تعداد بازدید: 3926

توصیه به دیگران 14

شنبه 9 آذر 1392-2:56

آقای استاندار، داریم خیس می شویم!

نامه سرگشاده سردبیر مازندنومه به استاندار مازندران/حمایت ما و رسانه های همسو با دولت تدبیر و امید از شما حد و مرز دارد. این حمایت ها نه بر اساس منطق فردی و شخصی بلکه بر مبنای دیدگاه های فکری و عقلی و سیستمی بوده است/حضور مدیران دولت قبلی در راس کار هم مشکلی برای مردم شده است. این ها خود نمی دانند می مانند؟ تا کی می مانند؟ و چه کار باید بکنند؟


مازندنومه، سردبیر: می گویند روزی ملاصدرا در کنار حوض پر آب مدرسه، درس می داد. غفلتا" فکری به ذهنش رسید و رو به شاگردان گفت:" آیا کسی می تواند ثابت کند در این حوض آب نیست؟"

چند تن از طلبه های زبردست مدرسه با استفاده از فن جدل که در منطق ارسطو شکل خاصی از قیاس است و هدف عاجز کردن طرف مناظره یا مخاطب است، نه قانع کردن او، ثابت کردند که در آن حوض، آب وجود ندارد.

ملاصدرا با تبسمی رندانه مجددا" رو به طلاب کرد و گفت:" اکنون آیا کسی هست که بتواند ثابت کند در این حوض آب هست؟"

شاگردان گفتند:" با آن صغرا و کبرا ما به این نتیجه رسیدیم که در این حوض آب نیست، حال نمی توانیم خلاف قضیه را ثابت کرد!"

فیلسوف شرق چون همه را ساکت دید سرش را بلند کرد و گفت:"ولی من با یک وسیله و عامل قوی تر از دلایل شما ثابت می کنم که در این حوض آب وجود دارد."

آن گاه کف دو دست را زیر آب حوض فرو برد و چند مشت آب برداشت و به سر و صورت طلاب پاشید و گفت:"همین احساس شما در خیس شدن بالاتر از دلیل است!"

آقای استاندار، سرتان را درد نمی آورم و وقت تان را نمی گیرم. کارهای مهم تری دارید که از خواندن این نامه بیشتر می ارزد!

حرف آخرم را اول می زنم:"دلیل نمی خواهد، احساس می کنیم داریم خیس می شویم."

حالا اگر وقت و حوصله دارید بقیه مطلب را هم بخوانید.

***

آقای استاندار؛ دو ماه و نیم است که کارمندان استانداری مازندران هر روز شما را در ساختمان استانداری می بینند و ما که از دور بر آتش دستی داریم، بیشتر از این هاست که پیگیر احوالات شماییم و برای مان مهم است ربیع فلاح جلودار نه در قامت رییس ستاد روحانی در مازندران، بلکه در کسوت استانداری چه می کند و چگونه می اندیشد.

معمولا" ماه عسل مدیران کوتاه است و برای شما انگار کوتاه تر شده است. البته دست خودتان است که این ماه را طولانی تر کنید یا کوتاه تر، به رفتار و عملکرد و وضعیت خودتان بستگی دارد.

هر روز حرف هایی می شنویم که حال مان را بد می کند. عده ای نقدهای شان را از شما نزد ما می آورند. نمی دانم چرا؟ شاید به جهت حمایتی که از شما کردیم تا استاندار شوید و شاید چون دست شان به شما نمی رسد و شاید چیزهای دیگر.

آن ها می گویند استاندار بعد از 5/2 ماه هنوز نشستی با رسانه ها نگذاشته و دیداری با اهالی مطبوعات نداشته است.

می گویند استاندار برنامه خاصی برای پیشبرد و توسعه استان ندارد و خیلی زود دچار روزمرگی شده است، مشخص نیست از کجا خط می گیرد، از مشاورانش کم تر مشاوره می گیرد و اگر هم می گیرد در نهایت کار خودش را می کند.

می گویند در جابه جایی ها کند عمل می کند و دقیقا" کسانی را که با او بوده اند -چه اصلاح طلب و چه حامیان دکتر روحانی در انتخابات 24 خرداد- کنار گذاشته و برای افراد دیگری که خیلی از جنس دولت تدبیر و امید نیستند، وقت می گذارد و به آنان اهمیت می دهد و آن ها را بر مصدر امور می نشاند.

منتقدان شما که نه گروه فشارند و نه حامیان رقبای دکتر روحانی و اتفاقا" بیشترشان فعالان و حامیان ستاد دکتر روحانی در انتخابات گذشته بوده اند، می گویند چرا استاندار از انرژی و توانایی و ظرفیت های آن ها بهره نمی برد؟ مثال می زنند که استانداران گلستان و یزد وایلام و فلان جا به سراغ نیروهای معتدل و اصولگراهای منطقی حامی دولت رفته اند، ولی در استان ما انتصابی اتفاق نمی افتد و نمی افتد، حالا که بعد از هفته ها عزل و نصبی روی می دهد، نیروهای دولت قبلی که بدجور امتحان پس داده اند، ارتقای سمت می گیرند!

ما هر روز انتقادها و اشکال تراشی های موافقان و مخالفان را می شنویم، گاهی سکوت می کنیم و گاه برهان می آوریم و دفاع می کنیم و گاه همراه با آن ها می شویم، چون چیزی برای دفاع نداریم و دست مان خالیست.

همین دیشب دوستی پیامک فرستاد و نوشت(اسامی و سمت ها را حذف کرده ام):

"...و...دوم خرداد از رقیب خاتمی حمایت کردند و حالا در استانداری...شده اند!

...و...از مدیران احمدی نژاد بودند که اکنون ... استانداری شده اند!

...و... از کارشناسان حوزه....در دولت احمدی نژاد بودند که اکنون سمت گرفته اند!

... مدیرکل زمان احمدی نژاد بود که الان...شده است!

....معاون...دولت احمدی نژاد بود که حالا...شده است!"

دوست ما می گفت:"به استاندار بگوید دولت عوض شده است و احمدی نژاد ماه هاست رفته و تازه دادگاهی هم شده است!"

همه این چیزها که در بالا گفته ام به کنار، خبری در فضای سیاسی استان پیچیده که حتی برخی بزرگان هم آن را از منابع خبری خود نقل می کنند؛ این که استاندار مازندران چندماهی بیشتر مهمان ما نیست و..."

جناب آقای ربیع فلاح؛ حمایت ما و رسانه های همسو با دولت تدبیر و امید از شما حد و مرز دارد. این حمایت ها نه بر اساس منطق فردی و شخصی بلکه بر مبنای دیدگاه های فکری و عقلی و سیستمی بوده است.

