تعداد بازدید: 2658

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 خرداد 1392-10:3

آرزو می کنم عشق ویژگی شما باشد،نه رابطه ی خاص با کسی

در نامه حسین اسلامی ساروی به مهدی عبوری مطرح شد:شما مردم را باور کردید ، البتّه خطرناک است، ولی بهتر از آن است که هیچکس را باور نکنیم، قطعاً از خطر آدم های بخیل هم نمی هراسید و صد البته که ما انسانها اگر قرار باشد کار کنیم ، قطعاً اشتباه خواهیم داشت ، زندگی ما تماماً یک سفر است.


مازندنومه:حسین اسلامی ساروی-پژوهشگر و مدیر مرکز ساری شناسی-امروز در نامه ای به مهدی عبوری به دفاع از او و عملکردش پرداخت و خاطرنشان کرد:« شما قطعاً از خطر آدم های بخیل نمی هراسید.»متن کامل نامه در پی آمده است:

شهردار محترم و دوست داشتنی ساری
حاج آقا مهدی عبوری
سلام
    

زندگی بدون موسیقی اشتباهی بیش نیست و ما در شب تولد مولا علی (ع) در مراسمی که شما در استادیوم شهید متقی برپا نمودید، دیدیم که زندگی با موسیقی زیباتر هم هست، و شما در آن شب به مردم ساری مقدس ترین عبارت دنیا را فرمودید . شما قاطعانه گفتیدکه« مردم ساری نگران نباشید، درست اش می کنیم)» و ما خیلی خوش شانس بودیم که این جمله را از شما شنیدیم.


آرزو می کنم همچنان، عشق ویژگی شما باشد، نه رابطه ی خاص شما با کسی.گرچه خانواده عبوری با خون خود ثابت کردند که خاصیت آنها عشق است .

 از اینکه هنرمندانه به احساسات لطیف مردم شهر من شکل بخشیدید سپاسگزارم. شادبودن تنها انتقامی است که می توان از دنیا گرفت. همیشه شاد باشید.


حاج آقا مهدی عبوری عزیز 
مردم شهر من به شما اعتماد کردند ، شما به مردم قول دادید، این ارتباط شما و مردم مقدس است که امیدوارم هرگز صدای دردناک و ناشنیدنی قلب های شکسته مردم شهر را در کارنامه شهرداری نداشته باشید.

شما مردم را باور کردید ، البتّه خطرناک است، ولی بهتر از آن است که هیچکس را باور نکنیم، قطعاً از خطر آدم های بخیل هم نمی هراسید و صد البته که ما انسانها اگر قرار باشد کار کنیم ، قطعاً اشتباه خواهیم داشت ، زندگی ما تماماً یک سفر است.

سفر بخیر

باز هم شِمِه خِنا بِدون
تِه گِره


  • چهارشنبه 13 شهريور 1392-0:0

    سلام تازه شهرمون ساری داره رنگ وبوی عمران و آبادی میگیره توروخدا همشهریها از حاج مهدی عبوری عزیز حمایت کنیم و بهش دلگرمی بدیم تا باقدرت بتونه پیش بره و کاراش و انجام بده اون میتونه شک نکنید.ممنون همه شما

    • رمضانی علیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 15 مرداد 1392-0:0

      افرین بر این شهردار جوان دل پخته *ودل سوخته * که معاون خودش را مثل خودش دل سوخته کرد اما........

      • سه شنبه 21 خرداد 1392-0:0

        سلام آقاي عبوري

        من از طرفداران شما هستم البته هركسي كه به وطنش وكشورش خدمت كنه من براي اون آرزوي بهترينهارو ميكنم . تلاش وسرعت تلاش شما فوق العاده است اميدوارم خداي مهربان به شما سلامتي وعمري با عزت بده

        مرسي

        • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

          من شخصا عشق اقای عبوری هستم و کسی به شهردار ما تهین کند خودم با تمام وجود جلویش می ایستم پس لطفا توهین نکنید ...

          • سايه خيالپاسخ به این دیدگاه 0 3
            چهارشنبه 8 خرداد 1392-0:0

            اين چه زمانه اي است كه هم به نعل مي زنند و هم به ميخ!

            نميدانم انگار بي كاري عده اي باعث رونق كامنت گذاري شده! هر كسي در هر كاري مهندسي ميكند! مهندسين عزيز در اين دهاتي كه هزار نفر جمعيت دارد تنها و تنها پنجاه نفرشان مهندسن و نهصد نو پنجاه نفر ديگر جمع شدن تا زيرآب اين پنجاه نفر را بزنند.

