تعداد بازدید: 2988

توصیه به دیگران 7

پنجشنبه 30 خرداد 1392-10:49

عدول از اصول/مدیرکل دولت احمدی نژاد به دیدار روحانی رفت

پیش از ظهر پنج شنبه تعدادی از فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران با او دیدار کردند/در بین حاضران این دیدار که اغلب از میان فعالان و منسوبان ستاد دکتر روحانی و هواداران او انتخاب شده اند،یکی از مدیران کل کنونی نیز حضور دارد!/برخی از فرمانداران دولت احمدی نژاد یک شبه به سمت روحانی گرایش پیدا کرده اند!


مازندنومه:این روزها همه جا سخن از دکتر حسن روحانی است و انگار نه انگار تا 12 مردادماه محمود احمدی نژاد در راس قوه مجریه،هدایت امور کشور را عهده دار خواهد بود.

برای رسانه ها پیام ها،اظهارات و دیدارهای روحانی چند برابر فعالیت های احمدی نژاد ارزش خبری دارد و مواضع رییس جمهوری منتخب،خیلی زود تیتر اول بیشتر رسانه ها می شود.

در ادامه دیدارهای مسئولان و اقشار مختلف مردم با رییس جمهوری منتخب،پیش از ظهر امروز پنج شنبه تعدادی از فعالان ستاد دکتر روحانی در مازندران با او دیدار کردند.

در بین حاضران این دیدار که اغلب از میان فعالان و منسوبان ستاد دکتر روحانی و علاقه مندان و هواداران او انتخاب شده اند،یکی از مدیران کل دولت کنونی نیز حضور دارد!

البته این مدیرکل دولت احمدی نژاد،خیلی مواضع تند سیاسی اتخاذ نکرده و با رسانه ها نیز ارتباط خوبی دارد.

از این موضوع که بگذریم تغییر مواضع برخی مسئولان دولتی و چرخش یک شبه به سمت رییس جمهوری منتخب جالب است.

برای مثال یکی از فرمانداران شهرهای مرکزی استان که مواضع شدید اصولگرایانه و احمدی نژادی او معروف است،این روزها آشکارا به دفاع از دکتر روحانی می پردازد و حتی اذعان می دارد در شهرستان تحت مدیریتش فضا را برای انتخاب او مهیا کرده است!

در همین زمینه مطلبی را نیز یکی از مخاطبان مازندنومه فرستاده که در بخشی از آن خطاب به این فرماندار آمده:

«... با خیال خام ادامه راه احمدی نژاد و گمان پشتیبانی(...)که مشاور ایشان بود و شما را یکباره از فرش به عرش رساند، فقط حکم راندید اما زمانی که احمدی نژاد را مغضوب همگان دیدید به ایشان نیز پشت کردید و حمایت از کاندیدای دیگری در پیش گرفتید!

دیدیم و دیدند که در در نیمه شب انتخابات با مسجل شدن انتخاب بر حق دکتر روحانی چگونه نای راه رفتن نیز نداشتید...

گمان تان این بود که شما دستور دهید و دیگران مشکلات را با تدبیر خویش حل نمایند؟ که اگر این گونه بود منصب فرمانداری را راننده شما نیز می توانست شایسته باشد.

در بسته اتاق تان را به یاد می آورید؟ دهیاران و روسای ادارات در انتظار شرفیابی را چه؟ به یاد می آورید که روسای ادارات برای حل مشکلات خلق الله می بایست از قبل نوبت شرفیابی می گرفتند؟ حق تماس با موبایل شما را نداشتند؟ به یاد می آورید که افراد دلسوز و با تجربه را ، افراد واجد شرایط نماینده فرماندار جهت حضور در انتخابات را به جرم واهی اصلاح طلب بودن از خود راندید؟ و این است نتیجه دیکتاتوری و بی تدبیری جنابعالی...»

به باور ما تعدادی از مدیران کل غیر سیاسی،فنی و کاربلد استان می توانند هم چنان در دولت بعدی نیز به خدمت ادامه دهند،لیکن بیشتر فرمانداران و مدیران سیاسی و اتوبوسی خیلی سریع باید کنار گذاشته شوند تا اصلاحات و برنامه های دولت جدید به ثمر بنشیند.


  • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 2 تير 1392-0:0

    بيچاره احمدي نژاد، درس بزرگي گرفت.

    • يکشنبه 2 تير 1392-0:0

      كدام جريان اصولگرايي در كشور از آقاي روحاني حمايت كرد ؟كه اشخاص اصولگرا دلخوش از حضور در قدرتند. وجه مشترك روحاني با آنان در كجاست ؟ آيا غير از هاشمي ، خاتمي، وعارف كسي ديگر از ايشان حمايت كرد؟ مگر غير از اين است كه اصولگرايان در قدرت با تخريب هاشمي وخاتمي بر اين مسند نشستند! حال زهي خيال باطل كه بتوانند بار ديگر ملت را با عضو كردن جامه ي تزوير بفريبند.وما از هر زمان هوشيارتريم.

