تعداد بازدید: 5055

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 1 اسفند 1392-19:10

بازار را از یوغ شهرداری خارج کنید

دامادی: درباره عزل و نصب‌ها گلایه‌مند بودم

گزارش+عکس های مازندنومه از چند بازدید نماینده ساری/ محمد دامادی: مدیریت ارشد استان از همه نخبگان برای اداره استان استفاده کند.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی عصر پنج شنبه از بازار روز راهبند بازدید کرد و با بازاریان به گفت‌و گو نشست.

مجید رحمانی -رئیس شورای بازار راهبند-  در این دیدار به نمایندگی از کسبه این منطقه، به بیان مشکلات و درخواست‌ها پرداخت.

وی گفت: اعضای شورای شهر بعد از اینکه انتخاب شدند، دیگر نیامدند سلامی بگویند، اینکه به خانه خودت  و یادگار پدرت آمدی یک دنیا ارزش دارد.

رحمانی با بیان اینکه 200 خانوار از این بازار روزی کسب می‌کنند، تصریح کرد: گازرسانی و فاضلاب این بازار هنوز به اتمام نرسیده و زنان دستفروش هم امنیتی در اینجا ندارند و کسب و کار نابود شده است.

وی با اشاره به اینکه بدون اقدام کارشناسی، موازی این بازار، بازارهای دیگری ایجاد کردند و رونق این بازار را از بین برده‌اند، ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره ‌بار هم قرارداد جدیدی بسته که این قرارداد برای ما حکم قرارداد ترکمن‌چای دارد.

رحمانی با بیان اینکه این قرارداد جدید، بدون کارشناسی انجام شده، گفت: اعضای شورا هم چشم بسته تصویب کردند.

وی خطاب به دامادی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که نماینده فراشهرستانی هستید و به همه استان فکر می کنید اما ما هم انتظار داریم بازار از یوغ شهرداری خارج شود چراکه بسیار سلیقه‌ای کار می‌کنند.

رحمانی با بیان اینکه به دنبال مالکیت بازار هستیم، متذکر شد: این بازار پارکینگ ندارد تا امنیت خاطری برای مشتریان شود و رونق بازار را به همراه داشته باشد.

* درباره عزل و نصب‌ها گلایه‌مند بودم

دامادی در این بازدید اظهار داشت:‌ اینجا یادگار مرحوم پدرم است، مثل بسیاری پروژه‌های عمرانی دیگری که در زمان نمایندگی مرحوم دامادی اتفاق افتاد و سد شهید رجایی و کارخانه چوب کاغذ از این دست پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: با همه حرف و حدیث‌هایی که ایجاد کردند مرحوم دامادی همچنان محبوب ماند.

دامادی با بیان اینکه وضعیت ساری و میاندرود، وضعیت خوبی نیست، گفت: در حوزه صنعت، کشاورزی و راه فقیر هستیم و نتیجه آن نداشتن رونق در شهرها است.

وی با اشاره به اینکه در اعتبارات استانی، سهم مرکز استان کم است، افزود: ترافیک ورودی ادارات استانی و معضلات آنها را تحمل می‌کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود ادامه داد: استاندار مازندران وعده داد سهم مرکز استان را در بودجه ویژه ببیند.

وی با اشاره به اینکه جاده ساری به تاکام، به کشتارگاه مردم تبدیل شده است، تصریح کرد: به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردم کاری نکند که او را به مجلس بکشانم.

دامادی با بیان اینکه در بودجه امسال هم جفایی شد که به اتفاق دیگر همکارم، جلوی آن را گرفتیم، افزود: در حوزه درمان هم در چند سال آینده تحول عظیمی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه صنعت، پیگیر بخشودگی جرائم بودیم، تصریح کرد: در کارخانه چوب فریم و نکاچوب، بدون پیش قسط، جرائم را صفر کردیم و برای رونق چوب و کاغذ هم پیگیری‌هایی انجام دادیم.



دامادی افزود: درباره مشکل این بازار، با رئیس بانک ملی مکاتبه می‌کنم تا بتوانیم برای نوسازی واحدها اعتبار دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل عقب‌افتادگی منطقه من راهبند، ریل راه‌آهن است، یادآور شد: ریل راه‌آهن باید در برنامه پنج ساله از شهر خارج شود، اگر ریل به زیرزمین انتقال یابد، رونق منطقه را منجر می‌شود.

