تعداد بازدید: 3456

توصیه به دیگران 1

شنبه 12 بهمن 1392-21:12

استاندار مازندران خبر داد:

موفقیت دولت در جبهه داخلی با وجود تمام شیطنت ها

ربیع فلاح جلودار گفت: قول می دهیم تا تمام تلاش های خود را در راستای احیای استان به کار گیریم+عکس


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: دکتر ربیع فلاح جلودار - استاندار مازندران – صبح امروز در سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به ایران اسلامی در سال 1357 در فرودگاه دشت ناز حضور یافت.

 وی با بیان اینکه ماه بهمن در تاریخ انقلاب ماندگار است، افزود: بوی انقلاب در نیمه دوم بهمن ماه 57 به مشام همه مردم کشور رسید و انقلاب اسلامی مردم ایران به ثمر نشست.

مقام عالی دولت در استان مازندران به رشد بالنده انقلاب در جهان اشاره و تصریح کرد:دولت تدبیر و امید با پیروی از منویات رهبری در عرصه سیاست بین المللی بازیگر نقش اصلی است، به طوری که همه کشورها در یک سمت و جمهوری اسلامی ایران نیز در سمت مقابل است.



وی ادامه داد:با وجود تمام توطئه ها و کارشکنی ها پیشرفت ها و دستاوردهای کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.



فلاح جلودار با اشاره به سخنرانی سالانه اوباما و اذعان او بر قدرت سیاسی ایران ابراز داشت:او راهی جز این ندارد که از ایران به عنوان کشور بزرگ یاد کند و از وتو کردن تحریم ها سخن بگوید.



 استاندار مازندران ادامه داد:این در حالی است که اوباما در سال های گذشته بزرگترین و ظالمانه ترین تحریم ها را علیه کشور ما به تصویب رسانده است.



 وی به موفقیت دولت تدبیر و امید در جبهه داخلی با وجود تمام شیطنت ها اشاره کرد و گفت: دولت با در دست گرفتن نبض اقتصاد کشور توانسته است رشد تورم را مهار کند و امیدواریم که با سیاست های درست، تورم در کشور مهار و بخش هایی از مشکلات اقتصادی مردم حل شود.



 مقام عالی دولت تدبیر و امید در مازندران ابراز داشت:در استان مازندران نیز ما تمام امکانات را بسیج کرده ایم و قول می دهیم تا تمام تلاش های خود را در راستای احیای استان به کار گیریم.



 وی از همه مدیران و مسئولان اجرایی استان درخواست کرد تا در جشن های انقلاب در کنار مردم حضور یابند.



گفتنی است در این مراسم مشا زمینی -مدیرکل فرودگاه های استان مازندران- و یوسف پور -مسئول ستاد دهه فجر و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران- نیز سخنرانی کردند.



 در پایان این مراسم استاندار ضمن بازدید و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی، در مانور گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) حضور یافت و سپس با حضور در مزار شهدای شهر سورک با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کرد.



لازم به ذکر است در این مراسم قادری فرماندار و رسولی امام جمعه میاندرود، نبیان معاون عمرانی استانداری، احسانی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، هاشم زاده مدیرکل بازرسی استانداری، مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری ، آزادی کناری مدیرکل امور روستایی استانداری، حسینی مدیر کل امور شهری استانداری، واحدی فرماندار ساری، سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران،رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، علیزاده مدیر کل اوقاف استان مازندران ، حجازی مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری ها، غفوری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی و استانی حضور داشتند.


  • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه
    دوشنبه 14 بهمن 1392-12:47

    به اطلاع دوستان می رساند مسائل مربوط به آقای غلط انداز صحیح یا غلط ربطی به اینجانب ندارد. اصراری هم به دانستن مسائل ایشان نداشته و ندارم و شناسایی ایشان ربطی هم به بنده ندارد.

    • دوشنبه 14 بهمن 1392-19:32

      جناب رنجبر
      مگر غلط انداز ادعا کرده که مسائلش به شما ربط دارد که مدعی بی ربطی آن شده اید. اگر دیگران خیال کردند به غلط انداز مربوط نیست. بنده جز در چند مورد شما را زیارت نکردم و نمی خواهم به عنوان شما شناخته شوم.

      • آقاجون خودتیپاسخ به این دیدگاه 0 1
        دوشنبه 14 بهمن 1392-16:42

        خودتی آقای محترم.گذشت اون زمانی که مردم رو گوش دراز فرض می کردین...بهتره نیایی و حرف بیخود نزنی خوشم میاد خوب خودتو لو دادی استاد....

      • دوشنبه 14 بهمن 1392-9:2

        می گویند اساس تغییر مبتنی ست بر تغییر عادت روزمرگی مدیران اعم از فرهنگی ولا غیر ! جناب ربیع فلاح هنوز در خواب زمستانی بسر می برند متاسفانه !! سالهاست که اصحاب فرهنگ و هنر زیر تیغ کج اندیشی ها و بد اخلاقی ها قربانی می شوند. ربیع فلاح ها و طاهایی ها فقط نگران لابی ها و حفظ ثبات خویشند . تغییر مدیر فرهنگ و ارشاد و زیردستان ... حتی برخی لیسانس هم ندارند و بر سینه صاحب نظران و ژنرالهای علمی جولان می دهند گواه بر بدترین پوپولیست فرهنگی ... است . تمام فرهنگ و هنر دوستان سکوت اختیار کردند شاید رنسانی اتفاق بیافتد...

