تعداد بازدید: 5884

توصیه به دیگران 4

جمعه 19 مهر 1392-10:3

شریعت نژاد: از استاندار خواستیم معاونی از غرب استان انتخاب کند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت:یک معاون استاندار، غرب استانی است/استاندار آدم منطقی است/در بدو ورود دولت و استاندار به استان شدن غرب مازندران نمی پردازیم و به این بحث ها ورود پیدا نمی کنیم/اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.


مازندنومه؛ خبر مهمان، محمدرضا بهرامی: شمس الله شریعت نژاد -نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در خانه ملت- در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر در گفتگویی اظهار داشت:استاندار مازندران آدم منطقی است و در توزیع معاونت ها از وی خواستیم یکی از آنها را از غرب استان انتخاب کند که فلاح نیز با این پیشنهاد ما موافقت کرد و به زودی یکی از معاونت ها از غرب استان معرفی خواهد  شد.

 وی در خصوص انتصاب ها در سطح استان، اصل را شایسته سالاری دانست و اظهار داشت : اصل انتصاب ها بر اساس این است افرادی که اهل خدمت، انگیزه و علاقه هستند باید انتخاب شوند و اینکه کدام شخص از کدام منطقه است ملاک نیست.

 شریعت نژاد ضمن تشکر از دکتر فلاح در خصوص انتصاب معاون برنامه ریزی گفت:معاون برنامه ریزی استاندار سالها در حوزه جهاد کشاورزی تلاش کرده است و تجربه کافی در این زمینه دارد.

 نماینده تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت افزود:ما به فلاح به صورت استاندار ملی و استانی نگاه می کنیم و وی نیز در انتخاب معاونان خود همین ملاحظه را نیز انجام داد.

 وی با اشاره به انتخاب معاون عمرانی و معرفی مهندس پورمحمد به عنوان یکی از گزینه ها به استاندار ادامه داد:غرب استان نیز اگر افراد قوی در خصوص معاونت ها داشت قطعا استاندار از او استفاده می کرد.

شریعت نژاد گفت:نماینده مجلس وظیفه اش هدایت ،نظارت ،مشاوره به وزیر و استاندار و ... است و اگر نماینده بخواهد در بحث انتصابات تعیین تکلیف کند نمی تواند به وظایف نمایندگی خودش عمل کند.

این مسئول ادامه داد: ما به موضوع استانی شدن به صورت یک آرمان نگاه می کنیم و به هیچ وجه از آرمان مان کوتاه نمی آییم ولی الان و در بدو ورود دولت و استاندار به آن نمی پردازیم و به این بحث ها ورود پیدا نمی کنیم زیرا به صلاح نیست.

وی گفت:اعتقادمان بر این است استانی شدن غرب مازندران باعث ارتقای استان می شود و سطح مدیریت را بالاتر و توانمندی را بیشتر می کند.

این نماینده مجلس افزود:همه افراد دلسوز و علاقه مند در غرب استان از موضوع استانی شدن حمایت می کنند و مدافع آن هستند.

 شریعت نژاد گفت:دکتر فلاح و دکتر روحانی حذف مدیران فعلی را اصل قرار ندادند.

 وی افزود:وقتی تغییر مدیریت با هدف ارتقای سطح مدیریت باشد اول باید به دنبال گزینه های بهتر بود و دکتر روحانی و دکتر فلاح نیز در خصوص انتصابات شعار شایسته سالاری ،عقل گرایی و خردورزی را سر دادند و انتخاب مدیر بهتر با عجله ممکن نمی شود.


