تعداد بازدید: 3935

توصیه به دیگران 1

شنبه 9 خرداد 1394-20:31

نیاز آذری: نمایندگان شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستند

نماینده بابل: با پیگیریهای مستمر توانستیم، پروژه های زیادی از شهرستان بابل را در پیوست قانون بودجه جای دهیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: عصر شنبه با هماهنگی دفتر پژوهش و توسعه حسین نیازآذری -نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- جشن انسجام با محوریت گزارش سالانه این عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس برگزار شد .

این مراسم که در هنرستان مهرسبز برگزار شد، ضمن پرده برداری از منشور انسجام، نماینده بابل گزارش سالیانه خود را برای مردم بازگو کرد .

نیاز آذری با اشاره به این که نمایندگان شما در خانه ملت شدیدا پیگیر مطالبات مردم هستند، افزود: با پیگیریهای مستمر توانستیم، پروژه های زیادی از شهرستان بابل را در پیوست قانون بودجه جای دهیم .

وی پروژه بزرگ آبرسانی به شهرهای گروه الف را نقطه عطفی برای تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت دانست و تصریح کرد: این پروژه که سال پیش آغاز شده است، با 200 میلیارد تومان اعتبار، در پیوست قانون بودجه قرار دارد.

این مسئول از افتتاح 3 پروژه بزرگ نیروگاهی هرکدام به ظرفیت 25 مگاوات در سه منطقه بندپی، بابلکنار و لاله آباد در آینده ای نه چندان دور خبر داد و افزود: این نیروگاه ها با سوخت گاز و با 210 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شود .

 نیاز آذری پروژه 14 ساله کنارگذرجنوبی را معضلی برای ترافیک شهر بابل دانست و تصریح کرد: این پروژه طی دو سال اخیر با پیگیری های نماینده های بابل در مجلس از شتاب بیشتری  برخوردار شده است.


  • يکشنبه 10 خرداد 1394-15:0

    آقا خسته نباشید خیلی کار می کنی
    ...
    اینا واست رای نمیشه

    • دوشنبه 11 خرداد 1394-9:8

      سد البرز به عبارت دیگر سد آیت الله صالحی مازندرانی ما بچه بودیک حدو 8 سال یک عده دوربین آورده بودند در حال نقضه برداری بودند ( 1351) بعد ها که انقلاب شد چند سالی گذت و زمزمه احداث سد بگوش رسید و حفاریها آغاز شد بعدا رسما مراسم کلنگ زنی و آوارگی مردم لفور زمنهای مردم را به مفت خریدند و سد هم ایجاد شد به تبع آن آبرسانی به شهر های الف که حدود 5 سال است این پروژه دقیقا از خروجی مخزن سد آغاز شد تا بابل و بابلسر رسید و الان هم میدان معلم بابلسر کلی لوله مستقر شده است این آتب قرار هست علاوه بر کشاورزی که کانال کشی شده به شهر های قایمشهر و جویبار و سایر شهر های بعنوان آب شرب تامین و یک تصفیه خانه در بالای محل درون کلای بابل در حال احداث می باشه
      محل زندگی من هم یکی از این شهر های الف می باشه و چون اهل لفورم دقیقا زیر و بم موضوع را می دانم
      از یکسال پیش در شهر هایی که قرار هست آب سد البرز به آنجا ها برود با نصب بنرهایی از نماینده شهر تشکر می شود که شما اینقدر اعتبار برای آب شرب گرفته اید و در حال انجام کار هستند وعده های شما عملی و تشکر ویژه می شود
      هدف اینجاست ظرحی که از سال 1348 پایه ریزس و. مظالعات آن آغاز در ستال 70 عملی و در سال 1389 عملیات سد پایان و در سال 90عملیات آبرسانی بر اساس یک پروسه ملی در حال انجام هست چرا بنام یک نماینده ثبت می شود

    • يکشنبه 10 خرداد 1394-13:32

      همین؟؟؟؟؟؟


      ©2013 APG.ir