تعداد بازدید: 5851

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 18 شهريور 1387-0:0

مقداد در پي انتقام «استعفای اجباری»

اصرارهاي نماينده بابلسر مبني بر استعفاي رييس سازمان تربيت بدني نه از «حب ورزش» که از «بغض علی آبادی» ناشی می شود.


در روز معارفه نجف نژاد به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال تهران،او و علي آبادي در کنار هم بودند؛ حال آن که نجف نژاد اکنون اصرار به برکناری علی آبادی دارد.

 به نوشته گروه ورزش روزنامه دنیای اقتصاد، در حالی که بحث بررسی علل ناکامی «ورزش در المپیک» در فضایی آرام از سوی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و فراکسیون ورزش مجلس هم چندي پيش با مدیران سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جلسه داشت، در این میان «مقداد نجف نژاد» -نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار- اصرار عجیبی به کناره گیری یا برکناری «محمد علی آبادی» دارد.

 فعالان ورزش به ویژه فوتبال معتقدند که «اصرارهای عجیب» نجف نژاد نه از «حب ورزش» که از «بغض علی آبادی» ناشی می شود.

 هنوز جریان های دو سال پیش مربوط به حذف استقلال از لیگ قهرمانان در زمان مدیریت نجف نژاد از اذهان فوتبال دوستان بیرون نرفته است. امانجف نژاد کیست؟

مقداد نجف نژاد متولد سال 1340 در بابلسر، نماینده مردم این شهر در دوره های پنجم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی است که در ادوار پنجم و ششم عضو کمیسیون اقتصادی بوده است.

نجف نژاد در دوره ای نیز مسوولیت فرماندهی سپاه بابلسر، نوشهر و رامسر را بر عهده داشته است. سیاسیون نجف نژاد را با اتفاقات مربوط به مجلس هفتم در بابلسر به یاد می آورند.

در آن ایام بابلسر جزو معدود شهرهایی بود که اصولگرایان موفق به کسب کرسی های آن نشده بودند، نجف نژاد هم در حوزه افتخاری بابلسر کاندیدا شده بود که در پایان شمارش آرا با اختلاف کمی از رقیب اصلاح طلب خود شکست خورد، اما با ابطال تعدادی از صندوق ها ورق به سود نجف نژاد برگشت تا بابلسر دچار التهاب شود.

 با پادرمیانی ها، نجف نژاد استعفا داد، اما با شروع کار مجلس هفتم وی به مجلس رفت، ولي با مخالفت وزارت کشور وی موفق به حضور در مجلس نشد.

 اوایل مهرماه 85 «مقداد نجف نژاد» از سوی دوست صمیمی خود ماموریت یافت تا به «باشگاه استقلال برود» و عنوان پرطمطراق «مدیرعاملی» این باشگاه را به دوش گیرد.

 در همان روز معارفه بود که نجف نژاد گفت: «آمده ایم که با برنامه ریزی تمام شرایط را بهبود بخشیم، مدیران جدید باشگاه عزم خود را جزم کرده اند که در خدمت این تیم باشند.»

 اما شاه کلید سخنان نجف نژاد آنجا بود که گفت: «ورزش آوردگاه حساسی است و معتقدم در استقلال اولین اشتباه، آخرین اشتباه است.»

 همان روزها بود که نجف نژاد حرف از تغییرات ساختاری در استقلال می زد. حذف استقلال از لیگ قهرمانان در حالی که استقلال خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می کرد یک «اشتباه مدیریتی» از سوی نجف نژاد در عدم پیگیری ارسال لیست بازیکنان باعث شد تا AFC استقلال را، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.

اگر چه در ظاهر همه تقصیرها را به گردن قلعه نویی می انداختند، اما نزدیکان باشگاه می دانستند ایراد کار از نجف نژاد است.

 «نجف نژاد» در طول دوران حضورش در استقلال آن چنان ضعیف عمل کرد که اعضای باشگاه او را با نام کوچک صدا می زدند.

حاضران در باشگاه روزی را فراموش نمی کنند که نجف نژاد پس از حذف استقلال قصد داشت «در نامه ای سرگشاده همه کادر فنی و هیات مدیره را بر کنار کند» و این حرکت او باعث شور و نشاط می شد، چون همه می دانستند مدیرعامل اختیار برکناری هیات مدیره را ندارد.

عدم واکنش شخصی نجف نژاد به این قضيه باعث شد تا با فشار افکار عمومی و خواست رییس سازمان تربیت بدنی وي مجبور به استعفا شود.

 انتخابات مجلس هشتم برگزار شد و نجف نژاد بار دیگر به مجلس راه یافت. مي گويند وي همان روزهای اول در یک محفل خصوصی گفته بود که انتقام «استعفای اجباری» را می گیرم.

نتایج کاروان ایران در المپیک بهترین فرصت برای مردی بود که به دنبال انتقام بود، به خاطر همین بود که در هر نطق و تذکر و مصاحبه ای فقط یک خواسته دارد «برکناری یا استعفای علی آبادی». این در حالی است که اکثریت اعضای فراکسیون ورزش معتقد به طی شدن روند منطقی هستند. باید منتظر روزهای آینده ماند و دیده سمبه نجف نژاد چقدر پر زور است.


  • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

    سلام.
    آقایاخانوم محفوظ راست میگن. با مقداد باش پادشاهی کن،خوبه خودتون میدونین مقداد هرکاری میکنه واسه دور و بریهاشه
    حالا هم که آقا مقدادتون با کلی تقلب اومده بالا و شما که هرکدوم 6 تا رای دادین دارین پادشاهی میکنین. |آخه مال مردم خوری تا کی؟ مردم نون حلال میارن برا زن و بچشون، بچه هاشون هزار فرقه میشن! وای بحال.....
    بندرفریدونکنار رو مهندس مجدآرا کاراشو انجام دادن و بعد از فوت مهندس،دکتر مقداد اصلا یادش رفت پیگیری کنه و دکتر روحی بندرو به ثمر نشوند. دکتر روحی دو سال بیشتر نبود اما همین دو سال کلی کار مفید انجام داد، کمربندی فریدونکنار 4ساله که نیمه کارست. بازم شما میگین مقداد فرشته هست. البته که براشما که براتون کلی منفعت داره فرشته هست. رای مردمو خوردین یه آبم روش. ما نمیگذریم

    • يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

      آقای نجف نژاد کافیه دیگه!
      تورو خدا برو بگذار یکی دیگه .. ما به طرح ها و فکرهای جدیدتری احتیاج داریم!!!
      رای اول من آقای علیزاده

      • پنجشنبه 4 اسفند 1390-0:0

        درود بر شما
        کسی که با زمین خواری برس سر سفره خویش نان می برد به درد مجلس نمی خورد البته مردم منطقه در کمال تعجب دیدند که مقداد با این پروند کثیف زمین خواری دوباره تائید شد بهمین دلیل نه نه نه نه بزرگی به مقداد خواهند گفت و دیگری را به مجلس می فرستند.

        • چهارشنبه 3 اسفند 1390-0:0

          اقای وکیل به خاطر همه ی زحمت هایی که برای ما کشیدید ازتون ممنونیم ما باز هم از شما حمایت میکنیم

          • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

            مجددا سلام . دلم طاقت نياورد كه جواب آقا صمد رو ندم .
            در درگيري هاي مجلس ششم آقاي مقداد به دليل اينكه به اختلافات دامن نزنه از مجلس استعفا كرد . ولي شما گفتيد ترسيده و جازده !!!
            تو همون در گيري ها آقاي نانواي شما چه كرد !!؟ از تهران پاشد اومد فريدونكنار به در گيري ها دامن زد ، اختلافات و بيشتر كرد . رو پل فريدونكنار سخنراني كرد . تنش ها رو بيشتر كرد !!!! كه باعث شد از تهران برش دارن و تبعيدش كنن به ناكجا اباد .
            انصاف هم چيز خوبيه برادر صمد !!! كه متأسفانه شما ها نداريد.

            • سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

              به اون آقا حامد به اسطلاح دانشجو ميگم. بابا تو كه حرف استادهاتو تو كلاس ضبط ميكردي و ميبردي حراست تا پدر اون استاد رو به قول خودت در بياري كه !!!! همون بهتر كه آقاي نجف نژاد حامياني چون شما رو نداره.
              ضمنا :شتر در خواب بيند پنبه دانه !!!!
              با مقداد باش ، پادشاهي كن
              بي مقداد باش ، هرچه خواهي كن
              2 سال مقداد نبود نماينده فريدونكناريتون بندرتون رو داد به بخش خصوصي كه الان نميشه 1 تومن براش اعتبار ملي گرفت . ولي با اين حال مقداد براي بندرتون اعتبار گرفت .براتون پل ساخت، كمربندي زد . تقاطع 3 طرفه غير هم سطحي داره ميزنه كه در منطقه تكه. خوبه يه كمي انصاف داشته باشيد

              • شنبه 22 بهمن 1390-0:0

                مسوولیت زاده توانائی نیست زاده آگاهی است وزاده انسان بودن.....خدا و انسان وعشق این است امانتی که بر دوش ما سنگینی میکند.....استوار ماندن و زیر هر باری نرفتن دین ما فریدونکناریهاست.....به امید سربلندی و پیروزی فریدونکنار وپهلوان ولی الله نانواکناری.

                • سه شنبه 20 دی 1390-0:0

                  بر خلاف همه نظر سنجی ها .پیروز ایندوره انتخابات بابلسر و فریدونکنار .مهندس غلامرضا علیزاده گاوزن کارشناس ارشد علوم سیاسی است.منتظر او باشید .او که همچون دموستنس سخن می گوید

                  • دوشنبه 28 آذر 1390-0:0

                    باعرض سلام دوره انتخاب اقای نجف نزاد تمام شد رقیب اصلی او امد سردار نانواکناری ما همه این دوره مجلس به او رای می دهیم

                    • جمعه 18 آذر 1390-0:0

                      باتشکر از مازند نومه ی عزسلام
                      من به عنوان یک دانشجوی بابلسری از عملکرد آقای نجف نژاد به شدت انقاد دارم.
                      در طول 4سال نماینگی ایشون حتی یک بار به محل مانیامد ولی در دهه ی محرم که نزدیکه انتخاباته هر شب در هیئت های عزاداری هستن.
                      واقعا باید از این رفتار هاتاسف خورد.
                      باتشکر از سایت جالبتون.

                      • سه شنبه 19 شهريور 1387-0:0

                        با احترام
                        پیشنهاد تشکیل وزارت ورزش برای اولین بار توسط آقای جعفر قربان پور مربی و داور فدراسیونهای شنا و کاراته و قهرمان شنا کشور از شهرستان ساری طی مقاله ای که 9 سال پیش در تاریخ دوشنبه 23/1/78 در روزنامه بشیر به چاپ رسیده بود مطرح شد . آیا بهتر نبود مسئولین محترم از فکرهای نو و تازه ایشان بعنوان یک صاحبنظر استفاده می نمودند . راستی سرنوشت نظام جامع توسعه ورزش کشور چه شد ؟
                        www.jafarghorbanpour.com


                        ©2013 APG.ir