تعداد بازدید: 9205

توصیه به دیگران 3

شنبه 6 ارديبهشت 1393-23:16

عکس و خبر

بازی آخر

عکس های خبری مازندنومه/ 8 عکس از خاکسپاری ماه گل مهر -بازیگر جوان و فقید تئاتر ایران- در روستای «تاکُر» نور+ 6عکس از خانه ای در شهر جویبار که به زباله دانی تبدیل شده است.


 

مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، گزارش از میثم زندی+عکس از الهام نوری: مراسم تشییع پیکر زنده یاد ماه‌گل مهر نیز جمعه 5 اردیبهشت ماه در روستای «تاکُر» از بخش بلده شهرستان نور برگزار شد.

ماه‌گل مهر، هنرمند مازندرانی، متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۷، دانش‌آموخته کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری و خواهرزاده رویا نونهالی بود.

این بازیگر جوان تئاتر ایران که طی سال‌های اخیر با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می‌کرد چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه چشم از جهان فروبست.

او در طی فعالیت خود در عرصه هنرهای نمایشی در آثار کارگردان‌های شناخته شده تئاتر ایران نظیر بهرام بیضایی، قطب الدین صادقی، محسن حسینی و اکبر زنجانپور به ایفای نقش پرداخته بود.

آخرین حضور این بازیگر جوان بر صحنه تئاتر در نمایش «دایی وانیا» نوشته آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجانپور بود. وی در نقش سونیا که یکی از شخصیت‌های مطرح نمایشنامه‌های چخوف است در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

بازی در نمایش های اورفه به کارگردانی محسن حسینی، دشمن مردم به کارگردانی اکبر زنجانپور، طعم آلوی جنگلی به کارگردانی نوشین تبریزی، مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین به کارگردانی بهرام بیضایی، سه مرثیه هزیان به کارگردانی روزبه حسینی و بازی در نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور در زمستان سال 92 از جمله آثاری است که وی در مقام بازیگر در آنها حضور داشته است.

مراسم ترحیم زنده‌یاد ماه گل مهر بازیگر فقید تئاتر ایران از ساعت 18 تا 19:30 روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه در مسجد جامع شهرک غرب تهران با حضور خانواده و هنرمندان برگزار می شود.



*یک خانه پر ز آشغال!

یکی از کاربران مازندنومه با ارسال عکس های زیر نوشته: آن چه مشاهده می کنید یکی از کثیف ترین خانه های شهر جویبار است که در خیابان بحر خزر قرار دارد.

در این مکان که در مرکز شهر قرار دارد، چند تن زباله توسط صاحبخانه پیر آن، جمع آوری شده که باعث گرد هم آمدن هزاران موش در آن شده است.

این مخاطب از مسئولان جویبار و استان تقاضای پیگیری این مشکل را کرده است.

 


  • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 6 1
    يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-8:45

    روحش شاد و قرین رحمت و عشق الهی

    • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-8:31

      خدایش رحمت کناد. حتما" باید از دنیا می رفت تا ما می فهمیدیم ایشون مازندرانی بودند. متاسفم برای مدیر فرهنگ و ارشاد که در تشیع جناز این هنرمند فقید شرکت نکردند. البته از مدیرکل اینچنینی با مشاوران همه کاره کم سواد و کوتوله که جز ...به نظر شما میشه با یک مدیرکل اصولگرا و دستیاران احمدی نژادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید رو مدیریت کرد؟!! الان هم طوری رفتار میکنن که انگار اتفاقی نیفتاده و کارمندان هاج و واج و با ترسی که از قبل بر جا مانده است به کارشون ادامه میدن. انگار که روحانی نیامد! . متاسفم

      • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-8:13

        خسته نباشید
        خبر مراسم ترحیم یک هنرمند چه سنخیتی با جمع آوری زباله در یکی از خانه های شهر جویبار داره؟؟!!!!!!!!!!
        کمی احترام میذاشتید به هنرمند درگذشته.

        • ریکا-خواننده همیشگیپاسخ به این دیدگاه 3 4
          يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-9:34

          علی آقا، احتمالا شما مثل من خواننده قدیمی این سایت نیستید. بخش عکس و خبر یعنی چند موضوع را با عکس در یک ستون در معرض دید مردم قرار می دهند. مازندنومه تنها سایتی است که در استان عکس، خوب کار می کند. اینجا هم دو موضوع خبری متفاوت را در قالب عکس کار کرده است. مدتی مشتری اینها باشید دست تان می آید. من حتی دیدم که 4 موضوع متفاوت را در یک ستون و در قالب عکس و خبر گذاشته اند. با تیتر از هم مجزا شده است.مشکلی وجود ندارد.

          • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-9:37

            1- در خوب بودن مازندنومه شکی نیست. 2- خواننده قدیمی هستم برای همین انتظار بیشتری داشتم و برای همین نظر گذاشتم.
            3- عکسهای مختلف در قالب یک تیتر در اکثر سایت ها روال عادی شده ولی در این مورد جا داشت که بهتر عمل میشد.


        ©2013 APG.ir