دامادی با بیان اینکه رسیدگی به بازار از وظایف شورا است، گفت: به عنوان عضو ناظر، این موضوع را با شورا مطرح و پیگیری می‌‌کنم.‌

دامادی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، درباره عزل و نصب‌ها در استان، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان و وزارتخانه‌ها تصمیم می‌گیرند که افرادی را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنند، این را نمی‌پذیرم که اگر فردی در گذشته مدیر بوده بخواهیم دوباره او را انتخاب کنیم این برگشت به عقب است.

وی با بیان اینکه در مقطعی درباره عزل و نصب‌ها گلایه‌مند بودم و این گلایه باقی مانده است، گفت: من گلایه را با رئیس‌جمهور مطرح کردم و روی حرفم هستم.



نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه باید مازندران را یکپارچه ببینیم، افزود: در همه جای استان عقب‌ماندگی داریم.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است مدیریت ارشد استان از همه نخبگان برای اداره استان استفاده کند، که البته تاکنون این گونه نبوده است.



دامادی با اشاره به اینکه بهتر است دولت با تصمیم جدی و بازنگری، تصمیم درست بگیرد، یادآور شد: به مدیران استان هم اجازه و زمان بدهیم تا کار کنند و به آنها اعتماد کنیم، با تضعیف مدیریت‌ها به جایی نمی‌رسیم و اگر ضعفی وجود دارد باید کمک کنیم که ضعف رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای تقابل، فضای خوبی نیست.



از رونق اقتصادی حمایت می کنیم*

مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: صبح چهارشنبه با حضور دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود ، قادری فرماندار،غفوری بخشدار مرکزی ،عادلیان سرمایه گذار و نمایندگان دستگاه های اجرایی جلسه بررسی مشکلات کارخانه شهید رجایی در محل فرمانداری میاندورد برگزار شد.

 در این مراسم محمد دامادی با بیان اینکه وظیفه ماست که از سرمایه گذار حمایت کنیم، افزود:فرماندار این شهرستان با پیگیری های خود نشان داده است که دغدغه سرمایه گذاری در این شهرستان دارد.

  وی با قدردانی از سرمایه گذار ابراز داشت: این به نفع هر دو طرف است که با سرمایه گذاری و پیگیری امور از مزایای اقتصادی آن منتفع شوند.

 نماینده مردم ساری و میاندورود ادامه داد:ما از ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان و استان استقبال می کنیم و زمینه ها هم باید طوری فراهم شود که سرمایه گذار هم از سرمایه گذاری خود به سود برسد.

قادری –فرماندار میاندورود – هم در این مراسم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با رای مردم شکل گرفته است، افزود: نشاطی که در بین مردم با روی کار آمدن این دولت به وجود آمده است باید تداوم داشته باشد .

  وی ادامه داد: کارها باید پشتوانه عقلی و منطقی داشته باشد و امروز فعالیت در حوزه اقتصادی دفاع از جمهوری اسلامی است.

قادری آسیب های مسایل اقتصادی را باعث فشار مضاعف به مردم دانست و تصریح کرد:مردم نشان دادند که در مقاطع حساس از نظام و انقلاب دفاع کرده و در صحنه ها حضور دارند.

  وی به ملاقات های متعدد خود با عادلیان و سرمایه گذاران این بخش اشاره کرد و گفت: بنده تا جایی که می توانم در جهت پیشرفت این شهرستان تلاش خواهم کرد و از ورود سرمایه گذار هم استقبال می کنم.

  فرماندار میاندورود به موانع پیش روی سرمایه گذار در شهرستان هم اشاره کرد و گفت:تلاش می کنیم تا با پیگیری های مستمر این موانع را برطرف کنیم.

 در ادامه اعضای جلسه به همراه مدیران بخش های مختلف مرتبط از کارخانه شهید رجایی بازدید کردند و از نزدیک با فضا و محیط کاری این کارخانه آشنا شدند.

  نماینده مردم ساری و میاندورود همچنین با همراهی فرماندار از شرکت زراعی دشت ناز بازدید کرد و برخی از مطالبات مردمی در این جلسه مطرح شد.

