تعداد بازدید: 4966

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 11 خرداد 1393-20:19

عضو شورای شهر ساری:

همه مدیران ساروی را تغییر داده‌اند

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد: نمایندگان ما یا به دنبال کار دیگر هستند یا شرمنده مردم/روی شانه چپی‌ها سوار شده‌اند و خوب هم سواری می گیرند/بعضی از همکاران شورا منفعل شده‌اند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: جلسه علنی شورای شهر ساری عصر امروز با حضور 12 عضو شورا در حالی برگزار شد که تعدادی از اعضای شورا انتقاداتی را به اجرای طرح ترافیکی نیروی انتظامی وارد کردند.

فرامرز نقیبی -عضو شورای شهر ساری- با گلایه از روند فعالیت نمایندگان شهر ساری در مجلس و با اشاره به حضور نماینده مردم محمودآباد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران، گفت: در این مراسم از نمایندگان مردم ساری خبری نبود، هر روز یک مدیر ساروی را تغییر می‌دهند اما نمایندگان ما نیستند.

وی ادامه داد: نمایندگان ما یا به دنبال کار دیگر هستند یا شرمنده مردم، در این دولت همه مدیران ساروی را تغییر داده‌اند، مگر قحط‌الرجال است؟ حتی مدیریت دستگاه‌های شهرستانی را هم به ساروی‌ها پیشنهاد نمی‌دهند.

عضو شورای شهر ساری با اشاره  به اینکه استارت کار انتخاباتی حسن روحانی از مسجد جامع ساری و با حضور اصلاح‌طلبان بود، یادآور شد: اما امروز روی شانه چپی‌ها سوار شده‌اند و خوب هم سواری می گیرند.

*نیروی انتظامی روش مناسبی را انتخاب نکرده است

در ادامه این نشست علی‌اکبر زلیکانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی، حصر پارک کرده که مورد تایید ما نیست و بدون هماهنگی با شورا و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام به انجام این طرح کرده است.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه در بخشی از خیابان که پارک‌متر نصب است هم ممانعت از پارک خوردو می‌کنند و تاکسی‌ها هم مجبور هستند مسافران را در سمت چپ خیابان پیاده کنند، افزود: هدف نیروی انتظامی کمک به بهبود فرآیند حمل و نقل  است اما روش مناسبی را انتخاب نکرده است.

*اقدامی صد درصد غیر اصولی و غیر استاندارد

سعید نجاریان -دیگر عضو شورای شهر ساری- هم در سخنانی با بیان اینکه چرا به شعور شهروندان ساروی احترام نمی‌گذاریم، اظهار داشت: چندین بار در صحن شورا اعلام کردم سازمان ترافیک و نیروی انتظامی قبل از اجرای هر طرح ترافیکی، به احترام شهروندان آن منطقه یک هفته قبل از اجرای طرح، اطلاع‌رسانی کنند که این مسئله تاکنون انجام نشده است.



نجاریان یادآور شد: اجرای طرح محدودیت ترافیکی توسط نیروی انتظامی شروع شده و سپس اطلاع‌رسانی می شود و مشکلات زیادی برای مردم شهر به وجود آورده است.

این عضو شورا با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی‌ها مجبور هستند مسافران را در سمت چپ خیابان پیاده کنند، گفت: در هیچ کجا نمی‌توان مشاهده کرد که مسافر در سمت چپ خیابان، سوار و پیاده شود که البته این اقدام، صد درصد غیر اصولی و غیر استاندارد است.

نجاریان یادآور شد: در این مناطق پارکینگ جدیدی احداث نشده که بخواهند از پارک خودروها در کنار خیابان جلوگیری کنند.

*بعضی از همکاران شورا منفعل شده‌اند

کوروش یوسفی -از اعضای شورای شهر ساری- گفت: بعضی از همکاران شورا منفعل شده‌اند و منافع شخصی نباید ما را منفعل کند.

جملات این عضو شورا، واکنش رئیس شورای شهر ساری را در پی داشت.

جمال باقری اظهار داشت: اتهام زدن به اعضای شورا باید مستدل باشد و اگر موردی وجود دارد که عضوی از  اعضای شورا متهم شده و یا خطا کرده، وظیفه دارید به عنوان عضوی از شورا که قسم یاد کرده‌اید اطلاع‌رسانی کنید و این اطلاع‌رسانی هم نباید در صحن شورا صورت گیرد.



وی خاطرنشان کرد: در صحن شورا بدون اسناد به همکاران خودمان تهمت نزنیم.

