تعداد بازدید: 3588

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 خرداد 1393-7:42

از یاد امام تا راه امام

مهمتراز یاد امام، راه امام است که باید تداوم یابد. رسالت انقلابی توقف بردار نیست و بر همه دلدادگان امام خمینی فرض است ضمن گرامی داشت یاد او، راهش را نیز تدوام بخشند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، ایرج نیازآذری: ایران اسلامی و انقلابی خود را برای برگزاری بیست و پنجمین سالیاد ارتحال ملکوتی بنیان گذار نظام اسلامی آماده می کند.

فقدان امام خمینی بزرگترین مصیبت تاریخ این سرزمین است، چرا که این مصلح و زعیم بزرگ ملت ستمدیده ایران را از زیر یوغ استبداد شاهنشاهی بیرون آورد که استقلال و آزادی دستاورد ارزشمند آن است.

مردم انقلابی کشورمان هر ساله در این ایام با برگزاری مناسبت هایی مهر خویش را به امام و مقتدای خویش ابراز می دارند. ابراز عواطف و ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی هم وظیفه است که نوعی قدرشناسی محسوب می شود و هم انتظار از مردم انقلابی که قدر ارزش ها و بزرگان نظام را به نیکی پاس می دارند.

اما مهمتراز یاد امام، راه امام است که باید تداوم یابد.تبیین و ترویج راه امام مسوولیت خطیر فرزندان انقلابی امام است چه آنکه این رسالت انقلابی توقف بردار نیست و بر همه دلدادگان امام خمینی فرض است ضمن گرامی داشت یاد او، راهش را نیز تدوام بخشند.

خصوصیات جامع الاطراف امام خمینی ازاو رهبری کاریزما و انسانی بزرگ در قرن بیستم ساخت . امام عزیز و بزرگوارما در عرصه های مختلف عرفانی، فقهی، مدیریتی و رفتاری الگوی آزاد اندیشان و دین مداران عالم شد.

بدون شک جماران قلب تپنده عصر معاصر و قرن حاضر دارالقرارعاشقان و جویند گان علم و معرفت و آزادگی بود.

امام خمینی سمبل آزادگی ، خداباوری و مردم سالاری دینی بود. رهبری که همواره با مردم و برای مردم بود و برای زیست مومنامه و تعالی معنوی انسان ها بر ارتقای فضا ئل اخلاقی جامعه تاکید می کرد.

سخن گفتن و رقم زدن در باره ابرمردی که فانی فی الله بود اما خود را خدمت گزار مردمش می دانست امری بس دشوار و البته رسالتی خطیر است.

یاد و نام امام شهیدان و عارفان گرامی و راهش پررهروباد.


  • چهارشنبه 14 خرداد 1393-17:3

    شعارهای روشنفکربازاری رو لطفا بزارین کنار . بدون یاد امام عزیز راه امام را نیز فراموش میکنند . البته شما در ممتن مطلب خوب نوشتین ولی اون تیتر خیلی انحرافیه

    • چهارشنبه 14 خرداد 1393-11:48

      اتفاقا از مشکلات امروز جامعه ما این است که مسئولین فرهنگی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن گزینه مناسبی برای ارائه به مردم تهیه نمی کنند یا اصلا گزینه ای در آستین ندارند و اگر بگویم زحمتی به خود برای مقابله و پاسخگویی مناسب و ارائه خوراک فکری به جامعه به خود نمی دهند سخن گزافی نباشد. فیلم ضد ایرانی سیصد توسط هالیوود ساخته شد. در مقابل سینما گران ما چه کردند!؟ تنها به دادن چند بیانیه معمولی با لغات و اصطلاحات دهان پر کن بسنده کردند. آیا اقعا نمی شد یا این امکان وجود نداشت که تدبیری بهتر و البته بجا و به موقع می اندیشیدند تا مقابله ای صحیح و جانانه داشته باشیم؟ برخی بدشان نمی آید راه امام صرفا در حرف و سخن یا مقالات و یادداشت های روزانه در جراید خلاصه شود. اجرای فرامین و دستورات امام فقید و در ادامه منویات رهبری معظم انقلاب چندان سخت و دشوار نیست که اینگونه برخی آن را در حرف و سخن خلاصه می کنند که البته این موضوع جای تأمل دارد.

      • سه شنبه 13 خرداد 1393-10:18

        حاجي الان كجايي؟


        ©2013 APG.ir