 دامادی در ادامه در تشییع جنازه سه تن از سورکی های جان باخته در حادثه اخیر سقوط اتوبوس در جاده هزار شرکت و پس از آن نیز از ساختمان نیمه کاره نیروی انتظامی شهرستان بازدید کرد


  • گروه مخترعين سايمنپاسخ به این دیدگاه
    يکشنبه 4 اسفند 1392-13:17

    نمونه بارز از مسئولي مردمي، که فارغ از نگاه قومي به فکر اعتلاي استان مازندران است.
    خدا قوت مهندس

    • يکشنبه 4 اسفند 1392-10:29

      اقا عرشیا واقعی یا مجازی کی شمارو کاشته بین دامادی وعبوری اختلاف بندازی؟
      یه مقدار مطالعه تو بیشتر کن خوب!!!!
      اونو رحمانی گفته نه دامادی؟!!
      تخریب کار شماهاست ما هم کسی که برای شهر زحمت میکشد دستانش رو می بوسیم اما تخریبش نمی کنیم و بادمجان دور بشقاب نمی چینیم.....
      برادر گرامی

      • يکشنبه 4 اسفند 1392-8:42

        آقا عرشیای عزیز - تصاویر اینو نمی گن جانم !!!!

        • يکشنبه 4 اسفند 1392-7:55

          با سلام ازحسن نظر مازندنومه وآقاي صادقي كه تمام كامنتها را درج كرد سپاسگذارم
          اگرغير اين باشه به رسالت خبرنگاري شان بايدشك كرد!!
          نظرها متفاوته قضاوت بامردم ونياز نيست نظرها سانسور بشه
          متاسفانه سپهر!!!ا ميخوادهمه چي سانسوربشه !!
          چرا حرف منطقي ودرست كه زده ميشه سريع گارد ميگيرين
          اين كم تحملي شما ....

          • کسی که میدونه...پاسخ به این دیدگاه 5 0
            شنبه 3 اسفند 1392-19:15

            همه میدونن هرکی هر کاری میکنه واسه رای آوردنه، کی واسه مردم استان قدم ورداشتن، اگه کاری باشه ؛سفارشی، اگه وامی باشه؛ سفارشی، اگه گره وا کنن؛ اول دور بری ها و نور چشمی ها، این مال هر دوره ای بود و تو ایران همیشه هست و خواهد بود ، چون مردم ایران نسبت به نزدیکان رئوفند و باید ادای دیون کنند.
            از طرفی نمایندگان محترم حتی برا نشست خبریها و بازدیدها هم خبرنگارا رو گلچین میکنن که نکنه اگه چیزی هست خدای نکرده زبونم لال به دست مستحق برسد. تو این کشور همیشه اغنیاء مستحق تر بودن

            • یاسر رمضانپورپاسخ به این دیدگاه 6 5
              شنبه 3 اسفند 1392-15:33

              خدمت دوستان عزیز عرض کنم که جلسه پنج شنبه به خاطر تکمیل پروژه ی گازرسانی که با پیگیری مهندس دامادی وآقای رحمانی نماینده ی بازار تقریبا به انتها رسیده و به درخواست شورای بازار و کسبه برگزار شد تا به وضعیت بازار رسیدگی شود البته خدمت دوستان عرض کنم که این سومین نشست مهندس دامادی با شورای بازار بوده که برای اولین بار رسانه ی شده و این نشستها تا به سامان رسیدن وضع بازار ادامه خواهد داشت و دوستان بدونن دیگه تمامی کارها و پیگیریهای مهندس دامادی با حضور خبرنگاران عزیز رسانه ی میشود دوستانی هم که این عملکرد توانمندی و بزرگی و جوان سرشار از انرژی عذابشون میده با دنیای رسانه خداحافظی کنن

              • شنبه 3 اسفند 1392-14:53

                از اقدام زیبای جناب دامادی تشکر میکنم. ایشان را فردی مردمدار و ساده زیست و خاکی می دانم. موفق باشند. راستی نماینده دیگر شهرمان کجاس؟ تو باغ...نیست؟

                • شنبه 3 اسفند 1392-12:53

                  نماینده ایی که شب وروز دارد تلاش می کند در دل مردم هست رانقد می کنیم
                  اما اقایی که شب وروز در افریقا و...کشورههای دیگه پی تفریحش هست رو نمی بینیم