*نباید رعب و وحشت ایجاد شود

رضا پیوندی -عضو شورای شهر ساری- هم خواستار ساماندهی دکل‌های مخابراتی شد و افزود: این دکل‌ها در دراز مدت سلامت مردم شهر را به خطر می‌اندازد.

این عضو شورا هم در انتقاد به فعالیت‌ نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی، تصریح کرد: برای تامین امنیت به نیروی انتظامی نیاز داریم اما نباید رعب و وحشت ایجاد شود.



پیوندی یادآور شد: اگر قرار است اقدامات فرهنگی صورت گیرد باید توجه کنیم که نسل تغییر کرده و متناسب با این نسل، اقدامات فرهنگی انجام دهیم.

*کاری کنیم که منشا فساد در نطفه خفه شود

محمد جعفری -از اعضای شورای شهر ساری- گردشگری را فرصتی برای ایجاد درآمد پایدار دانست که مغفول مانده است و افزود: تنها شورا و شهرداری در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند و ما از اداره کل گردشگری استان در این زمینه اقدامی ندیدیم.

محمد آقامیری هم به میزان قراردادهای شهرداری اعتراض داشت و با یک بغل از قراردادها به این نشست آمد. او اظهار داشت: از ابتدای شهریور سال 92 تا 28 اردیبهشت امسال 184 قرارداد در شهردرای منعقد شده و 3194 نامه هم در مدت کوتاهی از شورا به بیرون رفته است که 19 نامه در چهارم خرداد فقط مربوط به شهرداری بوده است.



این عضو شورا با اشاره به اینکه اغلب قراردادهای شهرداری معاملات پولی بوده و اگر تفویض اختیار هم کردیم اعضای شورا به عنوان ناظر باید مطلع می‌بودند، گفت: باید کاری کنیم که منشا فساد در نطفه خفه شود چراکه این انتقادات اگر شش ماه دیگر باشد، سفیهانه خواهد بود.

محمدحسن محمدی کیادهی مشاور شهردار در امور شورا اظهار داشت: اعضای شورا در همه فعالیت‌های شهرداری به صورت قانونی ناظر هستند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیکی با انتقاداتی مواجه است، افزود: ما پیگیر این مسائل هستیم.  


  • چهارشنبه 14 خرداد 1393-15:9

    خداییش ...و بعضی از اعضاشورا روببین چطوری رواین صندلی ها نشستن !!!!قصدتوهین ندارم ولی تا زمانی ک پول توانتخابات ماحرف اول رو میزنه شایسته ها پشت خط میمونن این میشه وضع شهرمون....

    • سه شنبه 13 خرداد 1393-18:13

      اتفاقا این دولت از تمام ظرفیتها دارد استفاده می کنه این تفکر خطرناکه ما تو همین فنی و حرفه ای آقایان به صراحت اعلام می کردند که تا آبدارچی را باید ساروی کنیم ما که فراموش نکردیم ...

      • سه شنبه 13 خرداد 1393-10:20

        در همه جای دنیا وقتی از مردم و حقوق انها صحبت می کنند و یا ادعای خدمت به مردم را دارند رایج ترین شیوه اثبات این ادعا پاسخگو بودن و مردم را از خوددانستن است . متاسفانه شورای شهر از ابتدایی ترین حقوق مردم چشمپوشی می کند چطور می تواند در جریان مشکلات آنها باشد!!
        شهرداری هم ...بودجه های عمرانی شهرداری در این راستا و البته با توجه به جنبه ی صرفا تبلیغاتی تعریف می شود .نمونه آن سرای تداوم است که از همین ابتدا معلوم است در چه مناطقی و با چه هدفی ایجاد شده است!!
        هرگز نمی توان شعور مردم را دست کم گرفت مردم همه برنامه ها و مجریان آنها را رصد خواهند کرد.

        • دوشنبه 12 خرداد 1393-13:34

          عزیز جان چون نقیبی یک روز دست داد با نماینده تا آخر عمرش بید مدیون باشه و نقد نکنه؟ یعنی چه این حرف؟
          ...شما چرا فوری ترس ورتون می داره که نقیبی و عبوری دارن میان برا مجلس؟ دامادی و شجاعی خوب کار کنند هیچ کس به نقیبی و عبوری رای نمی ده البته اگر بخوان بیان پای رقابت!

          • دوشنبه 12 خرداد 1393-13:6

            ساری ساری ساری ساری بسه دیگه خفه کردین مارو با این ساری ساری کردنتون. متأسفم برای طرز فکر این آقایون که ساروی بودن رو ملاک انتخاب مدیران میدونن نه کارآمدی و لیاقت رو.