  • حمیده بیگیپاسخ به این دیدگاه 1 13
    سه شنبه 24 شهريور 1394-8:49

    سلام
    نماینده ی خوب ما ! چرا هرچی آدم راس کار و کارمنده تو تنکابن یا اهل ساری یا آمل یا بابل؟؟؟
    خون اونا رنگین تر از ماست ؟؟؟
    یا شما با اونا ................
    آقای نماینده محترم کمی هم به فکر بچه های تنکابن باشید
    که درس خوندن و کار ندارن
    کاری از دستتون بر میاد . پس انجامش بدید لطفا
    با تشکر
    شهروند تنکابنی ( شهسوار )

    • شنبه 7 ارديبهشت 1398-13:42

      من اصالتا نشتارودی ام ولی متولد تنکابن هستم و چندین سال هست که در بابلسر مشغول به کار هستم.
      اولا شما مشکلت با اهالی آمل و بابل و ساری چی هست چون خودم تنکابن دنیا اومدم میدونم تنکابنی ها چنین خصوصیتی ندارند که از کسی کینه داشته باشند باز رامسر بود یک چیزی.
      دوما شما میگی چرا از ساری و بابل و آمل ساکن تنکابنند خوب از شهر های دیگر هم ساکن تنکابن هستند از گیلان و زنجان و اردبیل هم تنکابن ساکنند و دارای شغل هستند.
      سوما خود شرق مازندران پر از تنکابنی هست من خودم بعد از قبولی در ازمون بانک ملت در شعبه بابلسر مشغول به کار شدم و دپستان زیادی اینجا پیدا کردم که اهل شهسوار هستند.
      چهارما شما اگه از بیکاری ناراحتی همه جا بیکاری هست یکم غیرت به خرج بده برای آزمون استخدامی خودت را آماده کن کاری که خیلی ها انجام میدن.
      پنجما بی درایتی مسئولان شهر را گردن بقیه شهر ها نندازین در همین بابلسر مردم اصلا به فک و فامیل موقع انتخابات فکر نمی کنند ولی در تنکابن قوم بازی و فامیلی بازی غوغا می کند و همه میخوان ادم خودشون رو بفرستن اخرش هم همین میشه.
      یک سوال دارم چرا بابلسر و چالوس و نوشهر از تنکابن بیشتر پیشرفت کردن دلیلش نبود فامیل بازی در انتخابات شورای شهر و مجلس هست.

    • شنبه 25 بهمن 1393-19:57

      درود بر دکتر شریعت نژاد.در چند دهه اخیر ما چنین نماینده زحمت کشی نداشتیم احسنت دکتر

      • جوانان تنکابن پاسخ به این دیدگاه 1 13
        چهارشنبه 24 دی 1393-13:10

        اقای شریعت نژاد جنابعالی فرمودید پست های سازمانی بر مبنای صلاحیت افراد و بحث شایسته سالاری است جلگه تنکابن و عباس آباد به دلیل سبز بودن شاید فقر پنهانش به نمایش در نیایید ولی با آمار 30000نفر بیکار در این جلگه ایا به نظرتان انتصاب ریاست اداره ... تنکابن بر مبنای شایستگی است ؟ ایا مفهوم بهرورهی این است که یه نفر در این شهرستان 18 سال ریاست مجمعه ادراه ...را داشته باشد و خروجی اش به 30 هزار نفر برسد کمی بیشتر با تعمق کرد

        • شنبه 2 دی 1396-0:22

          نظر شما در مورد مدیریت فعلی چیست؟!!!
          30000 بیکار الان مشغولند یا بیشتر شدن؟
          بیاییم واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم.

          • چهارشنبه 2 دی 1394-23:27

            بنظر می رسد در زمان مدیریت گذشته نفوذ افراد و جریانهای خارج از اداره .... باعث بروز مشکلات عدیده ای در روند فعالیت اداره شده بود. متاسفانه این مورد بگونه ای دیگر در دوران تصدی مدیریت فعلی نیز همچنان وجود دارد.

          • چهارشنبه 14 آبان 1393-18:29

            ما غرب استانی ها از استان شدن غرب حمایت میکنیم مرکز اونم هر جا که باشه فرقی نمیکنه مهم اینه که استان بشیم پای این خواسته هم تا اخر میمونیم

            • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 3 14
              چهارشنبه 24 مهر 1392-0:0

              مازندنومه کل کامنت ما را که سانسور کردی. حرف بدی که در آن نبود. وجدانا آن طرفیها هرچه دلشان بخواهد میگویند و منتشر میکنی. عیبی ندارد، خلاصه آن را دوباره می نویسم. البته این بار با لحنی که دیگر بهانه ای برای سانسور نداشته باشید. خلاصه آن این بود: ادبیات کامنت آقای مجتبی افضلی همان سفسطه و مغالطه تکراری ای است که استانخواهان غرب مازندران را با تجزیه طلبان خائن به خاک مقدس ایران مقایسه میکنند؛ در حالی که چنین مقایسه ای از اساس بی ربط و نا به جا و بی پایه و اساس است.

              • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 2 14
                چهارشنبه 24 مهر 1392-0:0

                ادبیات مجتبی افضلی چقدر آشناست! ... غرب استانیها از استانی شدن غرب مازندران حمایت میکنند، مرکز آن هم هر جا که میخواهد باشد. حق گرفتنی است، استانی شدن غرب مازندران حق ماست و این حق را خواهیم گرفت.

                • سه شنبه 23 مهر 1392-0:0

                  ما از استان شدن غرب مازندران به مرکزیت تنکابن حمایت می کنیم

                  • مجتبی افضلیپاسخ به این دیدگاه 14 5
                    دوشنبه 22 مهر 1392-0:0

                    این نماینده چطور می تونه از تکه تکه کردن استان بگه و باز دنبال جا باز کردن در مرکز استان باشه .آیا ما در ایران با جدایی طلبان به هر عنوان که باشند قومی و دینی و... باید مدارا کنیم و پستها ی مهم کشوری بدهیم یا با کسانی کار کنیم که خواهان همکاری و کمک به وضع قوم و مذهب و... خود هستندو خواهان زندگی بهتر در کنار اقوام دیگر .حالا این نماینده حق دارد هم دنبال جدایی از مازندران باشد و هم پست مهم استانی بخواهد که کمک کندبه جدای طلبی؟هر چه مرکز ضعیف تر شود استان در حال فروپاشی قرار می گیرد.

                    • مهندس شمس-وزارت نفت اهل نوشهر تا تنکابنپاسخ به این دیدگاه 1 11
                      سه شنبه 5 آبان 1394-12:29

                      ساده ترین جواب به دوستمان اقای افضلی اینستکه چرا باید چهار تا پنج ساعت تا مرکز استان فاصله باشد خوب بجای رفتن به مرکز استان به مرکز کشور برویم راحتتر است ضمنا یکی ازتقسیمات کشوری استان میباشد نمیدانم ایا ما قصد جدایی از کشور را داریم یا اینکه میخواهیم استانی مجزا زیر سایه ایران زمین داشته باشیم اینگونه سخنان دوستان فرافکنی میباشد . باسپاس

                    • از سورک_میاندرودپاسخ به این دیدگاه 2 7
                      يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

                      بنظرم فلاح داره خوب جلو میره و داره از گزینه های خوبی استفاده میکنه.

                      .

                      .

                      اگه اون به ساروی ها پست مدیریت استانی نده ، من بهش حق میدم. همه شون خودخواه هستن و همه رو برای خودشون میخوان. جالب هم اینجاس که اونا حتی بلد نیستن گیلیم خودشون رو از اب در بیارن اونوقت میخوان استان رو اباد کنن! ! ! !

                      • شنبه 20 مهر 1392-0:0

                        وقتي 6 سال مديريت ارشد استان از غرب استان بود . آيا واقعا كاري كرد ؟ ساري كه مركز و شناسنامه استان است هيچ مقام ارشدي ندارد در استان . بابل و امل همه پست ها را تقسيم كرده اند. شما خودتان را خسته نكنيد .

                        • جمعه 19 مهر 1392-0:0

                          ایا مازند نومه به ارزویش می رسد؟!!!

                          خدایا تو کمکش کن....!!!

                          • شرق استانپاسخ به این دیدگاه 7 1
                            جمعه 19 مهر 1392-0:0

                            جناب دوستان غرب

                            مازندنومه کرسی آزاد برای تمامی جناح ها حزب و.....

                            راست میگوید

                            • جمعه 19 مهر 1392-0:0

                              آقای شریعت نژاد اهل معامله هستند و با خیریانپور فرماندار اسبق تنکابن به توافق رسید و وی را به معاونت پیشتیبانی منصوب می کند ولی مهندس پور محمد اهل معامله و ... نیست.
                              ...


                              ©2013 APG.ir