                  • شنبه 3 اسفند 1392-12:50

                    فراوون سلام و درود بر تمومی مخاطبان ارزشی مازندنومه تنها سایت تحلیلی و خبری استان مازندران که تموم خبرهایش بدون کم وکاست بی دخل و تصرف در اختیار همه قرار می گیرد
                    بخدمتتون عرض کنم عزیزان منتقد مهندس دامادی وظیفه نماینده مجلس چیست که اقای دامادی تا بحال انجام نداده است ؟!!
                    دست منتقدان دلسوز را می بوسیم شک نکنید
                    یکسری دوستان عناد دارند با محبوبیت مهندس
                    تسویه حساب شخصی دارند یا شغلشون تخریب است اونا رو به خدا می سپایم که بهترین قاضی ست
                    نمایندگان محترم قبلی خودشون گفتند که برای اشنایی با فضای مجلس دو سال وقت لازم است نگفتند؟!!
                    اما دامادی جوان وپرتلاش وساعی در بدو ورود به مجلس با طرح سوال از رئییس جمهور مطرح شد وهمچنین نطقهایی که داشته است زبان گویای ما سارویها حتی مازندرانی هاشد
                    برادران وخواهران من کدوم نماینده در دوروز اخر هفته به تموم روستاهها سر می زند و از نزدیک مشکلات مردم رو لمس وپیگیر ی می کند؟!!
                    یه نمونه همین جمعه دیروز با معاون سیاسی استاندار و یکسری مسولین از روستاههای کلینجارستاق(امره و سلیم بهرام و...) بازدید کردند
                    بحث راه اندازی مجدد کشت وصنعت ساری
                    پیگیری فاز سوم صنایع چوب وکاغذ ( می توانید از اقای روغنی مدیر عامل سوال کنید)
                    پیگیری و اوردن بودجه برای سه راه اسلام اباد
                    پل ذغال چال
                    طرح هادی بعضی از روستاهها
                    اوردن بودجه برای کمربند شمالی
                    پیگیری و تذکر به وزرای کشاورزی و نیرو و....
                    بقیه از بحث خارج است
                    ببینید ما نمی گوییم مهندس دامادی ضعفی ندارد قبول می کنیم بشرطی بدور از غرض و کینه توزی باشد
                    هنوز دوسال از نمایندگی مانده است می گوییم دارد تبلیغات می کند این یعنی چی؟!!
                    وظیفه نماینده تقنی ست قانونگذاری نه اجرایی
                    دیشب هم ما صدنفر از حامیان مهندس با ایشان جلسه داشتیم نقدش کردیم تموم گلایه ههای مردم شریف و دلسوزمان,مشکلات و.... را به گوشش رسوندیم
                    و ایشان هم با جان ودل پذیرفتند و ادامه هم خواهد داشت شک نکنید
                    خود ایشان هم گفته اند من شب وروز برای مردم شهرم تلاش می کنم اگر صلاح دانستند دور بعد خدمتگزارشون باشم با جان و دل و عاشقانه خدمت می کنم
                    اگرهم منو قابل ندونسته اند( در دور بعد بهم رای ندادند) شما کسی رو تخریب نکنید
                    من به معلمی خودم ادامه خواهم داد
                    علی صادقی عزیز ببخشید
                    متشکرم



                    • عرشياي واقغيپاسخ به این دیدگاه 8 0
                      شنبه 3 اسفند 1392-6:58

                      مازند نومه صادقي جان كامنتها را كاملا بذارتوسايت تامردم ازهمه امورمطلع شوندقضاوت بامردمه

                      • شنبه 3 اسفند 1392-14:56

                        مدیر محترم مازندنومه من فکر کنم این عرشیا و اندیشه عرشیا و بابایی و علی که کامنتهاش شبیه همه کلا یک نفره و لطفا مجوز پخش ندهید. او هر چیز که مربوط به دامادی میشه را تحمل نداره. قبلا هم درباره قطع 4 تا درخت به شما توهین کرده. اون مواجب بگیره و پول میگیره که کامنت علیه دیگران بذاره و هر چی که نقدی ساده حتی بر اوضاع شهر باشه اون تحمل نداره و کامنت های توهین امیز میذاره.

