تعداد بازدید: 4427

توصیه به دیگران 2

شنبه 22 فروردين 1394-12:7

شهردار ساری:

حجاب نباید باعث محدودیت شود/کنسرت ویژه بانوان برگزار شود

مهدی عبوری: معاونت فرهنگی شهرداری ساری با همکاری مدیرکل جدید ارشاد برنامه ریزی کنند تا در ساری کنسرت ویژه بانوان برگزار کنیم/ آیا نمی‌توان مدیرکل، فرماندار و مدیر زن هم داشت؟/برخی با تفکرات داعشی در این شهر و استان حضور دارند.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: مهدی عبوری در مراسم تجلیل از کارکنان زن شهرداری ساری در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: کار در محیط های اداری مزیت‌ها و مشکلاتی را به ویژه برای بانوان به همراه دارد.

وی گفت:  در جامعه‌ای که بیش از نیمی از جمعیت آن را بانوان تشکیل دادند باید تفکر کنیم بانوان در کجای جامعه قرار دارند.

شهردار ساری با بیان اینکه مطالبات بانوان از مدیران دستگاه های اجرایی بسیار پایین است، ادامه داد: همه ما به موسیقی نیازمندیم و جزو نیازهای زندگی است.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی شهرداری ساری با همکاری مدیرکل جدید ارشاد برنامه ریزی کنند تا در ساری کنسرت ویژه بانوان برگزار کنیم، افزود: معتقدم با توجه به اینکه بانوان ظرفیت های ارزشمند و بالقوه و عظیم شهر ما را تشکیل دادند اما مغفول واقع شدند و توجهی به این بخش صورت نگرفته است.

عبوری با بیان اینکه باید به این مسئله توجه کنیم و به خودمان تذکر دهیم، تصریح کرد: آیا نمی‌توان مدیرکل، فرماندار و مدیر زن هم داشت، چرا این اتفاق نمی‌افتد.

وی با اشاره به اینکه چرا تا خواهری مسئولیتی را می‌پذیرد ذهن‌ها به سمت دیگری می‌رود، خاطرنشان کرد: این افراد نیاز به خوددرمانی دارند. این نوع مدیران و مسئولان با این افکار پلید و غلط به درد مدیریت در جامعه اسلامی نمی خورند.

عبوری با بیان اینکه همکاران خوبی در مجموعه شهرداری داریم که از اینها رضایت هم وجود دارد، گفت: بارها به مدیران شهرداری اعلام کردم فرقی بین کارمندان زن و مرد قائل نشوند، چراکه در اجرای کارهای اداری بانوان کارها را درست تر و دقیق تر انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه این مسائل را برای خوش آمد بانوان بیان نمی کنم، ادامه داد: 200 همکار خانم در شهرداری ساری فعالیت می کنند که بسیار وظیفه شناس هستند.

شهردار ساری با بیان اینکه معضلات و مشکل های شهر را بانوان به ما بیان کنند، اظهار کرد: بزرگ ترین معضل و مشکل شهر ما، بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم اشتغال را به وجود بیاوریم و پایدار باشد باید به سمت توسعه گردشگری در شهر ساری برویم، گفت: کارهای خیلی خوبی در این زمینه شروع شده است و باید پایدار باشد.

عبوری با بیان اینکه از محل بیکاری است که فقر و فساد افزایش می‌یابد، تصریح کرد: این امکان وجود ندارد همه افراد در سیستم اداری مشغول به کار شوند و این ظرفیت در هیچ جای دنیا وجود ندارد.



وی با اشاره به اینکه بزرگ ترین تهدید را بیکاری می دانم، ادامه داد: شورا و شهرداری ساری برای حل معضل بیکاری، قدم های جدی برداشت و تمام قدم های ما بر مبنای توسعه گردشگری است.

عبوری گفت: اگر امروز در حال ساخت بزرگ ترین شهر بازی استان هستیم، به جز ایجاد فضای فرح بخش برای مردم، در توسعه گردشگری و ایجاد فضای اشتغال فعالیت می کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته ساحل فرح آباد ساری به زباله دان تبدیل شده بود، امروز فضاهای جدیدی برای شنای بانوان و آقایان ایجاد شده است، افزود: استخرهای هزار متری هم درنظر گرفته شده تا در زمان طوفانی بودن دریا، افراد از این استخرها استفاده کنند.

عبوری با اشاره به اینکه حجاب نباید باعث محدودیت شود، گفت: امروز بیشترین مراجعه به مراکز ارتوپدی به وسیله بانوان محجبه است که به دلیل کمبود ویتامین دی اتفاق می افتد.