      • شنبه 1 تير 1392-0:0

        زهی خیال باطل آقایان احمدی نژادی دست بکار بشید تا با تیپا ننداختنتون بیرون خودتون با زبان خوش برید بیرون استعفاتونو بعد بفرستین. با تشکر

        • شنبه 1 تير 1392-0:0

          قابل توجه مدریر محترم سایت خبری مازند نومه

          از سالهای پیش خواننده خبرهای شما هستم . اینکه فضای سیاسی جامعه در حال گذر به سوی عقلانیت می باشد جای بسیار امید واری است. اما بی قزض عرض کنم شماهم در این مدت تغییرات باید با تد بیر عمل کنید . با انتشار مقالاتی که باعث تفرقه و انشقاق دلسوزان نظام و گفتمان اعتدال می شود دوری کنید. ما می خواهیم از افراط و تفریط کسانی که سرنوشت من و شما رو به این روز انداخته اند دوری کنیم . چرا این قدر حرص می خورید فلان کس جز ستاد فلان بوده و امثالهم در بهمان ستاد . مهم اینست که کارگزاران دولت تدبیر و امید در نتایج انتخاب مدیرانشان به افراد شایسته که دراین گفتمان قرار دارند دست یابند. با این فضایی که شما پس از انتخاب آقای روحانی در سایت خبری تان درست کرده اید . نه تنها کمکی به انتخاب درست نمی کنید بلکه موجبات گل آلود شدن فضای انتصابات میشوید و این برای آینده دولت ئدبیر و امید خوب نیست و راه گذشتگان رو میرویم.مضافا اینکه باید به جمع طرفداران این گفتمان بیافزاییم نه اینکه با سهم خواهی متعصبانه کسانی که تمایل به این گفتمان را دارند از خود رنجیده و دورکنیم درایت صورت 4 سال دیکر همین امروز ماست. پاینده باشید.

          • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

            اگر خبر شما درست مي باشد كه البته در درستي خبرهيچ شك و شبه وجودنداردچرا كامنت ها را كه درحهت شفاف شدن فضا موثر است را درج نمي كنيد تا ماهيت اين افراد كه هيچ دغدغه اي جزمنافع شخصي ندارند وهمه گرفتاري ملت از دست همين مديران فرصت طلب وبي تقواست براي مردم روشن شود

            • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

              اين اقاي مديركل درمحافل خودرا ازوفا داران احمدي نژاد معرفي مي كردحالا رنگ عوض كرده لابد فكر مي كند با شركت درهمايش ماندني خواهد اگر شانسي داشت با اين نا خالصي زنگ تفريحش زده شد

              • امضاء محفوظپاسخ به این دیدگاه 0 0
                جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                باسلام حضورآقای ...فرماندار... دراین دیدارهم قابل توجه است ایشان که باچانه زنی و توسط نماینده محترم... به این پست دست یافتندچگونه بخوداجازه می دهندکه درچنین مراسمی حضوریابنداینهمه درحالی است که آقای ... رئیس ستادآقای... دراستان بوده اندانشاالله خدابخیرنمایدالبته اگرنیازباشداطلاعات تکمیلی رادراین خصوص ارائه خواهم نمودهمانگونه که درارتباط تلفنی نیز باشما(مدیر محترم مازندنومه مطرح کردم)همین مطلب راگوشزدنموده ام/

                • ساری مظلومپاسخ به این دیدگاه 1 0
                  جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                  فرماندار... که سرسخت از حامیان اسفندیار رحیم مشایی است باید خیلی زود عوض شود- در دولت تدبیر و امید ، بچه هایی که یک شبه مسئولیت گرفتند باید خیلی زود پیاده شوند ، خصوصا امثال فرماندار بی تجربه ... که علاوه بی تجربگی ، با حمایت های باند مشایی و جریان انحرافی به مسئولیتی رسید که اصلا جایگاهش را ندارد!

                  البته خوب میداند که دیگر با چاپلوسی ، نمیتواند در دولت مقتدر جدید جا خوش کند!!!

                  پیاده شوید ، بی تجربه های اتوبوسی!!!

                  • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                    ...وقتي به همين سادگي با ابراز ارادت به احمدي نژاد امتياز مي گيرد حلا از اصول گرايي عدول مي كند شايد بتواند حفظ مقام كند

                    • جمعه 31 خرداد 1392-0:0

                      اگر درانتصاب ايشان استخاره مي شايد باز بد مي امد واين ابرو ريزي نمي شد بنده خدا براي مدير كل شدن خيلي دوندگي كردحالا به اين راحتي از دست بدهد

                      • شهروند میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 2 0
                        پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

                        از اینکه بخش مهمی از مطلب بنده را استفاده نمودید سپاسگذارم. فراموش کردم بگویم که این آقا اصرار داشتند که انتخابات نا سالم شورای شهر ...تایید شود اما نماینده شورای نگهبان که خدا عمر با عزت به ایشان بدهد نپذیرفتند.

                        • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

                          آقای روحانی شایستگان را می گذارند و وابستگان و متملقان جایگاهی ندارند.

                          • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

                            مدیران آتی هم باید بدانند روزی به اینجا می رسند.

                            • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

                              با نام نبردن از این آقایان نشان دادید که دیکتاتوری بسیار در خود سانسوری شما تاثیر داشت

                              • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

                                الان همه مدیر کل ها و میریان میانی میگویند ما طرفدار روحانی بودبم . ستاد روحانی در مازندران باید هوشیار کامل باشد .


                                ©2013 APG.ir