تعداد بازدید: 3693

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 بهمن 1393-22:37

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کیسه دولت خالی است، توقع زیادی نداریم

آیت الله طبرسی: نمی توان توقع زیادی از این دولت داشت چرا که هم تازه آمده است و هم کیسه اش خالی است/بسیاری از مشکلات موجود در استان حل شده است/روی هم رفته روند عملکرد استان، روند خوبی است.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، محمداسماعیل بخشی سورکی: حضرت آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در استان مازندران- در بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: کتاب وکتابخوانی در همه فرهنگ ها جای خود را دارد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داريم از کتاب است، گفت: ارتباط با کتاب و دانش، ضرورتی است که باید مورد توجه جامعه باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در کشورهای دیگر بیش از کشور ما به مطالعه اهمیت می دهند و شایسته است که در این امر ما از آن ها تقلید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کتاب یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی هاست، افزود: باید با کتاب محشور بود چرا که کتاب با یک جهان سر و کار دارد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه انسان با مطالعه کتاب به وادی دیگری می رود و می تواند برای رفع خستگی از کتاب های حوزه های متعدد استفاده کند، گفت: نیاز است که کتابخوانی و کتاب دانی در جامعه ترویج شود.

وی تبلیغات بیشتر در این زمینه را لازمه این کار دانست و تصریح کرد: نباید فقط به برگزاری نمایشگاه اکتفا کنیم و باید این شیوه دائمی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری آشنایی با فرهنگ دینی و معارف اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: همه تاریخ و سرگذشت ما در کتاب است و با مشقت این دانش ها حفظ شده و به ما رسیده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با این همه ابزار راحتی، متاسفانه ما به کتاب اهمیت نمی دهیم و باید دانست که جامعه و کشور با خواندن کتاب و علم آموزی پیشرفت خواهد کرد.

آیت الله طبرسی به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: البته مردم ما نیاز به توصیه و سفارش ندارند، اما با توجه به شرایط کشور نیاز است که راهپیمایی امسال باشکوه تر برگزار شود.

وی راهپیمایی را یک نوع مبارزه نرم افزاری و سیاسی دانست و تصریح کرد: این حرکت بازدارنده است و دشمنان اگر بخواهند نقشه ای در مخالفت با دولت پیاده کنند با این مقاوت سلبی و حضور در صحنه مردم عقب نشینی خواهند کرد.

*مردم به دولت کمک کنند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوال مازندنومه مبنی بر ارزيابي کلی عملکرد دولت و استاندار مازندران در استان اظهار داشت: در خصوص سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده باید عرض کنیم که رهبری از آن حمایت کرده و به کار خود مشغول اند و امیدواریم که روند، به صورتی باشد که منافع و مصالح دولت و کشور حفظ شود.

وی ادامه داد: البته در خصوص دستاورد کلی دولت فعلا نمی توان توقع زیادی از این دولت داشت چرا که هم تازه آمده است و هم کیسه اش خالی است.

آیت الله طبرسی ابرازداشت: مردم باید با حفظ وحدت و انسجام خود به دولت کمک کنند.

وی در خصوص عملكرد استاندار مازندران هم اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود در استان حل شده است و کارهایی در عرصه های کشاورزی و اقتصادی انجام شده است که همه این موارد در رسیدن به نتيجه نیازمند گذشت زمان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روی هم رفته روند، روند خوبی است، البته در بعضی جاها اشکالات و انتقادهایی وجود دارد که باید حل شود.

وی گفت: با این اوضاعی که مشاهده می شود،مشکلات در حال حل شدن است که امیدواریم امنیت و آسایش مردم هم فراهم شود

* مطلب مرتبط:

مدیران کتاب نمی خوانند/خشک مغزها همیشه تاریخ وجود داشتند

آذر: نمي توانيم به فضای مجازی اعتماد كنيم

فرماندار آمل: اهل مطالعه نیستم

تجلیل از مدیر انتشارات شلفین

استقبال رضایت بخش نیست

من سفیر کتاب 11 سال دارم!

وضع کتاب بدتر شده است/رمان نویس بوتیک زد

معاون وزیر ارشاد: برخی سالی یک کتاب هم نمی خوانند



    ©2013 APG.ir