تعداد بازدید: 2436

توصیه به دیگران 3

جمعه 8 شهريور 1392-23:30

رسولی:دولت دستش بسته نیست که نمایندگان،استاندار معرفی کنند

انتقاد امام جمعه میاندورود از مجمع نمایندگام مازندران/عده کشی و سهم خواهی دست دولت را در انتخاب استانداران خواهد بست/این روزها عده ای به دنبال سهم خواهی از دولت اند/کسانی آمدند و وارد میدان شدند ،ائمه جمعه ،بزرگان و برخی نمایندگان هم آنها را تایید کردند و این کار کاملا درستی است


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سیدمجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان میاندورود با اشاره به بحث جابجایی مسئولان در کشور و استان اظهار داشت:این روزها عده ای به دنبال سهم خواهی از دولت اند.

 وی با بیان اینکه عده کشی و سهم خواهی دست دولت را در انتخاب استانداران خواهد بست، افزود:امروز برای استانداری مازندران افرادی خود به میدان آمده و افرادی دیگر هم گوشه ای نشسته اند و دیگران آنها را به میانه میدان می کشانند.

 امام جمعه میاندرود ضمن انتقاد شدید از عملکرد برخی از نمایندگان اظهار داشت:عده ای مثل نمایندگان مجلس کاندیدا معرفی می کنند،افراد معرفی می کنند در حالی که وظیفه قانونی نمایندگان مجلس کاملا مشخص است.

وی ادامه داد:چرا این افراد باید کار و بار خود را رها کنند و به دنبال معرفی افراد باشند؟!مگر استان قیم و بزرگ ندارد؟مگر دولت دستش بسته است که عده ای جمع شدید و امضا جمع می کنید که افرادی را برای استاندار شدن معرفی کنید!؟

حجت الاسلام رسولی تصریح کرد:عده ای به خاطر پست و مقام به دنبال این کار هستند و عده ای هم به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند که در هر دو صورت کار اشتباهی است.

 وی با بیان اینکه تایید افراد هیچ ایرادی ندارد افزود:کسانی آمدند و وارد میدان شدند ،ائمه جمعه ،بزرگان و برخی نمایندگان هم آنها را تایید کردند و این کار کاملا درستی است اما اینکه عده ای بنشینند و در راستای منافع خود افراد را معرفی کنند کاری کاملا مذموم و نادرستی است و دست دولت را خواهد بست.

 امام جمعه میاندرود تاکید کرد:اگر قرار است دولت کار کند نباید دست دولت را بست چرا که اگر افرادی معرفی شوند و دولت بپذیرد مسکلاتی به وجود خواهد آمد و اگر هم نپذیرد باز هم مشکلات دیگری به وجود می آید.

 وی ادامه داد:دولت خود کارشناسان زبده ای دارد که بگذارید خود آنها تصمیم بگیرند و استاندار را مشخص کنند.


  • چهارشنبه 13 شهريور 1392-0:0

    لطفا شیخ صمد را با اقدامات افراطی اش از حاج آقا رسولی و از بقیه اصلاح طلبان جدا کنید.

    یادتون نمیاد با اقدامات نابخردانه و افراطی اش در دوران اصلاحات، دودش به چشم بقیه هم رفت و همه به یک چوب رانده شدند. درسته شیخ صمد جبهه و سابقه جهادی داره اما بعد از جنگ آیا توانستند انتظاری که از آنها می رفت را برآورده و قداستشان را حفظ نمایند؟

    لطفا شیخ صمد زراعتی جویباری و اطرافیان تندرو و افراطی اش را از جریان اصلاح طلبی جدا کنید. مردم می فهمند وقتی تو تهران گردهمایی می ذارید و میانه روها و سران شما در آن حضور پیدا نمی کنند یعنی چه خوب این عدم مشروعیت این افراد از بدنه خود اصلاح طلبی را می رساند.

    • محسن عارفيپاسخ به این دیدگاه 2 1
      سه شنبه 12 شهريور 1392-0:0

      من همسنگر بيسيم چي عزيز گردان امام محمد باقر در جنگ و امام جمعه فعلي سورك هستم بخدا ايشون آزاد مرد شجاعي است كه شهداء و همرزمان او گواه هستند.ايشون با شيخ صمد زراعتي جويباري كه سالها درجنگ حضورداشت چهره معروف و جبهه ها وشكار چي تانك بودهمسنگربودند.بپرسيدتا ازدلاوريهاي حاج آقا رسولي براتون بگويند.حالاايشون نبايد نظر بدهند پس كي بايد بده فلان نماينده مجلس كه از اساس به روحاني اعتقادي نداره وبه روحاني راي نداد و الان ميدوندار تعيين استانداره او بايد نظر بده؟

      • يکشنبه 10 شهريور 1392-0:0

        ...

