تعداد بازدید: 4231

توصیه به دیگران 5

جمعه 8 آذر 1392-1:13

مدیرکل دولت مهروز، معاون استاندار دولت تدبیر شد

منتقدان تعدادی از جابه جایی ها را در راستای سیاست و شعارهای دولت کنونی نمی دانند و بر این باورند که مدیران استانداری چارچوب صحیح، منطقی، نظام مند و کارشناسی شده برای انتصابات ندارند و برخی مهره چینی ها با خرد و تدبیر جور درنمی آید.


مازندنومه: سرانجام پس از کش و قوس های چندماهه و علی رغم این که علاوه بر سیستم استانداری، تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع نمایندگان مازندران نیز روی گزینه اسفندیار عشوری تمرکز کرده بودند، وزارت کشور با انتصاب مدیرکل راه و ترابری مازندران در دولت اصلاحات و عضو اسبق شورای شهر ساری برای صندلی معاونت هماهنگی امور عمرانی مازندران موافقت نکرد.

تنها چند روز از کنار گذاشته شدن قطعی گزینه عشوری نگذشته بود که علی نبیان بدون حرف و حدیث و چون و چرای خاصی(البته با حمایت برخی نمایندگان معطوف به دولت گذشته) برای این سمت معرفی شد.

در رزومه نبیان آن چه پررنگ تر از ریاست او بر هیئت دوچرخه سواری استان است، سابقه مدیریتش بر اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان های مازندران و تهران در دولت گذشته است که با مرحمت مدیران دولت تدبیر و امید در مازندران، هم اکنون ارتقای سمت یافت و معاون استاندار شد!

علاوه بر کندی روند انتصابات در استان، برخی انتصابات اخیر استاندار مازندران با واکنش های منفی از سوی حامیان دولت تدبیر و امید در مازندران و گروه های اصلاح طلب مواجه شده است.

منتقدان تعدادی از جابه جایی ها را در راستای سیاست و شعارهای دولت کنونی نمی دانند و بر این باورند که مدیران استانداری چارچوب صحیح، منطقی، نظام مند و کارشناسی شده برای انتصابات ندارند و برخی مهره چینی ها با خرد و تدبیر جور درنمی آید.

چندی پییش نیز انتصاب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با برخی واکنش های منفی از سوی حامیان دکتر روحانی در استان و نیز اصلاح طلبان مواجه شده بود.


  • هم استانیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

    من یکی از منتقدان انتصاب آقای مهندس نبیان به عنوان معاون عمرانی استانداری هستم،نه به این دلیل که ایشان یک احمدی نژادی بوده ، چون فارغ از هرگونه گرایش و اعتقاد اگر کسی نیروی توانمندی باشد باید از او برای پیشرفت و ترقی استان استفاده نمود بلکه به این دلیل که ایشان برای ارتقای خود در زمانهای متفاوت تغییر رویه داده و این خصلت مخرب و خطرناک است و نه تنها موجبات پیشرفت استان را فراهم نمیکند بلکه این تفکر و نگاه غلط را ترویج میکند.(تغییر مواضع برای رسیدن به اهداف شخصی)

    • هم استانی پاسخ به این دیدگاه 6 0
      دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

      آقای دکتر ربیع فلاح جلودار
      استاندار محترم مردم شهید پرور مازندران
      عاجزانه خواهشمندم رزومه مهندس نبیان (فارغ از اینکه ایشان یک مدیر احمدی نژادی بوده و با یک چرخش ماهرانه اعتدال گرا شده) که باعث برتری ایشان بر مدیران باتجربه اعتدال گرا یا اطلاح طلب (در استان کم هم نداریم) گردیده را عنوان نمایید...نیاز به یادآوری نمیباشد که از برشمردن مدیر نمونه شدن ایشان در دولت قبل خودداری نمایید چون مردم شریف ایران به آمارهای (اشتباه و غیر کارشناسی) دولت گذشته بی اعتمادند.

