تعداد بازدید: 3691

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 ارديبهشت 1394-16:51

درخواست عضو شورای شهر بابل از انصار حزب الله؛

برای ایجاد شادی حلال به ما کمک کنید

محمد حسین منصف: چرا یقه آقای فرماندار و فرمانده محترم انتظامی شهر را نمی گیرید که برای حفظ نظم حتی یک مامور انتظامی را برای نظم دهی به جشنوار نفرستادند؟ تا حالا ایرادها این بود که چرا جشنواره بهار نارنج از ارشاد اسلامی مجوز نمی گیرد. امسال که مجوز گرفته ایم، چرا شورای تامین و فرماندار محترم برای نظم و انتظام این جمعیت ده هزار نفری کار شایسته ای نکرده اند؟


مازندنومه، سرویس اجتماعی: جشنواره سه روزه بهارنارنج در بابل، شب گذشته به کار خود پایان داد. در همین راستا یکی از اعضای شورای این شهر نامه ای سرگشاده خطاب به نیروهای موسوم به انصار حزب للله این نوشت که در برخی شبکه های اجتماعی و گروه های موبایلی نیز پخش شده است. متن کامل نامه محمد حسین منصف عضو کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر بابل- به این قرار است:

دوستان گروه انصار، سلام علیکم

نهایت سعی شده تا برنامه های جشنواره بهار نارنج که با مجوز ارشاد اسلامی اجرا شد، با کمترین حاشیه ها همراه باشد. اما آیا به صرف حاشیه ها باید از کار فرهنگی خودداری کرد؟

عملیات فرهنگی به مراتب خطرناک تر از عملیات نظامی است و ما وارد این مقوله شدیم تا با تصحیح محتوا مقولات ارزشی را وارد این جشنواره کنیم.

همان طور که در عملیات نظامی علی رغم طراحی دقیق باز هم در حین اجرا ممکن است تلفاتی ناخواسته به بار بیاید، در عملیات فرهنگی هم این احتمالات وجود دارد. حال چه باید کرد ؟

آیا باید عملیات فرهنگی را تعطیل یا باید از آسیب های آن جلوگیری کرد؟ یکجا نشستن و از راه دور انتقاد کردن آیا مشکل را حل می کند؟

نهایت تلاش ما در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابل ایجاد شادی حلال و رعایت ارزش هاست، اما بعضی مواقع اشتباهات و عدم رعایت تعداد اندکی از مردم مشکلاتی را به بار می آورد که با تذکر تا حدودی حل می شود.

راستی دوستان چرا یقه آقای فرماندار و فرمانده محترم انتظامی شهر را نمی گیرند که برای حفظ نظم حتی یک مامور انتظامی را برای نظم دهی به جشنوار نفرستادند؟ تا حالا ایرادها این بود که چرا جشنواره بهار نارنج از ارشاد اسلامی مجوز نمی گیرد. امسال که مجوز گرفته ایم، چرا شورای تامین و فرماندار محترم برای نظم و انتظام این جمعیت ده هزار نفری کار شایسته ای نکرده اند؟

ما با نیروهای سد معبر و حراست شهرداری کار انتظامات را انجام دادیم و بعضی از دوستان حافظ نظم شهر و دیگران دوربین به دست فقط روی تک صحنه ها زوم کرده تا بهانه ای بیابند.

امسال جایگاه خانم ها را از آقایان کاملا جدا کردیم تا اختلاط ایجاد نشود و برای مردان مجرد و زن و شوهرها نیز جایگاه جداگانه تعریف کردیم تا هنجارها حفظ شود.

