و 83 درصد مابقی باید از تهران و از اعتبارات ملی جذب شود که هنر نماینده های مازندران است که اعتبارات را به استان بیاورند.وی افزود:ما که خودمان یک بار با کمک وزیر اقتصاد 130میلیارد تومان از تهران برای غرب استان بودجه ملی جذب کردیم،در معرض سئوال و تحقیق و تفحص قرار گرفتیم!

*بانک ایده تشکیل دهیم

*علی صادقی-مدیرمسئول مازندنومه-در این نشست گفت:انتقاد رسانه ها ی مجازی از سفرهای خارجی مسئولان،نه به خاطر نفس سفر و یا خرج از کیسه بیت المال است،حتی گاه ضروریست که مدیران به این گونه سفرها بروند و با مدیریت و فن آوری ها و پیشرفت های نوین آشنا شوند،اما حرف ما این است که در چند سفری که انجام شد چرا گزارش کاری ارایه نشد؟نتیجه ملموس این سفرها چیست؟هیچ وقت بعد از بازگشت گزارش کاری،نموداری،جدولی و...از نتیجه سفرها ارایه نشد و این گونه به نظر می رسد که سفرها بی فایده است.

*استاندار در پاسخ گفت:در هیچ یک از سفرها ما ریالی از بودجه وزارت کشور خرج نکردیم و حتی ماموریت هم نگرفتیم،چون من حقوقی از وزارت کشور دریافت نمی کنم.وی افزود:البته تذکر خوبی داده شد که دستاوردهای سفر بازتاب داده شود و من می پذیرم.در ادامه برگه ای را کپی کرده و به حاضران دادند که در آن مختصری درباره سفر اخیر به چین توضیح داده شده بود.

*مدیرمسئول مازندنومه در ادامه بیان داشت:باید در استان و به سرپرستی استانداری بانک ایده تشکیل شود.این بانک در خیلی از کشورهای دنیا وجود دارد و در برخی سازمان های پیشرو در ایران هم مرسوم است. باید نرم افزار مدیریت ایده و سایتی طراحی شود که همه از نخبگان و رسانه چی ها و دانشگاهیان تا آحاد مردم بتوانند با مراجعه به این سایت، ایده های خود را در زمینه های مختلف ارایه دهند و هر چند ماه به ایده های برتر نیز جایزه داده شود.با ایجاد بانک ایده از نیروهای خوش فکر جوان استفاده بهینه می شود،دغدغه ها و نیازها شناسایی می شود و شبکه های ارتباطی و هم اندیشی های استانی شکل می گیرد.

*صادقی در ادامه به بیان ساز و کار تشکیل بانک ایده در استان پرداخت و افزود:در خیلی از مواقع ما در استان کارآفرین وطراح و سرمایه گذار داریم،ولی ترجیح می دهیم در استان های دیگر یا حتی خارج از کشور به دنبال او بگردیم و آن چه خود داریم از بیگانه تمنا می کنیم.مثلا" دو سال پیش صاحب ایده ای در همین ساری با کسب مجوز از سازمان انرژی های نو از زباله برق تولید کرد که با تمام تلاش هایش مهجور ماند و ما در چین به دنبال حل مشکل زباله برآمدیم.

*طرح راه اندازی بانک ایده با استقبال استاندار مازندران مواجه شد و او از مدیرمازندنومه خواست طرح كامل را جهت بررسي به استانداري ارائه دهد.طاهایی درباره موضوع زباله هم گفت:این را هم شما خودتان با ما پی گیری کنید.

*زمان سئوال از رییس جمهوری نیست

*استاندار در بخشی از اظهاراتش تاکید کرد:الان زمان سئوال از رییس جمهوری نیست،چراکه ایشان مجبورند در مجلس به بعضی موارد اشاره کنند و برخی تاکتیک های نظام لو برود.

*محمدعلی روشن-مدیر پایگاه صنایع نیوز-ضمن بیان مشکلات صنعت استان،گفت:تجمع کارگران نساجی جلوی بهارستان انصاف نبود و برای بیگانگان خوراک فراهم کرد.

*عادل روحی-مدیر سایت اصلاح نیوز-تاکید کرد:دادخواستی را در چند روز آینده آماده می کنم تا نام خزر را در مکاتبات داخلی حذف کنیم.