وی یادآورشد: برخی با تفکرات داعشی در این شهر و استان حضور دارند اما بدانند این تفکرات همانند همان گروه داعش، محدود است و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

عبوری با بیان اینکه بالاترین مسئولیت ما در این شهر، شهروندی است، ادامه داد: برخی از مردم هنوز به حقوق شهروندی آگاه نیستند و نمی‌دانند چه حق و حقوقی دارند و چگونه این حق را از مدیران مطالعه کنند.



وی با اشاره به اینکه تجمعات بانوان به صورت منسجم، حزبی و تشکیلاتی در شهر کم است، افزود: بعضی‌ها هم در ایام نزدیک به انتخابات به بانوان نزدیک می شوند که چیز جز سوء استفاده نیست.

عبوری افزود: شهرداری ساری سرای تداوم را در راستای تبیین حقوق شهروندی راه اندازی کرده است.

 


  • شنبه 21 شهريور 1394-12:52

    پرسنل سرای تداوم هر سه ماه یکبار و اونم حداقل 300000 سیصد هزار تومان حقوق میگیرند....
    آقای عبوری از این اتفاق مطلع هستید؟؟؟

    • سه شنبه 25 فروردين 1394-19:41

      ﻭاﻗﻌﺎااا ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺑﻪ ﻋﺒﻮﺭﻱ ي ي..ﺑﺨﺪاا ﺗﺎ اﺧﺮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺗﻴﻤﻢ..اﻓﺮاﺩ ﺗﻔﻜﺮاﺕ ﺩاﻋﺸﻲ ﻧﻆﺮاﺗﺸﻮﻥ و ﮔﺬاﺷﺘﻦ..ﻭﻟﻲ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩاﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﺤﺒﻮﺑﻴﺖ ﻋﺒﻮﺭﻱ اﺿﺎﻓﻪ ﻣﻴﺸﻪ....ﻋﺒﻮﺭﻱ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻳﻢ

      • دوشنبه 24 فروردين 1394-22:53

        حتی اگر بیاناتش سیاسی هم باشد در مقام تابو شکنی بسیار با اهمیت است . سخنانش در شرایط فعلی و در فضای موجود سیاسی بسیار جسورانه بود گرچه بنظرمن نه تنها سیاسی نمی تواند باشد بلکه بسیار بار فرهنگی دارد . دوستان اینقدر بد بینانه نگاه نکنند .

        • يکشنبه 23 فروردين 1394-21:22

          خداییش عکسها رو توجه کردین؟!
          تعداد آقایون بیشتر از خانمهاست.اون هم توی مراسم ویژه روز زن!!!
          البته جای ایراد برای بانوان ساری باید باشه که چرا حداقل یکی از سیزده عضو شورا و حتی علی البدل ها از جمع بانوان نیست؟؟؟....آی خانما....به من بگین چرا؟؟؟

          • يکشنبه 23 فروردين 1394-17:24

            درود

            • يکشنبه 23 فروردين 1394-8:34

              ردپای آق عمو در کامنتها پیداست

              • كارمند زنپاسخ به این دیدگاه 3 0
                يکشنبه 23 فروردين 1394-8:19

                جالبه روزگذشته بمناسبت روز زن نشستي با حضور كاركنان زن استانداري و معاون توسعه مديريت و منابع انساني و مديران زير مجموعه بر گزار گرديد آنها هم نظري مشابه آقاي شهردار مبني بر برخورداري از مدير و معاون زن دادند ولي متاسفانه در حوزه خودشان چرا دست به چنين انتخابي نمي زنند!!!!!شعار بس است جناب مدير كل....

                • يکشنبه 23 فروردين 1394-8:15

                  ... این حرفها واست زوده ... درست نیست بزرگترهاتو ناراحت کنی

                  • توجه عبوري به كارگرانپاسخ به این دیدگاه 6 0
                    يکشنبه 23 فروردين 1394-7:43

                    حقوق هربيست وپنجم ،مبلغ سيصدوپنجاه هزارتومان رفاهي ، اعزام به مشهدمقدس درهتل باخانواده، پاداش جداگانه پايان سال، پاداش روزهاي كارگر وكمك هزينه تحصيلي وبن غير از بنهاي مصوب قانون كار، استخدام فرزندان رفتگران، برگزاري جشنها ومراسم تقدير،مركزبهداشت كارگري،بخشيدن پاداش خود به كارگران، بوسه بردست كارگر نه چك به گوششان ! وپاداش 100ساعت اضافه كاري براي نيروهاي خانم درمرسم روز زن همه وهمه ازمحبوبيت عبوري خبر ميدهند وبس

