تعداد بازدید: 2466

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 4 بهمن 1384-0:0

بوش احمق است-يوسفيان

نماينده آمل گفت: وضعيت رواني اشخاص از قيافه، راه رفتن و تصميمات آنها قابل درك است و چشمان سفاهت بار، حركات نامتعادل و سخنان نابخردانه بوش نمونه بازري از يك عقب افتادگي و غير رشيد و سفيه بودن وي است.


نماينده آمل در مجلس هفتم، گفت: آمريكا محور شرارت جهان است و اتحاديه اروپا نيز شريك جرم و معاونت در جرايم است به سركردگي انگليس، شغال پير استعمار كه فرانسه و آلمان را نيز يدك مي كشد.

عزت‌‏الله يوسفيان در نطق پيش از دستور روز سه شنبه با بيان اين مطلب، نقض حقوق بشر را يكي از بهانه‌‏ها و اتهام به نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: در خصوص حقوق بشر پيشنهاد رياست محترم جمهور كه به تاييد رهبر معظم انقلاب رسيده است، كافي و وافي است.

يوسفيان اضافه كرد: دادستان كل ايالات متحده بايد به وظيفه قانوني خود نصب قيم اقدام كند و همسر بوش و تصميم سازان سنا و كنگره آمريكا با مصوبات آغشته به خون مردم كشور خود و جهان را تهديد مي‌‏كنند و گويا جمعي مست لايعقل مكمل سفاهت بوش هستند.


وي تاكيد كرد: در سياست خارجي آمريكا شكستن حريم و تجاوز به مرزها به هر بهانه ممكن است و در پاسخ به اين خوي ددمنشانه دوست و دشمن هم نمي شناسد.
وي در ادامه نطق خود به مشكلات حوزه انتخابيه اش پرداخت و خواستار اختصاص بودجه بيشتر به اين استان و شهر آمل شد.(ilna)


  • جمعه 7 بهمن 1384-0:0

    از سخنان اين نماينده محجوب معلومه كه خودش سفيه و احمق هستش
    چرت و پرت گفته خواهشا ً اين خبرهاي نازيبا رو از از صفحاه زيباي اين سايت تقريبا ً اجتماعي پاك كنيد .
    هر چند كه اين كار رو نميكنيد اما ديگه از اين دست خبرها نذاريد خواهشا

    • چهارشنبه 5 بهمن 1384-0:0

      harfaye dosteman dar nazare ghabli kamelan sahih hastesh. omidvarim in namayande mohtaram ba tavajoh be sathe savadeshan sohbat konand na mesle afrade koche bazari. in harfa mojebe kochik shodane kasani mishe ke in aghayon ra rahie majles kardand.

      • چهارشنبه 5 بهمن 1384-0:0

        این حرفا اگر هم مبنای علمی داشته باشد اخلاقا غلط است .
        یکدفعه یکی به چهره شما گیر میدهد و تو راستی فکر میکنی خیلی قشنگی


        ©2013 APG.ir