*رضا بحرگرد-مدیر پایگاه رو به شادی-در این جلسه اظهار داشت:بروز سیل در استان از سوءمدیریت ناشی می شود و اگر مدیریت ضعیف نبود ما این همه بلایای طبیعی نداشتیم،مسیری که 7 سال پیش جنگل بود،الان ویلا سازی شده است.وی افزود:بعضی فرماندارها تحت امر مجموعه استانداری نیستند و از نماینده شهرشان حساب می برند.بحرگرد ادامه داد:ما باید نگاه فصلی را از دریا حذف کنیم و برای تمام سال برای دریا برنامه داشته باشیم و نام طرح سالم سازی دریا را هم تغییر دهیم.

*استاندار در این لحظه از حاضران پرسید:به جای طرح سالم سازی دریا شما چه اسمی را پیشنهاد می کنید؟وی در جای دیگری گفت:به دلیل حذف بودجه فرهنگی ما هنوز نتوانستیم حق الزحمه ناجیان غریق را بپردازیم.

*راحله حاجیان-مدیر سایت خط سوم-صحبت هایش را با شعری از آرزو ولیپور-شاعر قائم شهری-در وصف حضرت زینب(س)آغاز کرد که استاندار گفت:این شعر را در سایت تان قرار دهید یا تکثیر کنید و در اختیار همه بگذارید.او در ادامه راجع به مصوبه دولت درباره حمایت از برنجکاران مطلبی را بیان داشت.

*آش شما مرا نمک گیر کرد!

*لابه لای اظهارات به بهانه قرار گرفتن در آستانه ماه محرم،از حاضران با آش پذیرایی به عمل آمد.محمدقلی نژاد-مدیر پایگاه شمال امروز-گفت:اول می خواستم موضوع دیگری را مطرح کنم اما چون آش خوردم،نمک گیر شدم و چیزی نمی گویم.او درباره توجه بیشتر به هیات های عزاداری محرم مطالبی را را بیان داشت.قلی نژاد گفت:حاج منصور در مهدیه تهران هزاران نفر را دور خود جمع می کند و ما اگر در مازندران چننین فضایی داشته باشیم،حتما" می توانیم جوان ها را جذب کنیم.

*عبدالله سعيدي كياسري-مدیر سایت شمال پرس- به بیکاری در مازندران اشاره کرد و یادآور شد:سازمان نظام مهندسي استان حدود 18 هزار عضو دارد كه 6 هزار نفر پروانه دارند و فعاليت مي كنند و بقیه بيكار هستند.

*موسی علی اکبری-مدیر سایت شمالنا-در این جلسه ضمن انتقاد از صدا وسیما به خاطر کم کای درباره زبان مازندرانی گفت:با وجود نیروهای متخصص در استان،اداره کل مسکن و شهرسازی با هزینه بالا طراحی سایتش را به تهران واگذار کرد که استاندار از رستمعلی خواست این موضوع را پیگیری کند.

*علیرضاسعیدی کیاسری-مدیر شمال آرت-آخرین نفری بود که صحبت کرد و گفت:فرهنگ هیچگاه به عنوان ضرورت مطرح نشده است.او گفت:در مدرسه از دانش آموزان پرسیدم:معروف ترین شاعر مازندرانی کیست؟گفتند:علی گراییلی(خنده حاضران!)سعیدی افزود:کانون فرهنگی-تربیتی آموزش و پرورش را در ساری به بخش درمانی دادند،در حالی که ما در مرکز استان مشکل فضای بهداشت و درمان نداریم و مشکل فضای آموزشی داریم که استاندار از رستمعلی خواست این موضوع را هم پیگیری کند.

*طاهایی در پایان گفت:از هیچ کس گله ای ندارم و جز صمیمیت و دستاوردهای مثبت،خاطره ای ندارم.وی افزود:من ادبیات خاصی دارم و در استان های دیگر هم که بودم نیرو با خود نمی بردم و تنها می رفتم و تنها برمی گشتم و اگر استاندار سابق گیلان به تذکر من توجه می کرد، الان این مشکلات برایش پیش نمی آمد.طاهایی ادامه داد: ابراهیمی را نیز به خاطر رفتن آقای قناعت به استان گلستان انتخاب کردم و اگر قناعت نمی رفت شاید این معاونت را هم تغییر نمی دادم. استاندار گفت:هادی ابراهیمی را به خاطر این که اهل رسانه بود،انتخاب کردم.