        • دوشنبه 14 بهمن 1392-7:34

          آقايان قبلا راجع به پرداخت يارانه ميگفتنددولت داره گدا پروري ميكنه !!آيا اين روزها جلوي فروشگاهها را رصد كردين !؟تو اين هواي سرد مردم چه صفهاي طولاني پشت فروشگاهها يستند؟؟اوج بي عرضه گي !!خيلي از كارگران خيلي از افرادكم بضاعت شامل دريافت نشده اندواسترس دراينجورخانواده ها !!!
          كي پاسخ گوست؟
          موفقيت دولت !!!؟؟؟نبض اقتصادو....

          • دوشنبه 14 بهمن 1392-1:5

            عکسها زیبا ولی اینها همه عکس گفته عمل میکنند سی وپنج ساله حرفها همه تکراری ...عموجان بیاین بگید درزمینه اشتغال جوانان چیکار کردین .شکم که سیر باشه بیکاری بد دردیه ...از دیوار مردم هم نمیتونیم بالا بریم....

            • يکشنبه 13 بهمن 1392-21:26

              دهه فجر مبارک تنها خدمتی که استاندار محترم میتونن انجام بدن برای رشد وشکوفایی استان اتنخاب فرمانداران شایسته است برای شهرای استان چرا که فرمانداران بازوان اجرایی استاندار در شهرند چیزی که ما حداقل در آمل ندیدیم

              • يکشنبه 13 بهمن 1392-17:55

                صادقی جان....از جای دیگه خبر نداری چسبیدی کور دهات سورک.فکر کردم کلاست بالاتر از این حرفهاست..........

                • دوشنبه 14 بهمن 1392-8:14

                  کور دهات روستای شماست عزیزم...آبو بریز اونجایی که می سوزه.....

                • يکشنبه 13 بهمن 1392-8:13

                  روزهاست که سایت مازند نومه را نمی خوانم . امروز در این هوای برفی و زیبا خواستم دلم را سپید کنم و از آسمان دلم دوباره پیوندی زده باشم با سایت مازند نومه ... دریغ و درد که آقای صادقی عزیز بعد از اولتیماتوم اخیر دیگر سایت چالشی نیست ... در پاسخ به خبر درج شده و نظر استاندار عزیز باید گفت : وااسفا جناب ربیع فلاح جلودار ... ضمنا به مشاور محترم مستعفی فرهنگی ایشان در کسوت مدیر کلی جدید پیشاپیش تبریک می گوییم .

                  • يکشنبه 13 بهمن 1392-7:59

                    سردار خوبي ها "جعفري نسب" رو عشقست

                    • شنبه 12 بهمن 1392-23:26

                      مازندنومه شده وبلاگ شخصی آقای بخشی سورکی. چقدر شما کوچیکید... قدیمها خیلی بهتر بودین. حیف شدین

                      • شما چرا میخونیشپاسخ به این دیدگاه 0 1
                        يکشنبه 13 بهمن 1392-12:2

                        ....خب تو میتونی نخونی.....داد و قال نداره که.......

                      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 2 1
                        شنبه 12 بهمن 1392-22:13

                        ضمن تبریک آغاز جشن های دهه فجر
                        همه باید به دولت تدبیر و امید برای دستیابی به اهداف قول داده شده کمک کنیم. آقای استاندار هم وظیفه دارند تمام تلاش خود را برای رشد و توسعه استان بکار بگیرند. سوال این است آیا تاکنون تمام تلاش خود را برای رشد و توسعه استان بکار نگرفته بودند ؟
                        آیا تازه می خواهد استان را احیا کنند؟ مفهوم احیا این است که استان قریب الموت بوده و ایشان به عنوان فرشته نجات می خواهند تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا آن را احیاء کنند. آیا این حرف واقعیت دارد؟

                        • به تو ربطی ندارهپاسخ به این دیدگاه 1 1
                          شنبه 12 بهمن 1392-22:37

                          آقای سردبیر این ادم متوهم رو از سایت بنداز بیرون...آقاجون کمبود شخصیت داری هر بار میایی حرف مفت می زنی؟برو رد کارت دیگه...

                          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
                            يکشنبه 13 بهمن 1392-4:56

                            ممنونم از این همه ادب

                            • حرف مفت نزنپاسخ به این دیدگاه 0 1
                              يکشنبه 13 بهمن 1392-12:1

                              ... آقای متوهم ......شما کمبود شخصیت داری دوست داری با ابراز عقیده توجه جلب کنی ....حنات بی رنگه......آقای سردبیر بگیرید یه پستی چیزی به این آقای استاد بدید از شرش راحت شیم......

                        • شنبه 12 بهمن 1392-21:18

                          اقای مازند نومه چی شد اجدانی واجدانی ها
                          شنیدم رفتنی شد چرا خبر نزدی مشکل شما خامی شماست


                          ©2013 APG.ir