ما فرد را نمی بینیم، بلکه کل سیستم را می بینیم. ما از نظریه تدبیر و امید و اعتدال حمایت می کنیم و فرد برای ما مهم نیست.

به همین دلیل است که برای تان نامه نوشتم. ناراحت نشوید. اولین و شاید تنهاترین رسانه ای بودیم که از استانداری شما حمایت کردیم، حالا هم اولین رسانه ای هستیم که شفاف و صریح و بی پرده به شما تذکر می دهیم.

متاسفانه فضای استان خیلی امیدوارکننده نیست و برعکس همه مایوس شده اند. روزمرگی و نداشتن برنامه در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، دور بودن از خلاقیت و ایده و طرح نو، بهره نبردن از ظرفیت های فکری و معنوی اصلاح طلبان و حامیان معتدل و خوش فکر دکتر روحانی در استان، یارگیری و مهره چینی بعضا" نامناسب و غیرمعقول و تصمیمات جهت دار و مخالف نظریات رییس دولت در انتصابات بخشی از مهم ترین ضعف های شماست.

از سویی حضور مدیران دولت قبلی در راس کار هم مشکلی برای مردم شده است. این ها خود نمی دانند می مانند؟ تا کی می مانند؟ و چه کار باید بکنند؟

کارها فشل است، مدیران احمدی نژاد یا در حال لابی کردن برای ماندن اند و یا بی خیال شده اند و منتظر مراسم تودیع خود هستند.

حداقل کار این بود که اگر فعلا" قصد جابه جایی این افراد را ندارید، مثلا" 3 ماه یا 6 ماه برای شان حکم بزنید که خیال شان راحت باشد و در مدتی معلوم کار کنند. این ها بلاتکلیف اند و هر روز منتظر برکناری هستند. خب! معلوم است در این شرایط کار مردم لنگ می ماند و استان درجا می زند!

این ها اظهارات شماست، درست دو ماه پیش:"... نیروهایی را به کار می‌گیریم که شناسنامه مازندران باشند. قول می‌دهم که چهره مازندران را ظرف یکی 2 سال آینده تغییر دهم. باید هشت سالی که از دست رفت را جبران کنیم..."

موفقیت یک سفر است، اگر بدانیم کجا می رویم، سفرمان لذت بخش خواهد بود. آقای فلاح به کجا می رویم؟ شما می دانید؟


  • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

    ابتدا بايد نظارت تقويت شود؛ در صورت شناسايي نقاط ضعف، اصلاح يا تعويض صورت گيرد.

    • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

      نبايد منتظر باشيم همانند دولت احمدي نژاد تا آبدارچي عوض شود!

      • معاون فلاح در ستاد روحانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
        سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

        جناب صادقی دل ما خون است /...خدا عاقبت مازندران را ختم به خیر کند ...

        • سپهری حامی روحانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

          تمام گرفتاری استاندارمحترم از... است...

          • بنده خدا ح. عپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

            بادرود: جای بسی مسرت وشادمانی داردکه مردم ما متفاوت ازمردم دهه های گذشته نسبت به رخدادهای پیرامون خودحساسیتهای به موقع نشان داده وباابرازعقایدوتفکرات محترمشان ، چشمهای همیشه بیداروناظربرعملکردمسوولین هستندکاری که جوانان گذشته کمتربه آن توجه کرده وحاصل آن ورودبعضامدیرانی کم توان وشایدهم درجاهایی ناتوان برمسندتصمیم گیریهای مملکتی که آن هم نتیجه اش زیرساختهایی سست وضعیف درساختارهای تشکیلاتی ومدیریتی بوده ....حال که پس ازیک وقفه 8ساله مجدداقراراست برگردیم سرخط وتوسعه های سیاسی وفرهنگی و... راآغازکنیم نظرمن براین است که زمان بیشتری رادراختیارمسوولین قراردهیم تابتوانندسواربراین اوضاع واحوال شوندوباوصف توقف وبعضاپسرفت همه جانبه مملکت درسالهای اخیر،بدورازعقل ومنطق ومهمترانصاف است که بخواهیم انتظارمعجزه داشته باشیم وقطعاتاجناب فلاح استاندارمحترم ومشاورین ومعاونین ایشان سروسامانی به آشفته بازارتشکیلات استانداری نداده اندماازایشان راجع به چه موضوعی قصدپرسش داریم واگرگزینه های مدیریت به کندی جایگزین میشوند،کاملامنطقی است زیرااین عجله وعدم حساسیتهابودکه مملکت درحال توسعه مارابه این روزانداخت وشمادست اندازی منافقین داخلی رانیزبه این داستان اضافه کنید،حداقل فرصت به استاندارمحترم 6الی10ماه بایدباشدتازه ازایشان بپرسیم قصدداریدچه کنید...بگذاریداین عزیزان بافراغ خاطروباصبروحوصله به انتخاب گزینه هابپردازند وتمرکز راازایشان ویارانشان نگیریم البته اگرقلبا خواستارتشکیلاتی قوی ومتعاقب آن جامعه ای روبه توسعه داشته باشیم ودرپایان لازم به ذکراست که نمی توان تمام مدیران گذشته رانفی کردوبودندمدیرانی که واقعاتوانمندولایق ادامه فعالیت هستند. باآرزوی اتحادوهمدلی بیشترودیدن ایرانی آبادوآزاد.

            • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

              سلام



              غیرشناسنامه مازندرانی چه کسی یاکسانی هستند؟

              • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                خبرهاش همه مال یک موتور جستجوگرهست وسه تاخبرگزاری استانی.

                یک خبرتولیدی هم نداره وفقط ماهی یکبار تحلیل دارن بنام فردی که همه قلمهای این سایت ازاوست.بدبختانه یا خوشبختانه اصلاح طلب در سایت با تفکر اصولگرا چه میکنه

                • دوستدار میراث فرهنگیپاسخ به این دیدگاه 3 1
                  دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                  با تشکر از جناب صادقی عزیز. متاسفانه آقای استاندار توجهی به نامه های فرستاده شده به استانداری ندارند و جناب اقای آجودانی که یه عنوان مشاور فرهنگی انتخاب شده اند نیز پیگیر مطالبات فرهنگی استان نمی باشند. وضعیت سازمان میراث فرهنگی استان فاجعه بار است. لابی گی و تخلفات مستدل در این حوزه بیداد می کند و مستحق پیگیری قضایی می باشد. چند ماه دیگر هم سیل مسافران نوروزی به استان سرازیر می شوند و خدا می داند که با این مدیریت و معاونین نالایق تکلیف استان چه می شود. انجمن های دوستداران میراث فرهنگی با نامه های سرگشاده خود ادای تکلیف نمودند تا این معضل از درون استان حل شود در غیر این صورت باید شکایت را به نزد ریاست جمهوری ببریم شاید مدیران ارشد استانی از خواب گران برخیزند. لطفا نامه های ارسالی به سایت استانداری مازندران را با دقت بخوانید.