      • هم استانیپاسخ به این دیدگاه 6 0
        دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

        آقای دکتر ربیع فلاح جلودار

        استاندار محترم مردم شهید پرور مازندران

        ملت متفکر و فهیم ایران در 24 خرداد 92 به دولت تدبیر و امید رای دادند و الحق و الانصاف که این دولت با تصمیمات عقلانی و مدبرانه بارقه امید را در دل هواداران خود ایجاد نموده ولی جای بسی تعجب است شما که نماینده این دولت محترم در استان می باشید، چگونه تصمیمات شما بر پایه تدبیر و عقلانیت (که توقع بجا و به حق مردم استان است) نبوده و در انتخاب مهم ترین معاونت خود پس از فوت زمان فراوان، زحمت بررسی گذشته ایشان در مدیریت نوسازی استان را به خود ندادید.البته نیاز به اشاره نیست که معیارهای مدیر نمونه بودن در دولت قبل چه بوده !!

        • طرفدار دکتر روحانی پاسخ به این دیدگاه 4 0
          دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

          اصلاح طلب 76

          احمدی نژادی 84

          مشاییسم (!!!) 88

          اعتدال گرای 92

          و 96 را خدا میداند ...

          • آینده نگرپاسخ به این دیدگاه 5 0
            دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

            پیش بینی کارهای آینده افراد با توجه به عملکرد قبلی آن ها، کار عبث و اشتباهی نیست بلکه روشن نمودن اذهان است:

            1- در آینده نزدیک شاهد حضور افراد ضعیف و ناتوان در پست های حساس مدیریتی استان خواهیم بود (سابقه در نوسازی).

            2- افرادی که در جهت رسیدن ایشان به این معاونت حساس زحمت کشیده اند، فقط به صرف قدرت لابی گری مناصب مهم را اشغال خواهند کرد.

            3- عنقریب شاهد حضور آقای دکتر.......... (که سابقه حضور در معاونت بازرسی استان و سپس معاونت فرهنگی شهرداری ساری را دارا بوده و به دلایل نا معلوم !!!! ازاین پست ها کنار رفته) در بدنه اصلی این معاونت خواهیم بود.

            4- .....

            • همشهری سارویپاسخ به این دیدگاه 5 0
              دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

              آقای دکتر ... نماینده مردم شریف و محترم...

              با عرض سلام و خسته نباشید

              اینجانب تمام سعی و تلاش خود را مینمایم که در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از ورود افراد لابی گر و سودجو که از این جایگاه برای منافع شخصی استفاده می کنند جلوگیری کرده، تا این مکان مقدس (مجلس) جایگاه افرادی باشد که دغدغه حل مشکلات ملت را دارند نه گماردن افراد نالایق و همسو در پست های کلیدی عمرانی استان...



              • کارمند نوسازی مازندرانپاسخ به این دیدگاه 4 0
                دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                با سلام:

                مورد بارزی که دوستان لابیگر مهندس نبیان به آن اشاره میکنند مدیرنمونه شدن ایشان در دولت قبل درنوسازی به دلیل آمار بالای پروژه های مقاوم سازی در سطح استان میباشد که مقام سوم در نوسازی کشور را بدست آورد ولی مورد قابل توجه ای که به آن اشاره نگردید اینست که نوسازی مازندران که در ادوار گذشته همواره رتبه اول تا سوم کیفیت را در کشور دارا بود در زمان مدیریت ایشان از لحاظ فنی و کیفی به رتبه 23 (دقت کنید)تنزل پیدا کرد.

                قابل توجه استاندار محترم تا استانداری نیز با این مورد مواجه نگردد.

                • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                  شما یه تحقیق مختصری ازکارمندان نوسازی مدارس مازندران و پیمانکاران در زمان تصدی نبیان داشته باشید اونوقت متوجه میشید چه بلایی بر سر پیمانکاران در آورد فقط وفقط برای پرش خودش به پست بالاتر بود کافی یه گروه تحقیق و تفحص بیاد و کارهای این آقا رو بررسی کنه پس این دستگاههای امنیتی حفاظتی کجایند اصلا به خط و خط بازی کاری نداریم ولی این فرد تنها به خودش فکر میکنه اصلا هیچ طرحی برای عمران استان نداره ترا خدا بیاین بررسی کنید چقدر استان عقب افتاده است که معاونت مهمی را به ایشون میدن

                  • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                    آفرین بر مدیران دولت قبل که توانستند با ادای تخصص گرایی همچنان بر مسند مدیریت ها تکیه زنند و مازندران را به سمت وسویی برند که بویی از تدبیر ندهد بلکه نشان از سالوسی و خوش خدمتی به اشخاص است !!!!!!!!