امسال مراسم را با خاطرات تصویری شهدا و سلام مجری به شهدا آغاز کردیم. راستی می دانید یکی از برنامه های این جشنواره تجلیل از مادران شهدا و مفاخر علمی و فرهنگی شهر است؟ آیا می دانید کاشت درخت نارنج در روز پنج شنبه از میدان بسیج تا ایستگاه آمل از برنامه های این جشنواره بوده است؟ و آیا می دانید...؟

وقتی به همه این دانسته ها آگاهی کامل پیدا کردید آن گاه نقد معنا پیدا می کند.ما گردن مان در مقابل دوستان از مو نازکتر است و انتقادات شما را که از سر دلسوزی است قبول می کنیم و اعتراف می کنیم که گاهی در اجرا به دلایل مختلف دچار اشتباه هم می شویم، اما این را بدانید که با هدف ساماندهی وارد این عرصه شده ایم و به هیچ وجه قصد نداریم باعث ترویج بی بندوباری در این شهر شویم.

ما را در این ساماندهی کمک کنید تا بتوانیم ضمن ایجاد شادی حلال برای مردم از حواشی غیر متعارف جلوگیری کنیم. ما نیازمند همفکری و همراهی شما هستیم و در جهت ایجاد نظم و حفظ شئون دینی و ملی، بیانیه ای از سوی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بهار نارنج صادر کردیم که ضمن توزیع میان شهروندان در محل جشنواره از سوی مجری در روی سن قرائت شد.

موضوع این بیانیه تذکر به حفظ ارزش ها و رعایت هنجارهای دینی و ملی در حین برگزاری جشنواره بهار نارنج است. از سوی دوستانم در شورای اسلامی شهر بابل از تذکرات دلسوزانه شما تشکر می کنم .

*مطلب مرتبط

شادی، گم شده شهروندان


  • دوشنبه 21 ارديبهشت 1394-1:54

    فرماندار بابل مایه افتخار و سربلنی می باشد.

    • یک بابلیپاسخ به این دیدگاه 1 17
      يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-9:48

      فرماندار آنقدر آدم بزرگیه که در شان خودش نمی بینه به این کارها بپردازه آخه اون الان با احمدی نژاد نشست و برخاست داره و دغدغه رتق و فتق کار احمدی نژاد خیلی وقت گیره . مردم بابل رو ولش احمدی نژاد رو بچسب

      • فیس بوک مازندنومه3پاسخ به این دیدگاه 2 15
        يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-9:14

        فرماندار جایی شونه که بتونه ...اینجور جاها تو آمار و دنییه

      • فیس بوک مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه 3 13
        يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-0:10

        آقای منصف با اینکه برخاسته از طیف اصولگرا اند انسان دلسوز صادق و روشنی هستند

        • فیس بوک مازندنومه1پاسخ به این دیدگاه 18 1
          يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-0:10

          آقای منصف آدم خوبیه اما فکر میکنم زیادی داره «انصارحزب الله» رو تحویل میگیره!! اونا ...درکی از شادی وطراوت و گل وبلبل وموسیقی وهنرو....ندارندو این حرفای برادرانه به کت شون نمیره!!

          • درجواب منصفپاسخ به این دیدگاه 2 14
            شنبه 19 ارديبهشت 1394-23:53

            برادرعزیزمگرشمانمی دانیدالان سرفرماندارخیلی شلوغ هست چون هم دغدغه انتخاباتی دکتراحمدی نژاد را دارد که تا2شب باایشان دراین خصوص بابل جلسه می گذاردهم دغدغه وعدهای انتخاباتی دولت تدبیروامیدرا!!!!!!!

            • از بابل شهربهارنارنجپاسخ به این دیدگاه 4 9
              شنبه 19 ارديبهشت 1394-23:51

              منصف یک متدین آزاده است به کوری چشم متعصبین

              • شهرداری بابلپاسخ به این دیدگاه 2 10
                شنبه 19 ارديبهشت 1394-23:47

                فرمانداربابل زمانی که شهرداربود... مشغول کارکردوزمانی هم که فرماندارهست ...!!!!بقیه کارها که به ایشان ربطی ندارد!!!!!!

                • شنبه 19 ارديبهشت 1394-20:52

                  وقتی آقای منصف اینگونه متحول می شود خودش پیروزی بزرگی هست!!!!!!

                  • شنبه 19 ارديبهشت 1394-18:41

                    دمت گرو برادر. حال کردم از استحاله فرهنگی منصف


                    ©2013 APG.ir