                  • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                    با تشکر از جناب صادقی .حقیقت اینکه بسیار خوشحال شدم بیشتر از این بابت که فضای گفتمان انتقادی را بوجود اوردید .مدیریت استان باید بسیار خوشحال باشندکه شاید از دست فشن شو ها خلاصی پیدا کند و این ما را به جامعه مدنی نزدیک می کند انتظار است که این صدا شنیده شود و از مشاوران واقعی گفتمان تدبیر و امید استفاده نماید. اصلاح طلبان فریاد 24خرداد هستند و اعتدال گلی از گلستان اصلاحات اسیت .چنانچه مردم عطر و بوی اصلاحات را احساس نکنند برایشان هیچ جذابیتی نخواهد داشت .تقدیر تغییر این چنین است مردم در همه جا منتظرند تا این تغییر واین عطر را با تمام وجودشان احساس کنند امید است وزارت کشور نیز بشنود.

                    • مازنی ریکاپاسخ به این دیدگاه 4 0
                      يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                      جوابیه سنگینی ... دادید.

                      • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                        به نظرم میاد، حمایت شما از ربیع فلاح بیشتر تحت تأثیر القائات استاد، دکتر، اندیشمند و فرهیخته شهرمان جناب آجدانی بود.



                        توصیه می کنم در این گونه موارد به نظر عقلا بیشتر توجه کنید.

                        • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                          نقد به جایی بود که سره را از ناسره مشخص کرد . ما منتظر می مانیم که استاندار محترم ، نقدها را بکارگیرد و به حرف خویش عمل کند . نیروهایی را بکار گیرد که شناسنامه مازندران و نشان توانمندی و درایت و خوشفکری بر پیشانی اش خورده باشد نه اینکه ، نشان تظاهر و تملق و خوش خدمتی بر همه وجودش چیره شده باشد .

                          • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                            درود بر آقای صادقی عزیز!

                            مثل همیشه شفاف و صادق.

                            • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                              اقاي حسن شما كه از نريمان حمايت ميكنيد اقاي نريمان چهاردوره نماينده بابل بود وعضوكميسيون عمران هم بود بابل هنوز بعداز سي وپنچ سال از انقلاب يك كمربندي ندارد تا مردم ازاين ترافيك كشنده داخل شهرراحت باشند مطمئن باشيد نريمان از فلاح ضعيف تراست.نريمان مرد كارهاي كوچك براي راي اوردن است نه مردكارهاي بزرگ

                              • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                                تصميمات ضد تغيير را با روكش محلي گرايي و منطقه گرايي بر ما تحميل مي كنند و پيامد اصلي آن توسعه نيافتگي بيشتر ، افزايش نرخ بيكاري ، افزايش نرخ آسيب هاي اجتماعي ، نشاندن كوچك هاي كم توان بر مناصب بزرگ است؟

                                ايكاش كه من يك مازندراني نبودم و بخاطر تصميمات و عملكرد مسئولين آن ، هر صبح

                                و شام تمام سلول هاي وجودم نجوشد و نسوزد.

                                • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                                  مشخص تر وهدفمند تر میزدید ممنون میشدیم.

                                  • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                                    روزهای بدتر از این را میبینم. آقای صادقی قطعنا حمایت شما آقای فلاح را استاندار نکرد . ولی اگر آن بزرگ مازندرانی بر گزینه خود اسرار نمیکرد و همه هم میدانستند گزینه ایشان استاندار نمیشود و همان دانشگاه برایش کافیست دولت اینقدر در مورد مازندران عجله نمیکرد ما وقتی گزینه ای مثل نریمان را داشتیم که الان معاون وزیر است یا کشاورزیان یا رحمانزاده واقعا آن بزرگوار مازندرانی لج نمیکرد نمیشد همین آقای نریمان را استاندار کرد حالا گیزم رحمانزاده و کشاورزیان تکراری بودند نریمان که تکراری نبود حرف ما با دوستان از جمله شما اقای صادقی این است که باید متحد میشدیم و نمیگذاشتیم کار مازندران به اینجا بکشد و مطمئن باشید بعد از مجلس نهم اگر ترکیب مجلش دهم عوض شود اقای فلاح استاندار نخواهد بود و باز مازندران با مشکل تعدد استاندار مواجه میشود و باز این استان و مردمش ضرر میکنند


                                    مازندنومه: من هم گفتم که تصمیمات جای دیگری گرفته می شود. اصلا" اسامی که نام بردید مطرح نشدند.البته آقای نریمان مدتی خود را مطرح کرد و رایزنی های هم داشت اما وسط کار رها کرد و رفت، چون سمبه آن دو نفر پرزورتر بود و او از عهده اش برنیامد.


                                     ما همان زمان یادداشتی در حمایت از نریمان انتشار دادیم که در آرشیو سایت موجود است. یادداشتی در حمایت از رحمانزاده هم انتشار دادیم، خود ایشان هم چند مطلب برای ما فرستادند که کار شد. اما اتفاقات جوری رقم خورد که در نهایت نیاز و فلاح ماندند و ...باقی قضایا.


                                     وحدت اما واژه قشنگی است که بی مشتری است. ما اگر بخواهیم منتظر وحدت بمانیم، سایتداری را باید رها کنیم، چون بی خبر و مطلب می مانیم!

                                    • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                                      صادقی عزیز و اجدانی اهل قلم امید فرهیختگان مازندرانند. جلوی لابیگرهای بی درد نون به نرخ روز خور باید گرفته شود. راه مهمه نه فرد. فردی که راه را منحرف کنه باید اصلاح بشه.راه دولت تدبیر است نه ترس،راه دولت ایجاد امید است نه یاس،

                                      • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                        آقای سر دبیر لطفا جواب این سئوال را بجای نمایندگان مجلس ودیگران شما جواب دهید خواهش می کنیم
                                        نمایندگان مجلس محترم کلامی باشما همانطوری که پیگیر استانداران بازنشسته هستید بفکر این هم باشید که بودجه استان در حوزه معاونت برنامه ریزی در اختیار مدیران سوادکوهی قرار گرفته ...

                                        • عضو ستاد دولت تدبیر و امید پاسخ به این دیدگاه 6 0
                                          شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                          سلام

                                          امانت خیلی خوبه و واقع بین بودن چرا مطالب نوشته شده به دید بینندگانت قرار ندادی چرا ؟

                                          • سید احمد طاهرپورپاسخ به این دیدگاه 6 0
                                            شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                            بسیار زیبا دیده شد و گفته شد. آیا کس هست که اهمیتی برای این گفته ها قائل شود؟ آیاکسی هست.....