                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                      جناب نبییان مطمئنم می دانید انسانهای بزرگ همیشه هم مخالفانی دارند و هم موافقانی . از انتقاد دوستانمان دلسرد نشوید که حتماً دغدغه آنها فقط سربلندی استان است . دست تمامی هم استانی های عزیزم به همراه خادمان به مردم شریف مازنی . دست علی یارتان

                      • حامد - بهشهرپاسخ به این دیدگاه 1 1
                        شنبه 9 آذر 1392-0:0

                        سلام - واقعا حق نبیان بود ولی استاندار باید مهندس آزمده می شد تا به شما ثابت می شد که مدیر کیست -

                        مازند تورو خدا حذفش نکن

                        • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                          با سلام ، برای برادر خوبم جناب آقای نبییان که الحق والانصاف در زمان مدیریتش بر اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان های مازندران وتهران خوش درخشیدند آرزوی موفقیت می کنم.

                          • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                            این آقا در یکی از جلسات ستاد سال 84 احمدی نژاد و آقای جلیلی به همراه آقای شریعت نژاد سخنرانی کرد و رابطه سنگینی با آقای زارعی دارد

                            • علی داودی بابلپاسخ به این دیدگاه 3 2
                              شنبه 9 آذر 1392-0:0

                              بنده بعنوان یک اصلاح طلب با اندیشه خاتمی //یاد گرفتم که هزینه بدهم اما سهم خواهی نکنم//یاد گرفتم چشم بسته از هرکس و ناکس که امروز و در این هوای گرم مدعی اصلاح طلبی است دفاع نکنم//یاد گرفتم پاکدستی وپاک نفسی ایمان واعتقاد افراد مهم است نه رفیق و همشهری و هم خط بودن//دوستان پوشیده میگویم// کمی هوشیاری //افرادی که از انان دفاع میکنید را در12 سال گذشته و بخصوص 4 سال اخیر رصد کنید//نبیان همشهری من نیست /مدعی اصلاح طلبی نیست/اما به پاکدستی وپاک نفسی کاردانی و دلسوزی او باور دارم//میدانم او ایرانی فکر میکند و مازندرانی عمل میکند//اقای مهندس نبیان خیر مقدم

                              • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                متاسفم برای استاندار مازندران
                                واقعا مهندس عشوری با این همه روزمه عالی چرا نباید معاون عمرانی می شد و کسی از دولت مهرورز میومد و......
                                چه دلیلی این انتخاب می تواند داشته باشد جز لابی اقایان با رحمانی فضلی
                                ...مازند نومه عزیز نیاز بود ویرایش کن اما مردونه تاییدش کن

                                • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                  پیروزی دیگری برای شجاعی

                                  • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                    روحانی رئیس جمهور محبوب کلید رو تو استان خوب تو قفل نچرخاندی

                                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                      یکی نیست که آمل را دریابد ؟ ...شما را بخدا ما داریم تو این شهر خفه می شیم.

                                      • مهرداد دهقانپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                        جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                        ای خدا دیدی چه امد بر سر ما ما مدیر محترم سایت لطفا مطلب را ترجمه کنید

                                        • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                          هرکسی تبار سیاسی اش مشخص نباشه راحت تر به پست و مقام می رسه والا شفافیت رفتار سیاسی امتیاز منفی است ، شما را بخدا اینگونه تصمیمات و اقدامات ترویج نفاق و دو رویی نیست ؟

                                          • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                            آقای فلاح شما مسول ستاد دکترروحانی بودید استاندار شدید .درحالی که مسولین کمیته ها دراستان ومسولین ستاد شهرستانها علیرغم اینکه بسیاری ازآنها بسیارتوانمندهستند به اینها اصلا مسولیتی پیشنهادنکرده ایداین قایده دور ازاخلاق انتخاباتی است توصیه میشود عزل وانتصابات راسرعت ببخشیدبیش ازاین استان تحمل ندارد بروبه سراغ دوستان خود درستاد