            • چهارشنبه 8 خرداد 1392-0:0

              با سلام وخسته نباشید .خدمت شهردار محترم ساری.آقای عبوری تا بدین جا مردم شهرساری نهایت رضایت رادارند ولی متأسفانه بعضی از اقدامات عمرانی شما مانند میدان ابن شهرآشوب ساروی ,بدون کار کارشناسی وعجولانه صورت گرفته است .هرچند با توجه به شناختی که به شمادارم متأسفانه شمانیز مانند آقای حجازی سعی در راضی نمودن اطرافیان خودرادارید .هیمن عامل ازسویی وغرور وتکبری که درشما به واسطه عشق مردم ایجادشده است سبب عدم توجه به مصالح شهری گردیده تا بدانجا که به منظور هنرنمایی در نزد مردم واطرافیان به دان قول های اقدام می کنید که عمل به آنها زمان ,هزینه بسیاری نیاز دارد که از قدرت شما خارج است .به عنوان یک فرد علاقمند به شما وشهرساری ,درخواست توجه بیشتر در اجرای اقدامات عمرانی را دارم مانند کارخانه زباله سوز که هروز قول جدیدی از سوی ما عنوان می شود.

              • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                سلام. از کارهای عمرانی که جهت بازسازی و زیباسازی شهر چه در نوروز و چه در ایام عادی انجام شده سپاسگزارم: یک طرفه کردن خیابان پنزده خرداد و بیست متری پیام نور و کاهش تصادفات مسخره ای که کلی وقت ملت را تلف میکرد. میدان و دور برگردان های اصلاحی که باعت کاهش ترافیک سه راه معلم شد و به زیباسازی آن هم کمک بسیاری کرد. اسفالت جاده خروجی کمر بندی به سمت معلم کلا(جدید)، احداث میدان درب و داغان گلما(در حال اجرا)، جدول کشی پارکینگ روشن در خیابان قارن که سالها زباله دانی بود. سفره هفت سین در میدان های شهر، احیای مجسمه اسب های میدان خزر(قدیمی)، و شهر بازی پارک شهبند، برگزاری جشن تجلیل از تاکسی داران و توبوسداران ... بقیه را من خبر ندارم. ما کارهای انجام شده را میبینیم و کاری به پشت پرده کثیف سیاست نداریم. و از کسانی هستیم که بدون حب و بغض از زحمات کسی تشکر میکنند ...

                • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                  این مطالبی که سرور ما جناب دکتر اسلامی فرمودند باید مطالبه ما از کاندیداهای فعلی شورای شهر ساری باشد .عبوری باید دیگر عبوری های ساری پیدا کند ،فعال کند میدان دهد باتشکر از مازند نومه

                  • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                    آقای ناظر گوش کن: قطعاً با فهمیدن که خیلی سخت است می شود وجدان خفته را هم بیدار کرد. حرف زدن هنر است. نق زدن و حرف نزدن بی هنری است. سکوت علامت مرگ است.

                    • حسین اسلامی سارویپاسخ به این دیدگاه 14 1
                      سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                      این ظلم به مردم ساری است که حاج مهدی عبوری به مجلس برود و یا استاندار بشود و یا وزیر بشود، حاج مهدی حداّقل تا انجام وعده هائی که داده باید شهردار باشد. حاج مهدی تا سربازخانه ساری را بزرگترین باغ شهر ایران نساخت و تا مسئله ی موزه ساری را حل نکرد و تا پارک بزرگ جنگلی و کوهستانی شهید نوبخت را سر و سامان نداد و تا خانه ی سردار جلیل و خانه حاج صفر ناظر (روبروی نوآمبار )و خانه شیخ غلامعلی مجتهد (در امامزاده یحیی) و.... را خریداری نکرد وبازسازی نکند، و تا خیابان نادر و انقلاب را سنگ فرش نکرد و ورود اتومبیل را در آنجا ممنوع نکرد و تا شهردار بافت قدیم ساری انتخاب نکرد و تا به ساحل تجن سر و سامان نداد و .... حق ندارد ساری را تنها بگذارد. تازه ابتدای کار است، کجا؟؟؟ ما هنوز استانداری را باید از وسط شهر بیرون کنیم، هنوز فرهنگسراها باید بسازیم،ضمناً این نامه ی شکوائیه کسبه به امضاء و خط یک نفر است این نوع دکان ها را هم باید تعطیل کنیم و......

                      • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                        تمشک دیگه چه بازی ای هست !!

