تعداد بازدید: 4490

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 8 مرداد 1394-9:5

مدیرعامل پژوهشگاه شفق در ساری:

امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند

علیرضا فرساد: احمدی نژاد را بسیار بهتر از سایر روسای جمهوری در جمهوری اسلامی می دانیم/احمدی نژاد خط امامی واقعی است/امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند


 مازندنومه، سرویس سیاسی: مدیرعامل پژوهشگاه شفق در همایش امام، آرمان های انقلاب اسلامی و راه پیش رو در ساری سخنرانی کرد.

علیرضا فرساد در حاشیه این برنامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر متن برجام اظهار کرد:تنها یک کلمه میتوانم بگویم، این متن با متنی که ما انتظار داشتیم فاصله اش از عرش تا فرش است و گذر زمان بسیاری از مسائل را روشن خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حمایت او از احمدی نژاد گفت: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بی ترید ما از جریان عدالتخواهی و دکتر احمدی نژاد حمایت کرده و خواهیم کرد، زیرا احمدی نژاد را بسیار بهتر از سایر روسای جمهوری در جمهوری اسلامی می دانیم و خدمات دولت نهم و دهم از نگاه هیچ منصفی دور نمانده است.

فرساد با اشاره به سخنرانی احمدی نژاد در افتتاحیه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام(ره) گفت: این سخنرانی مواضع دکتر احمدی نژاد را برای همه جریان ها مشخص کرد و او هیچ یک از جریان های داخلی را دشمن خود نمی داند، بلکه دشمن اصلی را آمریکا و متحدین جنایتکارش می داند.

 وی با اشاره به هجمه سنگین برخی اشخاص و جریان ها در کشور بر دولت نهم و دهم گفت: معتقدم بسیاری از احمدی نژاد و و دولت نهم و دهم کینه شخصی دارند، باید هم داشته باشند.

فرساد با بیان این که کسانی که در فتنه 88 ماهیت شان معلوم شد و نتوانستند ببینند که احمدی نژاد حاضر نشد یک تار موی ولایت را با صدها تن از آنها عوض کند، باید امروز انتقام بگیرند، تصریح کرد: ببینید سفرهای احمدی نژاد به سایر شهرها با چه جمعیتی روبروست؟ احمدی نژاد عنوان خادم ملت در قلب مردم ایران خانه کرده است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق افزود: احمدی نژاد خط امامی واقعی است، زیرا هر کسی تاریخ انقلاب و عقاید امام را بازخوانی کند، بی تردید به این جمع بندی خواهد رسید که اصلی ترین اصول امام استکبار ستیزی، ساده زیستی و حمایت از مظلومان و پابرهنگان است.

وی با بیان این که نمی توانند ببینند کسی حرف امام را می زند، زیرا اینها می خواهند امام را آن گونه که خودشان می خواهند تعریف و خط امام را تحریف کنند، ادامه داد: کار بجایی رسیده که رهبری می فرمایند خط امام در خطر تحریف است.


فرساد تاکیید کرد: جریان عدالتخواهی همیشه پیروز بوده است، هر قدر که این جریان را مورد هجمه قرار دهند و برایش برنامه ریزی کنند ولی باید بدانند خداوند مکر آنها را به خودشان بر خواهد گرداند.

وی در پایان گفت: امیدوارم احمدی نژاد سکوت خود را بشکند و پاسخ بسیاری از تهمت های ناروا را بدهد تا بشکنند دشمنان خارجی و مغرضان داخلی؛ اگر چه روز شکستن سکوت دور نیست.

 


  • سه شنبه 13 مرداد 1394-8:41

    این آقا رو تو گرگان تحویل نگرفتند سر از مازندران درآورد.

    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 2 1
      دوشنبه 12 مرداد 1394-14:9

      شما چند سالتونه که می تونید دوره های مخلتلف ریاست جمهوری رو به یاد اورده و حتی دست به مقایسه بزنید؟ شاید سنتون قد بده موهاتون رو رنگ کردید ما دچار شبه شدیم!
      خامی ، اقازاده گی، بچگی، بی تجربگی با یه نگاه از چهره و کلام شما می باره که می باره ! شما بفرمایید با این سن کمتون چطوری مدیر عامل یک پژوهشگاه شدید اهان یا اون شفق یک پژوهشگاه نیست و یا شما ببخشید یه نخبه اید که خوشبختانه به توصیه پدر فرار نکردید و موندید تا کشور و ملت بی مدیر نمونه ... این متن و گفته هاتو بذار یه جا بیست سال بعد بخون خیس عرق میشی . بذار موهات یه مقدار تو اسیاب زمونه سفید شه تجربه کسب کنی پخته شی لااقل ابروی اونایی که اوردنت رو نبری باباجان.

      • يکشنبه 11 مرداد 1394-13:11

        واقعا که داستان هسته ای داستان شکار یوز پلنگیه که زحمت شکار هاکردن ره بکشیه اونوقت کفتار هجوم بیارردنه از شکار درنه استفاده کانه .اونم کفتاری که حتی شیر دست جه شکار ره در یارنه

        • شنبه 10 مرداد 1394-20:10

          اگر احمدی نژاد مرده متحرک است، اگر تمام شده و... چرا از مرده می ترسید و هر روز مطالب کذب در سایت های شما پر است.
          اگر احمدی نژا د ایران را هسته ای نکره بود اقای روحانی برای معامله چه چیزی داشت. چرا در ده سال چیش همین روحانی در مداکره چیزی دشت نکرد. ؟ چرا برای سه عدد سانتریفوز جناب ظریف گریه میکرد و اجازه پیدا نمی کرد؟
          اگر دین ندارید لا اقل آزاده مرد باشید.