                      • شنبه 3 اسفند 1392-6:6

                        درخصوص بازار راهبند بايدگفت:
                        مطابق قانون شهرداريها بازارها تحت مديريت شهرداريهاست كه درساري باتاسيس سازمان ميادين ميوه وتره باراقداماتي دربازرها انجام شد
                        1-تمام بازار جزو ملك شهرداري است
                        2-ارزش سرقفلي بازارطبق قانون ازسوي كارشناسان رسمي دادگستري محاسبه شده است
                        3-قبل ازواگذاري بازاربه سازمان ميادين بازاروضعيت جالبي نداشت وبعد
                        نصب درب ورودي -نصب تابلو-عمليات گازرساني ولوله كشي گاز-عمليات فاضلاب شهري ومتصل شدن به فاضلاب شهري-مرمت سرويس بهداشتي-مرتب نمودن محوطه و...سايراقدامات دردست اقدام
                        4-ضمنا با برآورد هزينه ازسوي شهرداري وسازمان ميادين دربازار ودريافت اجاره اين تراز قابل مقايسه نمي باشد حتي هزينه دريافت اجاره ازكل بازار به هزينه گازرساني شهرداري نميرسد
                        سازمان ميادين وشهرداري به جهت خدمات رساني به شهروندان ازقبل بازارنه تنها درآمد زانميباشد بلكه ضررنيزميرساند وسازمان به خرج كرد خود هم نميرسد
                        با اوصاف فوق الذكر شايسته بودنماينده محترم به جاي اين خبر از روش بهتري براي حل موضوع استفاده ميكرد!؟؟؟؟

                        • شنبه 3 اسفند 1392-15:21

                          لوله کشی گاز و با پیگیری مهندس دامادی انجام شد اینو کاملا در جریان هستم حتی جلسه 5شنبه بازار به خاطر تشکر از ایشون واسه پیگیری و ادامه رسیدگی به مشکلات دیگه ی که جناب رحمانی فرمودند بوده است

                          • يکشنبه 4 اسفند 1392-10:35

                            آقايوني كه با ادعاي رياست و مردم دوستي منت كار پدرانتون رو ميذارين كه جز دستورات غير حرفه اي و پروژه هاي نادرست چيزي ازشون نديدن ؛ شما كه نماينده هستيد و مثلا اومدين كمك كنين ، آيا به مشكلات موجود در سازمان ميادين تا به حال رسيدگي كردين ؟ آيا تا به حال غير از واگذاري پستهاي موجود به آشنايان ، به مشكلات اين ادارات كه گريبان مسوول بدون پارتي خودش رو گرفته فكر كردين ؟ امكاناتشون چيه كه انتظار دارين ؟

                        • شنبه 3 اسفند 1392-5:27

                          عوام فريبي
                          اينگونه مردم را تحريك كردن
                          ...

                          • شنبه 3 اسفند 1392-14:52

                            عوام فریب اونیه که ملت رو تو استادیوم جمع کنیم و سرشون رو گول بمایم با کنسرت و مسخره بازی. عوام فریبی اونیه که کار نکرده رو بگیم کرده و بنرها بچسبونیم رو دیوار با عکس بزرگش. مرحبا دامادی عزیز. عرشیا دروغ نگو. به دوستات هم بگو دروغ نگن به مردم

                          • شنبه 3 اسفند 1392-4:59

                            واقعا شما ازقانون خبرداري
                            طبق قانون شهرداريها ميادين بازارو...تحت مديرت شهرداريهاست الان هم
                            سازمان ميادين ميوه وتره بار با شكل قانوني هست واقدامات بسياززيادي براي بازاركرده ضمنا اين بازارتحت مالكيت شهرداري ساري هست
                            برخي بازارين نسبت به اجار بازارگله مندند
                            خدايي اگرنميصرفه اجاره نكنين همين قهوه خانه اي كه بودي متري چند...!!؟
                            پس بهتره نماينده مردم به قانون احترام بذاره وبه جاي حل مسالمت آميزمشكلي آنرا به شكل راحتري حل كرد...

