تعداد بازدید: 2556

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 22 ارديبهشت 1388-0:0

موسوي عقب ماندگي هاي 4 سال اخير را جبران مي کند-فلاح

رئیس دفتر ارتباط مردمی ميرحسين در قائم شهرگفت:موسوی با درآمد 7 میلیارد دلاري، کشور را به نحو شایسته ای اداره کرد،اما اکنون کشور بیش از 70میلیارد دلار در آمد نفتی دارد و مردم در بدترین شرایط زندگی می کنند.


علی فلاح- رئیس دفترارتباط مردمی مهندس میرحسین موسوی در شهرستان قائم شهر- گفت:مهندس موسوی نخست وزیر دوران طلایی شرایط سخت و دشوار جنگی بود که با درآمد 7 میلیارد دلاري، کشور را به نحو شایسته ای اداره کرد،اما اکنون کشور سالانه بیش از 70میلیارد دلار در آمد نفتی دارد و مردم در بدترین شرایط زندگی می کنند.

وي ادامه داد:مهندس موسوی با برنامه های مناسبی که ارائه خواهد داد می توانند شرایط سخت فعلی را پشت سر بگذارند و کشور را به جایگاه ویژه ای که در برنامه 5 ساله توسعه و سند چشم انداز مد نظر قرار گرفته،برساند و موانع و عقب ماندگی هایی را که در چند سال اخیر دچارش  شده ایم راجبران کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی  اشاره کردو افزود:در 4 سال اخیر شاهد فروپاشی ارکان مهم برنامه ریزی کشور بودیم که تشکیلات فکری که در طول تاریخ سالیان به نسبت نیاز شکل گرفته بود،از بين رفت.

فلاح افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی  سابقه 70ساله دارد و شورای اقتصاد،شورای پول و اعتبار و شورای عالی بانک ها هم به یکباره منحل شدند، آن هم در زمانی که به فکر کارشناس نیاز داشتیم.

وي ادعا کرد:امروز یکی از برنامه های مهندس موسوی احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اقتصادو... است زیرا اداره کشور نیاز به یک پشتوانه علمی ،تحقیقاتی و کارشناسی دارد.

رئیس دفتر ارتباط مردمی ميرحسين در قائم شهر عنوان کرد:در دوره های قبل هر فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشت از سوی دولت ها محدود می شد ولی در دولت نهم تبلیغات واستفاده از ابزار دولتی شتاب بیشتری گرفته است و از قدرتی که دارند برای پیروزی در انتخابات استفاده می کنند که این زیبنده دولتی که منادی عدالت دارد، نیست.


  • شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

    جناب آقای فلاح یاد روزهای خوش فرمانداری سوادکوه بخیر!!! واقعاً چه حالی داشت که داداش خاتمی هوامونو داشتن و به هر قیمتی برامون فرصت خدمت!!! فراهم می فرمودن. واقعاً در آن دوران خوش جیب پر پولی داشتیم حالا چی؟ غصه نخور داش میرحسین با نذر و نیاز هم که شده میاد و دوباره نونمون تو روغن خواهد افتاد. این دهاتی ها دیگه کی بودن اومدن به کل حکومت گند زدن و بلکل فقط اخلاقیات تند و عصبانی را حاکم کردن و ایضاً جز به جیب خودشان به هیچ کس فکر نمی کنن. مسخره ها می گن برای یک مدیر کمتر از 5 میلیون ظلمه ولی جونشون در میره به ما تا یه میلیونش رو هم بدن. داش خاتمی رو عشقه که همینجوری بده و نپرس به یاراش اونم تو بارون کمک می کرد. قربون معرفتش. ولی درگوشی بهت می گم این یارو آق محسن هم بدک نیستا. حرفای خوب خوب میزنه فقط باس دید واسه ما چی میاد. اگره نشد یک سری هم به اون شیخه هم میشه زد.

    • حسن از گنبد پاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 23 ارديبهشت 1388-0:0

      سلام من از علاقمندان به شما هستم اما عقب نشینی ناگهانی و سوال برانگیز شما در عدم استفاده از نوشته های هم استانی ما جناب شاهینی برایم جای ابهام گذاشته لطف کنید شفاف و روشن برایم علاقمندانتان توضیح دهید به نظرم نوشته های وی برای همه قابل استفاده بود شاید از جاهای خاصی سفارش هائی به شما رسیده است ...موفق باشید


      ©2013 APG.ir