*به حاضران دو گزارش مکتوب:1-گزارش تطبیقی بین سال های 1357 تا 1384 و 1390 در برخی شاخص های اقتصادی و اجتماعی و 2-گزارش از پروژه های در دست اجرای دولت در مازندران داده شد.

*عکس از:سایت استانداری مازندران


  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 27 آبان 1391-0:0


    این باشد اندر اعتذار ما/بپذیر دوست عزیزم از اراء/ادب ما همین مقدارک است/شما بهر خدا مدارا می نما/ دیدید عجب شعری (معری) سرودم/ این بدترین غلطی بود که غلط انداز کرد/ همین روزها مجدداً سر و کله دوستان ارایی پیدا شده که کجا است این غلط انداز که به اراء توهین کرده و هر چه از قبل علط انداز عرض کرد بابا اولاً توهین نکرده و ثانیاً اگر توهین برداشت شده عذرخواه است و ثالثاً ما که معصوم نیستیم و در عالم طنز هم از این اشتباهات هم در پردازش و هم در برداشت حاصل از آن پیش می آید. دوستان که از قادر متعال فامیل خود را گرفته اند می فرمایند ما را تحت تعقیب قرار دهند و کسی هم از اصحاب آگاهی پیدا می شود و می گوید این غلط انداز که تو به دنبالش هستی اهل ف. است و بیچاره اهل ف. که حالا باید به جای غلط انداز اهل ب. و شاید هم اهل آ. و شاید هم اهل ن. و شاید هم اهل س. کتک ها و فحش ها و بد و بیراه ها را نوش جان بفرماید تا حالش جا بیاید. بابا باور کنید که کار ما غلط اندازی است و ناچاریم اینجوری باشیم که اهل هیچ جا و اهل هیچ چی نباشیم و بدانید غلط اندازی خیلی خرج دارد که همین مازندنومه را هم از دست بدهیم معلوم نیست کسی ما رو تحویل بگیرد و باید به کجا پناهنده بشویم. جناب آقای ارائی عزیز باور کنید بنده قصد اسائه ادب نداشتم و اگر چنین استنباطی شد بنده عذرخواه هستم.

    • جمعه 26 آبان 1391-0:0

      آقاي طاهايي در عمل ثابت كرديد كه از استان شدن غرب مازندران حمايت مي كنيد والا تا الان صدبار تنكابن و رامسر را از مازندران جدا و به استان بقلي ملحق ميكرديد.

      • جمعه 26 آبان 1391-0:0

        آقای هادی ابراهیمی و آقای طاهایی رسانه ای ترین و فرهنگی ترین مدیران استان هستند.قدر اینها را نمیدانیم.بعدی ها که امدند ما می فهمیم اینها چقدر موثر بودند.آفرین به استاندار که سر مجازیها را جمع کرد.بقیه مدیران یاد بگیرند