                            • عرشياي واقعيپاسخ به این دیدگاه 7 4
                              شنبه 3 اسفند 1392-4:32

                              با سلام
                              آقاياني كه ميگفتد دامادي باعبوري مشكل نداره وكارشكني نميكنه
                              اين نمونه بارز كارشكني ودخالت دركارشهردارعبوريه چراكه ايشان باحضوردرجايي كه تنش داره توكارسازمان بازارشهرداري دخالت كرده
                              درست است نماينده ميتواند ناظرباشد اما به اين شكل
                              اگرهدف درست كردن كار بازاريانه ميتونست با هيات امناي باتزاردردفترخودش يه جلسه بي حاشيه بذاره وباشهرداواعضاي شورايي رفيق هست مشكل بازاريان راحل كنه نه با اين شكل....تبليغاتي با عكس درقهوه خانه (من دربين مردم هستم)!!!؟؟
                              آيا فكرميكنين اين مشكل حل ميشه ...يا بيشتر اين بنده خداها را توحاشيه ميبره

                              • شنبه 3 اسفند 1392-15:42

                                عبوری ...چندتا قول داده عمل نکرده مهندس دامادی ی عملگرا هستش همین کمربندی شمالی یا پل ذغالچال که عبوری داره پزشو میده با بودجه ی که مهندس دامادی از تهران آورده به انجام رسیده اما عبوری یه جا اسمشو نیاورده اما واسه کارهای نکرده خودش بنر میزنه

                              • جمعه 2 اسفند 1392-18:17

                                باز انتخابات نزديك شد شعار شروع شد

                                • یاسر رمضانپورپاسخ به این دیدگاه 8 0
                                  شنبه 3 اسفند 1392-4:31

                                  سرور عزیز آقای مادامی من به این کارهای مهندس میگم عملکرد شاید تعریف عملکرد و شعار رو نمیدونم اگه اشتباه میکنم شما تعریف شعار و عملکرد و بگید تا ما بدونیم

                                • جمعه 2 اسفند 1392-16:40

                                  نماینده واقعی کسی است که وقتی می رود حلیم بهم می زند یا به محلات سرکشی می کند ،زبان حال مردم را بشنود نه اینکه خبرنگاران را با خود ببرد وخبرسازی کند.

                                  • شنبه 3 اسفند 1392-4:27

                                    داداش متن و نخوندی قسمت اول صحبتهای آقای رحمانی نماینده بازار بود که گفت بازار را از یوغ شهرداری خارج کنید شما وما باید دست همچین نماینده ی توانمندی رو ببوسیم که خودشو وقف مردم شهرش کرده و این همه واسه صنعت شهرش تلاش میکنه ثانیا اطلاع رسانی اشکالش چیه یکی تو شهر خیابون خط کشی کرده روابط عمومی اداره ش دور میدون ساعت واسش بنر زده بود در سال حماسه اقتصادی وسیاسی خیابان به دستهای توانمند فلانی خط کشی شده اگه میخوای ایراد بگیری باید از این عوامفریبی ایراد گرفت

                                  • جمعه 2 اسفند 1392-12:58

                                    همه اش تبلیغات است آقا

                                    • شنبه 3 اسفند 1392-14:49

                                      شهردار که بنرها تبلیغاتی و تشکرآمیزش رو تو شهر پخش میکنه و خودش از خودش تشکر میکنه و تو استادیوم داد میزنه و توده ها رو به حرکت وامی داره کار تبلیغاتی نمیکنه؟ اگه شجاعی و عبوری از این کارها بکنن مردم داریه اما اگه دامادی بکنه ژست تبلیغاتیه عرشیا بسه. حنات بیرنگه. مواجب بگیر...

                                    • ساروی.سلمان فارسیپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                      جمعه 2 اسفند 1392-10:18

                                      امیدوارم همت کنید و ریل از وسط شهر بردارید.بازار روز راهبند واقعا عالی و کامله.خیلی اوقات برای خرید به اونجا میریم.تو بلوار کشاورزم مغازه های متنوع داره و قیمتاشونم خیلی مناسبه.بنظر من بلوار کشاورز از بلوار خزر بیشتر پیشرفت کرد.بلوار خزر نسبت به سایر مناطق ساری بی بخارترن و با اینکه خیابون پر ترددیه مغازه های اطرافش واقعا داغونه جز دو سه مورد.البته شنیدم انبار پولدارا در بلوار خزر واقع شده و پولدارای ساری هم که هیچوقت خیرشون به همشهریاشون نرسید .به امید بازگشت میاندرود عزیز و با فرهنگ به ساری

                                      • امیر سارویپاسخ به این دیدگاه 3 6
                                        جمعه 2 اسفند 1392-9:10

                                        دستمریزاد آقای رحمانی! من خودم همراهِ سعید نجاریان بودم که بعد از انتخابات شورای شهر برای تشکر به بازار روز راهبند اومد!


                                      ©2013 APG.ir