          • شنبه 10 مرداد 1394-19:58

            این اقامهندس تاحالا کجابود خبر ندار چ هاتفاقاتی در این چند ساله افتاده چه بلاهای بعلت تصمیمات نادرست و بدون فکر اقایان بر سر این ملت امد البته این اقامهندس قیافه اش به اینچیزها نمی خوره

            • شنبه 10 مرداد 1394-14:4

              امشتی پسر؛ تو جوون تر از اونی که امام یادت بیاد! اما تردید نکن اگر زمان امام (ره)، احمدی نژاد رییس جمهور بود و همان کارها را می کرد، امام حکم می داد با جارو و خاک انداز جمعش کنن!

              • شنبه 10 مرداد 1394-13:21

                اون که علی بود نتونست مدینه فاضله درست کنه .سایه هاشمی و پسرانش با باندش از سر ایران گرفته بشه فکر کنم دیگه رئیس جمهور نخواهیم فقط حضرت آقا کافیه .افتاد

                • شنبه 10 مرداد 1394-12:11

                  واقعا که .........طرف ...در تعجم چطوری یک دولتی بیت المال را به یغما برده را خط امام می داند.

                  • فیس بوک مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه 10 1
                    شنبه 10 مرداد 1394-9:15

                    وره کدوم ... دعوت هکرده ساری ؟

                    • فیس بوک مازندنومه1پاسخ به این دیدگاه 10 2
                      شنبه 10 مرداد 1394-9:14

                      خط امامی که احمدی نژاد، نماینده ونماد آن ودزدوغارتگربیت المال واختلاسگرو...خروجی آن باشد؛ به درد لای جرز هم نمی خورد. ارزانی خود آقای فرساد!!

                      • شنبه 10 مرداد 1394-4:29

                        این بچه بهش یک کت و شلوار نو دادن ذوق مرگ شده

                        • جمعه 9 مرداد 1394-23:16

                          درودبراحمدی نژاداینهاهمه حقه بازند.

                          • جمعه 9 مرداد 1394-21:4

                            یکی این بچه رو از خواب بیدار کنه! اهای عمو جان! بیدار شو، خواب دیدی خیر باشه! آهای پاشو صبح شد!

                            • جمعه 9 مرداد 1394-19:1

                              فکر کنم به این آقا از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد خیلی چیزها رسیده که داره ازش تعریف می کنه. حضرت آقا مگه این دزدی و اختلاس از بیت المال از دوره احمدیژاد و دور و برش رو نمی بینی؟ واقعاً چقدر کوته فکرانه . شما مردم رو چی فرض کردین؟

                              • جمعه 9 مرداد 1394-13:34

                                جناب فرساد تازه متوجه شدم بیماری آلزایمر میتواند چه بلایی بر سر یک انسان بیاورد !!!

                                • جمعه 9 مرداد 1394-13:10

                                  جناب مدیرشفق یا اطلاع ندارید ویا خود را خود به آنراه زده اید .سکوت این آقا با آن اختلاسهای افسانه ای و تهمتها وبی قانونی ها و برداشتهای غیر قانونی شخصی وودستگیری معاونانش خیلی وقت است که شکسته .شما واقعا خبر ندارید !!!؟؟؟ جل الخالق

                                  • جمعه 9 مرداد 1394-10:11

                                    اگه آرمان های امام راحل در احمدی نژاد خلاصه میشه کلا باید به هر چی آرمانه شک کرد!!! آرمان احمدی نژاد دزدی و اختلاس و دروغه ....
                                    چیزی که به خاطر همون انقلاب شد !

                                    • منصف و شهروندپاسخ به این دیدگاه 13 3
                                      جمعه 9 مرداد 1394-19:11

                                      بابک زنجاني ها اختلاس هاي ميلياردي و فساد دستگاه اداري دروغ ونيرنگ و ريا که مهم ترين شاخصه دولتهاي نهم ودهم است از چشم هيچ منصفي دور نخواهد ماند. فرياد آي دزد آي دزد اون زمان احمدي نژاد يادش بخير تازه معلوم شد دنبال دزد نبودند بلکه همديگر را صدا ميزدند خيلي رو مي خواد به خدا اما ما مردم بخشهايي از جريان اصولگرايي را از اينها جدا مي دانيم ولي مسئوليت ويرانگري مملکت در هشت سال احمدي نژاد به عهده جريان اصولگرايي يا راست است که بايد آنرا بپذيرد نه اينکه بر آن پاي فشارد به دامان انقلاب و مردم برگرديد اي احمدينژاديون

                                    • جمعه 9 مرداد 1394-9:14

                                      زنده باد دکتر محمود..منتظریم که بیایی

                                      • جمعه 9 مرداد 1394-21:6

                                        محمود مرده متحرکه . دیگه نمیاد. میره زندون بغل رحیمی جون

                                      • جمعه 9 مرداد 1394-7:6

                                        شما چن سالته داداش؟
                                        مدركتون چيه؟
                                        فاميل كي هستي؟
                                        بابات كيه؟
                                        پدرزنت چيكارست؟؟

                                        • جمعه 9 مرداد 1394-7:4

                                          عدالت!!!!!!!!!!!!!! كدوم عدالت؟؟؟؟ هموني كه شما رو تو اين سن رييس كرد و دختر فارغ التحصيل شريف را پمپ چي بنزين تو كانادا نهايتا زير خاك؟؟؟


                                          ©2013 APG.ir