        • جمعه 26 آبان 1391-0:0

          با خودم گفتم اینقدر ناقلا بازی در نیار شاید بنده خدا راست گفته و همه تقصیرها از نادانی ما اهالی مطبوعات و رسانه ها هستش. از کجا معلومه ما درست فکر می کنیم. آخه پدر بیامرز یک پستی رو هم در حد واندازه آقای رستمعلی به ما تعارف نمی کنه که ازش طرفداری بکنیم.... هم که هم برادر خانومش رو هم خانومش رو هم ... توی استانداری جا کرده و از همه هم باج می گیره و هم هوای همه رو داره و واسطه گری هم می کنه به هر حال اگه می خواهی رسانه باشی باید اینجوری باشی. نه مثل ...که با صد من عسل هم اگه بخوریش تلخی هاش زیر زبونت آزارت میده و نه مثل ... که هی تحلیل بکنی و هی تولیدی کار بکنی که چی بشه. بقیه هم که کپی پیستی هستند و کار خاصی نمیکنند. اخیراً یک سایت من درآوردی به نام ... اومده که فقط دعواش با روستای ... و متقابلاً اونا هم جنگ زرگری راه انداختند که تاریخ بی تاریخ و آثار باستانی رو وللش. ...و ... هم که هیچ . همین بنده خدا که راجع به دانشگاه مطلبی نوشت و آقایی هم یک کامنت گذاشت که حرفشون هم البته هیچ خریداری نداره و اصلاً بازار کشش این حرفا رو نداره. الآن باید دید بازار چه حرفایی رو می پسنده و روی اونا باید کار بشه. دیدید که یک خبر جعلی!! از آقای ... چقدر بازتاب داشت و استاندار و دفتر رئیس جمهوری مجبور به تکذیب شدند و اشاراتی به تبلیغ برای فردی خاص که فامیلیش هی داره تولید شغل نخ گره زنی و بافندگی رو می کنه که البته اگه از جنس ابریشم باشه قیمت بتلاتری رو داره. به هر حال کاری که استاندار نکرده رو دیگه نباید بهش نسبت داد. اینجوری سنگ روی سنگ بند نمی شه و همه مسئولین هر روز باید دور بیفتند به این تهمت ها جواب بدهند و کی دیگه وقت خدمتگذاری و سفر رفتن پیدا خواهند کرد خدا میدونه. سفر خیلی چیز خوبیه و آقای صادقی فرمودند که باید هم حتماً انجام بشه چون تجربه آدم رو زیاد می کنه و توی سفر چیزای خوب می بینی و خیلی چیزا رو میتونی یاد بگیری و خیلی چیزا رو می تونی بخری و خیلی چیزا رو بهت هدیه می دهند و تازه هتل های قشنگ و شیک رو می بینی و بعد افسوس می خوری که مگه اونا چه جوری مدیریت می کنند که اینقدر تمیز و شیک به مسافراشون می رسند ولی توی استان ما اصلاً از تمیزی خبری نیست ولی در عوض قیمتشون از اونا هم بیشتره. این تجربیات فرهنگی بدون سفر اصلاً به دست نمیاد. شما انتظار نداشته باش استاندار با این وزن و هیکلش هر روز پاشه بره بهشهر و چالوس و نوشهر که مثلاً سیل زدگان رو ببینه خوب یکبار رفته برای هفت پشت سیل زدگان کافیه و باید به جای اون همه رو بسیج بکنه که کمک بکنند. اصلاً مگه استاندار تا الآن از این کنسرت هایی که برای کمک به سیل زدگان گذاشتند گلایه ای کرده؟ خیلی هم خوبه و خیلی هم تائید می کنه که مردم بیایند و دست بزنند و شادی کنند و کمی هم برقصند و از همدیگر تا دلشون بخواد تشکر بکنند و همدیگر را تحریک بکنند که فقط بخش اندکی از دارایی شون رو به عنوان کمک بدهند و مشکل همشهریان و هم ولایتی ها رو حل بکنند. حالا این استاندار به این نازنینی... رو اینهمه اذیت می کنید که مزه سفر رو از دماغش بیرون می آورید. این آقای غلط انداز کیه که اینجوری الکی و هوا در هوا به این استاندار نازنین و معاوناش گیر میده و هی دنبال یک چیزایی می گرده که معلوم نیست. من که موندم بهش چی بگم

          • جمعه 26 آبان 1391-0:0

            آقای ارایی با سلام / آقای غلط انداز از اهالی ف...هستند

            • جمعه 26 آبان 1391-0:0

              آقای شمس!
              وقتی بهشهر سیل اومد استاندار رفت چین.
              وقتی غرب استان سیل اومد استاندار با همه دم و دستگاه پا شد اومد دستبوسی شماها. خجالتم خوب چیزیه.

              • جمعه 26 آبان 1391-0:0

                تاکتیک احمدی نژاد همان هاله نور و... است که ...و فرماندارانی که هنوز وظیفه اداریشان و پست سازمانی شان یکبار مطالعه نکردند حتما تاکتیکی است که نباید کسی از آن مطلع شود وگرنه دنیا ویران می شود همین چین ویران می شود اونوقت ما نمی دانیم از کجار باید دسته بیل و چوب بستنی و اجناس بنجل وارد کنیم خدا خیرت بده خدا قوت سید کاش سید ما می بود و ...