                        • ممنون دارپاسخ به این دیدگاه 9 4
                          سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                          من شاهد تلاش های عبوری تا نیمه های شب و سرکشی های مداوم و مدیریت امور و جدی بودن ایشان در کارهای شهرداری بودم. آقای اسلامی با هر نیتی بخش بسیار کوچک و گنگی از زحمات شهردار را گفتند. اینکه ایشان با نیت نمایندگی آینده در مجلس چنین کارهایی را می کند را خدا می داند و اگرهم چنین باشد ایرادی بر ایشان نیست. چه ایرادی دارد فردی کارآمدی خود را به مردم نسان بدهد و نماینده مردم شود. مگر قرار است همه اش سیاست بازان و سیاسی کاران سر مردم ساری را شیره بمالند و بعد از نمایندگی فقط به آمار بسنده کنند و کارهایی که دیگران انجام می دهند را جزء کارکردهای خود برای ساری به حساب بیاورند؟ نمایندگان حاضر ساری ناکارآمدی خود را به طور کامل نشان دادند و اگر عبوری کارآمد باشد چه اشکالی دارد نماینده مردم ساری بشود. ساری با نماینده قوی بهتر معرفی می شود. به نظر می رسد ساری از ابتدای انقلاب تاکنون در تصاحب استانداری ها ناموفق بوده و این یعنی بزرگترین ضعف همه نماینده های ساری در ادوار مختلف. ساری در برابر نمایندگان سایر شهرها همیشه تسلیم شده است و هرگز نتوانسته کسی را به عنوان استاندار مازندران و یا حتی جای دیگر جا بیاندازد. معاونت عمرانی هم همیشه یا در دست غریبه ها بوده و یا بابلی ها آن را اشغال کردند. اگر عبوری بتواند استاندار ساروی را جا بیاندازد چه اشکالی دارد که نماینده بشود؟ این حداقل تشکری است که مردم ساری از آقای عبوری خواهد کرد.

                          • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                            آرزو بر جوانان عیب نیست ولی بر دکتر اسلامی ! نمی دانم

                            • سه شنبه 7 خرداد 1392-0:0

                              برای اجرای طرح جامع شهر باید انقلاب کرد. آفرین متعهد.

                              • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                روزی روزگاری بود و مردی بود که به همه نامه می نوشت. به استاندار نامه می نوشت. به وکیل نامه می نوشت. به شهردار نامه می نوشت. به خدا نامه می نوشت. بله روزگار غریبی بود.آن مرد کاغذ داشت. آن مرد قلم داشت.آن مرد نامه می نوشت و چون جواب نمی دادند به یکی دیگه نامه می نوشت.

                                • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                  آقای عبوری سایسته ترین فرد است آقای اسلامی ترا بخدا ما را رنج نده اگه مقصود کمکه بر پیشش و کمک کن رسانه این جوری خوب نیست ما عاشق عبوری هستیم

                                  ترو خدا درج کنید

                                  • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                    هر شخص دیگری اگر غیر از آقای اسلامی بودند و اسلامی در جمع آدمایی که تقدیر شدند نبود خاک را به توبره می کشید ... استاد انوشه در جایی گفت من از بودجه و سختی کار و ..... نرفتم من از دو رویی ... و .... رفتم !! ...آقای اسلامی الان این نوشته شما چیست ؟ نام این نوشته چیست که باید در مازند نومه به عنوان یک مطلب به چاپ برسد و بازهم دست علی صادقی درد نکند که ...

                                    • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                      خسته نباشيد شهردار محترم!

                                      شما در همين مدت كوتاه نه تنها چهره‌ي ظاهري شهر را عوض كرديد بلكه براي ارتقاي سطح فرهنگ جامعه شهري و تغييرات بنيادي در امور شهروندان تلاش زيادي كرديد.

                                      در چنين مواقعي مقاومت هايي هم از سوي بعضي ها صورت مي‌گيرد كه گذراست. ديكته نانوشته بي غلط است.

                                      • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                        حاج مهدی جوانی شایسته ایست که باید سرد وگرم روزگاررا بچشد خدا کند جوانی نکند و از کسی حمایت نکند

                                        • میاندرودپاسخ به این دیدگاه 5 10
                                          دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                          حاج مهدی نماینده بعدی ماست.میاندرودی ها هرچند از نظر شهری مستقلند ولی تو انتخابات مجلس حمایتت میکنن

                                          • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                            مهدی عبوری میخواهد از شهرداری سو استفاده کند و خود را در دل مردم جا کند تا برای نمایندگی مجلس رای بیاورد . آقای عبوری بدان هیچگاه ماه پشت ابر نخواهد ماند

                                            • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                              عبوری

                                              یعنی عشق

                                              یعنی مرام

                                              یعنی انسان دوستی

                                              یعنی همه چیز

                                              • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                                ترا بخدا حاج مهدی عبوری را وارد این داستانها نکنید او قلب تپنده ساروی هاست

                                                • دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                                  از مدیریت فهیم مازندنومه خواهش می کنم این کامنت را ثبت کند

                                                  ...بخاطر چه باید اینگونه قلم زد؟ قصد چاپ مجدد "تاریخ مازندران" را دارید؟؟؟؟!!!!

                                                  • رسولیانپاسخ به این دیدگاه 11 17
                                                    دوشنبه 6 خرداد 1392-0:0

                                                    مهدی عبوری آن کسی نبود که ما انتظارش را داشتیم . کم کم دارد آن روی خودش را نشان میدهد . من مطمئن بودم که یک جای این کار مشکل دارد .


                                                    ©2013 APG.ir