            • دوشنبه 12 خرداد 1393-11:21

              عرشیا بازم شهردارت... این کلانشهرو از کجا درآورده بود ... واقعا نمیدونست مبنای کلانشهر بودن جمعیت هستش

              • دوشنبه 12 خرداد 1393-10:10

                حاج صالح خدا رحمتت كنه

                • دوشنبه 12 خرداد 1393-10:6

                  اقاي عرشيا و دوستان
                  فضاي مجازي جاي بحث و تبادل نظر است.من چند سوال رو مطرح ميكنم.
                  1-اقاي شهردار ميگه ما كلان شهر شديم اگه حقيقت داره چرا بنرهاش جمع شده و خبري از هياهوي دوستاش نيست
                  2-اقاي شهردار زندان چي شد؟اقاي شهردار ارتش دور شهرداري چي شد؟ابن شهر اشوب چي شد؟پارك كو؟و.....كو و كجاست
                  بخدا فقط تا حالا شعار دادين
                  مردم فهيم هستن و شعور دارن لطفا مردم رو نادان فرض نكنيد
                  تمام تحركات شهرداري سياسي و انتخاباتي است.اقاي ... و ... و ...و شايدم... كه دارن كامل تبليغات مجلس رو ميكنن.اقاي معاون فرهنگي هم صبح تا شب داره 5 ميليارد فرهنگي رو براي ... و ... و صنوف مختلف خرج ميكنه..
                  فقط ميشه گفت اقاي شجاعي به هوش باش كه ...

                  • دوشنبه 12 خرداد 1393-9:10

                    بارها وبارها گفتيم خودزني نكنين ...
                    شما با فرد مخالفين چرامنافع يه شهر را زيرسوال ميبرين !!؟؟
                    حرف نقيبي به جهتي درست است چراكه ساري بعنوان مركز استان جور تمام استان راميكشد ترافيك حاصل درشهربخصوص در اوايل واواخر ساعت اداري به هنگام ورود وخروج نيروهاي غير بومي از ساريه آنهم با اتومبيل اداري وشخصي اقايان...
                    ساروي هاي عزيز وجدانا اگر بافردي مشكل دارين منافع تمام مردم را زيرپا له نكنين

                    • دوشنبه 12 خرداد 1393-9:49

                      عرشیا کجایی هستی مواجبت براهه دیگه همه رو دوست داری
                      دمت گرم
                      خود نقیبی هستی هرجا منافع باشه اونطرفی هستی باد کدوم سمته عرشی؟
                      بابا مازندران فقط ساری نیست یادت باشه

                    • دوشنبه 12 خرداد 1393-8:48

                      چند روز قبل یه کاپ پیشکسوتان بود منم اونجا حضور داشتم عضو شورای شهر اونجا حضور داشت و از مسئولین انتقاد میکرد که چرا ما در روستاهها مکان ورزشی نداریم فضای ورزشی نداریم
                      ناگهان به ذهنم خطور کرد اقای عزیز شما بخاطر مردم نیامدید اینجا چون اصلا محل خدمتی شما نیست شما کار مهمتری دارید شما برای نماینده شدن وخودنمایی امدید و یاد استادیوم متقی افتادم که مرکز شهر هست وشده خرابه ومحل بروبیا وجشنها وبزمها برای ارتقای شماها
                      بهتر نیست به فکر فضای ورزشی در شهر وحوزه فعالیتی مون باشیم تا اینکه در روستاهها دنبال این مسائل نباشیم؟
                      مخالف نیستسم روستاییان هم امکانات ورزشی داشته باشند
                      اصلی ترین و اساسی ترین {{ مدرسه}} در روستاهها تعطیل شده وشده....
                      اقای ...عزیز متقی رو بازسازی کنید پیزترین ورزشگاه ساری در حال منقرض شدن است
                      ممنونیم

                      • دوشنبه 12 خرداد 1393-8:19

                        اقای نقیبی اها به شما قول معاون عمرانی دادند نشد حالا از همه انتقاد می کنی استان فقط مختص ساری نیست مگر مدیران ما اجنبی اند دولت دولت اعتدال هست و ما مردم راضی هستیم به فکر شهر وعمرانی شهر باش نگران استان نباش

                        • دوشنبه 12 خرداد 1393-8:16

                          شورا شده نردبان اقایان برای رفتن به مجلس هرجا می رویم از بلندگو اعلام میشه مقدم دکتر فلانی عضوشورای شهر را گرامی می داریم اقایان واقعا کاری هم در شورا انجام می دهند یا دائم نشست صمیمی با مردم برگزار می کنندو از همدیگه انتقاد می کنند
                          بگذریم

                          • دوشنبه 12 خرداد 1393-8:12

                            کاشف عبوری الان شد منتقد عبوری
                            به به منفعتش به خطر افتاد!