                    • يکشنبه 23 فروردين 1394-0:43

                      بعد از انقلاب تازه ساری شهردار پیدا کرده خواهشا بدنبال نمایندگی نرود که خیانت به ساری وخود اوست چون قبلا ساری این تجربه تلخ را دارد او نباید مانند شورای شهر وارد حاشیه ودفاع از فرد خاصی گام بر دارد فقط وفقط شهرداری

                      • شنبه 22 فروردين 1394-22:38

                        حرفاش آدم رو یاد حرف های احمدی نژاد می اندازه که در سال 84 می گفت: واقعا مشکل ما مدل آرایش جوانان ماست؟؟؟؟.
                        دورت گذشته

                        • عبور از عبوریپاسخ به این دیدگاه 4 0
                          شنبه 22 فروردين 1394-18:41

                          عبور از محافظه کاری جان مثل ... شما که از اصلاح طلبی عبور کرد نه عزیز حاج مهدی عمل گراست و گذشتش یادش نمیره

                          • شنبه 22 فروردين 1394-18:39

                            با توجه به اینکه آقای صادقی از طرفداران آقای ... هست کامنت من تایید نمیشود ولی .....عبوری و یوسف نژاد نمایندگان ساری در مجلس دهم هستند

                            • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 1 7
                              شنبه 22 فروردين 1394-18:27

                              ... متاسفم برای شهرم که چنین مدیرانی دارد ایا این ادبیات را هر کس می تواند بکار ببرد ........ از فضل پدر تو را چه حاصل خواهش می کنم روی سایت بگذارید

                              • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 8 3
                                شنبه 22 فروردين 1394-15:50

                                باریک بابا ... ایول ... مدیر کاردانیه ولی اگه داعشی های شهر و استان ما بذارن حداقل ساری و رونق میده ...

                                • عبور از محافظه کاریپاسخ به این دیدگاه 12 3
                                  شنبه 22 فروردين 1394-15:48

                                  لطفا دوستان نزدیک شهردار پاسخ بدهند که چرا اخیرا ایشان موضعگیری اصلاح طلبانه و معطوف به دولت اتخاذ می کنند؟ شایعه استاندار شدن ایشان تا چه حد صحت دارد؟ اگر در همین خبر اسم عبوری را دربیاورید و مثلا بنویسید مهدی احمدی فولادی یا هر اصلاح طلب دیگر، مخاطب می پذیرد.به نظر شما علت این موضعگیریهای اصلاح گرایانه چیست؟ مگر عبوری نمی داند بسیاری از علما معتقدند زن نباید در خارج از خانه کار کند و باید به رتق و فتق امور منزل بپردازد؟ مگر ایشان نمی دانند بسیاری از علما با موسیقی مشکل دارند، بویژه موسیقی بانوان؟ پس این گونه بیانات از سوی یک شهردار محافظه کار بعید است. مگر این که پشت صحنه خبرهایی باشد و تعمدا این حرفها گفته می شود و اعتقاد درونی به ان نیست. کسی پاسخ مرا دهد خوشحال می شوم

                                  • شنبه 22 فروردين 1394-14:2

                                    جناب شهردار چند معاون و مدیر زن در شهرداری دارند؟

                                  • محمد نیک سیرتپاسخ به این دیدگاه 4 8
                                    شنبه 22 فروردين 1394-13:57

                                    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت وزین مازند نومه .
                                    شما خودتون در این مراسم بودید و شنیدید که شهردار ساری چقدر بدصحبت کرد . بی حرمتی و بی احترامی و بازی با آبروی یک مدیر قدیمی در جمع این همه بانوی شاغل در شهرداری چه حکمی از نظر شما داره ؟ آیا سایت خوب شما حاضر است تمامی صحبت های آقای شهردار رو بدون کم و کاست منتشر کنه ؟ واقعاً این آقا می خواد مثلاً بره توی مجلس از حق مردم دفاع کنه . اون که ابتدایی ترین آداب و... رو بلد نیست چرا اینقدر ادعای منم منم داره . شما اصل صحبت های عبوری رو منتشر کنید و قضاوت رو به عهده مردم بسپارید . البته مشخصه که شرم نمی زاره صحبت های اون کامل منتشر بشه چون آبروریزی هست . از دستگاههای نظارتی ... می خواهیم به اصل صحبت های این شهردار گوش کنند اگر اونا حرف ها و سبک صحبتش رو تأئید کردند ما هم دیگر سکوت اختیار می کنیم و حرفی نمی زنیم .


                                  ©2013 APG.ir