                                            • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                              با سلام و احترام

                                              تجربه نشان می دهد هر گاه رئیس دولتی از افراد ناشناخته ،کوچک وتازه به دوران رسیده باشد،هرگز نمی تواند برای مردم ، کشور ، انقلاب ونظام مفید باشد.علتش هم روشن است.زیرا کسانی که به قول معروف یک سروگردن از وی بزرگتر وبالاتر هستند هرگز حاضر نمی شوند با او در کنار یک میز بنشینند واین کار منطقی هم هست .بنابراین او ناچار است اعضای دولت خود را از افرادی مثل خود یا پایین تر وضعیف تر از خود انتخاب کند. وقتی گزینه هایی مثل نریمان ، کشاورزیان ، نیاز و رحمان زاده حضور داشتند که هم توانمند بودن و هم بزرگ . عزیز دل من خود کرده را تدبیر نیست

                                              • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                فرماندارن احمدی نژاد تغییر نمیکندد چیه داستان

                                                • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                  مازندنومه دلاور نشون دادی که ازهمه مردتری متشکریم.

                                                  • عضو ستاد دولت تدبیر و امید پاسخ به این دیدگاه 3 11
                                                    شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                    جناب آقای سر دبیر

                                                    متن پر از حاشیه با منطق و بی منطق شما را همراه با وجد ناشیانه بعضی از عزیزانیکا کامنت گذاشته را خواندم و برایم جالب هست که خود جنابعالی خودت را و افکار خودت را زیر سئوال بردی که به این معنا که شما دیروز نتوانستی امروز را ببینی و به قول خودت حمایت کردی چه تضمنی به خورده فرمایش جنابعالی می باشد که امروز هم درست فهمیده باشید ؟ بهتر نبود قبل از آوردن یک بحث فلسفی یک مثال واقعی می زدی چون این مثال را نه تو فهمیدی نه بعضی از دوستان ؟ وقتی تریبون نماز جمعه سخن ار داس می شود شما چه توقعی دارید ؟وقتی برای یک وزارت چهار نفر معرفی می شود برای شما این پرسش نیست که پشت صحنه چیست ؟ وقتی نماینده مجلس می گوید شما چقدری هستید تا نیروی که ما کاشتیم را عوض کنید شما چگونه تصمیم می گیرید ؟و خیلی چیزهای دیگر جناب سردبیر و دوستانی که کامنت گذاشتید با تمام شدت بهتر است قبل از هر مطلبی دقت کافی داشته باشید

                                                    • جمال الدين موسويپاسخ به این دیدگاه 18 1
                                                      شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                      با سلام نامه خوبي بود ولي اي کاش رونوشتي هم به وزارت کشور ورونوشتي به دفتر جناب روحاني ميفرستاديد تا جناب فلاح که بنده خودم هم يکي از حاميان ايشان بوده وهنوز هم هستم هر چه سريعتر دست به اقدام متنابه ميزدند واين مديران نالايق را هرچه سريعتر جابجا مي نمودند.درضمن جناب فلاح به حضرتعالي توصيه ميکنم از مشاوران قوي تري بهره بگيريد.

                                                      • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                        از بین بردن امید در قلب مازندرانیها ؛ آری آقای استاندار ؟ شما مجری سیاست های دولتی هستید که مردم این دیار مظلوم و دلاور بالای 80% به آن رای دادند ! حالا خوب یا بد شما مجری هستید و مسئول ./

                                                        • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                          ... یکی دیگر از عجوبه های انتصابات دوره جناب فلاح بر مسند نشاندن فردی شدیدا محافظه کار به عنوان رئیس ارشاد شهرستان نکا بود.... از طولانی کردن مطلب می گذرم. کسانی که این انتصابات را می بینند خونه به جگر هستند. هنوز بعد از این همه مدت ایشان نتواسنتد با وجود این همه انسان توانمند، مدیری برای ارشاد استان برگزینند

                                                          • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                            آقای استاندار؟!لطفابفرما برچه اساسی داری مدیرکل راه رو حمایت میکنی بمونه؟

                                                            • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                              تازه کجارودیدی؟؟؟!!!استاندارعزیزما دست مدیرکل احمدی نژاد آقای...رومیگیره میبره پیش وزیر میگه اینو ابقاء کن!!!!"

                                                              • مازندنوم مچكريمپاسخ به این دیدگاه 13 2
                                                                شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                با اينكه خدمت استاندار ارادت داريم ولي از اين مطلب خوشمان آمد اميدواريم استاندار بخواند و عزل و نصبهاي بعدي با اقتدار بيشتري انجام گيرد..

                                                                قطعا"استاندار در بخشهاي زيادي اين مدت كار انجام دادولي به اطلاع مردم استان نمي رسد.

                                                                با وجود مشاوراني مثل آقاي آجوداني چطور در اطلاع رساني ضعيف عمل مي شود ؟؟؟

                                                                من آقاي آجوداني را مي شناسم در بخش اطلاع رساني بسيار قوي هستند احتمالا" به اندازه كافي از ايشان مشاوره نمي گيرند..

                                                                آگر مردم در جريان عملكرد مثبت بخشهاي مختلف باشند اينقدر به عزل و نصبها توجه نمي كنند..

                                                                حالا

                                                                فرمانداران چه ميشونددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                  احسنت حرف دل ما بچه های فنی و حرفه ای را زدید که حالا اعضای جبهه پایداری برایمان خط و نشان می کشند جالب است اوایل بدلیل اینکه مسئولین ستادی نصف شان در ستاد جلیلی و نصف دیگر شان در ستاد قالیباف بودند خیلی ناراحت بودند الان بطوریکه باورشان شده که معتقدند ما دیگر ماندگار شدیدم

                                                                  • استاد حوزه و دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 13 0
                                                                    شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                    جناب آقای ربیع فلاح بعد از گذشت 3.5 ماه از استقرار دولت تدبیر و امید هنوز در بابل تمام مدیران بلا تکلیف قبلی در مسند کار می باشند. لطفا اسرع وقت تکلیف مدیران این شهرستان بزرگ و دانشگاهی مازندران بویژه فرماندار بابل را مشخص نمایید. اگر نیاز ابقاع می باشد ابقاع نمایید و در غیر این صورت مدیری با تدبیر و امید تعیین نمایید.