        حاج آقا مگر یادتان رفته تو بحث انتخاب فرماندار میاندرود چه سرو صدایی به راه انداختید .

        ...

        • شیخ صفر قاسمیپاسخ به این دیدگاه 3 1
          شنبه 9 شهريور 1392-0:0

          امامان محترم جمعه هم نمی توانند برای دولت در انتخاب استاندار تعین تکلیف نمایند.فقط فعالان سیاسی واجتماعی حامی جناب آقای دکتر روحانی حق دارند در انتخاب استاندار به دولت مشاوره دهند.نه کس دیگر.

          • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

            مدیر مسول مازندنومه

            چرا دیگر از کسانی که در رای آوردن دکتر روحانی تاثیر داشتند مانند آقای شیخ عبدالصمد زراعتی جویباری,خانم حاجیان ,.....اظهار نظر نمی خواهیدو به دنبال کسانی هستید که مطابق میل شما حرف می زنند.چرا نامه این شیخ بزرگوار به آیت ا..هاشمی را در سایت انعکاس ندادید .چه سایت اطلاح طلبی دارید

            • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

              بر اساس تعهدي كه در قبال شهداء و نظام دارند حق دارند كه اعلام نظر بكنند چگونه خبرنگاري هستي كه پيش پاافتاده ترين مسأله را نمي داني! تو بگو نمايندگان جز تقنين و نظارت چه وظيفه اي دارند كه در كار دستگاه اجرايي و تعيين مصاديق مديريتي دخالت مي كنند؟ آقاي رسولي عالم وارسته و مجاهد آزاده اي است كه آينده اين را ثابت خواهد كرد.

              • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                ... بر اساس کدام قاعده قانونی ائمه جمعه حق اظهار نظر در باره استاندار شدن افراد را دارند اما نمایندگان مردم ندارند.! متاسفانه سایت مازندنومه که خیلی ادعای روشنفکری دارد ! به ابتدایی ترین قواعد سیاست آشنانیست و فکر می کند با تخریب جایگاه نمایندگان به آرزوهایش می رسد. شما که طرفدار آقای دکتر فلاح هستید به ایشان بفرمایید موضع خویش را دباره جایگاه نمایندگان و مجلس بیان نماید.

                • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                  بهتراست بجای ذکر مصادیق از معیارها و برنامه ها سخن گفته بشه ريال پیشنهاد می کنم سایت مازندنومه مقاله استاد صادقعلی رنجبر را در همین زمینه برای تنویر افکار عمومی منتشر کند. اگر شما به شفافیت و انتشار آزاد اخبار اعتقاد چرا نامه برخی نخبگان با آقای هاشمی رو منتشر نمی کنید. مازندنومه برای ماندن نزد مخاطبان باید به چند صدایی گذشته خود وفادارباشد. اصرار بر معرفی یگ گزینه ولو اینکه خوب و مناسب باشد مغایر با روح عدالت رسانه ای است. شما تمام گزینه های استانداری با گرایش ها ی مختلف را معرفی کند . قضاوت با مخاطبان!.

                  • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                    حرفهای حکیمانه امام جمعه محترم در مورد نمایندگان مجلس و وظایف قانونی شان را قاب گرفت و در همه شهرها و روستاها نصب کرد. اما ذکر ادامه مطلب یعنی نقش امامان جمعه در اینگونه امور و هر کار اجرایی واقعا نامشخص است و بیش و پیش از نمایندگان مجلس امام جمعه های ما باید بیاموزند که حق دخالت در امور اجرایی را ندارند و امر به معروف و نهی از منکر با استدلال از طروق قانونی دنبال کنند. باید تقدیر و تشکر نمود از امام جمعه میاندورود و باید گفت شما نیز مانند نمایندگان باید در مسیر مردم قرار گیرید و به حمایت از خواسته ملت یعنی حمایت از دولت حسن روحانی بپردازید.

                    • شنبه 9 شهريور 1392-0:0

                      حاج آقا رسولي براي همين صداقت شما است ، كه دوستتان داريم . نماد كامل يك فرد روحاني ، كه ديانت را فداي سياست نميكند.


                      ©2013 APG.ir