تعداد بازدید: 3701

توصیه به دیگران 10

سه شنبه 7 خرداد 1392-21:6

طبق عادت،منتظر می مانیم

وجود وسایل بازی سرگردان در پارک دانشجوی ساری،بروز خطرات احتمالی را برای کودکان بالا برده است/حال که شهردار ساری در عرصه های شهرسازی پرتوان ظاهر شده و فعالیت هایش رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده، حیف است که با سهل انگاری، کارنامه او با یک آسیب جدی به کودکی ، مخدوش شود+عکس


مازندنومه،بهارک همتی:این جا پارک دانشجو ، رو به روی دانشگاه امام محمد باقر (ع) ساری است که به خاطر وجود وسایل بازی سرگردان در گوشه و کنار پارک، موقعیت خطرناکی را برای کودکان به وجود آورده است.

هرچند این پارک نسبت به دیگر پارک های شهر با استقبال کمتری رو به رو است،آسیب هایی که ممکن است حتی باعث نقص عضو شود خیلی جدی ست .

حال که شهردار ساری در عرصه های شهرسازی پرتوان ظاهر شده و فعالیت هایش رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده، حیف است که با سهل انگاری، کارنامه او با یک آسیب جدی به کودکی ، مخدوش شود.

البته مهم تر از مخدوش شدن کارنامه شهردار،آلام خانواده ها و به درد آمدن دل هایی به خاطر حوادث احتمالی است.

 این روزها که همه از هجوم مشکلات گله دارند و لبخندی به لب ها نمی آید،کم و بیش در چهره شهر ساری تغییراتی مشاهده شده که غم را هرچند برای لحظه ای کوتاه از چهره ها پاک می کند.

 ما طبق عادت پیشین منتظر می مانیم تا ببینیم چه می شود! آیا این پروژه ها و زیبا سازی ها و اهمیت دادن ها،خوابی شیرین است و باید با زنگ ساعت شومی از خواب بیدار شویم یا نه، واقعیت است؟!


  • رضاتهرانیپاسخ به این دیدگاه 3 0
    جمعه 10 خرداد 1392-0:0

    وقتی یک ودیر یا مسئول دستوری صادر میکنه و نیروهای پایین دست درست انجامش نمیدن،نمیتونی اونو به مدیر نسبت بدی!!مثلاً گفتن برای گرفتن وام زیر ده میلیون فقط یک ضامن کافیست!حالا کدوم بانک رعایت میکنه؟هیچکدوم!!آیا رییس جمهور مقصره؟یا رییس بانک مرکزی که پیگیری نمیکنه؟مهندس عبوری توی این مدت ده ماهه ثابت کرده که نسبت به ساری تعصب داره و سرفرازی ساری و ساروی براش اولویت داره و مهمتره.تزیین میادین شهری در مناسبتهای مختلف،یکی از کارهای به ظاهر دوستان ناآگاهه،تو مدیریت شهری مهمه.قرار دادن المانهای مختلف در سطح شهر و در پارکها هم اهمیت داره.خیلی وقت بود که مناسبتها رو از پارچه های سر در ادارات می فهمیدیم!!ولی حالا،یک هفته مونده به میلاد،امام علی(ع) و امام زمان(عج)،با تزئین میادین و خیابانهای شهر و از اون مهمتر برگزاری جشن های عمومی،احساس غرور میکنیم.یادمون باشه،توسعۀ شهری،پیشرفت یک شهر در تموم ابعاد اون ممکنه،و پیشرفت فرهنگی شهر،یکی از همون فاکتورهاست.در آخر یادمون باشه،کل کل های سیاسی توی سایتها،دروغ گویی و تهمت زدن ها،دیگه به یک عادت بدتبدیل شده برای کامنت گذارها!!. با احترام.

    • ساروی دیگرپاسخ به این دیدگاه 2 0
      جمعه 10 خرداد 1392-0:0

      به نظرم این مشکل کوچک در مقایسه با خدمات خوب شهردار چندان مهم نیست. روز سه شنبه نصف وسایل وشاید در حال حاضر کل آن نصب شده است. آسفالت اکثر کوچه پس کوچه های ساری ترمیم شده، پارکینگ های بزرگی در سطح شهر ایجاد شده و ... پس آقای عبوری فقط به بنرها توجه ندارد. خود نویسنده هم به نکات مثبت کار شهردار اشاره کرده:

      «شهردار ساری در عرصه های شهرسازی پرتوان ظاهر شده و فعالیت هایش رضایت نسبی شهروندان را جلب کرده...»

      «کم و بیش در چهره شهر ساری تغییراتی مشاهده شده که غم را هرچند برای لحظه ای کوتاه از چهره ها پاک می کند»



      • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

        قشنگش اینه که این پارک مقابل سازمان پارکها و فضای سبزه..جناب مدیرعامل تنها و تنها فرصت دارند برای تبلیغ خودشون، هزینه آنچنانی برای تبلیغات ، کی توجه میکنن به فضای سبز، اسم اونجا یک شعبه از روابط عمومی شهرداریه نه سازمان پارکها

        • پنجشنبه 9 خرداد 1392-0:0

          وقتی مدیرعامل پارکهای ساری همه کارش میشه برگزاری جشنواره بهارنارنج باید از پارک جلوی اداره خود غافل بشه. آقای عبوری هم عملکرد را فقط در بنرهای سطح شهر میبینه که فقط شعاره (هر محله یک پارک) با چه کیفیتی؟؟؟؟؟


          ©2013 APG.ir