                • بابک شمس ناتریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  جمعه 26 آبان 1391-0:0

                  ما غرب استانیها که مدتهاست در جلسات اینچنینی دعوت نمی شویم/اما باز جای تشکر دارد که چنین جلساتی برگزار می شود/به هر حال از قدیم گفتند/از دل برود هر آنکه از دیده برفت/مرکز نشینان ما را فراموش کردند/خداقوت به برگزارکنندگان این جلسه/بابک شمس ناتری

                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 26 آبان 1391-0:0

                    غلط انداز در پیشنهاد اسم استاد است و خود را محق می داند که از درخواست استاندار در مورد پیشنهاد اسم به جای طرح سالم سازی دریا استقبال می نماید ولی استاندار بداند اینهمه کارشناس و کارمند با حقوق و مزایا و هزار تا اهن و تلوف یک اسم مناسب را پیشنهاد نکردند و این کار غلط انداز خرج دارد و باید حداقل به اندازه حقوق چندماه همه کارکنان بخش های مربوطه به غلط انداز بابت این اسم گذاری داده شود. لذا هر وقت استاندار دست به جیب کرده و حق ما رو داده غلط انداز هم اسم مربوطه رو اعلام خواهد کرد ولی فعلاً آن را در بسته بسیار محرمانه توی گاوصندوق خودش حفظ کرده که لو نرود.

                    • جمعه 26 آبان 1391-0:0

                      آقاي استاندار به درستي فرمودند كه: «ما در حوزه گردشگری نقص جدی در زیرساخت ها داریم.» اما در جهت رفع نقص چه كرده اند. ايا ايشان مي داند كه در ميراث فرهنگي چه مي گذرد! سازمان ميراث فرهنگي در حال حراج آثار تاريخي و اهداي آن به شركتهاي شبه دولتي است. جنگل به تاراج رفت، سهم مردم از دريا برگردانده نشد. آثار تاريخي رها شد و بسياري از آثار و ابينه هاي تاريخي به كام گردشگري در حال واگذاري است تا دوستان گرد هم بنشينند و قليان چاق كنند. شما فضاي سبز چين را ديده ايد! واقعا قابل مقايسه است كه كشوري با يك ميليارد و سيصد ميليون نفر جمعيت چه توجهي به آثار تاريخي و منابع طبيعي دارد و مازندران با داشتن آثار تاريخي فراوان و جنگل چهل ميليون ساله هيركاني كه خود يك موزه واقعي است، به چه روزي افتاده است. مازندران را به زودي سيل خواهد برد. نشانه هايش را در سيل يك ماهه اخير در شرق و غرب مازندران مي توانيد ببينيد. فاعتبروا يا اولي الابصار - اگر چشمي مانده باشد.

                      • پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                        شنیدم یکی داشت از آشخوری استاندار و چندمدیر سایتی که فقط خبر کپی پست میکنند می انداخت که همکاران"رستمعلی" خان به دستور ... مانع این عکسبرداری شدند.

                        • پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                          آقای استاندار منظورش از تاکتیک چیه ؟ دلار 3000 تمانی ؟ فقر و بدبختی مردم ؟ مدیریت ضعیف در همه ی بخش ها منجمله زلزله و سیل اخیر در کشور ؟ یا احتمالا تاکتیک های حوزه سیاست خارجی و دوستی با بورکینافاسو و دشمنی با نیمی از جهان ؟ با احترام برای آقای استاندار ولی مجلس خدمتگزار باید رئیس جمهور را استیضاح کند.

                          • سیدمحمدعلی قادریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                            این غلط انداز هنوز زنده است
                            من به عنوان یک ارائی عاشق دیدنشم
                            هنوز توهین هاش به ارائی ها یادم هست

                            • پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                              چقدر بامزه نوشتید.کیف کردم

                              • غلط نندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                                دلم ازجگرو سنگدان هرچه مرغ گرفت /از آن آش و جاش و وماش ز استانم آرزوست .
                                زین غذاهای شکم پرکن بیمزه اقم گرفت /شیر کاله و گوشت فیله و راستانم آرزوست .

                                • پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                                  من دلم آش استانداری میخواد!!با جاش!