                                                                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                      استاندار محترم انسان شریفی است ولی بکار استانداری نمی اید ایشان میتوانست وزیر شود یک نیروی خبره سیاسی و اجرایی برای مازندران لازم بود همانطور که ما در این 8 سال مورد بیمهری قرار گرفتیم بابد شخصی میامد که حداقل از اصلاح طلبان دلجویی میکرد نه انکه به انان پشت کند این هم از عجایب سرزمین ما ایران است

                                                                      • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                        درود بر عزیزان کامنت سوار ..اقای پور موسوی.اقای منطق ***میشه دوبار بفرمایید چی فرمایش کردید!؟ هفته قبل این عرائض رو بنده نوشتم فرمودید اصولگرا هستم .منم عرض کردم من واقای صادقی ازاد اندیشیم حالا بفرمایید که درست به عرائض بنده رسیدید میدونید گوته چی میگه؟؟؟هر شک وتردیدی تاخیرهای خاص خودرابه همراه داردوایام با افسوس بر روزهای از دست رفته میگذرد

                                                                        • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                          آقای صادقی عزیز قلمتان پایدار ،برادرجان آنروز که حمایت میکردی، گفتیم شما امروز را میبینید ما فردارا-عزیر ما هی آب پاشیدیم اما شما احساس خیسی نکردی ،چون در آجدان گم شده بودی ،استاندار جهادی ما خیلی سمت میگرفت مدیریت جهاد کشاورزی استان که البته اینهم دلم میلرزه چون جای بسیار مهمی در استان است .استاندار با ضعیفترین انتصاب در مدیر بانوان... . نگران نباشید ما استاندار زیر سال و شش ماه هم داشتیم .مگر در دولت قبل نیروهای اصلاح طلب نیروهای متفکر و مجرب و..عزل نشدند مگر آنها بدترین هزینه ها را ندادند . اینها که آمدند یا از همین نیروهای قبل مثل ما طعنه خوردند .کسی که دورش حصار میکشد و همه نیروی اداری را از شهرش انتخاب میکند .... استاندار هرکس اطرافیان خود را بالاتر میبیند فاصله میگیرد . شما فاصله نگیرید که یهو از پشت سقوط میکنید .چقدر خوب بود...یا ...استاندار میشدند . ما مازندرانیها همیشه در حسرت میمانیم ودرجا میزنیم استان های دیگر در سرعت اند وپیشرفت .


                                                                          مازندنومه: اگر مطلب را دوباره بخوانید متوجه می شوید دلیل حمایت ان روز ما چه بود. این اندازه شم سیاسی داریم که بدانیم چه می کنیم. اکنون نیز همان حمایت ها پابرجاست. مطلب جهت تذکر بود چون احساس می کنیم راه اشتباهی طی می شود و باید به مسیر اصلی برگردد.


                                                                          بار دیگر یادآور می شویم که تحت تاثیر کسی نیستیم و تصمیمات ما در هر زمانی معقولانه و با برنامه است و احساساتی نیستیم. بحث دفاع از اصول مان و دولت تدبیر و امید است و استاندار تنها وسیله ای است برای رسیدن به آرمانهای این دولت. اگر وسیله ایراد پیدا کند باید درست شود. ما از حمایت های گذشته پشیمان نیستیم و اکنون هم هر جا صلاح بدانیم دفاع می کنیم.

                                                                          • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                            دوباره شدی همون مازندنومه دوست داشتنی.اگرچه بقول دوستان زمان را نمی شه به عقب برگردوند ولی شجاعتت قابل تحسینه.امیدوارم دیگه از این افراطیگری ها در نیاری .راستی شما هم بخاطر اون کامنت مستمری ماهانه که فرستادم حلالم کن.

                                                                            • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                              آقاي مسول سايت لطفا درج كن شما كه دوستتان هست و در دل مارا هم برسان



                                                                              آقاي دكتر نخوااااااااااب

                                                                              سلام استاد ، آقاي دكتر ، دوست خوب ، آقاي آجوداني

                                                                              تبريك بخاطر مشاور استاندار شدنتان ! كمي دير شده اما بغض گلويم اجازه نداد تا زودتر حرف بزنم و شايد متانت و بردباريم ، آقاي مشاور چه ميكني ؟ استانداري كه اينقدر از وي دفاع مي كني و حاضر شدي با نماينده شهرت جدال كني تو را نمي بيند و اگر هم مي بيند از سر ترحم است! بيدار شو خود را به خواب نزن!!

                                                                              هيچ آملي در استانداري منصبي ندارد ، اين است آن تلاش و نزديك بودنتان به استاندار !! روزهاي نا اميدي ستاد خوب يادمم است و همين استانداري كه اينگونه به آملي ها پشت كرده است قولهايش !!! قطار مشاوران استاندار طولاني تر مي شود و شما هم يكي از آنها، ضعف در چيدمان استانداري نشان اين است كه وي حرف شما را گوش نمي دهد و مشورتتان را قبول نمي كند .آقاي آجوداني حالم خوب نيست ،بغض دارم ، بغضي كه علتش شماييد، قولهايتان، حرفهايتان،نديده شدن هايتان و نديدن هايتان

                                                                              چه كساني امروزه پست در دولت تدبير و اميد مي گيرند كه در ايام انتخاباتي كه ما هم مثل خيلي ها در ستاد هاي ديگر دولت تدبير تلاش مي كرديم آنها در دولت قبلي سر آسوده به زمين مي گذاشتند چون مي دانستند چون شمايي هستي كه مجدد آنها بتوانند پستي بالاتر بگيرند . بي پرواييم را ببخش اما نگفتن هايمان به اينجا كشانده اوضاع را ، آمل عزيز كجاي كار است ؟ شمايي كه نامه به استاندار نوشتي و از وي خواستي به آملي ها بيشتر توجه كند چه شد ؟ كاش آن نامه را نمي نوشتي شايد استاندار درتقسيم پستها به آمل هم توجه مي كرد؟! حتي يك آملي هم در استانداري نيست چرا؟ چرا آقاي دكتر يعني در شهرستان آمل هيچ گزينه ي مناسبي نيست؟ متخصص نيست؟ كارآمد و كاربلد نيست ؟آقاي آجوداني و تيمي كه به وي درآمل كمك ميكنيد تدبيرتان كجاست؟ اميدي كه به فرزندان اين شهر داديد، كجاست؟ باور كنيد دلهايمان شكسته ، ما براي خودمان سهمي نمي خواهيم، بلكه براي آمل است ،آقاي استاندار تنها نماينده آمل را دراستانداري در حد يك مشاور ساده قبول دارد و براي دل خوشانتان مسوليتي به شما داده ، آقاي آجوداني فرصتها را نسوزانيد ،.. آقاي آجوداني بيدارشو ... نخوااااااااب

                                                                              از اعضاي ستاد تدبير و اميد آمل

                                                                              • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                چرا کامنتم تایید نشد؟!!

