تعداد بازدید: 4080

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 7 آبان 1396-19:0

محمد اسلامی بیست و دومین استاندار مازندران شد

استاندار جدید مازندران در گفتگویی کوتاه با مازندنومه سلام گرم خود را به مردم مازندران ابلاغ کرد و گفت: سلام گرم خودم را به مردم مازندران می رسانم و امیدوارم بتوانم برای این مردم شریف و صدیق و انقلابی، خدمتگزار شایسته ای باشم.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: همان طور که مازندنومه پیش تر اعلام کرده بود، محمد اسلامی ورنامخواستی، عصر امروز  به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران معرفی شد و به زودی جای ربیع فلاح جلودار را خواهد گرفت.

محمد اسلامی – استاندار جدید مازندران- دقایقی پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با مازندنومه، ضمن ابراز ارادت به مردم مازندران سلام گرم و صمیمی خود را به مردم این استان ابلاغ کرد.

استاندار جدید مازندران در گفتگویی کوتاه با ما اظهار داشت: سلام گرم خودم را از طریق مازندنومه به مردم مازندران می رسانم و امیدوارم بتوانم برای این مردم شریف و صدیق و انقلابی، خدمتگزار شایسته ای باشم.

اسلامی با بیان این که در اولین فرصت که دست بدهد وارد مازندران خواهم شد، افزود: تا پیش از مراسم معارفه در استان حاضر نخواهم شد اما امیدوارم از فرصتی که دست داده بتوانیم با کمک همه افراد و گروه ها تراز استان را بالاتر ببریم و مشکلات و دغدغه های استان همچون اقتصاد کشاورزی واسطه گری، زباله و آب را مدیریت کنیم.

گفتگوی مفصل ما را با محمد اسلامی که چهارم آبان ماه انجام شد، اینجا بخوانید.

 


  • چهارشنبه 10 آبان 1396-4:55

    امیدواریم. اگر حضرات بگذارند! پس شب دراز است و فلندر بیدار!

    • سه شنبه 9 آبان 1396-23:16

      با سلام حضور جناب استاد مهندس اسلامی.
      با درایت و توان بالای اجرایی شما ان شاالله شاهد رشد و بالندگی این استان باشیم. برای شما سلامت و توفیق در انجام این مسولیت خطیر آرزو دارم.

      • دوشنبه 8 آبان 1396-8:29

        استاندار جدید مازندران یقین بداند ، که موفقیتش در گرو عزل فوری معاون سیاسی امنیتی فعلی استانداری مازندران است!

        • يکشنبه 7 آبان 1396-23:42

          خوشبختانه نتیجه ی بادمجان دور قاب چینی عزیزان همولایتی برای کویرمرد روحانی، به نون و نوا رسیدن یک اصفهانی است. با این شرایط باید منتظر کویر فکری هم در استان باشیم.لطفا اینقدر ننویسید مهندس، ایشان فقط یک اصفهانی کویری و نظامی مسلک هستند.

          • چهارشنبه 10 آبان 1396-8:41

            اصفهانی بودن جرمه؟ تا حالا می گفتین چرا بابلی؟ الان می گید چرا اصفهانی؟! فردا از نیویورک هم استاندار بیارن میگید چرا نیویورکی؟!! فقط غر می زنن بعضیا. اه! حالم بهم خورد

          • يکشنبه 7 آبان 1396-20:40

            دم شما گرم. خوش خبر باشین. این اقای مهندس اسلامی مردی باتدبیر و در حد وزارت هست.

            • يکشنبه 7 آبان 1396-19:42

              ...مقدمت گلباران


              ©2013 APG.ir