                                            • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                              خاک بر سر ما که استاندار دولت روحانی به آرای ما توهین می کند توهین به شعور مردم توهین به هویتمان صورت گرفت با این انتصاب ننگین

                                              هرچه سریعتر باید تجدید نظر کنید

                                              • شیخ صفر قاسمی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 10 0
                                                جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                لطف کنید یک رزومه کامل از جناب نبیان منتشر کنید تا ما بدانیم چه کسی این مسولیت حساس را پذیرفته است.

                                                • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 14 0
                                                  جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                  دکمترروحانی به داد مازندران برس

                                                  • جمعه 8 آذر 1392-0:0


                                                    ازاینکه به مخاطبین خودتون جواب میدهید ممنون ومتشکریم واین حرکت مناسب و درخور شان هست.
                                                    مدیران احمدی نژادی که با تعدادی از ان ها دوستیم...!!!!!!!
                                                    حرف جدیدی است.
                                                    فقط آقای دکتر...معاون استاندار منظورتون هست.


                                                    مازندنومه: پاسخگویی ما به مخاطبان همیشگی بوده و همواره بنا به ضرورت پاسخگو بوده ایم. مخاطبان در خط مقدم اولویت هر رسانه ای هستند، نه مسئولان. فقط در شگفتیم کجای حرف ما علامت تعجب داشت؟ بله، ما نه تنها با بسیاری از مدیران دولت احمدی نژاد دوستیم(از جمله همان دکتری که خودتان نقطه چین گذاشتید و اسمش را ننوشتید) بلکه دوستان خوبی بین اصولگراها داریم. اصلا خیال تان را راحت کنیم، اگر قرار بر شمارش باشد تعداد دوستان اصولگرای ما بیشتر از اصلاح طلب هاست. اگر لازم هم باشد با ذکر اسم به شما ثابت خواهیم کرد. این ها همه نتیجه استقلال رای و جلب اعتماد از سوی ماست. هم اصلاح طلب ها  و هم اصولگراها خودی محسوب می شوند و برای ما ارزشمندند.

                                                    • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                      برای اقای نریمان متاسفم که در این خصوص میتوانست در وزارت کشور تاثیر گذار باشد اما با وجود چهره های نزدیک به دولت تدبیر این چنین بی تدبیری رخ داد !

                                                      • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                        اقای صادقی سلام ظاهرا برای اولین بار هست هر کامنتی را بلافاصله جواب میدی وخیلی ناراحتی واقعا من گمان میکنم این استاندار مدیریت ندارد ایشان همان مدیر کل جهاد کشاورزی بود بهتر میشد واقعاحد ووزن نبیان با عشوری قابل قیاس است؟این سکوت ما وشما سبب این انتصابات میشه واقعا بچه های ستاد دولت تدبیر وامید کجا ها استند ایا واقعا اینها به بن بست رسیدند که به دنبال نیروهای دولت قبل هستند؟این توهین به نخبگان ستاد دکتر روحانی در مازندران است باید تاسف خورد به حاق مدیری که باد کنکی مدیران دولت قبل را رشد میدهد البته نقش نمایندگان مرکز استان در این انتصاب بسیار مهم ضعیف بودوالبته خاصیت شان بیش ار اینها نیست همین خانم جمشیدی که جنابعالی به ان اشاره کردین از بستگان اقای استاندار است در حالیکه در ستاد بانوان خانم اسفندیاروحاجیان ومومنی وپروین فعال بودند وهمه از ترس از دست دادن پست ومقام خود را نشان نمیدادندوحالا اقا خانمی را اورده دست چپ وراستش را نمی شناسد وحدسث کلثوم ننه در سایت استانداری می خواند وبرای پوشش این ضعف استاندار مجبور میشه علاوه بر مدیر کل مشاور هم بزاره اقا جان داداش جان تا موقعی که ماساکتیم همینه داره حد ووزن مدیریتی رو پایین میاره سکوت خیانت به دولت تدبیر ورای مردمی که تعغیر می خواستند هست

