تعداد بازدید: 4126

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 25 تير 1394-20:24

اظهارات کمال علیپور در خصوص مذاکرات هسته ای؛

چیزی تمام نشده است!

نماینده اصولگرای مجلس: هنوز چیزی درباره مذاکرات مشخص نیست!/فرماندار سوادکوه شمالی و بخشدار به وظایف خود آشنا هستند و خوب کار می کنند


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: کمال علیپور -نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی- در حاشیه بازدید از پروژه ها و طرح های دهستان لفور در گفت وگو با ما گفت: پس از ماه ها تلاش در دولت قبلی و فعلی، در مذاکرات نتایجی حاصل شد. 

وی با بیان اینکه هنوز چیزی در خصوص مذاکرات مشخص نیست، افزود: چیزی تمام نشده است و همان طور که رهبری فرمودند باید حوصله به خرج دهیم و مراقبت و محافظت کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با بیان اینکه پس از اتمام جنگ با امضای قطعنامه 598 همه فکر می کردند جنگ تمام شد، اظهار کرد: پس از آن دیدیم عراق تا مهران پیش آمد و یا در جنگ احد یک گردنه رها شد، باید مراقب باشیم تا مبادا گردنه ها رها شود. الحمدالله تا اینجا کار خوب پیش رفت هرچند مشکلاتی وجود دارد.

علیپور با بیان اینکه از اهداف جمهوری اسلامی کم کردن فاصله ها بود، تصریح کرد: در طول سی سال گذشته در این مسیر پیش رفتیم، اگرچه ایده آل نیستیم اما پیشرفت های خوبی را در مناطق و کشور داشتیم.

وی با بیان اینکه ایران همواره مورد لطف حضرت ولی عصر قرار دارد، گفت: امیدوارم در سایه هدایت رهبری و لطف امام عصر در شورای امنیت به خیر و صلاح کشور پیش برویم.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه مدیران باید کف میدانی طرح ها را بازدید کنند، اظهار کرد: فرماندار سوادکوه شمالی و بخشدار به وظایف خود آشنا هستند و خوب کار می کنند.

علیپور با بیان اینکه در پروژه راه سوادکوه به نام دماوند، رودهن، سوادکوه و قائمشهر به دلیل حجم بالای کار بودجه ای به منطقه سوادکوه و قائمشهر نمی رسید، گفت: با تلاش های صورت گرفته بودجه در این سه سال جدا شد و در سال اول 56 میلیارد، در سال دوم 86 میلیارد و در سال جاری 103 میلیارد اعتبار برای این پروژه به صورت مجزا تعریف شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری مازندران گفت: منطقه گردشگری باید راهش مناسب باشد، از طرفی نامساعد بودن راه ها سبب می شود تا سرمایه گذاری به این مناطق نیاید، آخر مگر می شود کامیون ها دو روز آخر هفته در مسیر بمانند؟!

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با ابراز امیدواری از اجرای طرح سمسکنده، هفت تن و ساری خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح کمک شایانی به استان مازندران و بندر امیر آباد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از محل حوادثی، تبصره 22 و تملک دارایی مبلغ 18 تا 19 میلیارد در منطقه سوادکوه شمالی تخصیص داده شده است، گفت: رهبری اجازه برداشت 500 هزار دلار را از منابع صندوق توسعه و بازگرداندن این مبلغ طی سه سال به دولت برای حل مشکلات روستایی دادند که از محل آن مبلغ 30 میلیارد تومان به قائمشهر، سوادکوه وجویبار برای حل مشکلات آب آن تخصیص یافته است.

* تعرفه قبض برق 800 هزار تومانی

روزبه محمودی -بخشدار بخش مرکزی سوادکوه شمالی- با بیان اینکه پست بانک مهم ترین درخواست مردم منطقه لفور است، گفت: اینکه برای دریافت 45 هزار تومان ده هزار تومان کرایه بدهند، انصاف نیست.

بخشدار سوادکوه شمالی با اشاره به تعرفه قبض برق 800 هزار تومانی روزهای اخیر برخی روستاها اظهار کرد: از مردم خواستیم تا این قبض ها را پرداخت نکنند تا بررسی ها انجام شود و جلساتی در این خصوص با مسئولان ذی ربط برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه تجهیز مدارس، دکل تلفن همراه و تلویزیون درخواست های دیگر مردم است، افزود: اصلاح طرح هادی و جاده بین مزارع و حل مشکلات جایگاه سوخت احداث شده رییس کلا از مطالبات مردم از مسئولان است.


  • سه شنبه 30 تير 1394-13:34

    خدمت تمام زحمتکشان و دست اندرکاران نظام اعم از نمایندگان محترم مجلس و کسانی که سایه شان بر سر منطقه بوده و باحضور در عرصه انتخابات می خواهند قسمتی از توانایی خود را در کنار همشهریانشان قرار داده و با آنها گره بزنند وتواناتر شوند .چون شاعر فرموده دانایی توانایی می آورد .وهمچنین دانایی می تواند پیش از وقوع حادثه آن را پیش بینی کرده و به نوعی مدیریت در بوجود نیامدن بحران کنند . قصد تبلیغ را ندارم ولی در چند نشست صمیمی که با حضور دکتر هاشمپور مدیرعامل شرکت احداث صنعت برگزار شد بنده نیز بودم وفایل صوتی آن نیز موجود است .شنیدم که میگفتند رود خانه ای که می تواندمنشائ اشتغال ،تفریح ،پرورش ماهی ،برداشت مکانیزه مصالح رود خانه ای و... باشد امروزه با وحشی شدن شاهد ویرانی و نابودی زمینهاو ازبین رفتن مزارع ناب کشاورزی هستیم . زیراب امروز نشان از بصیرت این فرد خبیر در پیش بینی حوادثی دارد که می توانست با مدیریت صحیح ختم بخیر شود . چه اینکه در کشورهای خارجی می بینیم که تندبادها ویا طوفانها به مراتب زیان کمتری را برای مردم به بار می آورند . همین جا ، جا دارد به همه کسانی که در این حادثه دچار خسارت شده اند بگوییم ناراحت نباشید .مردم و مسئولین دست به دست هم می دهند و دوباره زیراب و خانه های شمارا می سازند .

