شنبه 6 ارديبهشت 1393-1:38

حمایت اصلاح طلبان مازندران از ربیع فلاح

همه ی ما در حمایت از استاندار متّحدیم

استاندار ما از پادگان ها بر مسؤولیّت فعلی تکیه نزده است؛ استاندار ما سرهنگ نیست؛ بلکه جهادگر اخلاق مداری است که سخت و متعهّدانه مشغول تلاش است.








                                                                                        

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، عبدالصمد زراعتی جویباری: اخیرا در فضای مجازی، خبری منتشر شد که، اصلاح طلبان قصد تغییر استاندار را دارند! در حالی که  اصل خبر کذب و از حقیقت تُهی بوده و اگر همه ی خبرهای درج شده، مانند این خبر باشد؛ باید به تهیّه کنندگان چنین اخباری، گوشزد کرد که آب در هاون می کوبند!

 توهّم و یا آرزوی برخی از گروه ها، پروژه ی عبور اصلاح طلبان از روحانی، نیز دور از واقعیّت بوده و خواهد بود.

 دکتر فلاح جلودار، کار خود را با قدرت و اطمینان تا به حصول تلاش هایش و با حمایت قاطبه ی نیروهای"میدانی جبهه ی تدبیر و اصلاح" به پیش می برد.

 اگر کسی معتقد است که " اصلاح طلبان تندروی استان پس از فشارهای بسیار بر دکتر فلاح برای انتصاب و چینش افراد مورد نظر اصلاحات و بعضا مشارکتی در کرسی های حسّاس دولتی به در بسته خورده اند؛ به بهانه آن چه آن را ناکارآمدی در مدیریّت اجرایی و انتصابات نامیده اند؛ در پی تغییر استاندار مازندران از طریق افراد صاحب نفوذ در تهران هستند،" پس چرا این دل دادگان به قدرت های سایه، هر روز علیه استاندار و مدیران و فرمانداران و برخی از مدیران منصوب شده، با آسمان و ریسمان کردن و تهمت زدن، مطلب می نویسند و کامنت های آن چنانی و هدایت شده می گذارند؟

 تازه استاندار باید به وظیفه ی ذاتی خود در تعویض مدیران سینه چاک احمدی نژاد، با سرعت و جدّیت عمل کرده و لحظه ای درنگ نکند و تسلیم فشارها و رنگ عوض کردن بعضی ها نشود.

چه کسی می گوید اصلاح طلبی جرم است؟ که آدم های این جریان سیاسی را به افراطی و غیر افراطی تقسیم می کنند!؟

چه کسی شاقول تشخیص ملاک ها را به دست عدّه ی خاصّی داده است که کجی و یا راستی آدم ها را می سنجد؟!

 ما را مرده قلمداد می کردند! چه شد که یک دفعه، وجود یافته ایم و استاندار عوض می کنیم و لابی های مقتدر تهران نشین داریم؟

چگونه به خودشان اجازه می دهند کسانی که مانند آن ها به مسائل جاری جامعه نمی نگرند؛ فتنه گر و تندرو و آمریکایی قلمداد کنند؟ اگر کسی دوره ای از حاکمیّت یک جریان سیاسی بر امور اجرایی کشور را بر نتافت؛ باید با تیغ دروغ و تهمت و جو سازی، سلّاخی و از زندگی ساقط شود؟.

همه ی آدم ها قابل نقد هستند و استاندار نیز از این قاعده مستثنی نیست و همیشه بین نیروهای هم فکر " تدبیر و امید" و استاندار محترم؛ دیدار و تبادل نظر وجود دارد؛ ولی این دلیل نمی شود که انسان شریف و جهادگر پر تلاشی همانند او را، بی هوا و به دور از انصاف و واقع، مورد هجوم قرار بدهیم ، آن وقت هم فکران مخالفان این دولت، بنشینند و به ما بخندند! آرزویی که به بار نخواهد نشست.

اصلاح طلبان هرگز وارد وادی بداخلاقی ها نمی شوند؛ جریان فکری مخالفان تدبیر و اصلاح که مدّعی اخلاق مداری اند، متن های مختلف شان در رسانه های مربوط که به دولت تدبیر ختم می شود؛ پر از کینه و تهمت است.

گویا از خمره ی آنان چیزی غیر از مسائلی که به تعجیز  دولت  و دروغ پردازی علیه مدیرانش ختم می شود؛ از آن به بیرون نمی تراود.

جریان تدبیر و اصلاح، متّکی بر عقل جمعی است و نه فرمان بر قشری، لذا اگر از هر مدیری ناکارآمدی ببیند، بدون مسامحه به وظیفه ی ذاتی خود، عمل می کند؛ نه مانند حامیان جریان حاکم بر امور اجرایی در گذشته، که با بَه بَه های خود بر تخلّفات بی شمار و مدیران صفر کیلو متر سر پوش می نهادند.

 استاندار ما از پادگان ها بر مسؤولیّت فعلی تکیه نزده است؛ استاندار ما سرهنگ نیست؛ بلکه جهادگر اخلاق مداری است که سخت و متعهّدانه مشغول تلاش است.

البته او تا حالا نیز در تغییر بسیاری از ادارات، مماشات کرده وهمه ی آنانی که رأی به تغییر داده اند؛ خواستار تغییر مدیران گذشته اند- البتّه هستند برخی ازمدیران گذشته، که شایسته گی آنان، از تلاش شان نمود کرده، نه از راه باورهای سیاسی، که باید انصاف را هم رعایت کرد –

 در خاتمه با تکیه بر جمله ای از قرآن که می فرماید: خداوند از کسانی که اهل ایمانند؛ دفاع می کند، به عرض خوانندگان عزیز می رسانم که اصلاح طلبان استان مازندران، از آن جایی که هشت سال گذشته را، با دردهای بی شمار و هول ناک پشت سر نهاده اند، در راستای تقویت دولت کریم و قانون مند تدبیر، از مدیرانش به خصوص استاندار جهادگر و خستگی ناپذیر، دفاع می کند و به یاری خدا، نقشه های بد اندیشان را خنثی می سازد.

 ما منسجم هستیم و مخالفان دولت، به یاری خدا نخواهند توانست خللی در هم دلی ما در تداوم این راه خطیر ایجاد کنند.

اگرچه مخالفان با کامنت گذاری های متعدّد و مدیریّت شده در ذیل مطالب هم سو با دولت و با تهمت و افترا، نقش سرباز پیاده ی شکست خوردگان 24 خرداد را بازی می کنند؛ ولی دایره ی اثر گذاری میدانی یاران تدبیر، چنان عصبیّت و خشم مخالفان را بر افروخته است که عن قریب شاهد کفن پوشی ها و عجایب و حرف و حدیث های هول ناک تری نیز خواهیم بود.

افق نگاه ما، در این راه بسته به نگا ه کوتوله ها و تازه از راه رسیده ها نیست. ما به بلندی ایران عزیز، با افقی بلند می بینیم و می اندیشیم؛ چون تربیت شده گان مکتب خمینی عزیز و سرباز بی ادّعای انفلاب و نظام اسلامی هستیم.

*مطالب مرتبط:

شایعه سازان و رویا پردازان عزل ربیع فلاح چه کسانی هستند؟!

فرار به جلو

برای مازندران دل بسوزانید، نه خودتان!

تخریب دولت با تضعیف استاندار