تعداد بازدید: 3405

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 4 فروردين 1393-21:32

او قرار بود پدر شود

دل نوشته کوتاه یک دانش آموز ساروی برای مرزبان های گروگان گرفته شده و سرباز کشته شده ایرانی


مازندنومه، سرویس اجتماعی: وضعیت نامعلوم مرزبانان ربوده شده ایرانی، مدت‌ها است ذهن هر هم‌وطنی را درگیرخود کرده است. از شب گذشته که گروهک تروریستی جیش‌العدل با صدور بیانیه‌ای، خبر شهادت یکی از این مرزبانان را منتشر کرده، دغدغه‌ ها نسبت به این سربازان بی گناه، بیشتر شده است. الیسا ابراهیمی، دانش آموزکلاس چهارم و ساکن ساری است. او دل نوشته ای کوتاه برای این سربازها نوشته است:

«یکی از سربازان که زنی حامله نیز داشته، توسط جیش‌العدل کشته شده است و این خبر بدی برای مردم ایران است. من که به این موضوع فکر می‌کنم نمی‌دانم چرا همین سربازی که به وطن خدمت می‌کند و به خاطر مردم ایران مقابل دشمن‌ها قرار می‌گیرد، کشته می شود. واقعا گروه‌های تروریستی آدم‌هایی سنگدل هستند. من خیلی برای این سرباز ناراحت هستم.

این گروه‌های تروریستی واقعا حق نداشتند این رفتار وحشیانه  را با این سرباز بی‌گناه و فداکار کنند. او قرار بود پدر شود و زندگی خوشی داشته باشد. حتی اگر هم می‌شد قبل از عید نوروز این کار را با او می‌کردند.

 ما مردم ایران دعا می کنیم هرچه زودتر این گروه‌های تروریستی دستگیر شوند و همین‌طور که این سرباز بی‌گناه را به قتل رساندند به مجازات برسند.»


  • چهارشنبه 6 فروردين 1393-20:23

    سرباز کجایی بود؟

    • سه شنبه 5 فروردين 1393-13:20

      چند سال پیش حدودای سال 80 اشرار از افغانستان می امدند مردم بیگناه استان خراسان جنوبی امروز را گروگان گرفته و به افغانستان میبردندو به باج خواهی از خانواده شان می پرداختند تا حدی که شهرهای نزدیک به مرکز ایران نظیر تربت حیدریه و سبزوار هم دچار این موضوع شده بودند.اما دولت وقت (اصلاحات) با همراهی شورای امنیت ملی با تصمیمی کاملا آگاهانه تصمیم به اعزام ارتش به همراه تجهیزات نظامی رزمی به همراه نیروی هوایی با انواع تانکها و هلیکوپترها وهواپیمای شکاری در عرض چند ماه این مشکل مردم منطقه خراسان را حل کرده و قضیه فیصله پیدا کرد و دیگر اشرار جرات چنین کاری پیدا نکردند. حال نیز چنین تصمیمی برای یکبار در مورد سیستان گرفته شود تا دوباره این گروهک ها هوای اذیت و آزار و گروگان گیری به یادشان نیفتد..با چند سرباز آموزش ندیده نمیتوان مرز سیستان را کنترل کرد.

      • سه شنبه 5 فروردين 1393-0:47

        گرچه هنوز اخبار ضد ونقیضی در مورد این خبر وصحت وسقمش وجود داره ولی حال خانواده دانایی فر الان ترسیم نشدنیه! با این تایید وتکذیب های دو پهلو افتاب امید در دل این خانواده مدام چشمک میزنه .وقتی با خبر شهادتش مواجه بشن خانواده اش وهمسرش ....کاش یکی مرد باشه وحقیقت رو بگه جای تکذیب وتایید های ساختگی


        ©2013 APG.ir