تعداد بازدید: 2597

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 18 تير 1388-0:0

فرماندار بابل:بي وجدان ها بروند

نوري گفت: از فعاليت افرادي كه داراي وجدان كاري نباشند، در سطح شهر جلوگيري مي‌كنم.


مهدي نوري اظهار داشت: برخي از پروژه‌هاي ما ملي و استاني است و در اين پروژه‌ها هر چند شهرستان‌ها نقش خاصي ندارند اما به اين معني نيست كه روساي شهرستان‌ها نظارتي بر آنها نداشته باشند.
وي افزود: جاي تاسف است ما پروژه‌اي را ملي و استاني بدانيم و نظارت خود را به صفر برسانيم.


نوري با انتقاد شديد از رئيس تربيت بدني بابل در مورد سهل انگاري صورت گرفته در پروژه سالن ورزشي بيشه‌سر بيان داشت: زماني‌ كه رئيس تربيت بدني نظارتي بر انجام پروژه بيشه سر نداشته و اين پروژه به شكل نامناسبي در حال اتمام است، نيازي به رئيس تربيت بدني در شهرستان بابل نداريم.


وي تصريح كرد: زماني كه به پيمانكار پروژه در مورد روند و كيفيت كار انتقاد كردم، در پاسخ به انتقاد من گفت؛ رئيس تربيت بدني به ما گفته اين امر هيچ ربطي به فرماندار شهرستان نداشته و اين پروژه يك پروژه استاني و ملي است.


نوري افزود: پيمانكاري كه اين قدر جسارت داشته و چنين حرف بي‌منطقي را بدون ترس از عملكرد بد خويش بزند من اجازه فعاليت در داخل شهر را به وي نخواهم داد.


رئيس طرح و برنامه‌ريزي عمراني فرمانداري بابل نيز اظهار داشت: اين پروژه از لحاظ فني و مهندسي دچار مشكل بوده و مقاوم نيست.


رجب مولايي بيان داشت: در اين پروژه بتن دانه‌بندي وجود نداشته و سنگ‌ها كاملا نمايان است و ميله‌گردي كه بايد چهار سانت ضخامت داشته باشد، ندارد، بنابراين زود زنگ زده و از بين مي‌رود.


وي افزود: همچنين اين پروژه از شيرازه كافي برخوردار نبوده و قالب آن ناقص و صفحه آن نيز از پي خارج شده است.


مولايي يادآور شد: اگر براي اجراي پروژه‌اي اعتبار 50 ميليوني به اداره‌اي تخصيص يابد، اگر هزينه نشود، بهتر از ناقص هزينه كردن است.(farsnews)


  • پنجشنبه 18 تير 1388-0:0

    حالا که بیشه سر انجام شد.....جناب آقای فرماندار شهر ما شما تا حالا کجا بودی؟/

    • روابط عمومی روزنهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 18 تير 1388-0:0

      تئاتر "سایه های غربت" بابک شمس در مراحل پایانی تمرینات است
      تئاتر "سایه های غربت" کاری از گروه هنری روزنه تحت نظارت واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به نویسندگی و کارگردانی بابک شمس ناتری هنرمند تئاتر مازندران در مراحل پایانی تمرینات است. نمایشنامه سایه های غربت که در مسابقات نمایشنامه نویسی جشنواره پژوهش هنر و ادبیات دینی دانشجویان سراسر کشور مقام سوم را کسب نمود با هنرنمایی جمعی از هنرمندان تئاتر منطقه برای حضور در جشنواره تئاتر ایثار مهیای حضور می شود.
      "سایه های غربت" حکایت زندگی جانبازی شیمیایی و ویلچری به نام عباس است که با خواهرش زندگی می کند و علیرغم اینکه قبل از جانبازی یک قهرمان بین المللی بود اما در حال حاضر در جامعه حاضر نمی شود و آنچنان هم مورد توجه نیست. عموعیسی پدر شهید و عموی عباس است که معولا به امورات شخصی وی رسیدگی می کند. عباس طی درد دلی واقعیتی را برای عمو عیسی مطرح می کند و می گوید . . .
      مهدی روحی، غلامرضا مسکین فام، مهناز ولی پور و حمیدرضا مسکین فام بازیگرانی این تئاتر هستند که بناست مردادماه و به مناسبت روز جانباز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به روی صحنه برود.
      بابک شمس ناتری هنرمند تئاتر مازندرانی با اشاره به اینکه "سایه های غربت" در نوشهر در مراحل پایانی تمرینات است در گفتگو با خبرنگار افزود: تئاتر سایه های غربت با مضمون دفاع مقدس به منظور حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید و تحکیم اراده دفاع در بین نسل امروز به روی صحنه می رود. سعی نمودم از شعارزدگی در این اثر پرهیز نمایم و همواره خودم را مدیون انسانهایی می دانم که در جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی نمودند.
      شمس ناتری تصريح نمود: طی یکسال گذشته نمایشنامه های " زیر خاکی" و "خالق هستی" را نوشته ام که بنا است در مسابقات نمایشنامه نویسی کشوری شرکت نمایم، پرداختن به دفاع مقدس و یادآوری آن حماسه سازی ها وظیفه همه ماست و تئاتر عرصه ای است که می توان با آن واقعیت ها را به روی صحنه آورد و با ساده ترین زبان بیان نمود. متاسفانه برخی از هنرمندان حتی حاضر نیستند آثاری هنری با رویکرد مذهبی، دینی، دفاع مقدس و . . . خلق کرده و یا در آن همکاری کنند که این خود یک درد است.
      وی گفت: امروز هنرمندان تئاتر نیازمند توجهات بیشتری هستند و مسوولین شهرستانی باید برای اعتلای این هنر که تاثیر گذاری ارزشمندی را در فرهنگ و مردم جامعه دارد همدل و یک صدا شوند تا چراغ تئاتر همواره روشن و سالنهای تئاتر مملو از علاقه مندان شود، متاسفانه برخی از ارگانها برای تئاتر و هنرمندان این رشته هیچ حمایتی قایل نیستند و اغلب تئاتریها کارهای خود را با هزینه های شخصی به روی صحنه می برند.
      نویسنده و کارگردان "سایه های غربت" در پایان بیان داشت: جمعی از هنرمندان منتخب شهرستانهای نوشهر و چالوس در این کار همراه و همیارم هستند و در صورت دریافت تاییدیه و مجوز از شورای نظارت بر تئاتر نوشهر ابتدای مردادماه این کار برای تماشای علاقه مندان تئاتر به روی صحنه می رود.
      این هنرمند تئاتر مازندرانی در پایان با اشاره با فرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر توجه به هنر اظهار نمود: بارها در سخنرانیهای ایشان شنیده ام که از هنر با جایگاهی رفیع فرمایش می کردند. جمله ای را از مقام معظم رهبری به یاد دارم که می فرمایند" دشمنی با هنر دشمنی با خورشید است" . از مسوولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای نوشهر چالوس سپاسگذارم و از دیگر مسوولین ادارات شهرستانهای نوشهر چالوس تقاضامندم که از هنرمندان و هنر تئاتر حمایت نمایند. تئاتر این 2 شهرستان دارای پیشنیه ارزشمندی است که شایسته است برای اعتلای آن همه در راستای قانون و با تخصیص بخشی از اعتبارات فرهنگی صحنه تئاتر که قداست بالایی دارد را بیش از گذشته پر رونق نمایند.


      ©2013 APG.ir