تعداد بازدید: 3234

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 دی 1391-13:33

کاندیداهای شورا جلسه تشکیل دادند

 نشست نامزدهای احتمالی شورای شهر مرکز استان که به طیف اصلاح طلبان گرایش دارند،در ساری برگزار شد/اصلاح طلبان برای تامین نقطه نظرات و منویات مقام معظم رهبری در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فعال خواهند بود و کاندیدا معرفی خواهند کرد.


مازندنومه: نشست نخست نامزدهای احتمالی اصلاح طلب شورای شهر ساری،اوایل هفته جاری،در منزل یکی از نامزدها برگزار شد.

به گزارش مازندنومه،در این نشست انتخاباتی که تعدادی از کاندیدهای مطرح حضور داشتند،بر ويژگی های کارامدی،سلامت و پاکدستی نامزدهای اصلاح طلب تاکید شد.

یکی از کاندیدهای حاضر در این نشست به مازندنومه گفت:پیرو سفارش های مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور در خردادماه سال آینده،تعدادی از نامزدهای با گرایش اصلاح طلبی که قصد حضور در صحنه انتخابات شورا را دارند، گردهم جمع شدند تا با تبادل اندیشه،به پویایی عملی و نزدیکی فکری بیشتر و بهتری برسند.

وی با بیان این که قرار است تیمی با شعار و هدف مشترک تشکیل دهیم،تصریح کرد:تلاش ما این است با برنامه های مناسب،کاربردی و مردم پسند پا به عرصه انتخابات بگذاریم.

این نامزد احتمالی شورای شهر ساری گفت:اصلاح طلبان برای تامین نقطه نظرات و منویات مقام معظم رهبری در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فعال خواهند بود و کاندیدا معرفی خواهند کرد.


  • جمعه 30 فروردين 1392-0:0

    هرآنکس که از بدنامی بترسد برای رسیدن به پست اینگونه دهان خود را نمی گشاید وبا حقه ونیرنگ از خود چهره نمیسازد

    • چهارشنبه 23 اسفند 1391-0:0

      ائتلاف خوب است.

      • دوشنبه 25 دی 1391-0:0

        آقای علی اکبر صفری هم در این جلسه حضور داشت؟

        • يکشنبه 24 دی 1391-0:0

          شنیده ها حاکی است افرادی از قبل دنبال طیفهایی هستند که توشهر وشهرداری نیروجمع کنن تا درشورا افرادی انتخاب شوندکه بتوانندازطریقشان خلاصه به نوایی برسند پروژه ه ای منصب ومقامی سفارش فردی و...مردم ما بایدافرادی صادق مومن مقید به اصول وارزشها راانتخاب کنند واقعا عبوری داره خوب کار میکنه طیف موافق عبوری روحمایت کنیم انشاا...

          • يکشنبه 24 دی 1391-0:0

            بصیرجان،شماکه خیلی صادقیدوزورخیلیها راداریدچراقدری ازخفه کردن مردم توسط فتنه گران تورمی حرف نمی زنید؟نفوذی های شما دلار،چندبرابرشدن قیمتها،شصت دست نشان دادن پولدارهاوقفیرشدن 90درصدمردم است ،می توانیدوازدستتان کاری برمی آیدیک حماسه ای خلق کنیدتاهنرتان معلوم بشه،آدرس اشتباهی ندهید،رفتیدابروبگیریدچشم راکورکردید،الکی خودتان رابه کوچه بن بست نزنید!مردم همه ازچپ وراست طرفدارنظام ورهبری وقانون گرائی هستندکارتان پیش نمی رودازدیگران هزینه نکنید!

            • شنبه 23 دی 1391-0:0

              به شزطی و شروطها برادران اصلاح طلبی که دارید از رهبری هزینه می کنید در اولین قدمتان باید تکلبف خود را با جریان فتنه و براندازان مشخص کنید وگر نه حماسه سازان 9 دی شماها را مثل جزیان انحرافی و نفو ذی پس خواهند زد.مازند نومه جان امانتداری کنید و این مطلب را بذارید.