                                                                                • یکی از شورای اصلاح طلبانپاسخ به این دیدگاه 13 0
                                                                                  شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                  گلایه ها به جا بود و هست. ما فعلا به ایشان مهلت دادیم تا کارش را با آرامش انجام بدهد و فردا گلایه نکند. مدت هم طولانی نخواهد بود دیروز در جلسه این مسایل طرح شد قرار است صریح و بی پرده با ایشان صحبت شود در غیر این صورت طی طوماری مستدل, از ( رامسر تا گلوگاه) از فعالان ستاد دکتر روحانی امضاء و به رئیس جمهور تحویل خواهد شد.شاید در سفر آینده که در یاد واره ی 10هزار شهید رئیس جمهور به مازندرامن می آیند این کار انجام بگیرد. چنان طومار نوشته و امضاء خواهد شد که حجت بر رئیس جمهور تمام می شود. چون با وضع موجود هم استان عقب می افتد و هم رئیس جمهور که رای اول را با در صد بالا در مازندران کسب کرده اند از دست خواهند داد و برای دولتش هزینه درست می شود و به خاطر استانداری این چنینی آسیب می بیند. آقای صادقی! از فلاح بپرسید که چه کسی دستش را گرفت و به پیش رئیس جمهور برد و سفارش اکیدی کرد؟ چطور در هیآت دولت با یک رای دو استاندار تهران و مازندران بر خلاف رویه ها انتخاب شدند و آن وزیری که اعتراض کرد چه کسی بود و در باره ی استاندار پیشنهادی در هیآت دولت چه گفته بود که ....با تشکر از حس مسوولیت پذیری جناب آقای صادقی که مردانه و به دونه ملاحظات نا صحیح, حرف ها را بیان کردند. شاید ایشان با این کارش مغضوب هم بشوند ولی دل ها را تسخیر کردند.به جا بود ولی اندکی دیگر صبر کنید إن شاء الله حرکتی خواهد کرد و از خود نام نیکی بر جا خواهد گذارد.هنوز توقع و انتظار از او امکان وقوعی دارد.

                                                                                  • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                    باتشکردرد همه ماراگفتی وبسیار زیبا گفتی

                                                                                    • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 4 0
                                                                                      شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                      ....همه و هم حکایت از نداشتن سیاست و برنامه مدون در حوزه های مختلفی فرهنگی،اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی ، روزمرگی و جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی و ارج ندادن به تشکلهای مردمی دارد.

                                                                                      لذا شایسته است تا این سه امر مهم که از آسیب های جدی استان می باشدمورد توجه و عنایت حضرتعالی قرار گیرد تا شاهد بهبود زندگی مردم باشیم . سپاسگزارم از توجه شما

                                                                                      این قسمتی از نامه بنده است به جناب استاندار و در نهایت نامه سر از امور تشکل های مردمی در می آورد و در تماسی می خواهند که تشکلی در حوزه طلاق در استان تشکیل دهم به راستی مدیری که نتواند از سر فراست جمع بندی نسبت به مسایل استان داشته باشد جای این همه دفاع از سوی مازند نومه را داشته است که در نهایت بیاید....

                                                                                      • کریمی نسبپاسخ به این دیدگاه 14 0
                                                                                        شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                        نمی دانم ملاک انتخاب تیم جناب روحانی برای استانداری چه بود

                                                                                        اگر بنا بود این چنین انتصابی صورت بگیرد از ایشان ضعیف تر هم پیدا می شد.

                                                                                        • پورموسویپاسخ به این دیدگاه 18 0
                                                                                          شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                          جناب صادقی به عنوان یک فعال ستاد دکتر روحانی عرض می کنم ، دستت را می بوسم

                                                                                          در این سه ماه آبرویمان بر باد رفت

                                                                                          نمی دانستیم جواب دوست و مخالف و منتقد را چه بدهیم

                                                                                          • نيروهاي ستاد دكتر روحانيپاسخ به این دیدگاه 16 0
                                                                                            شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                            اصلا از اول هم انتخاب جناب فلاح در اين مسند اشتباه بود چون يك فرد سياسي نيست و خط و ربطش هم معلوم نيست از كيست يكي مثل حسين زادگان و عشوري توانمندي خيلي بيشتري داشتن و دارن

                                                                                            • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                              اي خداپدرت را رحمت كند ما كه داشتيم منفجر مي شديم بالاخره از يك جايي اين حركات مرموز در استانداري بايد شفاف سازي مي شد . خدا را شاهد مي گيرم شبانه روزي براي پيروزي آقاي روحاني در ستاد زحمت كشيديم 8 سال در دولت احمدي نژاد طعن و لعن شديم و فحش خورديم در نهايت آقاي فلاح آن هم از نوع جلودارش شد جلودار استان كه هيچ شناسنامه اي نه در اصلاح طلبي دارند و نه در اصولگرايي. حتي به عنوان رئيس ستاد توانايي گرفتن يك مكان مناسب را براي سخنراني آقاي روحاني نداشتند حتما فراموش نكرده اند كه در مصاحبه با يكي از سايت ها اعلام كردند حسينيه چهاردانگه ايها را براي سخنراني آماده كرده اند. آقاي فلاح حتما فراموش نكرده ايد بچه هاي اصلاح طلبي را كه در كمتر از 2 ساعت مسجد جامع ساري را كه شما 2هفته دوندگي كرده بوديد در اختيار گرفتند و آن استقبال با شكوه از رئيس جمهور به عمل آمد آنوقت با اطلاع رساني به خلاف واقع اين مراسم با شكوه را به نام خود ثبت كرديد. مطمئن باشيد همانطور كه اين انگشتري را به انگشت گذاشتيم همانطور در مي آوريم. شما با آن زمينه فكري اصولگرايي در گذشته تان هنوز هم پوست اندازي نكرديد و مي دانيم همواره به سمت احمدي نژادي ها غش مي كنيد اما مردمي كه به دكتر روحاني راي داده اند زيرك تر از آنند كه اين حركت بيمارگونه و خزنده را در استانداري درك نكنند. لطفا پيامگيرتان را فعال كنيد تا پيام 24 خرداد مردم را بي واسطه دريافت كنيد.

                                                                                              • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                بهتر است به ربیع فلاح متذکر شوید اگر نمی توانی استانداری کنید نباید به رای مردم توهین کنی انتصابات و اقدامات شما توهین به شعور و رای مردم مازندران است مردم مازندران به ناطق نوری محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی رای دادند وگرنه همین رفتارهای نابجا ستاد روحانی را یک دخمه ناکارا تبدیل کرده بود.