                                                        • تاران روزنامه نگار پاسخ به این دیدگاه 4 0
                                                          جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                          ااقای ربیع فلاح همه نزدیکانش را دور زد بیاد همین مدیر کل روابط عمومی رو هم ابقا بکند تا دیگر حرفی نماند. من در همین سایت شما خواندم قراره مدیر روابط عمومی تغییر کند اما نشد. در ضمن شنیده ها حاکی از حمایت شما و دوستتون از یک گزینه در این راستا داره تایید می کنید؟


                                                          مازندنومه: متاسفانه سیکل انتصابات در استان(و حتی در سطح کشور) بسیار کند است. ما هم مثل خیلی های دیگر منتظر ایجاد تغییراتی تازه و پرشتاب تر در سطح ادارات و دستگاه ها هستیم.


                                                          برای روابط عمومی استانداری مازندران دو گزینه جدی مطرح شده اند که هر دو دوست ما هستند، اما ما حمایت آشکار از هیچ گزینه ای نداریم. وظیفه استاندار است که بیشتر از این وقت را تلف نکند و حکم نفر مطلوب و مورد نظرش را امضا بزند. به باور ما بسیاری از مشکلاتی که استاندار با آن مواجه است از ضعف روابط عمومی استانداری نشات می گیرد و باید خونی تازه در رگ های این دستگاه جریان یابد. 

                                                          • خدایاچی بگمپاسخ به این دیدگاه 4 7
                                                            جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                            من این معاون را نمی شناسم ولی آقای محمد پور گزینه خوبی بود ولی عشوری همانی نیست که در شورای شهر قندان پرت میکردند برای هم سرش شکست؟

                                                            • دوستان ستاد روحانیپاسخ به این دیدگاه 13 3
                                                              جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                              با سلام / اگر میخواهید بدانید دکتر فلاح چقدر در مسیر گفتمان دکتر روحانی قدم بر میدارد از دوستان ستاد دکتر روحانی در شهرستانها سوال کنید / 6 ماه دیگر عملکرد فلاح در مازندران روشن خواهد شد / متاسفیم برای دولت روحانی بخاطر عملکرد دکتر فلاح...

                                                              • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                عشوری هم اش دهان سوزی نیست منصفانه بگوییم در ایران لابی ها هستند که حرف اول را میزنند نه تخصص و تعهد مهم این است که نماینده مجلس و دیگر افراد تاثیر گذار نظرشان چی باشد

                                                                • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                  حالا یک گزینه مطروحه سایت شما مدیر در نیامد.چی میشه.کار سردار عزل و نصب هست برا .!!


                                                                  مازندنومه: گزینه های مطروحه ما آقایان عشوری و پورمحمد بودند. برای آقای نبیان آرزوی موفقیت می کنیم ولی به باور ما آن دو نفر شایسته تر و به تفکرات و سیاست های دولت اعتدال گرای کنونی نزدیک تر بودند. در ضمن ما این جا بحث فردی نداریم، دفاع از دیدگاه و تفکر است،دفاع از تفکری که در انتخابات گذشته پیروز شده و نقد تفکری که با اقبال مردم مواجه نشده و در 8 سال گذشته کشور را به مصیبت و فلاکت و فقر کشانده. در حالت عادی همه عزیزان برای ما ارزشمندند، حتی مدیران احمدی نژادی که با تعدادی از ان ها دوستیم.

                                                                  • پیچ پیچکپاسخ به این دیدگاه 18 0
                                                                    جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                    ربیع فلاح جلودار ! باعث دلسردی نشوید که سیاست دولت جدید ، فقط امید است ! با این کار در استان نا امیدی ایجاد کردید !

                                                                    • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                      حالا گیریم که وزارت کشور با انتصاب عشوری مخالفت کرد. یعنی دیگر گزینه ای بهتر نبود؟ خب حداقل آقای بهزاد پورمحمد را می آوردید که گرایش اصلاح طلبانه داشت و 7 سال مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری بود و کاربلد است؟ پورمحمد هم برای این پست مطرح بود. ای کاش نقیبی می آمد حداقلش.