    • دوشنبه 29 تير 1394-13:48

      آقای زیرابی سلام خسته نباشید.
      اولا آقای علیپور جبهه اصولگراست نه پایداری دوما منظور از اینکه چیزی تمام نشده یعنی اینکه 80 روزه دیگه تا زمان امضای نهایی مونده و باید مواظب دشمنان باشیم سوما من بشخصه روز قدس در مصلی حضور داشتم که آقای علیپور حمایت همه جانبه خودشو از تیم مذاکره کننده بیان داشته و این تیم رو سربازان واقعی نظام دونسته و از همشون تشکر کرده چهارما خود رهبر عزیزمون هم در روز عید فطر فرمودند چیزی تمام نشده و باید همه ما هوشیار باشیم پنجما اگر تو سایتها بگردین میتونید اسامی موسوم به دلواپسان را پیدا کنید پس چرا میگید آقای علیپور جز این گروهه!!آقای زیرابی عزیز من شمارو نمیشناسم ولی احترام زیادی قائلم ولی شما به عنوان کسی که دارید در یک سایت خوبو وزین مطلبی رو مینویسید باید همه جنبه های نوشتاری رو رعایت کنید و دنبال تخریب نباشید. میدونم انتخابات نزدیکه هر کدوم از ماها طرفدار شخص خاصی هستیم مثلا من آقای علیپور و شما طرفدار شخصی دیگه ولی همه ماها باید انصاف و اخلاق رو رعایت کنیم به خدا قسم تخریب کردن هیچکاری نداره آبرو بردن خیلی راحته ولی باید خدارو هم در نظر بگیریم. به والله من خودم بشخصه هیچ وقت شخصی رو تخریب نمیکنم به هرحال در 7 اسفند باید 2 نفر از حوزه ما برن مجلس چه کاندیدای ما بره چه نره همه ما باید صبور و اخلاقگرا باشیم . آقای زیرابی ازتون عذرخواهی میکنم اگر جسارت یا بی ادبی نسبت به شما کردم عذرخواهی بنده رو بپذیرید متشکرم.

      • صادق زیرابیپاسخ به این دیدگاه 0 1
        دوشنبه 29 تير 1394-7:51

        همه از رهبری تا پایین می گویند هسته ای موفقیت امیز بود این نماینده جبهه پایداری باز حرف خودش رو میزنه. مردم باید جواب دلواپسها رو اسفندماه بدن

        • فیس بوک مازندنومه-1پاسخ به این دیدگاه 0 1
          دوشنبه 29 تير 1394-7:43

          در انتخابات مردم به ایشان نشان می دهند که چیزی در مذکرات مشخص نیست....یک وزیر خارجه جهان سومی در مقابل شش قدرت جهانی با وزرای گردن کلفت وقدر وبا مشاوران عجیبش مردانه ایستاد . جسارت وایرانی بودن ظریف گویای این واقعیت بود که رهبری چندین بار از تیم او ستایش کرد .

          • يکشنبه 28 تير 1394-19:40

            آقای علی پور کار تمام شده اگر شماها بگذارید
            کاسبان تحریم که از این روزنه خفن کاسبی می کردند مردم را در تنگنا قرار می دادند و فشار مردم را حس نمی کردندبودجه...

            • سه شنبه 30 تير 1394-14:5

              برادر عزیزم نمی دانم سن شما چقدر است . در هر سنی که هستید آرزوی طول عمر با عزت برایتان دارم . بنده چهل وچهار سال از سنم می گذرد وحدود بیست سال در انتخابات حضور فعال داشته ام یعنی از نزدیک با زحمات نمایندگان ادوار گذشته و این دوره آشنا هستم . دوست عزیزم انصافا بدور از هیا هوهای تبلیغی که گاهی سم مهلک بر بدنه منطقه و گاه کشور هست .بیاییم قدر دان زحمات نمایندگانی که براساس وظیفه نمایندگی زحمت کشیده اند باشیم .زیرا اگر این گونه نباشد و انصاف به خرج ندهیم خدا گیر می شویم .وبه دوران معاویه بر می گردیم که مردم پس از شهادت علی (ع) در محراب می گفتند او در مسجد چه می کرد می دانید چرا زیرا مردم چشمها (چشم دل )رابسته و گوششان را باز کردند و کسانی همچون عمر و عاص در گوششان موارد کذب ریخته و سیا نمایی کرده اند . برادر خوبم ما نباید اسیر سیا نمایی های کسانی بشویم که می خواهند سوار موج شوند و موج سواری کنند و نماینده ای (مهندس علیپور ) که شب و روزش و حتی جمعه ها را برای شنیدن مشکلات مردم در روستا ها وشهرهای مختلف منطقه با ملاقاتهای مردمی پر می کرد را تخریب کرده وزحماتش را از بین ببرند .اگر چنین باشد هیچ وقت شاهد پیشرفت و پویایی منطقه نخواهیم بود و هر کسی که نماینده شود دنبال متامع خودش میرود .


            ©2013 APG.ir