تعداد بازدید: 3023

توصیه به دیگران 2

شنبه 2 شهريور 1392-3:1

ناصری:استاندار آینده باید توانمند و دارای سابقه روشن باشد

در گفت و گوی مازندنومه با نماینده بابل مطرح شد:تشکیل فرمانداری ويژه برای شهر 500 هزار نفری بابل نیاز بود/راجع به عملکرد طاهایی حرف نمی زنم/استاندار آینده باید تحول بنیادین در زیرساخت های استان ایجاد کند.


مازندنومه،سردبیر:در حاشیه مراسم بزرگداشت روز پزشک در بابل،با نماینده این شهر  و عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت و گو کردیم.

*می بینید که این جا سالن مناسبی برای برپایی همایش ها نیست و در واقع تالار عروسی است.سخنرانان هم امشب از نبود سالن و فضایی مناسب برای برپایی همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری گله کردند.چرا بابل فاقد این امکانات است؟

- درسته،شهر 500 هزارنفری بابل سالن مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و همین طور ورزشی ندارد.البته ما درصددیم سالن ورزشی 12 هزارنفری بابل را راه اندازی کنیم.نظر مساعد وزارت ورزش را هم گرفتیم و زمینی نیز در منطقه حیدرکلا معرفی شد.

در حال پیگیری هستیم و از سرپرست وزارت ورزش و جوانان که اهل بابل هستند می خواهیم که این سالن را برای مردم و جوان ها تاسیس کند.

در مجتمع سینمایی ارشاد ما سالن هنری داریم،منتها جوابگوی جمعیت زیاد نیست و محدودیت دارد.امیدواریم با تشکیل فرمانداری ويژه و با اختیارات ويژه،این موانع زیرساختی پیگیری و رفع شود.

*این فرمانداری ويژه واقعا" برای بابل لازم بود؟شما به نسبت شهر دوری از مرکز استان نیستید.

-توفیقی بود که در جلسه هیئت دولت ما موضوع فرمانداری ويژه بابل را طرح کردیم،هر چند از قبل این موضوع مطرح شده بود.چند روز پیش هم مراسم پرده برداری فرمانداری ويژه بابل برگزار شد.

این فرمانداری به ساختمان اداری جدیدی نیاز دارد و همین طور اختیارهای بالا و تفویض اختیارات.فرماندار در حکم معاون استاندار خواهد بود و اختیارات ويژه ای دارد و عمده کارها در شهرستان اجرا می شود.

*لزوم این کار چه بود؟

-با این ترافیک سنگین و حجم رفت و آمدها، تشکیل فرمانداری ويژه برای شهر 500 هزار نفری بابل نیاز بود.این کار در راستای تمرکز زدایی و پاسخگویی بهتر به مردم است و  کمکی هم به رفاه مردم مرکز استان خواهد بود که از حجم ترافیک شان کاسته شود.

*حالا که از امکانات شهر گفتیم،خوبه راجع به پروژه تفریحی و گردشگری پردیس شمال هم توضیح دهید که در چه مرحله ایست؟شما سرمایه گذار آوردید و کلی هم تبلیغات شد،اما می گویند کار خوابیده.

- مجتمع بزرگ گردشگری پردیس شمال در دست اجرا و شدیدا" مورد حمایت ماست تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.کارهای مقدماتی و اولیه انجام شده و بخشی نیز در حال اجراست و امیدواریم پروژه به سرعت پیش برود.

* به زودی استاندار بیست و یکم مازندران روی کار می آید.درباره عمر مدیریتی 5/3 ساله مهندس طاهایی چه نظری دارید؟نقط ضعف ها کجا بود؟

- چون این سئوال جنبه مقایسه ای دارد،بهتر است پاسخ ندهم.

*پس راجع به ويژگی های استاندار آینده مازندران که ظاهرا" همشهری شماست صحبت کنیم.

-استاندار آینده باید تحول بنیادین در زیرساخت های استان ایجاد کند.تحول،احتیاج کنونی استان است.اگر چه کارهای مهمی در دولت های گذشته انجام شد،نیاز است که استانداری کارآمد که توان مندی بالا و سوابق روشنی دارد،سرکار بیاید و با همه توان برای ارتقای استان و رفع مشکلات گام بردارد.

بهتر است استاندار،بومی باشد و با فرهنگ و آداب ما آشنایی و طرح چند ساله مستمر برای اجرا داشته باشد.

