تعداد بازدید: 3645

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-10:13

مسئولان بابل در خواب ، خیران بیدار

چادرخواب های بابلی خانه دار می شوند؟

گزارشی از وضعیت چادرخواب های بابلی/ کاش مسئولان ما آن گونه که برای احراز صندلی مدیریتی تلاش می کنند، یک صدم این تلاش را برای مردم به کار می بردند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خدیجه آقاجانی: چند روز مانده به پایان سال 93 در اثر حادثه ، یک منزل مسکونی در روستای کتی سر بندپی شرقی بر اثر اتصال سیم برق دچار حریق و خسارت سنگینی به آن وارد شد.

در اثر این حادثه 4 نفر از ساکنان این منزل مسکونی بی سرپناه شدند، به همین دلیل از سوی جمعیت هلال احمربندپی چادر، مقداری غذا و امکانات اولیه دریافت کردند و تاکنون هم  زیرچادر زندگی می کنند.

علی رغم اینکه این منطقه افراد اداری و صاحب نفوذ کم ندارد، مساعدتی از سوی آنان صورت نگرفته است.

 سید صادق موسوی -رئیس شورای خیران کمیته امداد شهرستان بابل- به محض اطلاع از موضوع و با حضور در محل وعده داد که خیران و افرادی را که می توانند کمک کار باشند، برای بازسازی این منزل مسکونی گرد خواهد آورد.

از اقدام نیک خیران که بگذریم، نکته این جاست چگونه مسئولانی که وظیفه شان رسیدگی به امور مردم است ، مشکلات به این مهمی را نادیده می گیرند و چگونه راحت سر بر بستر می گذارند. آیا خود راضی می شوند خانواده و اقوام شان حتی برای ساعتی در این وضعیت نامطلوب و در زیر چادر زندگی کنند؟



مگر نه اینکه این مسئولان به واسطه همین مردم بر صندلی ریاست نشسته اند؟ پس چگونه است وقتی پای عمل می رسد این گونه ضعیف عمل می کنند و به آسانی از چنین مشکلاتی که حل آن جزو وظایف شان است ،غافل می شوند؟

 به راستی چند خانواده  اکنون در شهر و استان ما دارای چنین وضعیت نابسامانی هستند و مسئولان مدعی خدمت چقدر برای حل این مشکلات تلاش داشته اند؟
کاش مسئولان ما آن گونه که برای احراز صندلی مدیریتی تلاش می کنند، یک صدم این تلاش را برای مردم به کار می بردند.


  • ایرج نیازآذریپاسخ به این دیدگاه 2 0
    پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-14:34

    اینجانب ایرج نیازآذری به عنوان شهروند و هم کیش از اقدام آقای سید صادق موسوی با هر نیت و هدفی ولو انتخاباتی هم که باشد در دستگیری و حل مشکل خانواده محترم آسیب دیده از آتش سوزی تشکر می نمایم. و انتساب هرگونه کامنتی در پوشش مستعار را تکذیب می کنم. وهمواره نظرات و دیدگا ه های خود را با صراحت ابراز می دارم و هیچ ابایی از طرح نظرات خود ندارم. نوشتن صدها مقاله پیرامون مسائل مختلف گواه ادعای من است. متاسفانه برخی افراد ترسو .

    • بابل کناریپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 18 ارديبهشت 1394-15:34

      آقای نیاز آذزی
      برادت هم می توانست در جایگاهی که دارد اگر در نماز جمعه بابل اعلام می کرد مردم کمک می کردند در منطقه لفور هم یک خاغنه سوخت و جزغاله شد ولی هیچ کس نیامدند یک نماینده صد هزار تومان دادند ولی صاحب خانه نپذیرفتند باید از علت پی به معلول برد این کاررا برادرت انجام میداد الاقل مردم می گفتند که حاجی نیاز یک بی نیاز را از نیازمندی نجات داد ...

    • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-11:3

      سلام خدمت اقای منصف ،درصورت امکان کمی منصف باشید،اگر مسولی بود اجازه نمی داد خانواده ای 50 روز زیر چادر زندگی کند،شما راضی هستیدخانواده تان یک شب زیر چادر در میدان ولایت در بهترین نقطه بابل در زیر چادر باشند!ضمنا اقای موسوی اصلا راضی نیستند این مسائل رسانه ای بشه بلکه این وجدان بیدار یک همکار خبرنگار هست.

      • غلامی از بندپی پاسخ به این دیدگاه
        پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-10:58

        اقدام اقای موسوی بسیارپسندیده بود دراین ایامی که حسابی سرش شلوغ هست کارهای خیر خواهانه خودرا فراموش نکردوبه سراغی خانواده ای رفت که هیچی در بساط نداشتند ضمنا بعید می دانم رای بالا هم داشته باشند.

        • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-15:46

          برادرعزیزشهروندان بابلی هردرخواستی ازنیازاذری داشته باشنداقاایرج میگه نماینده مجلس یک ظرفیت برای شهرستان است نمی تواندمستقیم این کارهاراانجام دهد!!!!پس برادرجان این ظرفیت توخالی چه به دردمردم می خورد!!!!

          • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-10:38

            بهتر است خبرنگار محترم درتدوین گزارش اقدامات مسوولین راهم دراین زمینه جویا می شد. اینکه یکطرفه به قاضی می روید حتما برنده هستید. سیاه نمایی علیه دولت و مسوولین مشکلی از این بنده خدا حل نمی کند. آقای موسوی ضمن اینکه خیر بزرگواری هست کاندیدای مجلس هم هست. چه لزومی او برای فعالیت های خیرخواهانه عکس خودش را با خبر تکرای در چند سایت و روزنامه منشتر کند .اگرکسی کار خیری انجام می دهد چه اصرای بر انعکاس و انتشاردارد. در آموزه های دینی توصیه شده امور خیر با اخلاص و گمنامی همراه باشد. مدیرمحترم سایت به انگیزه و نیت ارسال کننده خبر دقت کند.

            • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394-12:56

              بابل را همواره خیرین ان به اینجا رسانده اند و مسئولان بابلی همواره چندگام عقب تر از خیران بودند. اینکه موسوی کاندیداست خب باشد. مگر فقط ایشان نامزد انتخابات هستند؟ بقیه کاندیداها و اصلا دو نماینده ما کجا هستند؟ تا یکی می رود کمک کند داد بقیه درمیاید که این کاندیداست! اونی که مسئوله کجاست؟ چیکار کرده؟ کاندیداهای دیگه کجان؟


            ©2013 APG.ir