تعداد بازدید: 3268

توصیه به دیگران 2

شنبه 23 شهريور 1392-11:18

هدیه روحانی به مازندران

عضو شورای مرکزی کانون تدبیر و امید مازندران گفت: انتخاب اولین استاندار در سطح کشور از اهمیت و تاثیرگذاری مازندران در سطح کشور نشان دارد و این بهترین هدیه روحانی به استان مازندران است/ربیع فلاح بیشتر فاکتورها برای انتصاب در مسئولیت استانداری مازندران را دارد.


مازندنومه،زینب حبیب پور: عضو شورای مرکزی کانون تدبیر و امید مازندران گفت: دکتر ربیع فلاح با توجه به سابقه اجرایی جندین ساله همچون معاون وزیر جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها و مراتع کشور و دارا بودن تحصیلات عالی دانشگاهی، شایستگی کرسی استانداری مازندران را دارد.

 سید بهزاد حسنی بیان کرد: بیش از 90درصد واجدان شرایط در استان مازندران به دکتر روحانی رای دادند و دکتر فلاح، رییس ستاد حسن روحانی هم نقش مهمی در تحقق این حماسه سیاسی داشته است.

وی اظهارداشت: دکتر ربیع فلاح بیشتر فاکتورها برای انتصاب در مسئولیت استانداری مازندران را دارد و در این راستا نیز از حمایت های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و بزرگانی همچون آیت الله نظری، آیت الله صدوقی و آیت الله جباری برخوردار بود.
 
حسنی بابیان اینکه استاندار جدید مازندران از همه ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای رفع مشکلات و چالش های مازندران استفاده خواهد کرد، گفت: دکتر فلاح و دکتر نیازآذری دو رقیب برای انتصاب در کرسی استانداری مازندران بودند ولی فلاح به عنوان استاندار به دفتر دکتر نیازآذری -رییس دانشگاه آزاد اسلامی ساری- رفت و این حرکت وی نشانگر اعتدال است.

معاون سابق ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران بیان داشت: انتخاب اولین استاندار در سطح کشور از اهمیت و تاثیرگذاری مازندران در سطح کشور نشان دارد و این بهترین هدیه روحانی به استان مازندران است.


  • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

    جناب معتدل عزیز- بعد از حوادث سال 88 ! و ساخت شایعات در بحبوحه انتخابات سال 92 ... عضویت رسمی در ستادهای جناب روحانی دل شیر می خواست! . کما اینکه خیلی از مردان سیاستمدار زخم خورده در سال 88 و مردان سیاستمدار حامی روحانی سکوت پیشه کردند و در دل همراه ایشان بودند و هستند. و اگر نبود رای اول او هم نبود! ولی کسانی که رسما" و علنا"به ستادها پیوستند با آینده ای مبهم مثل حوادث سال 88 و احتمال وجود آن ،در واقع پذیرای هر حادثه ای غیر مترفبه ای بودند! درود بر همه اینان.

    • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

      سردار!!؟؟ ستاد اصولگرايان؟!! اصولگرايان كه به كانديدايهاي ديگري راي داده بودند...

      • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

        اقایان توجه داشته باشندکه تاروزهای اخرانتخابات حتی یک پوستردرروستاهای مازندران چسبانده نشدومردم پوستری ازاقای روحانی ندیدن تازه در شهرهاهم نبودپس این درک صحیح مردم مازندران بودکه اولاحضوری حداکثری درانتخابات داشتند ثانیا بفردی شایسته رای دادن که ضمن تشکرازهمه بایدگفت ستادهانقش چندانی درانتخاب اقای روحانی بعنوان ریاست جمهوری نداشتند

        • عضو اصلي شورا غير مركزيپاسخ به این دیدگاه 2 0
          يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

          اقاي حسني ،خدايا كم نشين با خرقه پوشان. رخ از رندان بي سامان مپوشان
          ...

          • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

            درود بر اصلاحات درود بر اعتدال درود بر دکتر روحانی و درود و خسته نباشید به همه مردم مازندر ان و حامیانش و درود ویژه به بجه های ستاد دکتر روحانی. عزیزان مخالف! به جای اینکه دنبال اشتباه کلامی باشید بیاید پیام این انتخاب مردم را دریافت کنید تا اینقدر خودتان را به در و دیوار برای ماندن و معرفی فرماندار و مدیر نباشید!!

            • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

              دکتر فلاح خیلی باید قدردان بچه های ستاد سراسر استان باشد چه در ایام انتخابات چه در زمان استاندار شدن وفاداری تا به این حد ندیدیم!!!

              • شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                آقابه این برادر آمار صحیح بدهید کسی که معاون ستاد استان نمی دونه که 67 درصد رای دکتر بوده نه 90 درصد بلکه 90 درصد مشارکت مردم بود ... راستی سانسور که نمی کنی وگرنه به ... میگم

                • حاج حسن جاویدانی از آملپاسخ به این دیدگاه 2 3
                  شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                  درود بر دکتر ربیع فلاح مرد بزرگ اعتدال و تدبیر و امید در مازندران و سلام بر سردار حسنی


                  ©2013 APG.ir