تعداد بازدید: 3864

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 25 اسفند 1393-15:39

انتقاد ارسطو قادری از اظهارات یک مسئول شهری:

نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت

فرماندار میاندورود: هر كس بايد در جايگاهي كه حضور دارد در چارچوب قانوني خود سخن بگويد/دود همه تفرقه ها و اختلاف ها به چشم مردم استان خواهد رفت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت وجود نقد و انتقاد در رسانه اظهار داشت: اگر به مقوله نقد اساسی توجه شود، اثرات خوبی دارد چرا كه نقد سازنده موجب رشد و شكوفايي خواهد شد.

وي با بیان اینکه يقينا انتقاداتی بر کارهای مسئولان وارد است که باید مورد توجه رسانه‎ها واقع شود افزود: البته برخي انتقادها نيز در بعضي از رسانه ها از واقعيت به دور است. فرماندار مياندورود با تاکید بر اینکه روش اعتدال و گفتمان و گفت‌وگو در کشور رایج شده است و ما نیز باید به این مهم پایبند باشیم گفت: نگاه یک‌طرفه و غیرحرفه‎ای به موضوع نقد و انتقاد جز ايجاد تنش هيچ نتيجه اي در پي نخواهد داشت.

نماينده دولت در شهرستان مياندورود ابراز داشت: با توجه به نگاه بلند مقام معظم رهبری در مورد اتحاد و همدلی و دوری از حاشیه وظیفه ما نیز روشن است و نباید بی‌دلیل دولت را زیر سئوال برد، زیرا این دولت با انتخاب مردم و نگاه مردم روی کار آمده است و با توجه مقام معظم رهبری تایید نهایی شده است، به همین دلیل باید به دولت کمک کرد.

وي با بیان اینکه با حرفه و کار خبرنگاری آشنایی قبلی دارم، افزود: تعامل بین مسئولان با خبرنگاران موجب پیش‌برد اهداف جامعه خواهد شد.

*برقراری آرامش در میاندورود

فرماندار به برقراری آرامش در این شهرستان اشاره كرد و گفت: در مدت بیش از یک سال گذشته مقامات ارشد وزارتخانه‌‏های مختلف و معاون رئیس جمهوری را برای توسعه و معرفی شهرستان دعوت کردیم و این حضور تاثیرات خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.

وي بزرگ‌ترین آسیب‎های این شهرستان در گذشته را موضوع هدایت و کاهش خطرات و آسیب‎های ناشی از بارندگی و آب‌های سطحی دانست و افزود: با بازدید معاون رئیس جمهوری و دستور استاندار مازندران اعتبار لازم برای لایروبی کانال‌های منطقه محقق و اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

قادري یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در موضوع سیلاب را اقدامات مرتبط با آب‌یزداری دانست و با اشاره به تخصیص اعتبار 500 میلیونی برای تغییر الگوی کشت در روستای جامخانه افزود: در روستاهای مختلف دیگر در این شهرستان نیز تصمیمات و اقدامات لازم برای تغییر الگوی کشت انجام داده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه برخی از مشکلات و کمبودهای میاندورود نیازمند اعتبارات استانی است، افزود: در سال‌جاری اعتباری بیش از سه میلیارد تومان از بندر امیرآباد برای توسعه و ساماندهی محور گهرباران دریافت و برای بخشی از این مسیر اقدامات مورد توجهی انجام شد.

وي همچنين از لزوم توجه به محيط زيست و NGOهاي مردم نهاد در شهرستان و استان خبر داد و گفت: در راستاي همين فعاليت هاي زيست محيطي پس از اعلام استانداري به عنوان شهرستان پيشرو در امر تامين ذرت براي قوهاي منطقه فريدونكنار اقدام كرديم و چند تن ذرت از اين شهرستان به فريدونكنار ارسال شد.

*هدیه دولت و مدیریت شهرستان به مردم

نماينده دولت تدبير و اميد در مياندورود با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي انجام شده در مياندورود گفت: برگزاري پيش همايش تاريخ محلي مازندران و اجلاس ائمه جمعه استان در شهر سورك با تلاش امام جمعه شهرستان از جمله فعاليت هاي شاخص فرهنگي شهرستان بوده است.

قادری تکمیل و راه‌اندازی تنها بیمارستان این شهرستان را با کمک مصطفی آشوری از اقدامات مهم انجام شده در حوزه سلامت در میاندورود دانست و افزود: حوزه سلامت از دغدغه‌های رهبری انقلاب و رئیس جمهوری است و بیمارستان در حال ساخت در بخش گهرباران نیز پروژه دیگر در این شهرستان است که هدیه دولت و مدیریت شهرستان به مردم به سلامت میاندورود است.

*نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت

وی با تاکید بر ضرورت دوری افراد از بیان نظرات شخصی در مورد استاندار مازندران در تریبون‎های عمومی، افزود: تخریب این شخصیت استانی و انقلابی و جهادی به صلاح این دولت و مردم و استان نخواهد بود و نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت، زیرا تضعیف دولت و نمایندگان عالی دولت در نهایت موجب وارد شدن خسارت به استان می‎شود.

قادري ادامه داد: هر كس بايد در جايگاهي كه حضور دارد در چارچوب قانوني خود سخن بگويد و بدانيم كه دود همه تفرقه ها و اختلاف ها به چشم همه مردم استان خواهد رفت.

وي با بيان اينكه حضور استاندار مازندران در مياندورود از شمارش گذشته است و اين حضور نشان دهنده ميزان توجه استاندار به شهرستان ها و رصد موضوعات مختلف در مناطق است افزود: بنده از مديريت عالي استان تشكر مي كنم كه مجري واقعي اعتدال و سياست هاي دولت در استان بوده است.

فرماندار مياندورود گفت: بايد تلاش كرد تا همه مسئولان و مردم در راستاي تعامل و هماهنگي با يكديگر در راه توسعه استان و رشد و شكوفايي اقتصادي آن گام بر داريم.

*چهار خط طلايي

قادري در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار مازندنومه مبني بر شعار اعتدال و تغيير دولت و عدم جابجايي مديران در استان ها و شهرستان ها اظهار داشت: مردم به رويكرد تدبير و اميد راي داده اند و اين موضوع نشان دهنده اين است كه مردم به شيوه مديريتي قبل اعتراض دارند.

قادري گفت: اظهار نظر در خصوص عزل و نصب مديران استاني در حيطه اختيارات استاندار و مديران استاني است.

وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ديگر در خصوص ثبت فرهنگي رويدادهاي بزرك ملي و مذهبي شهرستان اظهار داشت: بعضي از اين آيين ها ثبت معنوي و تاريخي شده است و بعضي ديگر نيز در دست بررسي و اقدام است و اميدواريم اين كار انجام شود.

نماينده دولت تدبير و اميد در مياندورود گفت: سند چشم انداز بيست ساله شهرستان نيز تدوين و به مديران استاني ابلاغ شده است كه در آن نيازمندي ها و چشم انداز توسعه شهرستان ديده شده است.

وي همچنين از نماد شهرستان به عنوان چهار خط طلايي ياد كرد و گفت: اين شهرستان با داشتن راه هاي شوسه، هوايي،دريايي و ريلي از برجسته ترين شهرستان هاي مازندران است.

*مطلب مرتبط:

خوانش عملگرایانه از توسعه

آيا مسئول ورود به استان و خروج از آن آقاي عبوري است؟

دفاع فرماندار از استاندار/نقادی با تخریب فرق دارد


  • چهارشنبه 27 اسفند 1393-18:35

    چهار خط طلا..سه خط نقره...دو خط مس...پنج خط پلاتین... ول کنیین بابا... یه روستای دو سه هزار نفری رو یوسف نزاد و ابراهیمی شهرستان کردن چه ادا اطواری هم در میارن...

    • بابا داغ نكنيدپاسخ به این دیدگاه 0 6
      سه شنبه 26 اسفند 1393-23:49

      سربازان شهردار عزيز داغ نكنيد بابا. حالا شهردارتون سوتي داده يه حرفي زده بالاخره هر كي خربزه ميخوره بايد پاي لرزشم بشينه.بسيج نشيد دوباره مواجب بگيريد بيايد تو سايتا...بريد آقاجون براي همون توسعه ساري بنر و پارچه بزنيد و جوب رنگ كنيد خوب نيستا اومدين اينجا با دم شير داريد بازي مي كنيد بريد آفرين با اين شوخي نكنيد اين بياد ساري شما همتون كاسه و كوزتون جمع شده...

      • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:3

        شهر سورک؟ خخخ

        • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:1

          این آقا ارسطو گماشته استانداری است... مگر توقع داشتید از عبوری حمایت کند؟ مازند نومه بد جور خراب کردی...

          • سه شنبه 26 اسفند 1393-9:42

            اقای قادری به خودت فشار نیار.شما که از همفکران دولت تدبیر نیستی...

            • سه شنبه 26 اسفند 1393-9:10

              افرین پستتو از دست ندی استاندار عوض بشه رفتی

              • سه شنبه 26 اسفند 1393-8:2

                آزانجاييكه حافظه ام ياري ميكند قبلا از اين دست سوالات راجع به اينكه استاندار چه كارهايي براي ساري كرده اند دررسانه هاي نوشتاري وسايتها مطرح شده بود كه متاسفانه از استاندار پاسخي نشنيديم !!؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقاي ربيع فلاح بيايد پاسخ بدهد براي بهبود وضعيت ساري كه جورتمام استان راميكشدچه كرده چقدر پيگير رفع مشكلات وچالشهاودريافت اعتبارات براي شهروشهرداري ساري بوده است!!؟؟


                ©2013 APG.ir