تعداد بازدید: 3179

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 18 آذر 1393-22:33

فرماندار محمودآباد:

روسای دانشگاه ها علاقه شدیدی به پول پیدا کرده اند

سیف الله فرزانه: متاسفانه روسای دانشگاه های ما علاقه شدیدی به پول و مادیات پیدا کرده اند که خود از دلایل مهم سطح علمی پایین دانشگاه های مان است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، الیاس حقیقی: با حضور جمعی از نخبگان و اندیشمندان شهرستان محمود آباد جلسه هم اندیشی برای تشکیل اتاق فکر شهرستان محمودآباد برگزار شد.

  سیف الله فرزانه -فرماندار شهرستان محمودآباد- در این نشست گفت: این اتاق فکر به دور از هر گونه گرایش فکری و سیاسی برای ارتقای هر چه بهتر و بیشتر شهرستان محمودآباد تشکیل خواهد شد.

فرزانه ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این ستاد در آینده مدیران خوبی از نسل جوانان و نخبگان خواهیم داشت.

این مسئول گفت: در ادامه این نشست ها به دنبال یافتن مشاوران اندیشمند، امین و پر توان هستیم، کما اینکه تاکنون با توجه به پتانسیل بالای فکری و ظرفیت هایی که این شهرستان برخوردار است از نداشتن مدیران بومی کم بهره بوده ايم.

فرزانه از روسای دانشگاه ها گلایه کرد وغیبت آنها را توهین به این نشست و این تفکر دانست و افزود: متاسفانه روسای دانشگاه های ما علاقه شدیدی به پول و مادیات پیدا کرده اند که خود از دلایل مهم سطح علمی پایین دانشگاه های مان است.

وی گفت: شهرستان محمودآباد 18 هزارهکتار زمین کشاورزی مرغوب داشت که متاسفانه در سالهای گذشته بیش از 3 هزار هکتار آن تخریب شده و هنوز برخورد کارشناسانه و درستی با این تخریب ها انجام نشده و این خود یکی از دلایل نیاز ما به اتاق فکر است.

فرزانه تاکید کرد: محمودآباد شهرستانی است که نیاز به نگرشی ملی دارد و فقط حضور بومیان در این شهرستان دغدغه های فکری مسوولان نیست، بلکه باید به جمعیت شناور غیر بومی و توریست ها نیز خدمت رسانی شود.

دکتر توکلی -سفیر سابق ایران در برزیل-  نيز در اين نشست گفت: زمانی که دولتها در اداره کشور و مدیران در اداره منطقه مدیریتی خود دچار مشکل می شوند از تفکر دیپلماسی عمومی و گروه های روشنفکر غیر دولتی استفاده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا باید با تحقیق و پژوهش مشکلات شهر ها را ریشه یابی سپس برای برطرف کردن آن اقدام کرد.

سید محمد مهدی موسوی نژاد -شهردار سرخ رود- هم در این نشست گفت: باید به نیروهای جوان، پر انرژی و اندیشمند اعتماد کرد.

وی نقش مرد را در توسعه یافتگی جامعه حیاتی دانست و از مهمترین دلایل عقب ماندگی شهرها را فاصله بین دانش تئوری و دانش عملی اندیشمندانمان دانست . در پایان نشست فرماندار گفت: اتاقی را بعنوان اتاق فکرد در اختیار قرار خواهیم داد تا دبیر خانه آن رسما در فرمانداری مستقر شود.


  • يکشنبه 23 آذر 1393-21:8

    جای تاسف است که فرماندار محترم نیامدن روسای دانشگاه را در جلسه آنان علاقه آنها به مادیات دانسته است شاید عدم حضور انان بایین بودن سطح جلسه و یا عوامل دیگری بوده است. ایشان چگونه انتظار دارد در جلسات دیگر فرماندار انها حضور یابند

    • پنجشنبه 20 آذر 1393-1:1

      پاسخ به خانم پژوهشگر
      به جای حسودی به پزشکان به علت حقوق پایین خود بپردازید. به حای پشت سر پزشکان جراح صفحه گذاشتن به علل بدبختی خودتان بپردازید

      • خانم بزوهشگرپاسخ به این دیدگاه
        چهارشنبه 19 آذر 1393-13:2

        روسای دانشگاه نیستند که باعث تنزل سطح علمی شدند بلکه عدم نگاه د عدالت محور برای تحصیلکردگان است وقتی در کشور ما دریافتی یک دکتر حقوق یک سی ام بزشک جراح است یا حضور نوکیسه های جوان سرمایه دار و مانور انان در شمال شهرهای مختلف را جوانان میبینند نیاز بع علم اموزی کیفی تنزل مییابد اقای فرماندار محترم بجای انگ زدن به قشر شریف دانشگاهی باید سیاستهای کلان در این حوزه رانقد کنند به نظر میاید ما دچار نوعی عوام زدگی شده ایم که در هشت سال گذشته به رشد ان کمک شد امید وارم مدیرا ن ما در سخن گفتن جانب انصاف را رعایت فر مایید

        • چهارشنبه 19 آذر 1393-12:33

          تغیر کاربری 8000 متر مربع اراضی کشاورزی روستای گالشبل محمود اباد به کجارسید وچکونه الحاق به بافت شد؟

          • چهارشنبه 19 آذر 1393-11:4

            سلام
            مدارک زیادی برای اثبات لازم نیست همین که بعد از پایان هر دولت لیست های حمایتی تهیه می شود و فوج فوج لیست به وزارت علوم فرستاده می شود کفایت می کند

            • چهارشنبه 19 آذر 1393-9:49

              سیف الله فرزانه: متاسفانه روسای دانشگاه های ما علاقه شدیدی به پول و مادیات پیدا کرده اند که خود از دلایل مهم سطح علمی پایین دانشگاه های مان است.
              ادعای سنگینیه.لاید با دلایل و مدارک گفته شد.
              حتما میتونن ثابتش کنن.






              ©2013 APG.ir