                                                                      • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                        استاندار لیلا مومنی اصلاح طلب را کرده مشاور بانوان خودش که دهان اصلاح طلبها را ببندد و بیشتر از این به خانم جمشیدی گیر ندهند. آخه مشاور بانوان استاندار چه کار می خواهد بکند؟ باید بجای جمشیدی خانم مومنی را انتخاب می کرد. دیر شده دیگه

                                                                        • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                          پچلیک، عشوری امتحانش را بهتر از نبیان پس داده ! اصلا لزومی ندارد که مدیر کل دولت قبلی معاون دولت جدید شود . مگر دولت مهرورز از این کارها کرد ؟ فلاح تا کی میخواهید همه را داشته باشید .  یه بچه هم این کار شما را میفهمد !

                                                                          • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                            این آقای عشوری در دوران خاتمی با رانت ویژه و حمایت اشحاصی با اهداف معین به آن منصب ها رسیده بود ؛ چرا فکر می کنیم این سرزمین همیشه قحط الرجال است ؟
                                                                            بگذارید آدم های تازه ای با افکار نو فرصت خدمت پیدا کنند .


                                                                            مازندنومه: حداقل انتخاب عشوری در دوره های اول و دوم شورای شهر ساری بر اساس رای مردم بود و نه چیزهایی که شما فرمودید. در ضمن اگر قحط الرجال نیست چرا مدیر امتحان پس داده احمدی نژاد بر راس کار آمده؟ این کار به قول یکی از نمایندگان مجلس که تلفنی با ما صحبت می کرد نوعی برگشت به عقب است.

                                                                            • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                              "ما از اندیشه ها و باورهای درونی و منطق و خردگرایی! دفاع می کنیم، نه لزوما" از افراد و عقد اخوت با هیچ کس نبسته ایم! "
                                                                              با آجودانی که بسته اید
                                                                              طنز جالبی بود!!!!!!!!!


                                                                              مازندنومه: اگر به زعم شما از آقای آجدانی حمایت می کنیم، بر اساس همان اندیشه و باورهای درونی و خردگرایی است برادر! نه لزوما" منفعت شخصی یا حمایت از فردی خاص. بازتر به قضایا نگاه کنید.

                                                                              • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                                چطور وقتی خیریان پور که معاون استاندار دولت احمدی نژاد بود ، اومد شد معاون استاندار فعلی مازندران !!! شماها حرف نزدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                                اون که در دولت قبل معاون استاندار بود و خیلی به دولت نزدیکتر!
                                                                                حالا این بیچاره که یه مدیرکل بوود در دولت قبل ، اونهم نه مدیرکلی که با سیاست آمیخته باشد..
                                                                                بس کنید مازندنومه ای ها، یه روز همین شماها مدیرانی از دولت خاتمی در دولت احمدی نژاد مسئولیت می گرفتند رو زیر سوال میبردید که چرا اصلاح طلب باید در دولت اصولگرا مدیر بشه!
                                                                                یه روز هم سایت شما میشه پایگاه شخص ربیع فلاح اصلاح طلب! شخصی هم خودتون و هم همه خوب میدونند و امروز هم خوب فهمیدن که اصلا در حد استانداری نیست.
                                                                                صداقت و انصاف وقتی فراموش بشه ، همین میشه


                                                                                مازندنومه: حکایت اقای خیریان پور تفاوت دارد. ایشان نیرویی معتدل بود و در این دولت هم ارتقای سمت نگرفتند و فقط جایگاه شان حفظ شد. قرار نیست همه نیروهای احمدی نژادی از کار برکنار شوند، اما وقتی نیروهای شایسته همسو در بین اصلاح طلبها و اصولگراهای حامی روحانی وجود دارد، چرا احکام برای نیروهای دوره قبل صادر شود؟ یادتان باشد که در 8 سال گذشته بسیاری از نیروهای توانمند و کارشناس و شایسته حتی در پایین ترین رده ها، کنار گذاشته شدند و الان نوبت بهره گیری از آن ها و تزریق هوای تازه در فضای کاری و سیاسی استان است.