*اخیرا" به ژاپن رفته بودید.چه خبر از ژاپن؟

- بله،سفری به ژاپن داشتم.نشستی را با رییس کمیسیون اقتصاد،صنعت و تجارت مجلس ژاپن داشتیم.قرار شد ایشان سفری به ایران داشته باشند و همکاری های فی مابین افزایش یابد.

طرف ژاپنی برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه متروی تهران-شمال اعلام آمادگی کرد.سرمایه گذاران ژاپنی و چینی ماه آینده به تهران می آیند و با هماهنگی های قبلی قرار است در بابل هم پروژه و سرمایه گذاری داشته باشند.

 


  • يکشنبه 3 فروردين 1393-15:42

    هيچ ديدگاهي ندارم ...

    • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

      سلام در پاسخ به شخصی به نام علی که در پایین خودشو معرفی کرد

      مگه خیلی هایی که رئیس اداره ای هستن در اون کار تخصص دارن؟؟؟

      این حرف شما نشان میده که هیج اطلاعی از عملکرد حجت الاسلام ناصری در مجلس هفتم و نهم ندارید

      بهتر است که یک نیم نگاهی به عملکرد ایشان بندازید

      بحث ارتقاع فرمانداری ویژه بابل-بخش شدن امیرکلا-احداث فرودگاه احمد کلا-احداث اتوبان تهران شمال-احداث کارخانه قطعات سازی ایران خودرو رجه- احداث کارخانه خودرو سازی رجه و ....

      • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

        با سلام خدمت هم استانی های عزیز من یک شهروند بابلی هستم و اصلا تا کنون در امور خود بحث ساری و بابل نکردم دوستان ما همه مازندرانی هستیم بیایید ازاصفهانی ها یاد بگیریم .بنده به عنوان یک شهروند اصلاح طلب بابلی اعتقاد کامل به آقای ناصری دارم ایشان فرد بسیار توانمند و سالمی است.دارای قدرت نفوذ بسیار بالایی هست بابا این بچه بازی ها رو بزارید کنار بیایید از این نیروی توانمند برای توسعه استان استفاده کنیم . آقایان آقای دکتر روحانی انتخاب استانداران را به نماینده گان واگذار نمود و ایشان هم به عنوان نماینده ما وظیفه پیگیری این کار رو داره و ما هم قاطعانه از ایشان می خواهیم.ضمنا از جناب ناصری به خاطر جلسه خوبی که در ژاپن داشتند و پیگیری هایی که کردند سپاسگزاریم.ایشان افتخار ما هستند.انشا الله همیشه موفق باشند.

        • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

          متاسفانه استاندار فعلی_آقای طاهایی_ کار قابل توجهی رو در مازندران، جز برای ساری انجام نداد

          در صورتی که که شهرهای مثل آمــل و بابـــل ، علی رقم ظرفیت بالا شون، مورد کم لطفی و یکجانب نگری استاندار قرار گرفتن

          (لازمه که بدونین: با این که بابلسر ،کیاکلا ،بهنمیر و فریدونکنار رو از بابل جدا کردن ولی هنوز جـمـعیـت بـابــــل از سـاری بیشتره!)

          از طرفی استاندار باید نظارت دقیقی رو کار هر شهرستان داشته باشه و روابط هر شهرستان رو به هم نزدیک کنه. نه مثل آقایی طاهایی ، با چراغ سبز نشان دادن به بعضیا ، آتیش کینه قدیمی بین شهر ها رو دوباره زنده کنه یا با حرف نزدنش مهر تایید به این جنگ بزنه!

          و اما آقای ناصری . . . !

          بنظرم فرد توانمندی میاد با یه نگاهی به کارهاش و سوابقش فهمید

          از نظر من اصلی ترین نقطه قوت این فرد قدرت نفوذ بالای این فرد در محافل داخلی و بین المللی هست(این فرد سفیر ایران در واتیکان بوده) و قدرت و توانایی خیلی خوبی تو جذب سرمایه گذار داره اگه دقت کرده باشین سرمایه گذار های چندتا از مجتمع های بزرگ تو بابل رو این فرد اورده



          البته نگفته نمونه این دوره بابل افراد قابلی رو برای استانداری معرفی کرد که احتمالا استاندار غیر ساروی خواهد بود و استان با سرعت بیشتری آباد تر خواهد شد

          به امـــیـــــــــــد آبادانی این استان جفا دیده

          • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

            ناصری عشق مازندران و بابل-مردی بزرگ از خطه سرسبز شمال با 104000 رای -ناصری دوست داریم .شمایی که هیچ نمی دانید دست امثال ناصری رو که برای توسعه صنعت در استان مازندران تلاش می کنند را باید بوسید.دوران حرف های پوچ دیگر تمام شد

            • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

              به نام یزدان پاک ،آقایان و خانم ها من یک شهر وند ساروی هستم ولی ایشان را با واسطه می شناسم اینگونه که مطلب نوشتید نشان دهنده این است که اصلا مال مازندران نیستید آیا شما می دانید حاج آقا ناصری کیست و دارای چه شخصیتی است شما که از آقای روحانی بالاتر نیستید ایشان با آقای ناصری تعامل دارند،همیشه با این تفکرات افراطی باعث عقب افتادگی استان می شوید.از توان جناب ناصری باید استفاده کنیم در سطح استان، ایشان فعلا نماینده هستندو دارای تجربیات بین اللملی ارزنده زیادی می باشند انشاالله به لطف پروردگارطرح های اساسی و بنیادی ایشان در سطح استان با حضور سرمایه گزاران داخلی و خارجی عملیاتی شود.راستی مگر آقای روحانی همانند ایشان یک طلبه نیست؟بیایید این حرف های بی خود را کنار بگزاریم ضمنا از آقای ناصری به خاطر اینکه پیگیر ساپای ساری هستند تشکر می کنم.

              • شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                تحسنت بر بابلی ها که سه تا استادار را مطرح کردند و آقای نیاز و آقای فلاح و آقای نریمان دارند با هم رقابت می کنند. قائمشهر هم سه نفر آقای کریمی مله, آقای رعیت و آقای اکبری رت مطرح کرد و ساری هم آقای یوسف نژاد (میاندرود)، آقای روحی، آقای اسدی، آقای حسین زادگان را مطرح کردند که هیچکدامشان در حد نیاز و فلاح توی دور نیستند و ساروی ها و قائمشهری ها قافیه را به بابلی ها باختند. استاندار قطعاً از بابل انتخاب خواهد شد و باید ساروی ها و قائمشهری ها و آملی ها و بهشهری ها یک دوره دیگر منتظر حضور پررنگ بابلی ها در مدیریت استان باشند.

                • شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                  کسانی مانند اقای ناصری که متعصبانه وافراطی ا ز سیاستهای احمدی نزاد در مجلس دفاع کردند بایدمسوولیت وضع موجود رابپذیرند و بهتراست کمی صبروسکوت کنند مگر کسی گفت استاندار باید ناکارامد وباسابقه تاریک باشد؟

                  • شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                    آقاي ناصري! لطفا بفرماييد كجاي تخصص شما و تحصيلات شما با صنعت و تجارت همخواني دارد

                    • شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                      همینکه جریان ناکارآمد دولت دهم و نهم به پایان رسید و دست افراد بی ربط از دولت انشاا... قطع شود و دخالت افراد غیر مرتبط مخصوصا در فرمانداری بابل کمرنگ شود بزرگترین دستاورد برای مردم است تا قصاب قصابی کند و هر صنفی به کار خود بپردازد

                      • شیخ صفر قاسمیپاسخ به این دیدگاه 13 3
                        شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                        بنام خدا

                        کسانی که در انتخاب جناب آقای دکتر روحانی هیچ نقشی نداشتند و اعتقادی به شعار های دولت تدبیر و امید ندارند.هیچ حقی در انتخاب استاندار نباید داشته باشند.و صبر کنند تا دولت مورد نظر خودشان تشکیل شود.این دولت با شعار اعتدال و با حمایت جدی اصلاح طلبان به پیروزی رسید و دولت باید به خواست اصلاح طلبان معتدل توجه نماید و نباید در دام اصولگرایان افراطی و اقتدارگرایان بیفتد.

                        • شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                          خدا وکیلی ...؟آخه چرا وارد این عرصه می شوید

                          • محمدعلی رضاپورپاسخ به این دیدگاه 6 12
                            شنبه 2 شهريور 1392-0:0

                            //بابل!گل همیشه بهاری !به خودبناز/دلجوی دلپذیردلارای دلنواز!//نام تو،روی ماه تو،از نور ساختند(ساخته ند)/چشم نگاربوس مرا از نیاز و آز/بابل!به جان پاک تو،من دوست دارمت/شهرشهیر!خطه ی سرسبزسرفراز//...//"شه نازچشم جا،اگه می دل ره نئشنی/ورمه گله،ته جان چش جا،به بی نیاز//...//تقدیم روی تو،گل زیبای نازمن/این بلبلانه شعرگل بابلی ناز.//


                            ©2013 APG.ir