تعداد بازدید: 1944

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 6 شهريور 1392-16:43

بهار اعتدال

رای بالای دکتر روحانی در استان نشان از غلبه گفتمانی جریان اعتدال بود که تلاش و تدبیر ستاد و ریاست آن موید تمام این واقعیت هاست/اعتدال و قدرت تامل با همه جریان ها و نحله ها شاخصه بارز دکتر ربیع فلاح به عنوان مدیری توانمند است.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،میثم برزگر:این روزها با آغاز به کار دولت تدبیر و امید،تکاپوی نیروهای سیاسی و مذهبی هر روز برای تعیین استانداران بیشتر می شود؛چرا که استانداران به عنوان نماینده قوه مجریه در استان تاثیر بسزایی در فضای سیاسی و اجتماعی دارند که نزدیکی آن ها به هر یک از جریان ها،سبب افزایش قدرت و مانور نیروها می شود.

شاید بتوان انتخاب استاندار مازندران را در زمره انتخاب های حساس وزارت کشور دولت تدبیر و امید قرار دهیم، چه اینکه مازندران جزو هفت کلان شهر با اولویت تعیین استاندار قرار گرفت و با توجه به فعالیت جریان های مختلف سیاسی در استان مازندران,انتخاب استاندار به نوعی منعکس کننده ذهنیت دولت تدبیر و امید به استانداران کشور است.

با توجه به ظرفیت های بالقوه کشاورزی،صنعتی،گردشگری و... در استان و با توجه به شعار اعتدال گرایی دولت انتخاب استانداری در تراز مازندران،به نگاه عمیق به مسئله انتخابات 24 خرداد نیاز است که چگونه شخصی به عنوان ریاست ستاد دکتر روحانی با آرامش و سعه صدر پذیرای هر نوع تفکر اعتدالی جهت برون رفت از وضع موجود و شکل گیری دولت مورد نظر تدبیر و امید بود.

رای بالای دکتر روحانی در استان نشان از غلبه گفتمانی جریان اعتدال بود که تلاش و تدبیر ستاد و ریاست آن موید تمام این واقعیت هاست.

آری،اعتدال و قدرت تامل با همه جریان ها و نحله ها شاخصه بارز دکتر ربیع فلاح به عنوان مدیری توانمند است.

فرصت قلیل است و فرصت طلبان کثیر؛نمایندگان و بزرگان استان باید همراه با مردم ، واقعیت و شعار دولت تدبیر و امید را زمزمه کنند.

ایمیل نویسنده: meisam.barzegar@ymail.com


  • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 7 شهريور 1392-0:0

    ما جمعی از استان مازندران بصورت خودچوش با حمایتهای بیدریغ و رهنمود اقای رعیت شروع بکار کردیم وجانانه برای دکتر روحانی تلاش کردیم هم اقای رعیت وهم ما گمنام ماندیم وافتخارمان این است برای ارمان مقدس تلاش کردیم چون اقای رعیت بدنبال سهم خواهی نبوده و نیست ما هم تبعیت میکنیم ÷ من بعنوان یک صاحب نظرانتخابات با نظر کامنت امیر موافقم دکتر روحانی رای قلبی مردمی داشت نه رای ستادی و سهم خواهی دکتر اشخاص بی ادعا و ارمانی چون رعیت را داشت

    • پنجشنبه 7 شهريور 1392-0:0

      این انتخابات را مردم با پختگی سیاسی بعد 33 سال تجربه مدیریت کردند البته عوامل ذکر شده در کامنت دوستان بی تاثیر نبود درود بر ملت شریف ایران

      • پنجشنبه 7 شهريور 1392-0:0

        مازند نومه با حمایت ناشیانه از یک نفر برای پست استانداری و بی توجهی به معیار ها و سایر افراد مطرح اعتبار رسانه ای خود را زیر سوال برد. مازند نومه نباید اعتبار ده سال رسانه ای خود را پای یک نفر خرج کند. یک رسانه اعتدالی باید هنرش بیان شاخص ها و برنامه و تطبیق برنامه ها باشد

        • پنجشنبه 7 شهريور 1392-0:0

          بنده هم با نظر امیر موافقم و معتقدم استاندار آینده باید همه نیروها و احزاب حامی جناب روحانی را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و از ایشان مشورت بخواهد تا خدای ناکرده بینشان دلخوری و فاصله ای ایجاد نشود ! در هر صورت استاندار آینده هر که باشد باید مجری سیاست های دولت تدبیر و امید باشد،استان را خوب بشناسد و نیروهای متخصص و پاک دست را از نیروهای دورو و چاپلوس تشخیص دهد. و هزاران وصیت و سفارش دیگر که از مقالات دوستان دلسوز و کامنت گذاران عزیز میشود درس گرفت.

          • چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

            فکر میکنید رای بالای آقای دکتر روحانی در استان و کشور نتیجه تلاشهای ستاد های انتخاباتی بود . اشتباه میکنید و یا خود را به اشتباه میزنید (به اون راه) در زمان انتخایات هیچ گونه فعالیت مثبت در مجموعه استان بنده ندیدم

            عوامل پیروزی دکتر روحانی:

            1 - رفتار و عملکرد احمدی نژاد

            2- کاندیدا شدن جلیلی و ادامه گفتمان احمدی نژاد و بلکن تند تر

            3- رفتار ناشیانه قالیباف در مناظره

            4- انصراف عارف (توجه مردم به عقلانیت در این جریان )

            5- مقابله ولایتی با جلیلی در مناظره

            6- حمایت خاتمی

            7- و مهمتر از همه حمایت آیت الله هاشمی ( ثبت نام ایشان امید ها را در مردم زنده کرد و با رد صلاحیت ایشان مردم را ناراحت و حمایت ایشان از دکتر روحانی رای را به صندوق روحانی هدایت کرد چون مردم روحانی را جانشین آیت الله میدانستند)

            • سینا مکبرپاسخ به این دیدگاه 7 0
              چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

              جناب میثم براستی نقش اقای فلاح درستاد چه بود؟اگر در سه روز اخر اصلاح طلبان وارد ستادها نمی شدند ومردم را بسیج نمی کردند اوضاع طور دیگری رقم می خورد.ازفلاح نمی پرسید که چرا فردای انتخابات خبری از اصلاح طلبان نگرفت؟


              ©2013 APG.ir