                                                                                                • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                  احتمالا قبل اینکه استاندار فرمانار ها رو عوض کنه اونا استاندار رو عوض کنن

                                                                                                  • ابراهیم زاده زعفرانی پاسخ به این دیدگاه 15 1
                                                                                                    شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                    مطالب درستی را نوشته اید ، اگر قرار است استاندار تغییرات در سطح معاونان، مدیران کل و فرمانداران استان انجام دهد ، می بایست زودتر از این انجام می شد تا مردم در بلا تکلیفی مدیران دچارمشکل نشوند

                                                                                                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                      دكتر فلاح مقتدرانه دارند كار ميكنند و در حوزه هاي مختلف انتصابات شايسته داشته اند اگه به مذاق برخي صلح طلب خوش نيامده دليل بر ناتواني ايشان نيست و نخواهد بود.

                                                                                                      دكتر فلاح استاندار ارزشي و اخلاقي وعلمي استان مازندران در كنار دشمنان كم، دوستان بسيار دارند كه همه جانبه حمايتشان مي كنند.

                                                                                                      • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                        چيكار كردي ؟ عالي بود . حرف دل ما هواداران وفعالين ستاد هاي دكتر روحاني را زدي

                                                                                                        • دكترسيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه 11 4
                                                                                                          شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                          جناب صادقي عزيز ؛نامه شما را به دقت خواندم.نمي خواهم دراين مجال اظهارنظري داشته باشم. فقط مي خواهم توجه شما رابه يك نكته كه خودشما در نامه اتان اشاره كرديدجلب كنم .فرموديد: "اولين وتنها ترين رسانه اي بوديد كه از استانداري آقاي فلاح حمايت كرديد" . عرض كنم : توخودكرده را تدبير نيست.

                                                                                                          واگر در انتخاب آقاي فلاح بي تدبيري مي بينيد بايد اين نامه را به وزيركشوردولت تدبير بنويسيدكه چرا چنين بي تدبيري كرده است.

                                                                                                          بقيه مطلب اگر لازم باشد در وقتي ديگر.

                                                                                                          • رضاشریعتیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                                                                                                            شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                            در این برهه از زمان کی میدونه به کجا میریم ؟!چیزی که به جایی نرسد فریاد است وچیزی که بر نمیگردد عمر وزمان رفته...

                                                                                                            • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                              حرف دل مارو زدی از صمیم قلب تشکر می کنم

                                                                                                              باشد اقای فلاح بخواند

                                                                                                              • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 3 5
                                                                                                                شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                سردبیر محترم پیش بینی الان را ما روز اول داشته ایم قبول کن شما قدری افراطی عمل کردید و فقط برای اینکه فردی منتسب به دولت تدبیر و امید بیاید به شدت از کسی دفاع کرده اید که اکنونش این است.

                                                                                                                و حالا شما مورد نقد دیگران قرار گرفتید مردم بزرگ که حماسه 24 خرداد آفریدند و دولت تدبیر را انتخاب کردند کارهای بزرگ میخواهند و کارهای بزرگ آدم های بزرگ میخواهد نه رزومه پرطمطراق. حالا که چنین شد نکنه دستان پشت پرده ای که میخواهند فلانی را بیاورند را حمایت کنی! زیرا آنها هم برای توسعه استان هیچ برنامه ایی ندارند بیشتر نقش ارباب رعیتی را در جامعه بازی کردند.

                                                                                                                • يه هم استاني پاسخ به این دیدگاه 10 0
                                                                                                                  شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                  عالي بود عالي بسيار دقيق و تلنگرانه اميدوارم استاندار بخواند من هم شنيدم استاندار چند ماهه ديگه عوض ميشه فكر كنم با اين كارها و كنار گذاشتن دوستاني كه وي رو به اينجا رسوندن خودش داره سرعت مي بخشه ماهي قزل يه جاهايي مجبوره برخلاف جريان آب حركت بكنه مدير يه جاهايي بايد بگه نه اما مثل اينكه استاندار محترم قدرت نه گفتن را ندارد فقط خوب مشاور انتصاب ميكنه بيچاره مسولين ستادهاي استاني دولت فكر كنم ركورد تعداد مشاوران را زده است به خدا اداره استان انقدرها هم سخت نيست به شرطي كه نيروهاي هم سو و وفادار و قابل اعتماد را در كنار خود بگمارد

                                                                                                                  • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                    تا تغییری در مدیران و فرمانداران اتفاق نیافتد ، انتظار ارتقای فرهنگی و اقتصادی نباید داشته باشیم. متاسفانه هنوز ذر بخشهای حساس فرهنگی و آموزشی شاهد مدیران دولت دهم که به قول شما رئیسشان بر اساس بی قانونی و ..... در حال دادگاهیست هستیم! جای تاسف دارد. جناب آقای فلاح این کار شما باعث ناامیدی حامیان دولت و خوشحالی حامیان دولت دهم می شود. لطفا" از مشورت با امثال نیاز پرهیز کنید. مطیع دولت و رئیس جمهور باشید. یک مقدار از خود جنم نشان بدهید. ببخشید با این لحن صحبت می کنم ولی باور کنید خیلی نگران و نام امید شدیم. التماس دعا و آرزوی موفقیت.

                                                                                                                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                      آفرین بر شجاعت مازند نومه

                                                                                                                      • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                        آیا بهتر نبود این نامه ابتدا بصورت محرمانه به استاندار ارسال می شد و پس از مدتی فرصت به ایشان رسانه ای می شد.بنظر می رسد داری عجله میکنی.

                                                                                                                        • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                          بادرود .گاری ارتور میگوید:با قلب خود سخن بگوونگران مباش که چه روی خواهد دادبا این نیت که بیشترین خیرو نیکی مردم را بخواهی.وارد عمل شو ...اقای صادقی عزیز قدم نو رسیده مبارک شما حرف دل ما رو زدید شما نه دنبال پست بودی ونه هستی اما باید بعضی از مسایل را مشمول زمان کرد عجله کار خوبی نیست من زمانی از احمدی نژاد خوشم نیومد که گفتند من گوش استاندار رو میگیرم می اندازم بیرون ... بزرگترین مشکل دولت قبل اورژانسی عوض کردن مسئولین بود حرف ما اینه روی گزینه ها مطالعه کنید وارزشی باشند نه جناهی خواه اصلاح طلب یا اصول گرا باشند نیروهایی که تا بحال در مازندران استاندار محترم منصوب کرد این فاکتورها رو ندارند.....

                                                                                                                          • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                            متاسفانه ما از تهران صداي منتقدان ايشان را ميشنويم ... واقعا متاسفم.

                                                                                                                            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 10 3
                                                                                                                              شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                              سردبیر محترم و عزیر

                                                                                                                              - معلوم است در دل سردبیر درد کهنه ای لانه کرده بود، اما بعضی وقت ها خیلی الکی و غلط اندازی از تیم مدیریتی و مشاورتی نومدیران بالادستی دفاع می کرد و حالا شد این که می بینید.