                                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    پنجشنبه 25 آبان 1391-0:0

                                    واقعاً ایول دارد، رسانه ها یک چیزی هم به استاندار بدهکار شدند. آقای رستمعلی نقش اپوزسیون رسانه ها را بازی کردند و توپ را توی زمین رسانه ها انداختند. ماشاء الله به این ابتکار که هم بی موقع به سفر رفته و هم بدون برنامه رفته و بی حاصل برگشته و هم از رسانه ها طلبکار است که چرا سفر را نقد کردید؟ آقای استاندار مگر دریافت نکردن ریالی از دولت بابت هزینه های سفر و حق ماموریت آنهم فقط توسط استاندار و نه بقیه همراهان کفایت می کند که بگوییم پس صحیح است؟ اصل ماجرا ضرورت حضور استاندار در پیگیری ها برای سیل زدگان و حل مشکلات سیل و پس از سیل بود که هنوز هم مشکل داریم و هنوز آن را حل نکرده نوشهر و چالوس گرفتار شدند و زندگی مردم نابود شده است. اصل این است که مشکل سیل زایی چگونه توسعه پیدا کرده و نقش دست اندرکاران، نمایندگان، اهالی بده و بستان با شرکت های بهره بردار از جنگل ها، نابودی درختان در اراضی با شیب تند در جنگلها، جاده سازی های بی رویه و بدون اصول ایمنی، پل های مسئله دار، ایجاد گیرهای بین راهی بر سر راه خروج حجم بالای آب از مسیل ها، عدم توجه به پروژه های ابخیزداری در جنگل ها و تعطیلی آنها، اولویت مسکن مهر به این پروژه های حیاتی (بودجه صرف شده در دولت نهم و دهم برای مسکن مهر و آبخیزداری را باهم مقایسه نمائید)، و بسیاری از این دست مسائل. استاندار محترم شما برای تثبیت آقایی خود با هیچ احدی نمی خواهید برخورد حذفی داشته باشید و بر وضع موجود حکومت می کنید ولی این روحیه نمی تواند به عنوان روحیه سازنده باشد. درست 180 درجه با روحیه رئیس جمهوری ناسازگار با وزرایش تفاوت دارد. اگر دست رئیس جمهور باز بود بیش از این افرادی را که تغییر داد کابینه را با تغییرات مواجه می ساخت و شما حتی در ضعیف ترین نقاط در معاونت های استانداری و بعضاً مسئله دارترین آنها هم رویتان نمی شود تغییر ایجاد کنید. آیا این روحیه مثبت و سازنده است و با تعهدی که به مردم دارید که نقاط ضعف را برطرف کنید سازگاری دارد؟ آیا واقعاً‌اشکال کار آقای سعادتی در بردن نیروها به همراه خود بوده است؟ مگر چند تا نیرو همراه خود برده بود؟ اشکال در تدبیر نداشته اش بوده که حرکات عجیبی از او سر می زد که نمونه ای از آن که وهن استانداران و رئیس جمهوری بود در اعلام بحث امیر کبیر خواندن رئیس جمهوری آنهم با بلند کردن صدا بوده است که همه تحلیلگران از آن به عنوان یک چاپلوسی یاد کرده بودند. جناب استاندار باور کنید اعلام اینکه آقای ابراهیمی را به خاطر اینکه اهل رسانه بودند به معاونت سیاسی و امنیتی انتخاب کردید و اگر آقای قناعت بودند هرگز به انتخاب آقای ابراهیمی فکر نمی کردید پوئن مثبتی برای شما محسوب نمی شود. از نگاه ما وجود آقای قناعت مسئله دار بود و نوع انتخاب آقای ابراهیمی هم مشکل دار. پتانسیل های فردی آقای ابراهیمی به خاطر رسانه ای بودنشان نبوده بلکه سطح تحصیلات و نوع تحصیلاتشان این تناسب را ایجاد کرده بود. ضمن اینکه از آقای رستمعلی گلایه وجود دارد که چرا اگر مسئولی به وظیفه خود که رسیدگی به امور مردم از دارا تا فقیر است آن را امری خارق العاده جلوه داده و با ذکر اینکه آقای ابراهیمی خودشان در جریان نبودند این منت را بر سر رسانه ها می گذارند که چرا از این موضوع انتقاد کردند. مگر رسانه ها راجع به این موضوع چه گفته بودند؟ تا جایی که یادم می آید از اصل موضوع همه رسانه ها تقدیر کردند ولی از اینکه آن را به عنوان منتی بر سر مردم مطرح کنید و به صورتی شائبه دار ذهنیت سازی کنید منتقد بودند. بگذر آقای غلط انداز که این مسائل گوش بدهکاری در استان ندارد.


                                    ©2013 APG.ir