                                                                                • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                  ازماست که برماست

                                                                                  • طرفداران کمپینگ کامنت بر علیه نبیانپاسخ به این دیدگاه 14 2
                                                                                    جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                    مازند نومه ، فلاح را آوردی

                                                                                    حالا نبیان را با حمله کامنتی ببر

                                                                                    • از بهشهرپاسخ به این دیدگاه 0 15
                                                                                      جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                      سلام خدا را سپاس كه يكي از فرزندان نظام و رهبري سكان معاونت عمراني را بعهده گرفته انشاالله با توانمندي كه دارد موفق باشد

                                                                                      البته ایشان گفته می خواهد از عشوری بعنوان یکی از مدیر کل ها زیر مجموعه خود استفاده کند .

                                                                                      اگر این کار را بکند استان گلستان می شود .

                                                                                      • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                        عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,عشوری ، عشوری ، عشوری ,

                                                                                        • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                          پیشنهاد می دهم تمام دوستان اصلاح طاب و تحول خواه اینجا پیام بگذارند یا بنوعی در همین جا تمام اعتراض خود را به روحانی ، رحمانی فضلی ] فلاح اعلام کنیم تا از این روند نا خوشایند برای این استان مظلوم دست بردارند .

                                                                                          • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                            بادرود باید به این انتخاب تبریک گفت انصافا اقای نبییان برازنده این مسئولیت هستند اقای عشوری و نقیبی بچه شهر ما بودند اما باید حس ناسیو نالیستی رو کنار بزاریم خدمات ارزنده ایشان در نوسازی موید عرایض بنده میباشد

                                                                                            • یک اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 16 2
                                                                                              جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                              هنوز کو ضعیف ترین آدم ها را برای فرمانداری ها در نظر دارند چون نمی خواهند اصلاح طلب ها بر سر مسندی بیایند .
                                                                                              ...

                                                                                              • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 16 1
                                                                                                جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                                اینها همه بازی ... است که اصلاح طلبان را به حاشیه برانند .
                                                                                                اخیران برای فرمانداری سواد کوه به خذمتشان رفتیم و گزینه ای را طرح کردیم گفتند ایشان وزارت کشوری نیست و آموزش پرورشی است اما جلوی چشم همه نبیان آموزش پرورشی را معاون کردند .
                                                                                                ...

                                                                                                • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                                  اگر قرار بود شخصی مثل نبیان بیاید خب همین عیسی هاشمی بود دیگه! چه فرقی کرده الان؟ عجیبه!!

                                                                                                  • جمعه 8 آذر 1392-0:0

                                                                                                    اقایان مازند نومه مگه شما از اقای ربیع فلاح حمایت نکردید وقتی ما میتوانستیم با اتحاد اشخاصی چون نریمان یا کشاورزیان یا طاهر نژاد یا رحمانزاده را استاندار کنیم همین شما ها چوب لای چرخ گذاشتید


                                                                                                    مازندنومه:1- دلیل حمایت ما از ربیع فلاح، نه دفاع از شخص او بلکه دفاع از یک اعتقاد و باور بود. ما از روش و اندیشه دولت تدبیر و امید حمایت کردیم بود و فلاح را گزینه نزدیک تری به باورهای دولت یازدهم می دانستیم.


                                                                                                    2-با تمام احترامی که برای نامبردگان قائلیم،  هیچ کدام از این ها گزینه جدی استانداری مازندران نبودند که مورد حمایت ما قرار بگیرند. کار من و شما هم تعیین استاندار نیست و استاندار در جای دیگری تعیین می شود. 


                                                                                                    3- مازندنومه وامدار هیچ جریان و فرد خاصی نیست و ما از اندیشه ها و باورهای درونی و منطق و خردگرایی دفاع می کنیم، نه لزوما" از افراد و عقد اخوت با هیچ کس نبسته ایم. انتقاد و تذکر دادن به ایرادها و کژی ها و ناراستی ها وظیفه رسانه ای ماست، حتی اگر منسوبان دولتی باشند که باورش داریم.


                                                                                                    ©2013 APG.ir