                                                                                                                              - غلط انداز که توسط آدم های سطحی اندیش دکتر فلان خطاب شده و به طرفدار فلانی بودن متهم می شود و به همین جهت گاهی به دلیل انتقادها و ایرادگیری هایش ناجوانمردانه و رذیلانه تمسخر شده و کوبیده شده و متلک باران می گردد خیلی تحمل دارد که رذالت ها و ناجوانمردی ها را می بیند و دم بر نمی آورد. اما حق این است که سردبیر گفته باور بفرمائید غلط انداز و سردبیر هر دو بعد از مدتی به یک نتیجه واحد رسیدند که دارند خیس می شوند.

                                                                                                                              - سردبیر جان سرفصل نوشته هایتان گاهی نشان می دهد که کتابخوان تشریف دارید و داستانهایی هم بلد هستید ولی مواظب باشید ندانسته و سطحی و شعاری به برخی اتهام نزنید. البته ارسطو نسبتی با غلط انداز ندارد و پسرخاله ایشان نیست، ولی هرکی که باشد حق این است که حرف و کار خودش مورد نقد قرار گیرد نه کار و عمل و حرف دیگران به نام او نوشته شود و تمام مبارزه اش علیه آنان بر علیه خودش مورد استفاده واقع شود. حق این است که ارسطو برای مقابله با سوفسطائیان مغلطه کار منطق ارسطویی را وضع کرد که بتواند جلوی فسادهای ظاهری و معنوی در سخن و استدلال را بگیرد و امروزه به منطق ارسطویی شهرت یافت و باور کنید آنچه شما فرمودید به سوفسطائیان بر می گردد که با فاسد کردن ظاهر یا معنا در صغری یا کبرای استدلال، نتیجه فاسد و تحمیلی ولی ساکت کننده می گرفتند و ارسطو برای مبارزه با این فساد پا به میدان گذاشت. منطق مقابل ارسطو منطق دیالکتیک است که پر از ایراد و توهم و ناراستی است. حرف های مزخرفی که هر تزی آنتی تز خود را در درون خود به وجود می آورد و هیچ اصل ثابتی وجود ندارد و همه چیز در حال تغییر هستند و در نتیجه این اضداد که کاری به مکان و زمان و آن هفت هشت تا محدودیت معروف ندارد سنتز و نتیجه اخذ می شود که بسیار به روش های سوفسطائیان در همان زمان ارسطو شبیه می باشد در واقع همان نتیجه فاسد را می گیرند که ارسطو برای مقابله با آن منطق معروف خود را وضع کرده است. هرگز با منطق ارسطویی نمی توان حوض پر آب را اثبات کرد که خالی است.

                                                                                                                              - سردبیر جان باور بفرمائید معروفیت و مشهوریت و خواهش های نفسانی و قدرت طلبی و موقعیت خواهی بدجوری کار دست آمها می دهد و تنها چیزی که در این گیرودار قربانی می شود شایسته سالاری است و بس.

                                                                                                                              - باور بفرمائید استاندار اساسا در قامت رئیس ستاد روحانی هم خوب عمل نکرده بود و اگر نبود جو فراگیر طرفداری از روحانی و همان دو روز آخری که اصلاح طلبان خود را به اردوی روحانی وصل کردند، محال بود که با این حجم آراء آقای روحانی در استان رقم زده شود و موجبات استفاده های بعدی ستاد به ریاست آقای فلاح را پدید آورد.

                                                                                                                              - باز کردن این فایل و پوشه از سوی شما می تواند معنای گسترده ای از نارضایتی طرفداران و مخالفان روحانی را در بر داشته شود و در واقع واکنش و عکس العمل منتقدان جدی استاندار می باشد که شما با همه سکوتی که کرده بودید مجبور به بروز آن شدید. آنقدر استدلال و گله و شکایت مخالفان قوی و محکم بود که دیگر توان لاپوشانی و مخفی کردن امور و با سکوت از کنار آنها گذشتن را از شما سلب کرده است. علت اساسی اینهمه انتقاد از کارکرد استاندار این است که تا کنون مازندران تیم مدیریتی با این سطح از ضعف و ناتوانی و پراکندگی و محلی گرایی و ناشایسته سالاری را تجربه نکرده بود.

                                                                                                                              -ما در قالب رسانه موظف هستیم پوسته تعصب و طرفداری چشم بسته را از خود دور کنیم و با رعایت تمام آداب و ادب و ملاحظات و محدودیت ها و خط قرمز ها انعکاس دهنده نظراتی باشیم که دلسوزانه در پی ساخت یک فضای روانی و کاری و رویکردی برتر و بهتر در استان هستند.

                                                                                                                              -تجمیع عقلای قوم در قالب مدیریت در بخش های مختلف و آنهایی که در سابقه خود اتهامی از سرمایه اندوزی، فسادهایی نظیر رابطه بازی و رانت خواری و زد و بند و له کردن حقوق صاحبان حق و ... ندارند باید مورد توجه قرار می گرفتند و نه اینکه افراد مشکوک الهویه و نفوذی و غیر دلسوز و رابطه باز و شیطان صفت و شریر و له کننده حقوق مردم و دارای خباثت های ذاتی به صرف همشهری بودن و یا هم پالگی بودن احکام مشاوره و معاونت و مدیرکلی و ... را بر کارنامه کاری خود بیفزایند.

                                                                                                                              زایش و رویش نیروهای با پتانسیل های جدید و توانمندی های نو نیاز به اعتماد و تشویق و تحویل گرفتن دارد و نباید با مشاوره موذی های کهنه کار عرصه را بر آنها تنگ کرد و بخشی از توان استانداری و نهادهای زیرمجموعه آن برای خنثی سازی موقعیت و انتظارات بزرگان و اندیشمندان دلسوز مصرف شود.

                                                                                                                              سخن زیاد و غلط انداز بیکار و مردم گرفتارند. بقیه باشد تا بعد...

                                                                                                                              • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                                                                                                                                آقای صادقی خیلی خوب اومدی اینو :



                                                                                                                                حداقل کار این بود که اگر فعلا" قصد جابه جایی این افراد را ندارید، مثلا" 3 ماه یا 6 ماه برای شان حکم بزنید که خیال شان راحت باشد و در مدتی معلوم کار کنند. این ها بلاتکلیف اند و هر روز منتظر برکناری هستند. خب! معلوم است در این شرایط کار مردم لنگ می ماند و استان درجا می زند!/ تا سیه روی شود آتکه درو غش باشد


                                                                                                                                ©2013 APG.ir