                            • دوشنبه 12 خرداد 1393-8:4

                              اقای فرامرز با معرفت تو که مدیون نماینده ای هستی که ازش انتقاد می کنی
                              یادت رفت در منزل نماینده چه میگفتی اقا من مدیون تو هستم حالا اسبت رو زین کردی برای مجلس بیایی و دنبال منفعتت هستی انتقاد می کنی؟
                              خدا من شاهد است خودم اونجا بودم...
                              نمی توانم باور کنم خدا تو بهترین شاهدی که این اقای نقیبی چطور به اینجا رسیده است
                              چقدر زود دیر می شود
                              همین شما بودی که میگفتی یه اجر بالای اجر برای بلوار کشاورز نمی گذارم
                              حالا چون دوست داری بری مجلس جلسه صمیمانه با مردم راهبند برگزار می کنی
                              خدا شاهد است خجالت می کشیم صبح از فهمیده وخیابان شهید پل گردنی وکوچه بهار عبور کنیم
                              الان یک سال دست نخورده وبکر مانده است عقب نشینی که مالکین وساکنین انجام دادند
                              دریغ از یک بیل اسفالت...
                              خواهش می کنم بیایید ببینید
                              انتهای کوچه بهار دوتا ساختمان قدیمی دارد ضجه می زنند اقا بیایید با ما همکاری کنید
                              ما عقب نشینی کنیم شما نمایید ولی در سایر جاها مرکز شهر هزینه چند صد میلیونی شد ودورش رو الان بتن کرده اید اما رای رو از راهبند میگیرید
                              هزینه در مرکز شهر می شود
                              مرد میدونند فهیم واگاه شدند
                              اما جالبه برام دیروز همان مکان بنر تبلیغاتی شما نصب بود نشست صمیمی با مردم ساری!!!!
                              اقای نقیبی شما که با اقای ... بودی دست یا علی داده بودی
                              اها الان منافعت به خطر افتاد دست به عوام فریبی میزنی
                              تو که ... بودی کارت را ... انجام داد خدا توکه بهترین قاضی هستی
                              بگذریم
                              ...
                              شما و... و ....که دنبال یارکشی هستین و انتقاد از مسئولین چون برای مجلس دارید اماده میشین چکار کردید
                              شما خدمت کنید نیاز به این کارا نیست مردم شما رو انتخاب می کنند
                              شما که شورا رو. ول کردید و در تموم مراسم ختم وبزم حضور دارید تا نماینده بشید
                              اقای نقیبی شما در یک جلسه از حجازی انتقاد میکردی او ما رو گرفتار مهندس عبوری کرد چون حرف گوش نمی کرد
                              بعد یهو شدی طرفدار عبوری
                              الانم شدی منتقد
                              راستی میگفتی الگوی من حاج ...ن هست
                              شما چندتا الگو وبا چند نفر هستی؟
                              دکتر...
                              مهندس...
                              ... بودی
                              ... و......
                              ...
                              یه توصیه می کنم فقط خودت باشی مجلس هم می روی
                              اما دریغا دریغا......
                              اماده مناظره با شما هستم جناب نقیبی فرهیخته
                              مازند نومه تاییدش کن نترس وجدانی تایید کن


                              • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 2 12
                                دوشنبه 12 خرداد 1393-8:2

                                باسلام خدمت مردم فهیم ساری ومدیر محترم سایت نمیدانم در مملکتی که به نام نامی جمهوری اسلامی متبرک شده واساس دین اسلام بر اخلاق مداری بنا شده است اقایون وجدان کاری رو فراموش کردند ......اقای نقیبی قصد شرکت در انتخابات مجلس رو داره چه ربطی به تخریب نمایندگان داره ؟؟که انها رو زیر سوال میبره !!!!اقای اقا میری چون ادم حق گراست و الان میونه اش با شهردار کللللللللللاااااااااان شهر شکر اب شد این اسناد و رو میکنه!!!!!اقای شهردار که فقط اسبش و زین کرده برای مجلس کلان شهر و اجرای موسیقی والمانهای کودکانه و .......اقای زلیکانی و یوسفی هم که... بسته شد !!!اقای پیوندی که سایه غرور خویشاوندیش ادم و له میکنه!!! پس چی شد رضاالی الله؟؟؟؟


                                ©2013 APG.ir