              • قلم به مزد سابقپاسخ به این دیدگاه 0 1
                جمعه 22 دی 1391-0:0

                اصلاح طلب؟پنج نفری که ظاهرا"برای دادن لیست مشترک برای حضوردرانتخابات راه میانبری رابرای پیروزی خودشان ازرقباانتخاب نمودند،عدم لیاقت خودشان راباخلاءو ناتوانی وخرج کردن ازفداکاری های بی منت وپرهزینه ی سیاسی جریان اصلاح طلب می خواهندجبران کنند!بدابه حال این جورآدمهاوزهی تاسف!اصلاح طلبی وجریانات همسوی با آنان فربه ترین تشکیلات ومنسجم ترین قالبهای حزبی رادرخودشان پرورانده اندآنهادارای برنامه های منظم وبسیارتعریف شده ای برای انتخابات واردخواهندشد،مگرمی شودچندنفرازافرادی که موج سواران اصلاح طلب شهره اندبانام وعنوان بانیان صادق وایثارگری که دراین راه مشقات زیادی رابجان خریده اند،این طورافرادسودجوئی وسوءاستفاده کنند؟اصلاح طلبی وتشکل قدرتمندآن،آنقدربی بائس وبانی نیست که کوتوله های جامانده ازاصلاح طلبی باجاخالی دادنهای خودشان دروقت هزینه بربودن،امروزبخواهنددرغیاب آنهابه چیدن ثمره آن مجاهدتهای کثیرروی آورند!زهی تاسف وزهی خیال باطل،اینقدرعرض خودنبرندوزحمت جریان رقیب رازیادنکنندوگمان بیهوده مبرندکه ره که مروندبه ترکستان است وبوی استشمام شده بوی کباب نیست،دارندخرداغ می کنند....

                • احمد يعقوبيپاسخ به این دیدگاه 0 1
                  جمعه 22 دی 1391-0:0

                  مصداق فعاليت هاي تبليغاتي پيش از موعد است

                  • پنجشنبه 21 دی 1391-0:0

                    به به چشم مان به جمال اصلاح طلبان جدید روشن لطفا رو کنید ببینیم کیانند این جان برکفان امت و امامت .......مثل روز روشن است که در روزنامه بشیر همیشه اسمشان نوشته می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    • پنجشنبه 21 دی 1391-0:0

                      شورای شهر راسیاسی نکنید چون تنها شهروندان متضرر خواهند شد مردم باید باهوش باشند افراد توانمند ودارای سوابق اجرایی ومدیریتی ومتعهد درکنارهم وبااستفاده از نظرات متخصصان ونخبگان میتوانند برای شهر مفید باشند خواهشا شهروندان انتخاب آگاهانه ودرست داشته باشند که مانند شورای سوم اکثر وقت شورا برای حل اختلافات سیاسی و... تلف نشود

                      • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

                        از قدیم هم می گفتند که بهترین و صادق ترین و پاکدست ترین و اصولگراترین پیروان رهبری همین جان برکفان اصلاح طلب هستند. لابد همه این ها هم با همدیگر و یک صدا و یک دل فتنه 88 را حسابی و محکم محکوم کردند و عشق به ولایت از وجودشان می بارد. اصولگراهای پست باز و پست طلب و موقعیت خواه باید از خودشان خجالت بکشند که با مسئله فتنه حسابی کاسبکاری کردند و آنقدر اتهام پشت اتهام وارد کردند که دیگه خیلی شور شده و رئیسشان که خط انحرافی توی اصولگرایان ایجاد کرده از این طرف بام افتاده و فتنه معکوس ایجاد کرده و حتب با مردم اسرائیل و آمریکا دوست شده و به فکر تشکیل شعبه اسلام ایرانی به جای اسلام ناب و تشیع افتاده و با زنده کردن مجدد منضور کوروش تن آن بیچاره را در گور می لرزاند. حالا یکی بگوید اصلاح طلبان ساروی که خواسته ای جز راهیابی به شورا شهر برای خدمت صادقانه و جانانه و بدون چشمداشت ندارند برای اعلام وفاداری به مقام عظمای ولایت منتظر فرصت بودند و دلشان خیلی هم می خواست که موسوی و کروبی و خاتمی را محکوم بکنند و با صدای بلند اعلام بکنند روش آنها را دوست ندارند ولی اگر این کار را می کردند دیگر چی از اصلاح طلبی باقی می ماند. لابد این تجمع و نتایج منتشر شده از آن بنا به توصیه های روانشناس و کارشناس و کارگردان انتخاباتی و جامعه شناس جریان اصلح طلبی بوده که باید برای حضور قوی در انتخابات شوراها اعلام وفاداری به منویات رهبری بشود تا اصولگرایان خجالت کشیده و کوتاه بیایند اما کو گوش شنوا؟

                        • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

                          خبر ناقص چه جایی برای نشر دارد حداقل اسامی حضرات اصلاحات قید می شد تا با برسی سوابق میزان اصلاحاتشان ارزیابی میشد!!!!!!!!!!1

                          • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

                            توشورا ی شهر چه خبرها که نیست که اقایان به اسم گروههای سیاسی قصد بازی با احساسات مردم رادارندکه وترد شورا شوند .فرمانداری محترم ومعاونت سیاسی امنیتی استانداری ایا این حرکات مغایر قانون انتخابات نیست؟؟؟

                            • چهارشنبه 20 دی 1391-0:0

                              خاک تو سرشون


                              ©2013 APG.ir